پین کیلر واقعا خفن بود و مهمترین نکتهاش این بود که هویت خودشو رو داشت...مرررسی علی جان بابت توضیحاتت. گیم دیزاین توی شوترهای اینچنینی خیلی مهمه.
با توصیفت بیشتر یاد سیریوس سام و پینکیلر افتادم. البته نسخه های قدیمیشون واقعا خوب بودن توی این سبک مخصوصا پین کیلر واقعا عالی بود.
دقیقا درست گفتی. ببین اینکه یک سری فن بیس بخوان عنوانی رو مشابه با شوترهای قدیمی و نوستالژی بسازن اصلا هم چیز بدی نیست. منتها همونطور که گفتی تقلید هم باید تقلید درست باشه. یکبازی مثل dusk حقیقتا تمام درس هایی رو که از گیم دیزاین id گرفته بود رو پیاده کرد و نتیجه رو دیدیم چی از آب دراومد. ولی خب خیلی ها صرفا پوسته بازی رو شبیه به عناوین الداسکول در میارن و بازی فاصله زیادی داره با اصل اثری که ازش اقتباس شده.پین کیلر واقعا خفن بود و مهمترین نکتهاش این بود که هویت خودشو رو داشت...
الان بیشتر شوترهای کلاسیکی که میبینیم رسما دارن تقلید میکنن...یکی میره دنبالهرو Duke Nukem میشه، یکی رسما دووم رو کپی میکنه...حالا تقلید تا حدی اشکالی نداره اگه درست بتونن ساختار اون بازیا رو دربیارن ولی متاسفانه اکثرا فقط تو ظاهر میتونن بازی رو دربیارن و یکم که بازی میکنی میبینی توخالیه!
صحبت از Painkiller شد...تریلر چند روز پیش Witchfire رو دیدی؟ همون سازندههای پینکیلر دارن روش کار میکنن و سالهاست منتظرشم...بدیش اینه که بعد از این همه وقت تازه امسال قراره ارلی اکسس بازی منتشر بشه ولی بازم ول کن نیستم و باید بازیش کنم ببینم اینهمه ساله دارن چی میسازن!
رقیب کاد از این نظر سری moh خدابیامرز بودبه نظر من حتی مقایسه کاد و بتل هم اشتباهه کاد یه شوتر بستس ولی بتل یه شوتر با فضای باز و وسعت بزرگه (بماند که سبک بتل رویال 4.5 ساله اومده تو سری کاد) ولی ماهیت کال آف مپایی هست با مقیاس کوچیک با تعداد 10.15 پلیره در صورتی که بتل مپای بزرگ و تعداد پلیر بیس 64 نفرس . کلا این 2 بازی فقط باید با بازیای سری خودشون مقایسه بشن
بازی خیلی اکشن ترو تمیزی داره و به نظرم استانداردهای یه شوتر مفرح رو داره.What is Phantom Fury?