طراحان Killzone+Metroid در حال کا بر روی Halo 4

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Panther_X

کاربر سایت
May 31, 2011
1,204
با کنار رفتن Bungie امتیاز ساخت Halo 4 به Industries 343 داده شده و فشار زیادی رو این استدیو برای برآوردن انتظارات است این استدیو باید میلیون ها نفر را در سراسر جهان راضی کند.
و در این راه مایکروسافت هزینه های بسیار زیادی کرده است و کسانی که در صنعت گیم خوش درخشیدن را به این استدیو آورده است.


Chris Haluke قبلا به عنوان طراح بازی Killzone 3 در گوریلا کار میکرده است.او تجربه کار بر روی عناوین Assassins Creed و Splinter Cell در Ubosoft دارد.و در حال حاضر در استدیو Industries 343 مشغول کار بر روی عنوان Halo 4 است.

94193358895823110398_thumb.jpg



Kynan Pearson سابقه 7 سال کار در استدیو Retro studios را دارد و در ساخت تمام نسخه های سری Metroid نقش داشته است.او همچنین در کارنامه خود بازی Donkey Kong Country Returns را دارد.




نفر بعد Jason Behr است که با شرکت های بسیار بزرگی کار کرده است.او در کارنامه خود کار بر روی سری Metroid و طراحی یکی از بهترین عناصر تیراندازی تا در سطح claustrophobic و ارائه رئال را دارد.





علاوه بر این او عکس های خیره کننده ای میسازد و در آلبوم خود تصاویری خیره کننده برای ویندوز ویستا دارد.

Halo 4 در استدیو Industries 343 بنظر میرسد در دست بهترین های صنعت گیم در دست ساخت.حال آیا میتواند به موفقیت های Bungie برسد و انتظارات مردم را برآورده کند.به هر حال همه چیز در دستIndustries 343 است.

 
Last edited by a moderator:

reach

کاربر سایت
Jun 16, 2010
265
نام
REZA
تا جایی که یادمه نامرئی شدن اولین بار تو HALO 2 بود...
 

SiLeNt DeλtH

کاربر سایت
May 12, 2008
900
نام
توری | مسیح
تا جایی که یادمه نامرئی شدن اولین بار تو HALO 2 بود...
فقط وقتی به عنوان Arbiter بازی میکردی ، آره اون موقع میتونستی نامرئی بشی اما در عوض یکی از قابلیت های مستر را نداشتی . در واقع یک چیز جانبی بود که سعی داده شده بود باهاش بین بازی کردن به عنوان یک Spartan و Elite تفاوت احساس کنی ... [ یادم نیست کدوم قابلیت مستر بود اما وقتی آربیتر شدی نمیتونستی ازش استفاده کنی :d ]
اما در کل چیزایی مثل Armor Abillity ها تو هیلو 2 وجود نداشتن ، و " فقط " نامرئی شدن جایگزین چیز دیگه ای بود ... Jetpack , Sprint , ایجاد کلون و ... اولین بار تو Reach بوجود اومدن .
 

Panther_X

کاربر سایت
May 31, 2011
1,204
کلا هیلو یه عده طرفدار داره که همیشه پشتشن(حمایتش میکنن) و یه عده که همیشه ازش متنفرن و تا آخر دنیای اعضای یکی از اون گروه ها به اون یکی امکان نداره ملحق شه

فکر تغییر و تحول کلی در هیلو یعنی یک شکست در این سری هیلو با تمام FPS ها کاملا متفاوته اصلا اینکه شما الان دارین FPS رو کنسول بازی میکنید به لطف هیلوست
Chuji روزگارست دیگه:biggrin1:
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: SiLeNt DeλtH

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
کلا هیلو یه عده طرفدار که همیشه پشتشن و عده همیشه ازش متنفرن و تا آخر دنیای اعضای یکی از اون گروه ها به اون یکی امکان نداره ملحق شن
جمله ی آخرت به کل مشکل داره :D
مشکل اخلاقی یا نگارشی ؟ :d
هیچکدوم مشکل بیانی چون مثال نقض داره :D
http://forum.bazicenter.com/member.php?u=35273
Chuji روزگارست دیگه:biggrin1:
باید تو بکار بردن جمله ها بیشتر دقت کنی :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Panther_X

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,721
نام
وحید
به نظر من هم مشکل داره من خودم به شخصه چند نفر میشناختم از این عنوان نفرت داشتن ولی با اومدن reach عاشق این عنوان شدن به طوری که الان از خوده من برای شماره 4 بیشتر منتظرن تازه این که هیچی نست رفتن نسخه های قبلی رو هم تموم کردن
 

SLASH1

کاربر سایت
Jan 15, 2007
3,347
از اون چیزایی هست که نمی شه به راحتی راجبش نظر داد حداقل تا یه دمو ازش بیرون نیاد
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
هیچ وقت با این بازی حال نکردم...
هر دفه اومدم یه فرصت 2 باره بهش دادم ولی نا امیدم کرد :d
ما همون کیلزون و کال میزنیم حالش بیشتره :d اینم اگه شبیه اونا شد بازیش می کنیم اگه نشد بازم کیلزون و کال میزنیم حالش بیشتره :d
 
  • Like
Reactions: Apóllōn

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
راجع به ویژگی هایی که هیلو به FPS اضافه کرده هم که میشه یه رمان نوشت! جالبیش اینه یه سری از این ویژگی ها اینقدر انقلابی بودن که حتی سازنده های دیگه جرات الهام گرفتن ازشون رو هم ندارن (Theater برای مثال!)
lol
وقتی می خواید از بازیتون طرفداری کنید اول خوب فکر کنید و آرامشتون رو حفظ کنید و بعد کامنت بدید. با شور و شعف دکمه ارسال رو نزنید که بعد پشیمون می شید
 
  • Like
Reactions: c@rn@ge

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
هیچ وقت با این بازی حال نکردم...
هر دفه اومدم یه فرصت 2 باره بهش دادم ولی نا امیدم کرد :d
ما همون کیلزون و کال میزنیم حالش بیشتره :d اینم اگه شبیه اونا شد بازیش می کنیم اگه نشد بازم کیلزون و کال میزنیم حالش بیشتره :d
پلتفروم های زیر اسم کاربریتون خبر میده از سِر درون و اینا. فن بیس 13 میلیونی رو ول کنن برای شما Kill ZOne Clone بزنن :|.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
خُب معلومه نباید هم دقت کنی، چون انقدر این تاثیراتش همگانی بوده که الان به یه استاندارد تو بازیها تبدیل شده و خیلی ها هم تو ایران نمیدونن این چیزا اول از کجا اومده.

من همه اینارو میدونستم فقط میخواستم تورو تست کنم ببینم بلدی یا نه.

مثلا قابلیت پر شدن اتوماتیک خون که الان نه تنها تو شوترها، حتی الان بیشتر بازیها (تو هر سبکی) ازش استفاده میکنن. یعنی تاثیراتش فراتر از صرفا سبک شوتر بوده.

چه جالب من فکر میکردم این مورد رو CoD2 اختراع کرده!:D

نکته بعدی هم که اکثرا میدونید، امکان پذیر شدن شوتر اول شخص رو کنسول ها بود.

Golden Eye هم بوق تشریف دارن دیگه.

ببین اینکه Halo این ژانر رو روی کنسول جا انداخت یه چیزه، اینکه این ژانر رو روی کنسول امکان پذیر کرد یه چیز دیگه. بله Halo و موفقیتش باعث شد تا ما الان بازی هایی مثل KZ رو ببینیم و به نوعی پدر تکنیکی همه بازی های FPS کنسولی هست اما این بازی FPS رو روی کنسول امکان پذیر نکرد بلکه اولین بار Golden Eye این حرکت رو زد.
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
Golden Eye هم بوق تشریف دارن دیگه.

ببین اینکه Halo این ژانر رو روی کنسول جا انداخت یه چیزه، اینکه این ژانر رو روی کنسول امکان پذیر کرد یه چیز دیگه. بله Halo و موفقیتش باعث شد تا ما الان بازی هایی مثل KZ رو ببینیم و به نوعی پدر تکنیکی همه بازی های FPS کنسولی هست اما این بازی FPS رو روی کنسول امکان پذیر نکرد بلکه اولین بار Golden Eye این حرکت رو زد.
دقیقا امکان پذیر کرد. منظور از امکان پذیر صرفا توانایی بازی کردنش نیست. منظور اینه که تجربه ای خیلی نزدیک به PC ارائه داد. Golden Eye میخواستی نشونه ات رو عوض کنی باید وایمیستادی، دوربین رو میچرخوندی بعد دوباره حرکت میکردی:D افتاد؟:-/
این پدر تکنیکی هم اولین باره میشنوم اسمش رو:D اونوقت این اصطلاح رو از کجا کشف کردی؟:-/
کلا فن های سونی خدای اختراع "ترین" ها و "پدر فلان چیز" و اینجور اصطلاحات هستند:D
 

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
lol
وقتی می خواید از بازیتون طرفداری کنید اول خوب فکر کنید و آرامشتون رو حفظ کنید و بعد کامنت بدید. با شور و شعف دکمه ارسال رو نزنید که بعد پشیمون می شید
شما به من نمیخواد درس چگونگی ارسال پست توی فروم رو بدی، مطمعنا هیلو Hater هایی به مراتب بزرگتر از شما توی سایت هستن پس شک نکن اگه پست من یک درصد اشتباه بود الان تمامی gif هایی که از پست های neogaf کش رفتن روی سر من خراب میشد!

بنده گفتم یه سری ابتکارات هیلو اینقدر انقلابی بودن که سازنده های دیگه تا این لحظه جرات الهام ازش رو هم نداشتن و برای مثال از Theater اسم بردم. شما به جای درس دادن به بنده یک شوتر نام ببر که ویژگی شبیه به Theater با اون امکانت خاصش داشته باشه، البته از شمایی که به قول خودت ریچ رو توی خونه ی رفیقت بازی کردی و هیلو های دیگه رو هم "یه ذره" جلو رفتی انتظار ندارم بدونی Theater چیه.( جای گوگل توی bing سرچ کن Theater بعد این پست رو جواب بده :D )
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
من همه اینارو میدونستم فقط میخواستم تورو تست کنم ببینم بلدی یا نه.



چه جالب من فکر میکردم این مورد رو CoD2 اختراع کرده!:D



Golden Eye هم بوق تشریف دارن دیگه.

ببین اینکه Halo این ژانر رو روی کنسول جا انداخت یه چیزه، اینکه این ژانر رو روی کنسول امکان پذیر کرد یه چیز دیگه. بله Halo و موفقیتش باعث شد تا ما الان بازی هایی مثل KZ رو ببینیم و به نوعی پدر تکنیکی همه بازی های FPS کنسولی هست اما این بازی FPS رو روی کنسول امکان پذیر نکرد بلکه اولین بار Golden Eye این حرکت رو زد.

Golden Eye شده الم یزید !! :d اون یه شوتر امروزی یا بقولی Run & Gun نبوده ! اولین بازی که این قابلیت رو روی کنسولها آورده اونم با قدرت همین Halo:CE هست !! جالبیش میدونید چیه ؟ گیم پلی همین بازی رو الان در سال 2011 تجربه کنید با Halo:A اصلاً حس نمیکنید که برای 10 سال پیش باشه ! این یعنی هیلو کاری رو روی کنسولها انجام داده که هنوز که هنوزه استاندارد به حساب میاد و اونهم در سطح خیلی بالا !! یعنی هیلو R&G FPS رو آورد روی کنسولها !

یعنی Golden Eye رسماً بوق تشریف دارن در این زمینه ! الان همین Golden Eye رو با بهترین گرافیک ریمستر کنن بذارن جلوت چقدر میتونی بازی کنی ؟ اصلاً به ساعت میکشه ؟ /:) مثال از این ساده تر نمیشد بزنم !
 

sadrakiller

کاربر سایت
Jan 20, 2011
16
چقدر جالب!!!!
کپی از پردیس گیم؟؟؟؟؟
هادی عزیز...واقعا با خودت چی فکر کردی؟؟؟
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر