طرفداران ژانر RPG

  • Thread starter Thread starter Kain
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
خود Bioware اعلام کرده که المان‌های RPG قرار تو ME3 بیشتر بشه. طبق گفت‌های خود بایویر skill tree‌های بازی بزرگ شده و inventory هم تو بازی باز خواهد گشت. از نظر غیر خطی‌ بودن داستان و شخصیت پردازی هم که بایویر استاده. تنها چیز دیگه‌ای که تو ME به یک RPG نمی‌خوره اینه که محیط‌های بازی به اندازه کافی‌ باز نیستند و NPC ها یک جا واستادند و مثل NPC‌های بازی‌های bethesda, به دنبال زندگی‌ خودشون نیستند.

چیز دیگه‌ای هم تا عرضه W2 نمونده. بهتره تاپیک مهم بشه.

همه این بازی رو یه action-rpg میدونن نه یه rpg خالص!

ولی‌ خوب المان‌های RPG بازی اون قدری است که یک RPG محسوب بشه و هنگام جوایز آخر سال در بین نامزد‌های "بهترین RPG" قرار بگیره. حالا RPG خالص نه ولی‌ باز هم یک RPG به حساب میاد.
 
آخرین ویرایش:
یعنی شما میگید اگه یه بازی مثل ME کوئستهای کمتری داشته باشه و لول آپ ضعیفتر باشه و ...(که به نظر من اصلا اینطور نیست) از سبک RPG خارج میشه؟اونوقت چه سبکی پیدا میکنه؟یعنی همه اشتباه میکردن این بازیو RPG میدونستن؟اگه منو روشن کنید خیلی ممنون میشم.
همه این بازی رو یه action-rpg میدونن نه یه rpg خالص!
 
حداقل میگفتی action-adventure بازیهای RPG دیگه strategy-RPG که نیستن :d
منظورت از Strategy-RPG احیانا Dragon Age که نیست ... آخه بش میگن Computer-RPG .... و در ضمن سبکی به نام Strategy-RPG هم هست ....

ریشه‌های RPG این بازی‌های هستن و هر کی از این خط دور شه RPG‌ـه بزرگی نیست ( به بزرگی اینا ) ...
Baldur's Gate , Neverwinter Nights , The Elder Scrolls (series) , DA:O , Diablo , Falbe

حالا یه مدت کوتاهی مس افکت میاد و میره ولی اسم بالدورز گیت تا ابد میمونه ... اسم Neverwinter و Lord Diablo ... و حتی Dovahkiin .... ولی مطمئن باش با اینکه فالوت خیلی بزرگه ( حتی بزرگتر از ME ) ولی هرگز اسم شخصیتاش مثل اینایی که گفتم نمیمونه ....

در کل The Witcher 2 یکی از بزگترین بازی‌های 2011 خواهد بود ... ولی برترین نخواهد بود ... چون اسکاریم هست ... چون DS3 هست .... چون شاید Diablo3 باشه ...
 
از نظر من DS3 یه افتضاح در برابر W2 بیشتر نیست :دی W2 اگه روند داستان سرایی و ماموریت های فرعی رو بهبود بده با توجه به سیستم مبارزه ی روان تری که ازش دیدم میتونه یه تجربه ی بیاد ماندنی باشه ...
 
نمیدونم چرا شما فکر میکنید RPG حتما باید تو دوران اژدها و شمشیر و ... باشه تا بشه RPG!یعنی یه بازی مدرن نمیتونه RPG باشه؟بابا RPG یه سبکه مهم نیست که بازی تو چه زمانی رخ بده و محیطش چطوری باشه و ...
دقیقا
اصلا RPG بدون شمشیر و اژدها و دخمه و سیاه چال و غار و الف RPG نیست! همه خاطرات من و فکر می کنم خیلی از RPG باز ها ( من RPG باز نیستم و به ندرت RPG بازی می کنم) از این ژانر توی این حال و هوای گوتیک و قرون وسطایی هست و وقتی حرف مدرن و اسلحه به میون میاد همه یه جورایی بازی رو پس می زنن. ناف RPG رو با این چیزا بریدن کاریش هم نمی شه کرد. حتی RPG های مدرنی هم که قبلا ساخته شده و اون موقع هم سر و صدا کرده باز محبوبیتشون به این مدل RPG ها نمی رسه

از نظر من DS3 یه افتضاح در برابر W2 بیشتر نیست W2 اگه روند داستان سرایی و ماموریت های فرعی رو بهبود بده با توجه به سیستم مبارزه ی روان تری که ازش دیدم میتونه یه تجربه ی بیاد ماندنی باشه ...
اگه اون ویژگی تمام کردن هر ماموریت از چند طریق توی DS3 توی خط داستان و سرنوشت شخصیت ها تاثیر بزاره واقعا عالی هست. من که بعد از دیدن اون تریلر امیدم نسبت به این بازی بیشتر شد ولی خوب ممکنه که فقط این ویژگی در حد اتمام اون ماموریت باشه و خط داستانی تغییر چندانی نکنه. منظورم از تغییر تغییراتی مثل همین ویچر اولیه هست که توی این کار شاهکاری بود واسه خودش
و البته تولد سبک RPG غربی ( کاری با ژاپنیش ندارم ) الهام گرفته از قوانین D&G ،بازی های رو میزی هست و دنیای Tolkien هست شما اونجا فضا پیما پیدا میکنید ؟
exactly
 
آخرین ویرایش:
و البته تولد سبک RPG غربی ( کاری با ژاپنیش ندارم ) الهام گرفته از قوانین D&G ،بازی های رو میزی هست و دنیای Tolkien هست شما اونجا فضا پیما پیدا میکنید ؟:دی
 
دقيقاً موافقم با گفته های واندر.
آر پي جي يعني الف و دورف و نرد و گابلين و غول و اژدها
آر پي جي يعني معماري گوتيک
آر پي جي يعني سحر و جادو و اسپل
آر پي جي يعني خرافات و اعتقادات گوناگون باستانی
آر پي جي يعني داستان آرماگدوني باستاني.
آر پي جي يعني

همه آر پي جي هاي شاخي که تا الآن ساخته شدن، اينچنين تمي دارن. فقط مس ايفکت و فال اوت مستثنا هستن که هردو بیشتر اکشن محورن تا آر پي جي محور. ولي بازهم جزء ژانر آر پي جي محسوب ميشن. آر پي جي که مدرن باشه و باروت based من يکي کلاً انتظار تأثيرگذاري مثل آر پي جي هاي کلاسيک ندارم.

اصلي ترين مشکل مس ايفکت (و بخصوص مس ايفکت 2) عليرغم داشتن داستان عالي و تأثير گذار، اينه که نمي تونه مثل آبليويون دنياي بازي رو روشن و شفاف کنه، نژادهاي مختلف رو خوب بشناسونه و کلاً يه ديد کلي نميتونه بده از فضاي بازي. همه اينا البته هستن ولي تو کدکس بازي که مجبوري مثل منِ بيکار بشيني همشونو بخوني تا دستت بياد چي به چيه! خيلي از طرفداراي مس ايفکت هم ديدم که تم کلي داستان و فضا دستشون نيست که مثلاً بترين ها کيا هستن، يا کوارين ها يا پروتئن و ريپر و کلکتور از کجا اومدن و چي مي خوان! يا اصلاً پديده مس ايفکت چيه و مس ريلي ها چين؟ يا کروگان ها چرا اينقدر وحشي اند؟ من انتظار داشتم مس ايفکت 2 بيشتر به اين مسائل بپردازه و امکان بازتر کردن فضا و بيرون کشيدن اين همه اطلاعات از کدکس به بازي وجود داشته باشه که متأسفانه يه پسرفت بود در اين زمينه.

فال آوت هم که اصلاً بيخيال چيزي نگم بهتره! :d

مقايسه کنين مثلاً با آبليويون. داستان، سايد کوئست ها، آيتم هاي مخفي، فضاي زيباي طبيعت، فري روم به معناي واقعي کلمه، يه بک گراند واقعاً قوي که حاصل کار چندين سال داستان پردازي و خلق فضا از طريق ساخت 3 بازي و اکسپنشناش هست. صدها نوع شمشير و جنجر و کتاب و کيمياگري و ...

خيليا الآن وضعيت جغرافيايي استان تامريل و سايروديل و شهرهاش (انويل و کاواچ و ...) و نقششو کوهاشو روداشو بهتر از نقشه کشور خودشون ميشناسن :d

اگه يادتون باشه تو آبليويون يه سري سنگ بود که مي تونستي روح حيوونارو توش حبس کني. يه بار مصرف هم بود. يه پروسه خاص، خفن و طولاني اي لازم بود تا اين سنگا دائمي بشن و بشن Black Soul Gem. چه لذتي داشت واسه من انگار خودم شال و کلاه کردم رفتم بالاي کوه و منتظر نور مهتاب شدم که رو اين سنگه بتابه.

همين صحنه هاست که بازي رو جاودانه ميکنه. صحنه هايي که هيچوقت تو مس ايفکت و فال آوت نديدم.
 
  • Like
Reactions: Skychaser
از نظر من DS3 یه افتضاح در برابر W2 بیشتر نیست :دی W2 اگه روند داستان سرایی و ماموریت های فرعی رو بهبود بده با توجه به سیستم مبارزه ی روان تری که ازش دیدم میتونه یه تجربه ی بیاد ماندنی باشه ...

بذارید این دو تا بازی بیان بعد نظر بدید.:d

البته با سابقه Obsidian فکر کنم حق با شماست
 
حرف Skyrim رو نکشید وسط که قاط میزنم :دی

Skyrim بدون شک عظیم ترین نقش آفرینی این نسل خواهد بود که فقط Oblivion در سبک خودش و کلا در این ژانر DA : O قادر به رقابت باهاش هستند ، ME ها هم با اینکه فوق العاده بودند اما از نظر من اصلا در رسته ی RPG های پیشرفته ای مثل TES ، DA ، Witcher حساب نمیشند !

البته میل ندارم DIABLO III رو با اینا مقایسه کنم اگر نه که جواب کاملا مشخص هست :d
الان امیر حسین دیابلو این وسط چی میگه !!!!:d
همه این بازی رو یه action-rpg میدونن نه یه rpg خالص!
دقیقا شماره 2 بازی یکaction-rpg هست

در ضمن اینجا تاپیک he Witcher 2: Assassins of the Kings هست ولی نمیدونم چه گیری دادند با بازی های دیگه بخواهند مقایسه کنند !!!!!!!!!!!!!!
بهتر نیست بپردازیم به خود بازی
 
دوست عزیز شما اگه پست منو دقیق بخونی میبینی که من کلمه ای از مقایسه ی ME با بازیهای دیگه حرف نزدم.سوی سخنم با کسایی بود که ME رو اصلا RPG نمیدونن.
کسانی که مس افکت را ار پی جی نمی دانند اصلا نمی دانند ار پی جی یعنی چه که حالا بخواند ان را ار پی جی فرض کنند یا اکشن ار پی جی . خب حالا داریم می بینم که همه بازی سازان سبک ار پی جی دارن برای سیستم دیالوگ سازی ساده و گسترده ای مس افکت بال بال می زنند.

رفیق ... RPG چند تا چیز مهم لازم داره :
1 : داستان
2 : کوئست‌های اصلی و فرعی
3 : پایان‌ها
4 : المان‌های لول‌آپ
5 : آیتم‌ها و سوپر آیتم‌ها

تو بازی‌های غیرفانتزی ( مدرن ) کوئست‌ها کمتر و کم‌تنوع‌تر میشه ... داستان قدرت داستان فانتزی رو نداره .... لول‌آپ و آیتم هم ضعیف‌تره ....

که تو این زمینه یه سری بازی هستن خیلی بزرگن ( البته واسه PC ، واسه کنسولا بازی‌های شاخ زیادی هستش که بحثش جداس )

تو بازی‌های نسل جدید : The Witcher , TESIV:Oblivion , TESV:Skyrim , DA:O, FableIII , DiabloIII خیلی بزرگ هستن ... بازی Mass Effect و یا Fallout و سایر بازی‌های این دست چندان حس این ژانر رو خوب به آدم نمیده ...
شما به من بگو مثلا در لول اپ کردن بازهای ار پی جی اصل لول اپ ها چقدر درست و با اصول انجام میگیره که در بازی همچون بازی مس افکت اینگونه رقم نمی خوره. به نظر من بازی مس افکت گستردگی کاملی در لول اپ ها داره به همراه شرایط ساختمانی خاص بدنی در انتخاب های نوع کارکتری . در بازهای فانتزی کاملا ار پی جی لول اپ ها انقدر گیج کننده هستند که شرکت بزرگی همچون بایو ور حاضر شده برای بهبود ان ر بازی عصر اژدها ان را مانند مس افکت بهینه تر کند که موفق هم شد و خوب درخشد در کل در این زمینه. البته از داستان و پایان و المانها و کوئست‌های اصلی و فرعی و ایتیم ها نگو که همه بازهای جدید ار پی جی دارند از روی مس افکت کپی برداری میکنند چون از این بازی کامل تر در این زمینه ها نیست.

یعنی‌ Dungeon Siege 3 از W2 بهتره؟
افرین دوست من این دو رو باهم مقایسه کنیم خیلی بهتر است تا بخواهیم با غولاها این سبک مقایسه کنیمشون.

آر پي جي يعني الف و دورف و نرد و گابلين و غول و اژدها
آر پي جي يعني معماري گوتيک
آر پي جي يعني سحر و جادو و اسپل
آر پي جي يعني خرافات و اعتقادات گوناگون باستانی
آر پي جي يعني داستان آرماگدوني باستاني.
آر پي جي يعني
البته دوست من مس افکت برای این معروف شده که تم ها بالای که شما گفتی را به صورتی در خودش پیاده کرده که همه انها شامل پیدایش های نوین شدن . به جای نژدهای الف و از اینجور چیزها ما نژدهای جدید تر با عمر بیشتر و داستانها جذاب تر داریم همچنین جالب اینجاست که در مس افکت ما قدرت داریم که با هر نژاد دوست شده و حتی چیزی هم فراتر باشیم و... و کارهای دیگری که بخوام نام ببرم فضا کم میاد سایت هنگ میکنه.
گوتیک هم که چیزی ازش نگو که اشغالی بیش نیست.
خب حالا به جای این همه جادو و سحر و ما از اسلو موشن های با حال استفاده میکنیم و تکنیک های خاصی را اعمال میکنیم بر روی دشمنان به کمک کار گروهی و لذت بیشتری هم می بریم و دیگه به اون همه تومار برای جادو سازی نیاز نیست مانند بازهای کلاست ار پی جی گیج کننده .
خوشم میاد که اعتقادات بازی از کجای شروع شده که پایانی معلومی داره و نه مثل بازی دیگری که معلوم نیست از کجا شروع می شوند و کجا تمام می شوند . داستانهای باستانی هم دیگر جای در بازهای مدرن امروزی نداره چون نمیشه تا همیشه قدیم بین بود.

اصلي ترين مشکل مس ايفکت (و بخصوص مس ايفکت 2) عليرغم داشتن داستان عالي و تأثير گذار، اينه که نمي تونه مثل آبليويون دنياي بازي رو روشن و شفاف کنه، نژادهاي مختلف رو خوب بشناسونه و کلاً يه ديد کلي نميتونه بده از فضاي بازي. همه اينا البته هستن ولي تو کدکس بازي که مجبوري مثل منِ بيکار بشيني همشونو بخوني تا دستت بياد چي به چيه! خيلي از طرفداراي مس ايفکت هم ديدم که تم کلي داستان و فضا دستشون نيست که مثلاً بترين ها کيا هستن، يا کوارين ها يا پروتئن و ريپر و کلکتور از کجا اومدن و چي مي خوان! يا اصلاً پديده مس ايفکت چيه و مس ريلي ها چين؟ يا کروگان ها چرا اينقدر وحشي اند؟ من انتظار داشتم مس ايفکت 2 بيشتر به اين مسائل بپردازه و امکان بازتر کردن فضا و بيرون کشيدن اين همه اطلاعات از کدکس به بازي وجود داشته باشه که متأسفانه يه پسرفت بود در اين زمينه.
شما که گفتی شخصی هستی که با تجربه به بازهای ار پی جی نگاه میکنی و نه با مطالعه نژادها پسر خوب. البته فهمیدن این نژادها در بازی رو من و دسوتم کسری جان اماده کردیم که 80 درصد کارمون بر روی دوبله انها تمام شده که اگر خدا خواست برای دوستان در سایت قرار میدیم تا استفاده کنند. تو به من بگو آبلیویون جز تکرار در مراحل از چه چیز دیگری استفاده می کرد اگر کلی نگاه کنیم یک نقشه بزرگ در دست داشتیم که نمی دانستیم باید چیکار کنیم و در اخر بازی هم از 1 سوم نقشه هم استفاده نکرده بودیم به نظر می رسید نقشه به اون بزرگی نیاز به یک سفینه فضای داشت تا مسافرتهای نقطه به نقطه.

دقيقاً نگرفتم منظورت چيه؟ اگه منظورت، از پيدايش بازي هاي آرپي جي تا الآن باشه، بازي هايي مثل نوروينترنايتز، Morrowind، آبليويون، دايابلوها و ... خيلي خيلي سرتر از مس ايفکت هستند. حتي من Dragon age رو هم سرتر از مس ايفکت مي دونم! (البته اميدوارم منظورت مس ايفکت 1 باشه و نه 2. چون بنده 2 رو بعنوان يه آرپي جي محض به رسميت نميشناسم). البته بنده مثل شما تاکتيک ها و تکنيک هاي بازي رو شبانه روز مطالعه و ازشون انتگرالگيري جزء به جزء نميکنم! چون نيازي به مطالعه نيست. بیشتر به انگليسي و تجربه و RPG لوژي (آرپي جي شناسي) نيازه. (من موندم شما دقيقاً چي چيِ بازي رو مطالعه(!) مي کنين! شايد البته تعريفتون از مطالعه با تعريف بنده فرق داشته باشه!!! )
ولي اگه منظورتون بين بازهاي RPG امساله که قراره ريليز بشه، صبور باش و بذار ويچر 2، فيبل3، دايابلو 3، مس ايفکت 3 و اسکايريم برسه اون موقع بشينيم و مطالعه() بکنيم کدومشون بهتره!
منظور از مطالعه اینه که اگر چیزی برام در بازی مس افکت نامشخص بود به ویکی پیدیا ان بازی مراجعه کنم و ان را برای خودم مشخص سازم تا تو بهتر بتونیم با گذشت زمان در بازی مسائل مهم را درک کنم. البته دوست گلم نسخه اول بازی مس افکت هم اکشن ار پی جی بود عزیزم . منظور من از تاکتیک و تکنیک ها در بازی اینه که بدونم چطور با چه کسی و با چه چیزی درچه جای و چگونه در گیر شوم که بهترین شرایط را فراهم اوری کنم. درسته که شما یک حرفه ای در بازهای کامپیوتری هستی اما من زندگیم بازهای ار پی جی بوده و دیگر بازهای را تهیه نکردم و نخواهم کردم . و سعی میکنم دانشی را که از بازی به دست اوردم در اختیار دوستان قرار دهم و نمی دانم مشکل شما با مطالعه من چیه که گیر دادی. و میخوای ارزش کارهای من رو به گونه ای کم ارزش کنی و من رو از ارزش بندازی امثال شما باعث از هم گسیختگی کارهای بزرگ می شوند. و راستی بازی مس افکت نه تنها که یک دید کلی میده بلکه تمام جزئیات ابعاد یک مرحله را در عمق مغز ما میگنجانه که این بعدها به ما ایده گرمی از عمق داستان را می دهد.
 
آخرین ویرایش:
کسانی که مس افکت را ار پی جی نمی دانند اصلا نمی دانند ار پی جی یعنی چه که حالا بخواند ان را ار پی جی فرض کنند یا اکشن ار پی جی . خب حالا داریم می بینم که همه بازی سازان سبک ار پی جی دارن برای سیستم دیالوگ سازی ساده و گسترده ای مس افکت بال بال می زنند.


بقيه دوستان رو نميدونم ولي من نگفتم مس ايفکت آر پي جي نيست. بحث بيشتر در مورد فضاي بازيه و المان هاي آر پي جي. يعني شما واقعاً قبول ندارين که مس ايفکت 2 يک اثر نقش آفريني محض نيست؟!





... در بازهای فانتزی کاملا ار پی جی لول اپ ها انقدر گیج کننده هستند که شرکت بزرگی همچون بایو ور حاضر شده برای بهبود ان ر بازی عصر اژدها ان را مانند مس افکت بهینه تر کند که موفق هم شد و خوب درخشد در کل در این زمینه. البته از داستان و پایان و المانها و کوئست‌های اصلی و فرعی و ایتیم ها نگو که همه بازهای جدید ار پی جی دارند از روی مس افکت کپی برداری میکنند چون از این بازی کامل تر در این زمینه ها نیست.

اين شايد براي شما گيج کننده باشه ولي براي ما لذت بخشه. بعيد مي دونم کسي طرفدار بازي هاي آر پي جي باشه و از پيچيده بودن سيستم لول آپ ناراضي باشه. سيستم بازي نوروينتر نايـز، بالدورز گيت و خيلي بازياي ديگه بر اساس D&D هست (همون ريختن تاس). اين سيستم بسيار پيچيده، لذت بخش و عالي رو مقايسه کن با مس ايفکت 2 که با اون سيستم لول آپ مسخره اي که داشت، بيشتر براي گروه سني PG ساخته شده بود!




البته دوست من مس افکت برای این معروف شده که تم ها بالای که شما گفتی را به صورتی در خودش پیاده کرده که همه انها شامل پیدایش های نوین شدن . به جای نژدهای الف و از اینجور چیزها ما نژدهای جدید تر با عمر بیشتر و داستانها جذاب تر داریم همچنین جالب اینجاست که در مس افکت ما قدرت داریم که با هر نژاد دوست شده و حتی چیزی هم فراتر باشیم و... و کارهای دیگری که بخوام نام ببرم فضا کم میاد سایت هنگ میکنه.


بنده هم موافق شما هستم در اين زمينه. فقط دارم ميگم که اين همه نژاد و بک گراند معرفي کرده ولي کجا؟! فقط تو قسمت کدکس!



گوتیک هم که چیزی ازش نگو که اشغالی بیش نیست.


تنها دليلتون براي چنين اظهار نظري رو بر اين مبنا ميذارم که شما واقعاً نميدونين گوتيک چيه! :|



شما که گفتی شخصی هستی که با تجربه به بازهای ار پی جی نگاه میکنی و نه با مطالعه نژادها پسر خوب. البته فهمیدن این نژادها در بازی رو من و دسوتم کسری جان اماده کردیم که 80 درصد کارمون بر روی دوبله انها تمام شده که اگر خدا خواست برای دوستان در سایت قرار میدیم تا استفاده کنند.

حتماً قرار بدين. استقبال میشه.

تو به من بگو آبلیویون جز تکرار در مراحل از چه چیز دیگری استفاده می کرد اگر کلی نگاه کنیم یک نقشه بزرگ در دست داشتیم که نمی دانستیم باید چیکار کنیم و در اخر بازی هم از 1 سوم نقشه هم استفاده نکرده بودیم به نظر می رسید نقشه به اون بزرگی نیاز به یک سفینه فضای داشت تا مسافرتهای نقطه به نقطه.
شما با اين جملتون بر همگان ثابت کردين که بهيچ وجه يه آر پي جي باز حرفه اي نيستيد!!!
واقعاً شما با نقشه بزرگ آبليويون مشکل داشتيد؟! احتمالاً شما جمعاً 10 ساعت هم بازيش نکردين. بنده فقط 250 ساعت طول کشيد تا خود بازي آبليويون رو تموم کنم (بغير اکسپنشن و دي ال سي هاش) تمام گوشه کنار نقشه بازي رو هم حفظ بودم. واقعاً ديگه بنده هيچ بحثي ندارم با شما با اين ديد اشتباه از بازي هاي آر پي جي! اولش ميگي سيستم لول آپ بعضي بازيا گيج کنندست بعدش به گوتيک ميگي آشغال، الآن هم ميگي نقشه بزرگ بدرد نمي خوره.



من يه توصيه دوستانه مي کنم به شما. شما همون فن مس ايفکت باقي بمونين و اصلاً سراغ ژانر آر پي جي رو هم نگيرين. چون آر پي جي واقعي اصلاً اون چيزي نيست که شما تصور مي کنين.




ضمناً بنده با شما و هيچ کس ديگه اي هيچ مشکلي ندارم که بخوام ارزششونو پايين بيارم. تمامي نظرات شخصيتون هم براي من محترمه. ولي نقد المان هاي بنيادي يه آر پي جي و چسبوندن تگِ بدرد نخور بودن به اينا، غيرقابل تحمله!!!
 
به نظر من که عاشق بازی های نقش آفرینی هستم ویچر 1 با تمام کم و کاستی هاش یه عنوان فوق العاده بود . شماره دومش هم شاهکار از آب در میاد.
اما راجب مس افکت :
مس افکت 1 واقعا بازی عالی بود . اما شماره 2 بیشتر به سبک اکشن سوم شخص خودش رو نزدیک کرده بود . وهمه چیز ساده شده بود. امیدوارم شماره 3 دیگه از این بدتر نشه
 
  • Like
Reactions: hosein me

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or