طرفداران ژانر JRPG

الان سر octopus traveler هم همین داستان رو دارم نمی دونم چقدر باید پول براش خرج کرد برای همین انگیزه ادامه دادنش برام پایین هست
پیشنهاد میکنم اصلا سمت هیچکدوم نرو.
گنشین و کلا بازیهای میهویو واقعا فرق داره ولی تو اینها بیشتر تو منوئی تا توی خود بازی.
بس که چپ و راست بهت پیشنهاد خرید و... میده که وسوست کنه.
 
  • Like
Reactions: Dark_Souls
پیشنهاد میکنم اصلا سمت هیچکدوم نرو.
گنشین و کلا بازیهای میهویو واقعا فرق داره ولی تو اینها بیشتر تو منوئی تا توی خود بازی.
بس که چپ و راست بهت پیشنهاد خرید و... میده که وسوست کنه.
می دونی به پیشنهادهای این ها وسوسه نمیشم سر هر چیزی که باشه خودم رو می‌شناسم سوالم این هست که اصلا میشه تمومش کرد بدون خرید یا وقت وحشتناک برای گرایند (همون‌طور که می دونی بعضی ها اینقدر لول آپ رو سخت می کنند که بخری). اگر هر دو بازی اینطور هست الان پاک کنم راحت شم :)
 
وسط بحث فاینال من یه نظر نامحبوب بدم در مورد sea of stars .
از روز اولی که بازی معرفی شد رفت تو ویش لیستم و خبراشم دنبال میکردم بعد هم که معلوم شد روی پلاس میاد دیگه کلی حال کردم (اگه هم نمیومد میخریدمش ولی به هر حال از نظر مالی به نفعم شد) .اما وقتی بازی را استارت زدم واقعا مایوس شدم .تا الان 15 ساعتشو بیشتر نرفتم در واقع بازی برام کشش بیشتر از 1 تا 2 ساعت نداره .کاراکتر های قابل بازی کم هستند و از اون بدتر اسکیل ها و جادوهاشون کمتر که باعث میشه مبارزات خیلی تکراری بشه .روند پیشروی بازی و داستان هم خیلی کند و حوصله سر بر هستش. قطعا بازی را تموم خواهم کرد ولی واقعا اون انتظاری که داشتم نبود .در مقام مقایسه بازی octopath traveler 2 خیلی خیلی بهتر از این بود فقط یه شخصیت هیکاری تو اون بازی اندازه کل شخصیت های این بازی فن و جادو داشت =((
 
من الان هم Sea of Stars رو سوییچ ام نصبه هم Octopath Traveler 2... ولی وقت نمی کنم هیچ کدوم رو بازی کنم :((:((

عوضش الان مجبورم کردن ریمیک Atelier Marie رو نقد کنم. بازی مسلما بازی خیلی ساده ایه. داریم در مورد یا JRPG به شدت Niche دوران PS1 صحبت می کنیم
ولی بازم خیلی بامزه است و ریمیکش واقعا خوبه. البته بازی به سبک پیکمین یه محدودیت زمانی عجیبی داره برای تموم کردنش و واقعا من نمیدونم چه فکری کردن با این سیستم که هر آیتم و فایتی که بدی یه روز از بازی میگذره. چخبره مگه کمپ می کنی موقع آیتم جمع کردن که یه روز طول می کشه جمع کردنش :|
 
من الان هم Sea of Stars رو سوییچ ام نصبه هم Octopath Traveler 2... ولی وقت نمی کنم هیچ کدوم رو بازی کنم :((:((

عوضش الان مجبورم کردن ریمیک Atelier Marie رو نقد کنم. بازی مسلما بازی خیلی ساده ایه. داریم در مورد یا JRPG به شدت Niche دوران PS1 صحبت می کنیم
ولی بازم خیلی بامزه است و ریمیکش واقعا خوبه. البته بازی به سبک پیکمین یه محدودیت زمانی عجیبی داره برای تموم کردنش و واقعا من نمیدونم چه فکری کردن با این سیستم که هر آیتم و فایتی که بدی یه روز از بازی میگذره. چخبره مگه کمپ می کنی موقع آیتم جمع کردن که یه روز طول می کشه جمع کردنش :|
سید اون ۲ تا اولی را تموم کردی نظرتو در موردشون بنویس دوست دارم بدونم .به نظر من ot خیلی بهتر و کاملتر از sea of stars هست
 
سید اون ۲ تا اولی را تموم کردی نظرتو در موردشون بنویس دوست دارم بدونم .به نظر من ot خیلی بهتر و کاملتر از sea of stars هست

باید برم شون سر وقت... فعلا باید بازی ای که بهم سپردن رو نقد کنم.
ولی اگه به جفت شون علاقه نداشتم نمی گرفتم شون
 
  • Like
Reactions: ashe
XRecorder_25092023_114321.jpg

To The Guardian, Nomura said the following: “If you play right through to the end, it will link up [to Advent Children]


Spoiler Alert : FF7 , FF7 Remake , FF7Crisis Core , FF7 : Advent Childern​





In Advent Children, Sephiroth's spirit attempted to bring himself back to life using the Remnants. And it appears that in FF7 Remake, Sephiroth's spirit is using time travel to influence events in the past and change his destiny. Near as we can tell, it seems like Sephiroth is using the former SOLDIERS with number tattoos, found throughout the game, to make his influence felt; those guys are infused with Jenova cells, which allows Sephiroth to control them, and makes them very similar to the Remnants in Advent Children.

The Whispers reacting to keep things on track really only makes sense if there's something trying to push things off track--and that thing must be Sephiroth. His scenes are ambiguous enough that he could be talking about things from Cloud's past, or events from the original game that will come in later remake installments. It all culminates in Chapter 18, when Sephiroth cuts a portal to the Whispers' dimension and sends Cloud in to challenge the Whisper Harbinger and literally change fate. As the group fights the Harbinger, they even see flashes of the future: "a glimpse of tomorrow if we fail here today," as Red XIII says.

All that really makes it seems like Sephiroth is the driving force behind the FF7 Remake story; after his defeat in FF7 and Advent Children, the Man in Black is still trying to come back to life, but this time, he's using Cloud to do it. We don't know exactly how yet, but it's Sephiroth who drives Cloud and his friends to change the FF7 Remake timeline by defeating the Whispers. That completely upends the timeline, since the Whispers no longer exist to make sure things go the way they're "supposed to" as seen in the original game.

We even see a scene where Zack survives his death as it occurred in the original game and its prequel, Crisis Core--which seems to mean that other events still to come in the story may or may not take place the way they did in the original. So at the end of FF7 Remake, as it turns out, Sephiroth is at least partially successful in his plans.


منابع : Gamespot , Final Weapon , Reddit
 
آخرین ویرایش:
1e6e0b547a00e768e9c67263fedd6c34be54521169b7eb597892767bc72113b4.jpg
بعد از تقریبا 12 ساعت بالاخره هر هشت تا مسافر Octopath Traveler II رو جمع کردم و یه جورایی مقدمه این بازی لعنتی تموم شد. بازی اول هم همین بود. چپتر اول جون ازت می کند تا تموم شه.
البته حالا میتونم بیشتر در موردش صحبت کنم

یه چیز بدی که اکتوپث 1 داشت اینم داره اینه که این 12 ساعت اولیه واقعا عذاب آوره به نسبت بقیه بازی. البته من اکتوپث 2 رو هنوز کامل نرفتم ولی برحسب تجربه ام از اکتوپث 1 میگم
تو 12 ساعت اول که شما سعی می کنید شخصیت ها رو جمع کنید سه تا رویه رو می تونید پیش ببرید

رویه اول این که اصلا نرید سراغ بعضی از مسافرها و و مثلا با 4 یا 6 نفر تا انتهای داستان رو برید.
میشه این کار رو کرد تو بازی و اساسا دیزاین شده تا این آزادی عمل رو داشته باشی
ولی خب.... چرا اخه؟ :D

رویه دوم اینه که بری همه مسافرها رو استخدام کنی ولی چپتر اول شون رو اسکیپ کنی. اون جوری خب یه بخشی از داستان رو متوجه نمیشی که هیچ
یه سری پول و آیتم هم از دست میدی و کاراکترت هم لول 1 وارد پارتی میشه. (اگه چپتر 1 هر کاراکتر رو بری تو همون کمپین کوتاه یه 6 7 لولی میری بالا با اون شخصیت که خوبه به نسبت)
ولی خب زمان کمتری حروم می کنی که نقطه ضعف رویه سومه

رویه سوم اینه که As God Intended همه شخصیت ها رو استخدام کنی و چپتر یک شون رو بری
از اون جا که هر چپتر اول بدون کل پارتی انجام میشه و فقط با اون شخصیت میری جلو در نتیجه به شدت این رویه خسته کننده است.
یه مشکل از داستان و پرزنتیشن ـه. ولی بیشتر مشکل به خاطر گیم پلی بازیه. انگار داری هشت بار مقدمه یه بازی JRPG رو میری و به نصف چیزهای خوب تو Kit گیم پلی بازی دسترسی نداری
خسته کننده میشه دیگه

سر همین قضیه به نظرم خیلیا تو این رویه شروع خسته میشن و میذارن کنار بعدش بازی رو
به نظرم اتفاقا حداقل از نظر گیم پلی ای از این جا بازی جذاب میشه. Secondary Job ها رو به دست میاری. مپ کلی برات وا میشه. دشمن های سخت تر و دانجن های پیچیده تر رو میتونی بری و... و کلی قابلیت های شخصیت ها وا میشه و کلی کارهای خفن میتونی تو مبارزات کنی و فارم کردن قوی کردن همه هشت تا شخصیت خیلی رویه شیرینیه.

اینا رو گفتم
بریم سراغ نقاط قوت و ضعف بازی

نقاط ضعف والا طبق معمول تا این جا اینه که خیلی داستان شخصیت ها هیچ ربطی به هم نداره. البته میگن اکتوپث 2 تو ادامه بهتر از اکتوپث 1 ـه تو این قضیه پس قضاوت نمی کنم
دو برابر شدن ابیلیتی شخصیت ها تو شهرها بسته به روز و شب بودن هم راستش هنوز بی معنیه. نهایتا هنوز شما میرید با NPC ها تا یا همراه خودتون کنیدش یا بزنید لهش کنید بره کنار یا اطلاعات ازش بیرون بکشید یا آیتم هاش رو ازش بگیرید. صرفا چندتا روش جدید برای این کار اضافه شده. من انتظار داشتم یه اینتراکشن دیگه هم اضافه شه. مثلا باهاشون مینی گیم بزنی پول بگیری ازشون یا چمیدونم یه کمپ مخفی داشته باشی اینا رو عضو کمپ ـه کنی. یه همچین تغییراتی میخواستم. اینی که اینجا اضافه کردن خیلی کم و بی مصرفه

نقطه قوت؟ موسیقی
اوه مای فاکینگ گاااااااااااااد موسیقی این بازی عالیه :x
بیش از حد عالیه
در حد این که اگه نامزد بهترین موسیقی سال نشه مطمئن میشم اون هیئت داوره کوفتی TGA خارج از 5 تا بازی چیزی رو نمیرن، خوبه موسیقی این بازی

به طور کلی همه چی تو این بازی نسبت به نسخه اول پیشرفت داشته ولی یخورده
یخورده داستان بهتر شده. در نتیجه هنوز داستان خفنی نداریم ولی جذاب تره
یخورده گرافیک بهتر شده در نتیجه هنوز یه سری از بهترین بکگراند آرت های بین بازی های پیکسلی رو داریم. حتی بهتر از نسخه قبل
یخورده گیم پلی بهتر شده در نتیجه مبارزات هنوز همون حس نسخه اول رو دارن و وحشتناک روون اند. پر آپشن برای بیلدها و روش های مبارزه مختلف
یخورده موسیقی بهتر شده در نتیجه به غایت یکی از بهترین موسیقی های سال رو داریم تو حوزه ویدیو گیم
گشت و گذار و پیسینگ و ساید کوئست ها (البته این ها هنوز آشغال اند :دی) و... همه یخورده بهتر شده

همه چی یخورده بهتر شده برای همین به نظرم دنباله قابل قبولیه. کاری نیست که بتونم به کسی که با اکتوپث 1 حال نکرده پیشنهاد بدم. ولی به نظرم هر کی حال کرده موقع خوبیه برای تجدید دیدار. بازی واقعا پالیش شده است
آه و این که شاید من اشتباه داره یادم میاد ولی بازی به وضوح راحت تر از نسخه یک ـه. حداقل تو شروعش که این طوره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or