amir code
کاربر سایت
کلا ما عادت داریم وقتی بازی شوتر میاد توقع چندانی از داستان نداشته باشیم.هروقت بازی شوتری میاد منتقدی که بازیو نقد میکنه راجعبه داستان مینویسه.......خب داستا ازین قراره که......همانطور که میبینید داستان بازی مثل بقیه بازیهای شوتر کلیشه ای هستش...بعد میگه البته بازی شوتز نیازی به داستان نداره...
جاداره یه تقدیر بکنیم از استاد کن لوین که یه فید بک عالی به این منتقدا داد.
انصافا کاره هرکسی نبود همچین فیدبکی به منتقدا...البته داستانهای خیلی خوبی تو سبک شوتر وجود داره.ولی داستانهایی که نیاز به تفکر داشت اکثرا تو سبک اکشن ادونچر اونم به خاطر ماهیت این سبک بود وجود داشت.ولی کن لوین با مراحل خطی و ساده خودش چنان پیچیدگی به داستان بازیش داد که هنوز بعد 10 سال تو فرومهای مختلف راجعبش بحث میکنن.از فرهنگ،دین،انسان شناسی،خداشناسی،و.....اینفینیت هم داستان فک براندازی داشت.پایان بازیرو کی میتونه فراموش کنه؟
المانهای rpg رو به لهترین شکل تو سبک شوتر پیاده کرد.....
از همه اینها گذشته معلوم نیست داره چیکار میکنه الان
جاداره یه تقدیر بکنیم از استاد کن لوین که یه فید بک عالی به این منتقدا داد.
انصافا کاره هرکسی نبود همچین فیدبکی به منتقدا...البته داستانهای خیلی خوبی تو سبک شوتر وجود داره.ولی داستانهایی که نیاز به تفکر داشت اکثرا تو سبک اکشن ادونچر اونم به خاطر ماهیت این سبک بود وجود داشت.ولی کن لوین با مراحل خطی و ساده خودش چنان پیچیدگی به داستان بازیش داد که هنوز بعد 10 سال تو فرومهای مختلف راجعبش بحث میکنن.از فرهنگ،دین،انسان شناسی،خداشناسی،و.....اینفینیت هم داستان فک براندازی داشت.پایان بازیرو کی میتونه فراموش کنه؟
المانهای rpg رو به لهترین شکل تو سبک شوتر پیاده کرد.....
از همه اینها گذشته معلوم نیست داره چیکار میکنه الان