طرفداران nintendo ds

ماجراجویی در دنیای ارواح


cover_large.jpg



Publisher:
Capcom

Developer:
Capcom

Genre:
Adventure, Puzzle

Tags:
Mystery, Supernatural

Players:
1

Release Date:
11th Jan 2011


کپکام یکی از بزرگ ترین شرکت های بازیسازی ژاپن است. که اززمان تأسیس خود عناوین متعددی را عرضه و به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کردهاست. با این که اکثر این موفقیت ها مدیون بازیسازهای معروف و خوش سابقه این شرکت بوده اما کپکام در سال های گذشته با آن ها به خوبی رفتار نکرده و باعث شد تابسیاری از این بازیسازها از کپکام جدا شده و اکنون تبدیل به رقیبی جدی شوند. ایندر حالی است که به طور کلی عملکرد کپکام به جز چند نمونه در این نسل راضی کننده نبوده و شاهد این بوده ایم که با عرضه عناوینی متوسط یا ضعیف خاطره خوب بازی های قدیمی خود را نیز از بین برده است.


با این که اثر بازیبازها و منتقدین عملکرد کلی کپکام را در این نسل راضی کننده نمی دانند اما بایستی به این مسئله توجه کرد کهپلتفرمی همچون DS برخلاف نمونه های دیگر شاهد عناوین خوبی از سوی این شرکت بازیسازیبوده، عناوینی که هر کدام در زمینه ای دارای خلاقیت و نکات مثبت مختلفی هستند. یکیاز این عناوین (Ghost Trick (GT است که سعی و تلاش خود را بر روی ترکیب سبک ماجراجویی و پازل گذاشته و در انجام این کار موفق نیز بوده.



مرز مابین دو دنیا

بخش عمده ای از GT مربوط به داستان و نحوهپرداخت آن می شود که تا حدودی شبیه به سری بازی های AceAttorney طراحی شده، شباهتی که مسلماً به خاطر یکسان بودن سازنده این دو بازی به وجود آمده است.بازی از جایی شروع می شود که شخصیتی بی نام (در ابتدای بازی) توسط کارآگاهی به ناملین (Lynne) کشته شده و در ادامه به صورت یک روح در می آید.


تفاوتی که در این میان وجود دارد مربوط به همین روح است که بر خلاف روح های معمول داستان های تخیلی بی آزار و یا خراب کار نیست و تنها مشکلی که دارد از دست دادن حافظه خود است کهباعث شده تا با شخصیت های دیگر موجود در داستان ارتباط برقرار کرده تا در نهایتمتوجه این مسئله شود که چه هویتی داشته و به چه دلیلی توسط لین از پا در آمده است.این روح که تنها تا صبح فردای ماجرای به قتل رسیدن خود وقت دارد می بایستی توسطبازیباز کنترل شده و با رفتن به بخش های مختلف شهر و در ادامه ارتباط بر قرار کردن با افرادی خاص در نهایت از راز و رمز حادثه ای که گریبان گیرش شده پرده بر دارد.


g1.jpg

تمامی روند داستانی سرایی بازی به کمک دیالوگ های رد و بدل شده ما بین شخصیت هابازگو می شود و تنها در بعضی مواقع شاهد یک سری فلش بک هستیم که همچون ظاهر اصلیبازی به نمایش در می آیند و تفاوتی با دیگر بخش های بازی ندارند. داستان GT شاید در ابتدا کمی گنگبوده و جاذبه لازم را نداشته باشد اما در ادامه و با مشخص شدن یک سری از جزئیاتبازیباز را در خود غرق کرده و تا انتها همراه می کند. این در حالی است که یکی ازعوامل جذابیت داستان شخصیت پردازی های مناسب و جالب بازی هستند که هر کدام دارایشخصیت های منحصر به فردی بوده و با کلیشه های رایج داستان های رمز آلود و کاراگاه ی متفاوت هستند.


این شخصیت ها به نحوی با یکدیگر ارتباط بر قرار می کنند که بازیبازبتواند با کمی دقت از جزئیات اهداف و علایق آن ها خبر شود. مسئله ای که با وجودنبود ظرافت های تصویری امری قابل توجه است. اما مشکلی که در انتهای بازی گریبانگیر داستان می شود.


شتاب زدگی در بازگو کردن وقایعی است که در تمامطول بازی توضیح داده نشده و مدام به لحظات انتهایی موکول شده اند. این مشکل باعثشده تا با مشخص شدن تمامی جوانب ماجرای مورد نظر به یک باره بازیباز این احساس راپیدا کند که تمام کارها و جان هایی که نجات داده نه تنها هیچ سودی برای خود نداشتهبلکه چیزی را برای وی تغییر نمی دهد. در اصل بازیباز به طرزی کاملاً نامناسب درانتهای بازی به حاشیه رانده و از خط اصلی داستان خارج شده و اهمیتی پیدا نمی کند.نکته ای که باعث می شود تا بازیباز و شخصیت اصلی تبدیل به یک راوی داستان شوند تانقش اصلی و قهرمان بازی که در GT فردی دیگر است.



خنجر زمان

گیم پلی کلی بازی بر خلاف دیگر عناوین موجود در این سبکتمرکز خود را بر روی معماها گذاشته است. بازیبازها که در ابتدای بازی در نقش یکروح ظاهر می شود قادر به حرکت مابین اجسام بی جان موجود در محیط است که با بهنمایش در آوردن یک نقطه نورانی از دیگر اجزای محیط جدا شده اند. در حالت کلی هرمرحله از بازی روند عادی خود را طی می کند اما بازیباز با وارد شدن به دنیای روحها این نقطه های ذکر شده را دیده و قادر به حرکت بر روی آن ها است. در کنار اینمسئله بایستی به قابلیت ایجاد تغییر بر روی یک سری از اجسام مشخص شده نیز اشارهکرد که در دنیای واقعی و توسط بازیباز انجام می شوند. به طور مثال بازیباز بر روییک یخچال قرار گرفته باشد در دنیای واقعی می تواند درب این یخچال را باز کرده و بامحیط اطراف خود تعامل داشته باشد. نکته دیگر در مورد قابلیت ارتباط برقرار کردن بابدن افرادی است که جان خود را از دست داده اند. روح این افراد به هیچ وجه قابلیتهای بازیباز را نداشته و پس از مرگ بر روی بدنشان باقی می ماند. این مسئله فرصتیرا برای بازیباز به وجود می آورد که با حرکت در محیط و رساندن خود به بدن بی جانشخصیت های دیگر با روح آن ها ارتباط بر قرار کرده و از قابلیت دیگر بازی بهره ببرد. در زمان بر قراری ارتباط بازیباز می تواند زمان را به 4 دقیقه قبل از مرگفرد مورد نظر برده و از مرگ او به نحو ی جلوگیری کند.


اگر بازیباز موفق به این شود بعد از زنده شدن فرد ذکر شده وی می تواند به راحتی با بازیباز ارتباط برقرار کردهو اطلاعات مورد نظر را در اختیار وی قرار دهد. کلیت گیم پلی GT تشکیل شده از همین رونداشاره شده که در آن بازیباز مدام جان افراد مختلفی را با ایجاد تغییرات و حرکت درمحیط نجات داده و اطلاعاتی را در مورد خود به دست می آورد. البته این مسئله نیزقابل ذکر است که در بخش پایانی بازی شخصیت دیگری نیز همراه بازیباز می شود کهقابلیت تعویض اشیای یک شکل را با یکدیگر فراهم می کند که در بعضی مراحل کارسازاست. گیم پلی دراین عنوان به طور کلی مشکل اساسی ای ندارد و سازندگان به خوبیتوانسته اند تا بخش های چالش برانگیزی را در آن طراحی کنند اما به وجود آمدن یکتمرکز اصلی بر روی داستان این بخش از بازی به رتبه دوم اهمیت وارد می شود. در اصلاین گونه باید گفت که در GT این داستان است که در حال روایت بوده و بازیباز در طول آن لحظاتکوتاهی را به بازی می پردازد. اگر به نحوی داستان و گیم پلی بازی در دو بخش مجزا وپشت سر یکدیگر قرار می گرفتند مسلماً شاهد یک داستان منسجم تر و البته گیم پلیبهتری بودیم که همچون حالت اکنون از هم گسیخته نبود.


زنده تر از همیشه

بر خلاف سری بازی هایAceAttorney کهتمرکز خود را بر روی طراحی کلی محیط و شخصیت ها گذاشته بود، در GT شاهد این هستیم کهجزییات مورد توجه قرار گرفته اند. دلیل اصلی این امر چیزی جز ساختار گیم پلی بازینیست که باعث شده تا بازیساز دقت بیشتری را برای طراحی اجزای محیط گذاشته و درکنار آن از یک سری طراحی شخصیت جالب و کاملاً پویا نیز بهره برده تا به خوبی بتواندداستان بازی را پیش ببرد. این شخصیت ها از دید انیمیشن نیز در صف عناوین عالی حالحاضر نیز طبقه بندی می شوند.


طراحی انیمیشن های شخصیت ها بسیار خوب بوده و به نوعی خصوصیت فرد مورد نظر را شکل می دهد. این در حالی است که بازی از لحاظ موسیقی و صداگذاری حرف زیادی برای گفتن ندارد و در طول بازی یک تم کلی را تکرار می کند که درانتهای آن بیش از گذشته تکراری به نظر می رسد. GT از آن دست بازی هاییاست که تمرکز اصلی خود را بر روی روایت داستان گذاشته اما بر خلاف آن ها دارای گیمپلی خوبی نیز هست که مشکلی همچون کوتاه بودن و از هم گسستگی را یدک می کشد. عنوانیکه می توانست به کمک تقسیم مناسب در زمینه داستان و گیم پلی عملکرد بسیار بهتری رابه نمایش در آورد.


Ghost-Trick-Phantom-Detective.jpg



نکات مثبت:


داستان پررمز و راز، شخصیت پردازی مناسب، گیم پلی جذاب،انیمیشن های فوق العاده و دقت به جزییات محیط.


نکات منفی:

تمرکز بیش از حد بر روی داستان
 
دلیلش رو نمیدونم نعمت جان ولی این قضیه برای من اصلا مهم نیست. دلیلش هم اینه که وقتی افراد کنسول اکس باکس یا پلی استیشن می گیرن ، ۹۰ درصدشون هدفشون بی نیاز شدن از دنگ و فنگ بازی کردن رو pcیه و اینکه اذیت نشن برای مالتی پلتفرم ها . حالا درصدی هم برای انحصاریهاش میخرن . اما هدف اصلی از خرید مجموعه ی نینتندو بازی های یونیک و خاصشه.مثلا من هیچ وقت خیلی از بازیهای مجموعه ی wii رو که احسان معرفی میکنه بازی نمیکنم،فقط عنوان های مختص و خاص خودش رو بازی میکنم چونکه کاملا متفاوته.راجعب dsهم قضیه به همین منواله.مثلا من حاظرم برای minish cab پول اورجینال بدم اما این همه بازی های دیگه که روی کنسولهای دیگه هم نامش پیدا میشه رو ول کنم (مثلاneed for speed)
به همین دلایل،به نظر من خرید وی یوو برای کسی که pc خوب داره و پلتفرم اصلیشه برای مالتی پلتفرم ها،ضروریه و کاملا هم نصبت به چیزی که ارائه میده میصرفه،من هیچ وقت مثلا نم
یخام اساسین رو رو وی یوو ببینم ولی به قول طه رسولی وی یوو الان یه ماریو داره،دانکی کونگ هم براش اومده و بایونتا هم قراره براش بیاد،دیگه چی میخایم??!!(این حرفش مال پارسال بود)
با این وجود وی یو الان ۱۰ تا انحصاری فوق عالی داره و همه مون هم میدونیم چه چیزهای دیگه ای در راه داره . پس زنده باد نینتندوووووو!!!و (خیلی معذرت میخام)گور بابای EA و یوبی سافت!!!! ;-)


ممنون عادل جان من که این چند روز با ماریو کارت کلی حال کردم با داداشم میریم انلاین بازی میکنیم و کلی لذت داره

- - -ویرایش - - -

اولین وبلاگ تخصصی nintendo ds راه اندازی کردم

اینم آدرسش

طرفدارن nintendo ds


دمت گرم خسته نباشی
 
واقعا نمیدونم چرا اما خیلی از بازی های امروز دیگه کلا حال به هم زن شده . من الان دارم phantom hourglass بازی می کنم ؛ الان اومدم farcry 4 رو امتحان کردم . باورت میشه به راحتی رفت تو لیست بازی های second priority تو هارد بازی هام ! نمی دونم چرا ؛ اما دیگه واقعا همه ی بازی های AAA خیلی شبیه هم شدن اما مجموعه ی نینتندو اصلا اینجوری نیستن ! البته این مساله کاملا سلیقه ایه و نظر من اینه . یادمه تو AAAها با بتمنن خیلی حال کردم ، متال گیر هم همین طور .اما ...


احسان جان میشه یه لیست از بهترین های GBA برام بنویسی ؟ بازی هایی که یونیک نینتندوه ها مثل minish cap و مثل زلداهایی که رو DSه . ممنونم
 
آخرین ویرایش:
:x جیگرت

قربونت داداش :x


ممنون عادل جان من که این چند روز با ماریو کارت کلی حال کردم با داداشم میریم انلاین بازی میکنیم و کلی لذت داره



دمت گرم خسته نباشی

مرسی عزیز


واقعا نمیدونم چرا اما خیلی از بازی های امروز دیگه کلا حال به هم زن شده . من الان دارم phantom hourglass بازی می کنم ؛ الان اومدم farcry 4 رو امتحان کردم . باورت میشه به راحتی رفت تو لیست بازی های second priority تو هارد بازی هام ! نمی دونم چرا ؛ اما دیگه واقعا همه ی بازی های AAA خیلی شبیه هم شدن اما مجموعه ی نینتندو اصلا اینجوری نیستن ! البته این مساله کاملا سلیقه ایه و نظر من اینه . یادمه تو AAAها با بتمنن خیلی حال کردم ، متال گیر هم همین طور .اما ...


احسان جان میشه یه لیست از بهترین های GBA برام بنویسی ؟ بازی هایی که یونیک نینتندوه ها مثل minish cap و مثل زلداهایی که رو DSه . ممنونم

خوب این امر سلیقه ایه و گیمر سبک بازی که بهش علاقه داره دوست داره بازی کنه

خوب به فرض یه گیمر سبک اکشن ادونچر دوست داره اما یه گیمر نمیتونه یه نسل کامل فقط بازیا سبک ادونچر اکشن بازی کنه و نیاز به تجربه عناوین خوب و مطرح سبک ها دیگه ام داره و همین تنوع بازی یه کنسول + قیمت کم کنسول باعث برنده شدن یه کنسول تو نسلش شده حتی دقت کنی از سل اول تا نسل هفت همیشه کنسول هایی که به مراتب سخت افزار ضعیفتری نسبت به رقباش داشته برنده نسل شده اونم بخاطر ساپورت بازی بیشتر و قیمت کمتر کنسول


داداش همه بازیا gba بنظر من عالین بازی هاشم فوق العاده کم حجمن و تنوع بازی gba هم خیلی زیاده

انحصاری هاشم محشرن اکثر انحصاری ها ds از gba نشعت گرفتن


لیست بازی ها gba ( البته لیستش کامل نیستا )

List of Game Boy Advance games - Wikipedia, the free encyclopedia



تو این سایت هم کاور بعضی از بازی ها gba هست

Buy Game Boy Advance Games at Low Prices | Used


تو این سایتم کاور بعضی از بازی ها gba هست

Search Results for "Game Boy Advance cover"
 
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: td2"]نقد و بررسی Nostalgia



518eY9VZeSL._SX300_.jpg

همواره داستان هایی که مربوط به یک ماجراجوی از جذابیت خاصی برای مخاطب برخوردار است. دیدن مکان های مخفی در مقبره ها و قلعه های پادشاهان گذشته با این که تماماً از تخیل نویسنده نشات گرفته اما باز هم حس و حالی نو و تازه را برای مخاطب ایجاد می کند. می توان گفت که تیم سازنده Nostalgia یعنی Matrix Software با دو تفکر این نام را برای عنوان خود انتخاب کرده است. اولین دلیل این کار داستان بازی است که به سبک داستان های کلاسیک و شاه و پریان قدیمی نوشته شده است. در ابتدای بازی بازیباز گیلبرت بروان (Gilbert Brown) یکی از معروف ترین ماجراهای تمام دنیا را مشاهده می کند که در برج بابل قصد دارد تا دختری مرموز را از دست گروهی به نام Cabal نجات دهد.


این گروه قصد دارند تا با استفاده از این دختر قدرتی را به دست آورند تا بتوانند با استفاده از آن بر جهان حکمرانی کنند. اما گیلبرت از راه می رسد و تمام نقشه های آن ها را به هم ریخته و در ادامه زخمی شده و بعد از افتادن بر روی کشتی هوایی خود به همراه آن دختر به یک جزیره رفته و در ادامه ناپدید می شود. اما شخصیت اصلی داستان پسر گیلبرت است که با نام ادوارد شناخته می شود. او تصمیم می گیرد که با کمک دوستان خود سفری را شروع کرده و با رفتن به محل آثار باستانی معروف دنیا سرنخی از پدر خود پیدا کند. اما نکته دوم در مورد دلیل نام گذاری Nostalgia نوع گیم پلی است . Nostalgia از سبک JRPG به صورت کاملاً کلاسیک پیروی می کند و در آن هیچگونه خبری از المان های جدید این سبک از جمله نبردهای همزمان نیست.

مبازرات به صورت کاملاً تصادفی شروع شده و دشمن ها در مقابل اعضای Party بازیباز قرار می گیرند. همانند عناوین قدیمی این سبک نواری مشخص کننده نوبت شخصیت ها و دشمن ها است. زمانی که نوبت به بازیباز می رسد وی می تواند از گزینه های پیش روی خود یکی را انتخاب کرده و تصمیم مناسبی را برای مقابله با دشمن خود اتخاذ کند. در ادامه بعد از پا در آوردن هر دشمن مقداری XP به بازیباز تعلق می گیرد و بازیباز بعد از کسب میزان معینی تجربه Level Up می شود. همین سیستم تا انتهای بازی بدون هیچ تغییری ادامه پیدا می کند . شاید تنها بتوان نکته ضعف این قسمت را در مکانیزم ایجاد شدن تصادفی دشمن ها جستجو کرد. زمانی که بازیباز به دشمنی می رسد بازی متوقف شده و به محیط دیگری که شبیه Arena است منتقل می شود.


large.jpg
large.jpg

مشکل درست در همین نقطه ست متاسفانه این محیط های مبارزه با محیط اصلی ای که بازیباز در آن قرار گرفت هیچگونه ارتباطی ندارند و بعضاً به صورت یک محیط با پس زمینه سیاه طراحی شده اند. البته به جز این مشکل، سیستم تصادفی بازی بیش از حد دشمن ایجاد می کند و در مواقعی ممکن است که بازیباز در یک مسیر 2 دقیقه ای با چیزی حدود 20 دشمن در نوبت های مختلف روبه رو شود. نکته آزار دهنده در باره این مسئله این است که اصولاً این دشمن ها ضعیف تر از بازیباز هستند و بازیباز مدام درگرداب عوض شدن محیط گرفتار می شود. در کنار گیم پلی کلاسیک این عنوان Nostalgia از یک نوع نبردهای هوایی نیز بهره می برد که آن نیز به صورت نوبتی اجرامی شود و از تنوع خوبی برخوردار است . البته این تنوع بیشتر ازهمه چیز مدیون اسلحه های جالب کشتی هوایی ادوارد است که به مرور زمان نیز تغییر کرده و Upgrade می شوند. در کنار این گیم پلی کلاسیک بازی از گرافیک خوبی بهره می برد که به صورت 3D پردازش می شود و از رنگ بندی و جزییات خوبی بهره می برد.


در کل Nostalgia را می توان عنوانی خوب ارزیابی کرده که مشکلاتی نیز دارد. شاید بتوان یکی از بزرگترین مشکلات این عنوان را استفاده نکردن از قابلیت های DS دانست اما با این حال اگر یکی از طرفداران JRPG های قدیمی هستید هرگز این عنوان را از دست ندهید.


منبع: وبلاگ طرفدارن nintendo ds




[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 

اکثر گیمر ها خاطرات خوب و شیرینی با کنسول بازی سگا دارن


به هر گیمری بگید سگا یاد سگا مگادرایو 2 / جنسیس میفته و خاطراتی از بازی ها زیبا این کنسول در ذهنش تداعی میشه

بازی ها جاودانی مثل Tiny Toon Adventures - Buster's Hidden Treasure که به قول ما ایرانی ها (( هویج خور )) :d



Tiny%20Toon%20Adventures%20-%20Buster's%20Hidden%20Treasure%20(E).png


یا بازی Streets of Rage که به قول ما ایرانی ها شورش در خیابان



Streets%20of%20Rage%202%20(U).png


و بازی ها زیبا و بسیار زیاد دیگه



حالا برنامه JenesisDS شبیه ساز اجرای بازی ها سگا مگا درایو/جنسیس روی nintendo ds با سرعت و کیفیت بسیار خوبی هست.


لینک دانلود این شبیه ساز

http://www.zophar.net/fileuploads/2/12205zorhw/jEnesisDS_0.7.4.zip


منبع: وبلاگ http://dsfan.mihanblog.com/
 
واقعا نمیدونم چرا اما خیلی از بازی های امروز دیگه کلا حال به هم زن شده . من الان دارم phantom hourglass بازی می کنم ؛ الان اومدم farcry 4 رو امتحان کردم . باورت میشه به راحتی رفت تو لیست بازی های second priority تو هارد بازی هام ! نمی دونم چرا ؛ اما دیگه واقعا همه ی بازی های AAA خیلی شبیه هم شدن اما مجموعه ی نینتندو اصلا اینجوری نیستن ! البته این مساله کاملا سلیقه ایه و نظر من اینه . یادمه تو AAAها با بتمنن خیلی حال کردم ، متال گیر هم همین طور .اما ...


احسان جان میشه یه لیست از بهترین های GBA برام بنویسی ؟ بازی هایی که یونیک نینتندوه ها مثل minish cap و مثل زلداهایی که رو DSه . ممنونم


اکثر گیمر ها خاطرات خوب و شیرینی با کنسول بازی سگا دارن


به هر گیمری بگید سگا یاد سگا مگادرایو 2 / جنسیس میفته و خاطراتی از بازی ها زیبا این کنسول در ذهنش تداعی میشه

بازی ها جاودانی مثل Tiny Toon Adventures - Buster's Hidden Treasure که به قول ما ایرانی ها (( هویج خور )) :d



Tiny%20Toon%20Adventures%20-%20Buster's%20Hidden%20Treasure%20(E).png


یا بازی Streets of Rage که به قول ما ایرانی ها شورش در خیابان



Streets%20of%20Rage%202%20(U).png


و بازی ها زیبا و بسیار زیاد دیگه



حالا برنامه JenesisDS شبیه ساز اجرای بازی ها سگا مگا درایو/جنسیس روی nintendo ds با سرعت و کیفیت بسیار خوبی هست.


لینک دانلود این شبیه ساز

http://www.zophar.net/fileuploads/2/12205zorhw/jEnesisDS_0.7.4.zip


منبع: وبلاگ طرفدارن nintendo ds


ای گفتی البته یه بازی نیجا و علاالدین هم بود یه لحظه رفت تو ده هتاد و کمبات زدن با بچه های محل
 
ای گفتی البته یه بازی نیجا و علاالدین هم بود یه لحظه رفت تو ده هتاد و کمبات زدن با بچه های محل

علائدین که ترکونده بود مثل این بازی ها مولتی ها جدیده که فقط مونده برای ps1 هم بزننشون :d

علائدین برای nes ( میکرو ) . snes ( سوپر نینتندو ) . sega genesis . gbc . gba . gb . sega game gear . amiga

sega master system و کلی سیستم دیگه اون زمان بودن الان اسمشونم به زور هست برای همشون عرضه شده بود :d

کلا ما گیمرا قدیمی از نسل اول گیم تا به الان که نسل هشته همیشه همراه صنعت گیم بودیم و تجربیات و خاطرات زیاد و شیرینی داریم :x


سلام
چنتا بن تن داره کدومشون بهتره برای بچه 10 ساله
لطفا لینک دانلود راحت و روونم بزارید
ممنون

سلام داداش

من 7 تا ben 10 پیدا کردم برای ds

http://www.emuparadise.me/Nintendo_DS_ROMs/Ben_10_-_Triple_Pack_(U)/140770

http://www.emuparadise.me/Nintendo_DS_ROMs/Ben_10_Omniverse_(U)(EXiMiUS)/164808

http://www.emuparadise.me/Nintendo_DS_ROMs/Ben_10_-_Alien_Force_-_Vilgax_Attacks_(US)(M5)/50405

http://www.emuparadise.me/Nintendo_DS_ROMs/Ben_10_-_Protector_of_Earth_(U)(XenoPhobia)/47716

http://www.emuparadise.me/Nintendo_DS_ROMs/Ben_10_-_Galactic_Racing_(U)/148985

http://www.emuparadise.me/Nintendo_DS_ROMs/Ben_10_-_Ultimate_Alien_-_Cosmic_Destruction_(U)/138987

http://www.emuparadise.me/Nintendo_DS_ROMs/Ben_10_-_Alien_Force_(EU)(M5)(BAHAMUT)/49382


همشون خوبن داداش راحت میتونه بازی کنه من قبلا خودم 2 نسخه بازی کردم خوب بودن و البته حجمشون کمه راحتی تو دانلود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or