همیشه تو این پیش بینی ها و تحلیل ها در نظر بگیرید که نینتندو کلا خارج از قاعده بازار رفتار می کنه.
(و میشه گفت به همین خاطره که تا این جاش دووم آورده)
اگه تابع قاعده بازار بود مطمئن باشید تو وضعیت کرونا این قدر وضع فروش ورژن فیزیکی بازی هاش قوی نبود. قابل توجیه نیست ولی داره اتفاق می افته
اگه تابع بازار بود هر دفعه کنسول هاش رو جوری قیمت گذاری نمی کرد که با سود از همون اول بفروشتش (برخلاف سونی و مایکروسافت با استثناء تخفیفی که 3DS چند ماه بعد عرضه اش خورد که سر XL دوباره به سوددهی تبدیل شد)
اگه تابع بازار بود برای حفظ فروش طولانی مدت، بازی هاش رو کاهش قیمت میزد مثل مابقی رقبا و ناشرهای مختلف
اگه تابع فاکینگ بازار بود، وسط ۲۰۱۷ کنسول جدید نمیداد بیرون که یه تنه بزنه زیر هر چی نسل مسله
در مورد استریمینگ و تاثیرش رو نینتندو
سرویس های استریمینگ سر و تهش خیلی مونده تا به سطح Accessibility کنسول های عادی برسن چه برسه چیزی که سوییچ ارائه میده. مخصوصا وقتی مخاطب کژوال رو در نظر بگیریم. خرید بازی ها روی سرویس های استریمینگ برای خیلی ها هنوز مورد Sus و غیر قابل اتکاییه. اشتراک توشون هر چند معامله خیلی بهتریه ولی سودرسونی اش اون قدر دیربازده است که یکی مثل نینتندو که کلا سیاست شون Day one Profit ـه برن سراغش.
اگه هر چیزی در حال حاضر احتمال این که سرویس های استریمینگ خودشون رو به عنوان اپ بچسبونن به سوییچ واسه بهره بردن از اینستال بیس اش بیشتره تا حالت برعکس
اگه سوییچ از 4G و 5G پشتیبانی کنه که سرازیر میشن
تو دراز مدت هر چند. حرف حامد درسته. چیز خطرناکی میشه استریمینگ
ولی خو کو تا اون موقع. خدا میدونه نینتندو چی تا اون موقع واسه خودش چیده. اینا کمپانی ای اند که خیلی خفن معتقدند پارک تفریحی زدن خیلی ایده بهتریه واسه پخش کردن اسم آیپی هاشون بین مخاطبای جدید تا عرضه بازی های کلیدی شون رو PC... تازه Day One Profit هم هست
زیاد با منطق عادی دنبال تحلیل کارهاشون نباشید
نینتندویی تر فکر کنید