طرفداران nintendo ds

سلام
احسان جان
kirby 3ds ارزش خرید داره؟

سلام داداش

اگر منظورت kirby نسخه 3ds ه خوب بستگی به خودت داره بعد اینکه میتونی به صورت هک بازیش کنی لازم نیست پول بازی اوریج بدی چون اوریج بازی ها 3ds گرونه

اما خوب یه new 3ds مدل معمولی با یه فلش کارت گیت وی حدود 1 میلیون 150 هزار تومن میشه اما یه ds lite آک + فلش کارت هک r4 دوال کور 2014 اورجینال و .... روی هم 170 هزار میشه یعنی خود دستگاه 120 تا 130 هزار حساب میشه که با این پول گوشی جاوا ساپورتم نمیدن

درباره خود بازی kirby روی ds چهار نسخه kirby اومده که 2 تاش کلا باید با صفحه لمسی ds بازیشون کرد مثل kirby mass attack که یه شاهکاره و فول تاچه بازیش

در کنارش ds بالا 5000 هزار عنوان بازی داره حدود 6 نسخه هاروست مون . 3 نسخه کستلوانیا . 5 نسخه سونیک که 4 نسخه اش انحصاریه . 5 نسخه فاینال فانتزی و ......
 
سلام داداش

اگر منظورت kirby نسخه 3ds ه خوب بستگی به خودت داره بعد اینکه میتونی به صورت هک بازیش کنی لازم نیست پول بازی اوریج بدی چون اوریج بازی ها 3ds گرونه

اما خوب یه new 3ds مدل معمولی با یه فلش کارت گیت وی حدود 1 میلیون 150 هزار تومن میشه اما یه ds lite آک + فلش کارت هک r4 دوال کور 2014 اورجینال و .... روی هم 170 هزار میشه یعنی خود دستگاه 120 تا 130 هزار حساب میشه که با این پول گوشی جاوا ساپورتم نمیدن

درباره خود بازی kirby روی ds چهار نسخه kirby اومده که 2 تاش کلا باید با صفحه لمسی ds بازیشون کرد مثل kirby mass attack که یه شاهکاره و فول تاچه بازیش

در کنارش ds بالا 5000 هزار عنوان بازی داره حدود 6 نسخه هاروست مون . 3 نسخه کستلوانیا . 5 نسخه سونیک که 4 نسخه اش انحصاریه . 5 نسخه فاینال فانتزی و ......

3ds دارم r4 هم دارم! نرفتم هنوز نسخه های ds رو!
 
آرشیو بازی پوکمون :x

di6an1txrg9d2os5nhst.jpg




کفش طرح زلدا :bighug:


wpxuagkrb7d1gozi0r8t.jpg


منPSpدارم و بیشتر دوست دارم ی 3DS داشته باشم که فعلا وضعیت مالیم جالب نیست :)

منم psp دارم کنسول دستیه خوبیه

خوب آره یکی از دلایلی که 3ds خریدش کم اتفاق میفته اینه که گرون در میاد سری جدید 3ds سری new مدل معمولیشو قیمت گرفتم بهم گفتن 850 هزار خوب یه فلش کارت گیت وی هم باید بخری که روی هم میشه 1 میلیون 150 هزار یکمی روش بزاری ps4 یا wii u یا .... میتونی بخری

اما خوب ds اروزنه یه ds lite آکبند بخری حدود 130 هزار بیشتر نییست قیمتش پول گوشی نوکیا 107 ه که حتی جاوا ساپورتم نیست با فلش کارت هک جدید و ..... روی هم 170 هزار میشه

پول گوشی ساده میدی اما یه کنسول دستی داری که 2 تا صفحه نمایش داره که یکیش لمسیه و .....

بخاطر همین ds فروشش تو ایران خوبه چون هم ارزونه هم دردسر هک نداره هم کامل هک شده هم بالا 5000 هزار عنوان بازی داره

با پول گیت وی میتونی 2 تا ds lite اکبند بخری :d بازم یه چیزی ته جیبت میمونه
 
آخرین ویرایش:
آرشیو بازی پوکمون :x

di6an1txrg9d2os5nhst.jpg




کفش طرح زلدا :bighug:


wpxuagkrb7d1gozi0r8t.jpg




منم psp دارم کنسول دستیه خوبیه

خوب آره یکی از دلایلی که 3ds خریدش کم اتفاق میفته اینه که گرون در میاد سری جدید 3ds سری new مدل معمولیشو قیمت گرفتم بهم گفتن 850 هزار خوب یه فلش کارت گیت وی هم باید بخری که روی هم میشه 1 میلیون 150 هزار یکمی روش بزاری ps4 یا wii u یا .... میتونی بخری

اما خوب ds اروزنه یه ds lite آکبند بخری حدود 130 هزار بیشتر نییست قیمتش پول گوشی نوکیا 107 ه که حتی جاوا ساپورتم نیست با فلش کارت هک جدید و ..... روی هم 170 هزار میشه

پول گوشی ساده میدی اما یه کنسول دستی داری که 2 تا صفحه نمایش داره که یکیش لمسیه و .....

بخاطر همین ds فروشش تو ایران خوبه چون هم ارزونه هم دردسر هک نداره هم کامل هک شده هم بالا 5000 هزار عنوان بازی داره

با پول گیت وی میتونی 2 تا ds lite اکبند بخری :d بازم یه چیزی ته جیبت میمونه

احسان جان این بازی بد جور طرف دار داره جوری که تو دو سه روز اول پخش بازی جدیدش اونم ریمک قدیمی بود نه تازه 3 میلیون تو ژاپن فروخت

یه نقدم براش بزار اگه زحمتت نمیشه
 
احسان جان این بازی بد جور طرف دار داره جوری که تو دو سه روز اول پخش بازی جدیدش اونم ریمک قدیمی بود نه تازه 3 میلیون تو ژاپن فروخت

یه نقدم براش بزار اگه زحمتت نمیشه

آره نعمت جان میشه گفت سلطان کنسول دستی همین پوکونه یعنی هیچ بازی تو دنیا کنسول دستی بیشتر از پوکمون طرفدار و فن نداره

البته از اینم نباید گذشت که کلا بازی ها نینتندو بر خلاف کمپانی ها دیگه میلیون نسخه ای میفروشن نمونه اش بازی new super mario که تو نسل هفت 87 میلیون نسخه فروخت که یه بازی نینتندو از کل کنسول کمپانی ها دیگه بیشتر فروخت

یا بازی ماریو 64 که زمان خودش کلی فروش کرد نسخه ds ش هم 11 میلیون خورده ای نسخه فروش کرد

چشم اگر تونستم میزارمم چون بازی گسترده ایه و نقدش سخته

یعنی آخرته کتونیه ها :d خیلی خوشم اومد ازش!

فدات داداش درست کردنش کاری نداره اصلا این با چاپ سیلک درست شده من قبلا یه زمانی یه مدت کارم کارم شابلون زنی همون چاپ سیلک بود

الان خودن راحت میتونی با چاپ استنسیل روی کتونی طرح بندازی هیچی هم نمیخوداد
 
2980a.jpg


مقدمه

زمانی که Eidos دو سال پیش از ساخت عنوانی از سری Tomb Raider را بر عهده Crystal Dynamics گذاشت، خیلی ها این حرکت را یک ریسک می‌دانستند و می‌گفتند که دیگر این عنوان به پایان خود رسیده، ولی CD با ساخت Tomb Raider Legend روحی تازه به این سری دمید و ان را دوباره به جایگاه اصلی خود بازگرداند. پس از موفقیت Legend در دهمین سالگرد TR، CD عنوانی به نام Anniversary را روانه بازار کرد که در اصل بازسازی از نسخه اول بود و در ان سعی شده بود که داستان به نحوی بهتر توضیح داده شود. بعد از موفقیت های مداوم CDEidos اعلام کرد که نسخه جدیدی از این سری در حال ساخت می‌باشد. زمانی که اولین تصاویر از Underworld پخش شد همگان نتیجه کار را تحسین کردند. چند هفته پیش اخرین نسخه از این سری با نام Underworld روانه بازار شد، عنوانی که هرچند از ضعف هایی رنج می‌برد ولی روند Legend که تقریبا روبه اکشن شدن بازی داشت را رها کرده و مسیری را در پیش گرفته که نسخه های اول و دوم از ان پیروی می‌کردند.


در ابتدا هدف از ساخت TR Anniversary فقط تجدید خاطره دوستداران این سری به نظر می‌رسید ولی هدف اصلی این بود که با روایت بهتر داستان قسمتی از ان را در Underworld به کار ببرند. همان طور که در انتهای Legend مشاهده کردید Amanda به Lara میگوید که مادر وی زنده و در جایی از اقیانوس می‌تواند او را پیدا کند. او نیز Amanda را رها می‌کند غافل از اینکه در اینده او برای Lara دردسر هایی به وجود می اورد. Lara به اعماق اقیانوس می‌رود و در انجا سر نخ هایی پیدا می‌کند. وی در ادامه دستبندی را می‌یابد که مربوط می‌شود به Thor یکی از خدایان اسکاندیناوی. با پیشرفتن در بازی Lara متوجه می‌شود که پدر او نیز در گذشته قصد داشته که دستکش، کمربند و چکش Thor را پیدا کند ولی در اواسط راه توسط Natla که ما در شماره اول او را از بین می‌بریم کشته می‌شود. در ابتدای بازی لارا Natla را می‌بیند که زنده مانده و قصد دارد که دوباره نیروی شیطانی را ازاد کند. او به Lara می‌گوید که اگر تمامی وسایل Thor را پیدا کند می‌تواند به جایی که مادرش در انجاست برسد. در ادامه بازی هدف کلی شما این می‌باشد که دستکش ها،کمربند و چکش Thor را پیدا کنید. داستان به خوبی در بازی جای گرفته و ربط داشتن ان به Legend و شماره اول باعث شده که جذابیت ان دو چندان شود. البته این روند خوب در اواسط بازی کمی افت پیدا می‌کند و دلیل اصلی ان هم نبود چالش به خصوص می‌باشد.



Legend تا حدودی روند کلی گیم پلی را تغییر داد و ان را بیشتر به سوی اکشن نزدیک کرد. این حرکت باعث شد که قسمت ماجراجویی بازی افت شدیدی پیدا کند و در اصل شاهد معما های بسیار ساده و راحتی بودید. اینبار CD با قرار دادن شماره های اول و دوم به عنوان الگو، گیم پلی ای را طراحی کرده که مانند نسخه های قدیمی تمرکز بازی بر روی معماها و قسمت ماجراجویی بیشتر از قسمت اکشن است. معما ها بسیار پیچیده هستند و این باعث شده که بازی هم سخت و هم جذاب تر شود. قسمتی در TR Anniversary به بازی اضافه شده بود که کم و بیش شبیه به مکانیزم Bullet Time بود. این سیستم در Underworld حذف شده و قسمتی به نام adrenaline اضافه شده، زمانی که ان را فعال می‌کنید بازی به صورت صحنه اهسته در می‌اید. این مکانیزم در درگیری ها به کمک گیمر می‌اید و باعث می‌شود که به وسیله ان دقت بیشتری در تیر اندازی پیدا کنید. به صورت معمولی هدف قرار دادن سر دشمنان کار سختی می‌باشد ولی زمانی که از این سیستم بهره می‌برید می‌توانید به راحتی دشمنان را Head Shot کنید. البته در مورد این سیستم محدودیتی نیز وجود دارد که به مرور زمان دوباره نوار ان پر می‌شود. یکی از قابلیت ها جدید امکان مبارزه به صورت تن به تن می‌باشد. البته فنون قابل استفاده دارای تنوع کمی هستند و تنها برای دور کردن دشمنان به کار می‌روند. همچنین زمانی که شی ای در نزدیکی شما باشد Lara ان کوزه یا جعبه را با ضربه پا می‌شکند. کامپیوتر همراه Lara پیشرفته تر شده و قابلیت نمایش نقشه به صورت 3D را دارد. همچنین یکی از نکاتی که به این کامپیوتر اضافه شده این است که قسمتی به عنوان راهنما در ان موجود می‌باشد که میتوانید برای حل معما ها از ان کمک بگیرید.


2980b.jpg


طناب مغناطیسی که در Legend اولین بار دیده شد و در Anniversary حذف شده بود دوباره برگشته و به کمک ان می‌توانید تاب بخورید، اجسام را تکان دهید و... حرکات Lara پیشرفت انچنانی نسبت به نسخه قبلی نداشته و همچنان نرم و زیبا طراحی شده. اگر به خاطر داشته باشید در Legend بعضی مواقع کلید هایی بر روی صفحه به نمایش در می‌امد، که با زدن انها سکانس هایی برای شما به نمایش در می‌امد. در این نسخه این حالت حذف شده و در بعضی از موقعیت ها بازی به حالت اهسته رفته(Adrenaline Moment) و گیمر باید خود تشخیص دهد که اکنون باید چه کلیدی را فشار دهد. محیط ها بسیار گسترده اند و گیمر کاملا در انها دارای ازادی عمل می‌باشد. این نکته باعث شده که بعضی از معما ها از گذشته سخت تر شوند.



به طور مثال محیط های کوچک باعث می‌شد که اگر دنبال چیزی می‌گشتید به سرعت ان را پیدا کنید ولی اکنون این عملیات جست و جو زمان بیشتری را از گیمر می‌گیرد. مراحلی که قابلیت سوار شدن بر موتور در انها وجود دارد کاملا روند ازادانه ای دارند و مانند Legend فقط مربوط به مبارزه با دشمنان و طی کردن مسیر مستقیم نیست بلکه در اصل موتور در Underworld حکم وسیله ای را دارد که به کمک ان در مراحل بسیار بزرگ راحت تر و به سرعت گشت و گزار کنید. کنترل موتور روان و خوب طراحی شده و باعث ازار و اذیت شما نمی‌شود. همانند نسخه های اولیه دشمنان اکثرا تشکیل شده اند از حیوانات و موجودات افسانه ای که این خود بر جذابیت بازی افزوده و باعث شده که تنوع انها نیز بیشتر شود. هوش مصنوعی دشمنان در سطح بالایی نیست اما نمی‌توان گفت که بد طراحی شده. AI در بیشتر مواقع متغیر و غیر ثابت است. در ابتدای هر مرحله این امکان را دارا هستید که از بین چند نوع لباس یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید نوع اسلحه خود را نیز انتخاب کنید که عبارتند از Rifle، SMG، Shotgun و... البته لازم به ذکر است که دو عدد کلت Lara همچنان در بازی وجود دارد و می‌توانید از انها نیز استفاده کنید.



چراغ قوه به ابزاری در این نسخه تبدیل شده که کمترین استفاده را از ان می‌کنید. محیط ها عملا روشن هستند و به جز چند مکان کوچک دیگر استفاده ای از چراغ قوه نمی‌کنید. سیستم Check Point بازی ضعف هایی دارد که در بعضی از مواقع باعث می‌شود که یک قسمت از مرحله را به خاطر ضعف این سیستم دوباره بروید. به طور مثال شما از دیواری بالا می‌روید و در بالای ان Check Point عمل می‌کند. زمانی که کمی جلوتر بروید و دوباره به پایین پرت شوید این سیستم Check Point اشتباه می‌کند، به این صورت شما باید یک مسیر را چندین بار طی کنید. در نسخه های گذشته هر مرحله دارای Boss Fight های بسیار زیبا و چالش بر انگیز بود، اما در این شماره در کل هیچ Boss Fight اصلی وجود ندارد و بعد از اتمام هر مرحله دوباره مرحله بعد شروع می‌شود. این مکانیزم کمی به بازی ضربه زده و باعث اسان شدن بازی شده. دوربین یکی از بزرگترین ضعف های Underworld به حساب می‌اید. به قدری دوربین بازی مشکل دار طراحی شده که هیچ وقت حالتی نرمال ندارد و در بیشتر مواقع باعث می‌شود که دید شما کم شود. در بعضی مواقع که بر روی دیوار هستید و باید به طرف دیوار مقابل پرشی را انجام دهید، دوربین با زوم بی مورد باعث می‌شود که شما اصلا دیوار مقابل را نبینید و به صورت شانسی به ان سو بپرید. در کل Underworld دارای گیم پلی ای است که به جز مبارزه با Boss ها کاملا شبیه به نسخه اول و دوم طراحی شده و مانند انها بیشتر تمرکز خود را روی قسمت Adventure بازی گذاشته.


3003b.jpg


زمانی که اولین تصاویر از Underworld پخش شد همگان طراحی اب، باران و نورپردازی بازی را تحسین کردند. همچنین طراحی مدل Lara نسبت به گذشته حالتی بهتر داشت و جلوه ای واقعی تر به خود گرفته بود. به جرات می‌توان گفت که در Underworld شاهد یکی از بهترین طراحی های دنیای زیر اب هستید. نور خورشید کاملا بر روی سطح اب تاثیر می‌گذارد و از زیر اب رگه های نور قابل مشاهده اند. امواج دریا به خوبی طراحی شده اند و به خوبی با دیوار های سخره ای واکنش می‌دهند. بدن و لباس Lara به بهترین نحو ممکن خیس می‌شود و اثر اب بعد از مدتی از روی ان می‌رود. بعد از بالا رفتن از جاهای سنگی و خاکی بدن لارا خاکی شده و شما میتوانید کاملا اثر کثیفی را روی بدن او ببینید. نورپردازی در تمامی مراحل عالی نیست و در بعضی از مرحله ها شاهد ضعف این قسمت هستید. طراحی مدل Lara Croft مانند گذشته به خوبی از اب در امده و انیمیشن های وی نیز تقریبا دست نخورده باقی مانده و تنها چند نکته کوچک که در Anniversary موجود نبودند به ان اضافه شده. همان طور که اشاره کردیم محیط های بازی بسیار گسترده طراحی شده اند. این محیط ها پر از جزییات هستند ولی کمی حالت مرده دارند.



به طور مثال در یکی از مراحل که در جنگل اتفاق می‌افتد این محیط از کمی موجودات زنده رنج می‌برد و زمانی که شما در ان حرکت می‌کنید اصلا حس یک جنگل به شما منتقل نمی‌شود. البته از این نکته نباید گذشت که باران تاثیر بسیار مثبتی از نظر بصری گذاشته و کاملا حس استوایی بودن را به شما منتقل می‌کند. دشمن ها از تنوع نسبتا خوبی برخوردارند و به خوبی طراحی شده اند. موتور سیکلت لارا اصلا طراحی خوبی ندارد. چرخ عقب ان از لحاظ اندازه بسیار بزرگ طراحی شده و این کاملا در نقطه مقابل Legend قرار می‌گیرد که موتور سیکلت ها کاملا به صورت لایسنس شده در بازی حضور داشتند. اتش که کمتر در بازی ان را مشاهده می‌کنیم به خوبی طراحی نشده و به نظر می‌رسد دلیل ان هم کم بودن میزان استفاده از ان است. فیزیک یکی دیگر از نقاط ضعف این شماره محسوب می‌شود. هرچند فیزیک در این بازی نقش کمی دارد ولی در همان قسمت های کوچک مثل برداشتن و پرتاب کردن اجسام از روی زمین بسیار مصنوعی جلوه می‌دهد. در کل Tomb Raider Underworld از گرافیک هنری خوبی بهره می‌برد اما در بخش فنی و مخصوصا حجم سازی دارای مشکلات زیادی می‌باشد. از جمله این مشکلات می‌توان به باگ های ریز و درشت اشاره کرد که در بعضی از مراحل دیده می‌شوند. به طور مثال رفتن پاهای لارا در زمین یا معلق ماندن وی در هوا که واقعا هم از لحاظ فنی به بازی ضربه زده اند و هم اینکه باعث مشکلاتی زیادی در روند گیم پلی می‌شوند.



موسیقی ها مانند گذشته تمی حماسی دارند و کاملا با محیط و جو گیم پلی هماهنگ هستند و این باعث شده که روند گیم پلی از خشکی و تکراری شدن در بیاید. همانند نسخه های قبلی Troels Brun Folmann نظارت کاملی بر روی موسیقی بازی داشته ولی در اصل وظیفه ساخت موسیقی های بازی بر عهده O'Malley و ارکست وی بوده. نکته قابل توجه این می‌باشد که تم اصلی و کلی موسیقی بازی نسخه تغییر یافته موسیقی متن Tomb Raider: Angel of Darkness است. در کل تیم صداگذاری بازی علی الخصوص موسیقی به خوبی از عهده وظیفه خود بر امده اند.


3350b.jpg


این نسخه که روند Legend را تا حدودی کنار گذاشته و چیزی شبیه به نسخه اول و دوم از اب در امده کاملا عطش دوستداران این سری برای حل معما های پیچیده را رفع کرده. هر چند که در اوسط بازی گیم پلی کمی تکراری می‌شود و دلیل اصلی ان هم داستان نسبتا ضعیف از نظر چالش و نبود Boss Fight های خوب است ولی مدت زمان مناسب بازی باعث می‌شود که این تکراری شدن زیاد خود را نشان ندهد.



از نظر گرافیکی بازی سبکی فانتزی و غیر واقعی دارد که واقعا در طراحی محیط ها یکی از بهترین ها در این سری می‌باشد. در کل Underworld باز هم یاد و خاطره شماره اول و دوم را زنده کرد و نشان داد که این بازی پتانسیل زیادی برای ادامه راه دارد.
 
1456a.jpg


همه گیمر ها و حتی اکثر کسایی که دستشون به دسته کنسول بازی نخوره اسم بازی زلدا به گوششون خورده


افسانه زلدا رو می تونم به جرات بگم که از مهمترین بازی های سبک ادونچر هست و سابقه طولانی داره و تقریبا در تمامی کنسول های نینتندو حضور داشته



یکی از بهترین شماره های این بازی قسمت the legend of zelda : wind waker بود که به کنسول game cube اومد و با حالت کارتونی ای که داشت نه تنها در بخش گیم پلی موفقیت زیادی پیدا کرد بلکه از لحاظ گرافیکی هم حال و هوای بازی های فانتازی مخصوص زلدا رو داشت


این شماره از سری بازی زلدا رو که می خوام معرفی کنم ، از لحاظ داستانی ادامه ای هست بر شماره ای که در بالا معرفی کردم و اتفاقات بعد از نجات دادن پرنسس رو بازگو می کنه



----------------------------------------------------------------------------------


این شماره زلدا بر روی کونسول دستی نینتندو یعنی NDS اومد و می تونم بگم که از تمامی خصوصیات سخت افزاری این دستگاه موفق استفاده کرده و اگه کمی در اینترنت جستجو کنید به این موضوع پی می برین که حتی از سختگیر ترین سایت های بازی نیز بهترین امتیاز روبه این بازی دادن


medium.jpg


بازی هنوز هم حال و هوای کاتونی و فانتزی خودشو حفظ کرده و به خاطر همین هم هست که با توجه به مشکلات سخت افزاری این دستگاه ، یکی از زیباترین بازی های ایجاد شده بر روی این کونسول هست


داستان دقیقا بعد از نجات دادن پرنسس از دست شوالیه سیاه در نسخه قبلی شروع میشه و نگران این هم نباشید که با بازی نکردن بازی چیز زیادی از داستان بازی باتون پنهون میمونه ، چون در یک صحنه خیلی جالب و به صورت نقاشی براتون کل داستان تعریفمیشه و نیز چون داستان بازی های زلدا معمولا داستان پیچیده ای نیستن براتون از داستان بازی چیزی نمیگم تا خودتون لذت این بازی رو پچشید



از لحاظ موزیک و صداگذاری هم به قدری خوب کار شده که شما رو در هوای فانتزی قرار بده و با سبک بازی خوب پیش میره


و حالا میرسیم به مهمترین بخش بازی که سری بازی زلدا موفقیت چندین 10 ساله خودشو به اون مدیونه و این بخش چیزی نیست به جز بخش گیم پلی


1456b.jpg


تو این بازی از کشتی سواری تا جستجوی گنج و مسابقه تیرانداری با تیر کمون و نجات پرنسس و ... وجود داره . و از سخت افزار هم خیلی خوب استفاده کردن ... به عنوان مثال شما در بخشی از بازی وارد یک غار شدین و در پایین ترین بخش این غار صندوق گنجی رو پیدا می کنید که در داخلش یه تیکه از نقشه اوقیانوس رو پیدا میکنید ولی این نقشه رو کلی گردو غبار گرفته به طوری که چیز خاصی معلوم نیست


در این میان اگه دوقولتون کار کرد و زیاد فیلم دزد دریایی دیده باشین به این فکر میوفتیت که این نقشه ها رو مهمولا یه فوتی روش می کنن تا نقشه خوب دیده بشه ... اگه شماا هم روی نقشتون فوت کنید میبینین که در کمال ناباوری گرد و غبار میره کنار ...این یکی از معمولی ترین نکاتی بود که همیشه تو بازی ازش استفاده میکنید و در کنار این موقعیت هایی براتون پیش میاد که میگین من برم یه سر ژاپن از سازنده این بازی رسما تشکر کنم


تو این بازی شما همیشه انتظار سورپریز شدن رو داشته باشید و این نکته رو هم در نظر داشته باشید که از سخت افزار دستگاهتون به خوبی استفاده کنید ... مگر نه بازی براتون خیلی سخت میشه و در مواقعی حتی نمیتونید داستان رو به جلو ببرید


1514b.jpg


یکی دیگه از نقاط خوب بازی یاداشت کردن بر روی نقشتونه که در خیلی مواقع گنج ها و یا مکان هایی رو پدا میکنید که با وسایلی که دارید نمیتونین به اونحا برین ... پس می تونینیدتو نقشتون به هر شکلی که دوست دارین اونجا رو نشانه گذاری کنید که بعدا بتونین برین به اون قسمت کارتون رو انجام بدین


------------------------------------------------------


توصیه آخر من اینه که از بچه گرفته تا بزرگ سال ها این بازی رو بازی کنن که در صورت بازی نکردن یکی از شاه کار های هنر هشتم رو از دست میدن و قول میدم که بعد از بازی کردن این بازی به فکر بازی کردن بازی های بیشتری میوفتید





نکته کنکوری
4.gif
:


این بازی رو تو جای خلوت بازی کنید که شرایطی براتون پیش میاد که باید جیغ بزنید و اگه کسی کنار شما باشه اتفاقاتی براتون میوفته که به سر اینجانب اوفتاد


پس 20 ساعت بازی پرنشاط بهتون خوش بگذره
 
آخرین ویرایش:
0858a.jpg

امروز مي خوام یه بازي يكي ديگه از شاهكار هاي ژاپن رو معرفي كنم. اين شاهكار چيزي نيست جز انيمه انيمه چيزی شبيه به كارتون هست كه سبك خاص خودشو داره و بين ما ايرانيا به اسم كارتون ژاپني معروفه انيمه به طور كل طرفداراي زيادي داره و به عنوان مثال انيمه فوتباليست ها بين ايرانيا خيلي طرفدار داره.


براي شروع مي خوام يكي از شاهكار هاي 2007 رو بهتون معرفي كنم . اين انيمه اسمش متن مرگ يا death note
هستش . شخصيت پردازي قوي و داستان زيبا و فلسفي همه كمك كردن تا اينكه اين انيمه يكي از بهترين انيمه هايي باشه كه تا حالا ديدم.


داستان اين انيمه راجب كتابي هست كه خداي مرگ بين انسان ميندازه و هركسي كه اين كتاب رو بر داره و اسم كسي رو بنويسه ولي علت مرگ رو ننويسه از روي سكته قلبي مي ميره.


حالا فرض كنيد اين كتاب رو يه نابغه اي ور داره كه اهداف ايدئاليست تو سرش هست و براي ايجاد يك دنياي خوب و خالي از قتل و جنايت شورع به يك سري قتل هاي زنجيره اي مي كنه و خودشو به اسم kira به همه معرفي مي كنه .


البته اين وسط بازرس بزرگي هم هست به اسم L كه بيكار نميشينه و براي پيدا كردن هويت kira جونشو به خطر ميندازه.


230px-SNote.jpg


همه اين موارد دست به دست هم مي دن تا يه داستان خيلي جالب رو روايت كنه و شمارو مجبور كنه كه پای بازی بشينين.


در كنار اين مواردي كه گفتم شما تو اين بازی الهام گرفته شده از انيمه انتظار اين كه هر لحظه سوپرايز بشيد رو داشته باشين .


در كل من اين بازی رو چه به كسايي كه از فيلم هاي جنايي ، چه فانتزي و همچنين به كسايي كه از هيچ كودومشون خوششون نمياد نيز توصيه مي كنم.


این بازی با پچ انگلیسی پچ کرده و با زبان انگلیسی بازیش کنید
 
آخرین ویرایش:
احسان یه لینک مستقیم از این بازی داری؟(ورژن انگلیسی شده)
ممنون

لینک پچ شده رو الان ندارم من قبلا خودم بازی دانلود کردم بعد طبق یه راهنمایی پچش کردم

این سایت پر از چیزا مورد احتیاج ds برای دانلود هستش از سیو بازیا . پچ بازی ها . برنامه کاربردی . اسکین فلش کارت ها و .....

Nintendo DS Downloads - FileTrip
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or