عدم قطع عضو در Ninja Gaiden III و دلیل آن

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,044
نام
آریا
سلام !
33363011856450560450.jpg


در بازی Ninja Gaiden II ، قطع کردن اعضا و دست و پای دشمن نه تنها بازیکن رو ارضا میکرد ، بلکه روی گیم پلی هم تآثیر میذاشت و بازیکن میتونست با انجام این کار از سرعت دشمن کم کرده و استراتژی های مختلفی بریزه. این مورد یعنی قطع عضو در Ninja Gaiden III حذف شده. علتش رو می پرسین ؟ ظاهرآ خود ما بازیکن ها این طور خواستیم !!!
یکی از اعضای Team Ninja به IGN این طور گفته : "ما فکر نمی کنیم بازیکن ها دیگه همچین چیزی رو در بازی بخوان. اون ها قبل از این ، این ویژگی رو توی Ninja Gaiden II دیدن."
Ninja Gaiden III با کشتن انسان ها سر و کار داره و Team Ninja هم دوست داره بازیکن با اصابت هر ضربه شمشیر حس برخورد اون به بدن دشمن و شکسته شدن استخوان و ایجاد بریدگی روی بدن رو بچشه و تمام این اتفاقات واقعی به نظر بیاد ولی ما کمی تضاد در این زمینه می بینیم چون در دنیای واقعی سر و بازوها و ... با همچین ضرباتی کنده میشن در حالی که در Ninja Gaiden III این اتفاق نمی افته.
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
به خدا هر وقت این تاپیک رو میبینم مو به تنم سیخ میشه! خداییش NGII واقعا عالی بود و از هر لحاظ یه شاهکار حساب میشد... داستان بازی،روند،سختی عذاب آور ولی منطقی و دلنشین،موسیقی خوب،باس های عالی،خشونت بالاو هزاران چیز دیگه که نمیشه نوشت ... کاشکی اون ایتاگاکی به جای ساختن اون آشغال Devils Third میومد با این تیم ترکیده همکاری میکرد.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
مثلاً اگر دست رو به سه بخش تقسیم کنیم که میشه مچ، آرنج و شانه; قطع شدن هر کدومش روی استراتژی طرف تاثیر بزاره (حمله وحشی وار، عقب نشینی، حمله انتحاری و یا خودکشی) بدون شک برنامه نویسی برای این کار خیلی سخت و سنگین باید باشه. اینها رسما فلش بک زدن به یه نسل قبل.
 
  • Like
Reactions: Polaris

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
هنوز که چیزی ازش نشون ندادن امیر :D ! من فک میکنم سومین چیز شیطان چیز خیلی خوبی از آب در ماید .
همون صحنه های درگیری تو بالاپشت بوم ها و خیابون هایی که نشون دادن و اون طرز شمشیر زدن معلومه چه شاهکاری رو قراره ببینیم!!
 
  • Like
Reactions: bluestar

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
یکی از لذت بخش ترین بخش های این بازی قطع عضو دشمنا بود که در عین ناباوری قرار تو این نسخه حذف بشه دمو های E3 که دیدم خیلی ناراحت شدم انگار نصف لذت شمشیر زنیش فقط به خاطر همین عدم قطع عضو دشمنای بازی از بین رفته کلا یه سری المانای جالب بهش اضافه شده مثل سکانسای دکمه زنی که البته زیاد به درد این عنوان نمیخوره عاشق عمق اکشن این عنوانم که با همین سکانسا و رفتن ایتاگاکی به نظر میاد داره از بین میره اون سکانسای دکمه زنیم جالبه ولی برای این بازی نه و متاسفانه تنها پیشرفت بازی که زیادم پیشرفت به حساب نمیاد همین مورد که بازی رو به زوال میکشه
 

s-nima

کاربر سایت
Sep 8, 2009
124
نام
نیما
آقا کی گفته که گیمرها به قطع عضو علاقه ندارن؟من خودم شخصا تا حالا اعضای بدن چندین مرغ و گوسفند رو در مناسبت های مختلف قطع کردم.)x
 

ashi73

کاربر سایت
Apr 13, 2009
302
نام
اشکان
تمام این اتفاقات واقعی به نظر بیاد ولی ما کمی تضاد در این زمینه می بینیم چون در دنیای واقعی سر و بازوها

حالا مثلا نیمپو زدن خیلی واقعیه که دست پا قطع کردن از واقع گرایی بازی کم میکنه؟!:|:|
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
مثلاً اگر دست رو به سه بخش تقسیم کنیم که میشه مچ، آرنج و شانه; قطع شدن هر کدومش روی استراتژی طرف تاثیر بزاره (حمله وحشی وار، عقب نشینی، حمله انتحاری و یا خودکشی) بدون شک برنامه نویسی برای این کار خیلی سخت و سنگین باید باشه. اینها رسما فلش بک زدن به یه نسل قبل.
البته توی NG II هم قطع عضو بیشتر جنبه ی بالا رفتن خشونت و هیجان داشت تا جنبه ی استراتژیک !!! چون اولاً با یک یا دو ضربه عمراً هیچ جای طرف قطع نمیشد و باید یه حرکت چند ضرب حواله ی طرف میکردی تا یه عضوش قطع بشه نه مثل MGS:R که از هر جا بخوای قطع کنی ! دوماً بعد از قطع شدن هر عضوی ( چه دست چه پا یا هر جای دیگه :D به جز کله که رسماً طرف ره میشد :D ) فقط کافی بود یه Y حواله ی طرف کنی تا ریو با یه فینیشر دخل بنده خدا رو بیاره و فکر هم نمیکنم کسی بیاد بی خیال کشتن اینا بشه بعد بره سراغ بقیه اون طرف رو هم به حال خودش با یه عضو قطع شده بزاره ! چون می دونی که اگه عضوی ازشون قطع میشد هر جوری شده خودشون رو بهت میرسوندن و یه انتحاری روت میزدن ! :D
60 فریم چی؟ 60 فریم نیست؟ به اونش خوش باشیم؟ اگه کسی حرف زد با ماهی تابه بزنیم تو سرشون بگیم بازیمون 60 فریمه؟
biggrin1.gif
.
البته NG II هم فقط اسم 60 فریم روش خورده بود ! :D و گرنه 60 فریم فقط برای مواقع قدم زدن و راه رفتن ریو بود :D تو مبارزات ماشاا... افت فریم غوغا میکرد :D
 
آخرین ویرایش:

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
60 فریم چی؟ 60 فریم نیست؟ به اونش خوش باشیم؟ اگه کسی حرف زد با ماهی تابه بزنیم تو سرشون بگیم بازیمون 60 فریمه؟ :D.

به نظر بنده اگر صادقانه عرض میکردن ما هیچ غلطی نمیتونیم بکنیم روی فریم ثابت و دست و پای قطع نشده مانور بدیم خیلی شیک تر بود چون هیچ گیمری نمیخواد بزنه دهن دشمن رو با فلان شمشیر سرویس کنه بعد ببینه جسدش از روز اول تر و تمیز تره :D. خودم الان عقده کمبود قطع کردن دست و پای ملت رو دارم اگر یدونه از این شمشیر ها میدادن معلوم نبود چیکا میکردم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر