شکایت از شاتل(پست اول خوانده شود)

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
یکی این و دلیل دوم اینه که پهنای باند اضافی دارن میدن ملت حال کنن ولی یه جورایی دارن بهمون میشونن ! شبانه هم که رایگانه محدود میکنن پهنای باند و همچنین ترافیک دانلودی رو که کلا شبکه میترکه ! ولی یه ISP میثله ماله من که دزد نیست اینطور نیست شبانه سرویس 1 مگ از 2 تا 7 صبح 150 سرعت دانلود دارم بدون افت و هر چقدر بخوام دانلود میکنم یه یه هفته ای هم سرعت رو 13 مگ بود و شبانه یه 2 3 ساعتی با 700 کیلوبایت در ساعت دانلود میکردم !

ISP : همیار نت شیراز ! ولی پینگش جدیدا پوکیده :d ! نماینده پیشگامان در شیرازه و اینم بگم یکی این و پیشگامان سرویس اختصاصی یا Dedicated میدن که پینگش یا 4.2.2.4 100 110 هست ! ولی گرونه ! :d
یعنی در واقع بعد 4 یا 5 گیگ دانلود شبانه،سرعت کم میشه؟
بعد یک اتفاق دیگه ای که برای من می افته اینه که در طول روز سرعتم خیلی بالا میره بعضی وقتها به 600 هم هم میرسه؟دلیلش چیه؟ واسه اینه که سریعتر ترافیک مصرفیم تموم بشه
و اقدام به خرید ترافیک جدید بکنم؟؟!


---------- نوشته در 12:19 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:18 PM ارسال شده بود ----------

راستی امید وارم همتون به حق و حقوقتون برسید یه روزی ! به امید اون روز :>
 

dude

کاربر سایت
Jun 19, 2011
1,927
نام
امیرعلی
!بابا ما که شکایتی نداریم و قانعیم
دو روز دیگه بتلفیلد3 جهانی میشه (منظورم اینه که به واقعیت میپیوندد)بعد بشینیم تو خونه بازی؟
 

Elias_239

کاربر سایت
Nov 7, 2011
1
شرکت دروغ گو

چند ماه پیش بود که شاتل توررنت رو بست.گفتن که مشکل از دیتای مخابراته ولی خوب به وضوح دروغ می کفتن.چون اگه این جور بود باید برای همه آی اس پی ها همین جور بود.توی ساعات روز که ترافیک حساب می شه خیلی خوب توررنت کار می کنه ولی تا ساعت از 1 میگزره سرعتش می ره زیر 0.2 کیلو بایت بر ثانیه.ضمن این که بقیه کاربر ها که از آی اس پی های دیگه استفاده می کردن هم برای توررنت هیچ مشکلی نداشتن.دیتای مخابرات برای همه آی اس پی ها یک جوره.

چند روز پیش هم سرعت دانلود در شب آومد زیر 5 کیلو بایت بر ثانیه.میگن که اگه خیلی دانلود کنی شامل قوانینی می شی که بر اساس اون اول از ساعت 1 تا 3 صبح سرعتت می آد پایین و بعد اگه دانلود رو ادامه بدی می شه ساعت 1 تا 8 و راحت.به طور کلی در ماه بیشتر از چند گیگ نمی تونید از شاتل دانلود کنید.خیلی سریع شامل این قوانین می شید مثل من که دوره جدیدم چند روزه که شروع شده و سرعت رو برای 1 تا 8 آوردن زیر 5.

چند ساعتی هم هست که به این فکر می کنم اگه یکی از کاربر های اینترنت این مشکلات رو نوشته بود و اون رو می دیدم من این بار با شاتل تمدید نمی کردم.اگه می دونستم که توررنت رو خودشون بستن یا این که بعد از چند گیگ دانلود توی شب دیگه نمی تونم دانلود کنم خوب می رفتم سراغ یه آی اس پی درست و حسابی.نمی گم بقیه آی اس پی ها مشکل ندارن ولی باید اینها رو که واقعیته به دوستانمون بگیم که گرفتار یه شرکت دزد نشن و به دنبال جایی برن که حتی اگر کیفیتش خدماتش پایین باشه حداقل سیاست دروغ گویی رو نداشته باشه.
 

Mohsen_NFSU2

کاربر سایت
Jun 19, 2007
122
نام
محسن
ضمن تشکر از دوستان گرامی خدمتتون عارضم تعداد 10 نفر اماده شکایت از شاتل میباشند و من تا اخر همین هفته سعی میکنم همانطوری که در پست اول گفتم فعلا یه ایمیل به شرکت شاتل بزنم که میگن ما بر روی کاربرای اکو fair use policy نمیزاریم ببینیم چه جوابی دارن
این تایپیک جهت بالا رفتن شاکیان همچنان فعال میباشد(هرچه بیشتر بهتر)
 

mac man

کاربر سایت
Nov 2, 2010
3,521
بهتره دوستانی که شکایت دارن آدرس این تاپیک رو همراه با اسمش تو امضاشون بزارن مثل من و Mohsen_NFSU2 که بقیه هم که مشکل دارن بفهمن همچین تاپیکی هست.
 
آخرین ویرایش:

dude

کاربر سایت
Jun 19, 2011
1,927
نام
امیرعلی
سلام به همتون
من رو هم بزنید که با شاتل مشکل پینگ دارم منم ناراضی هستم یکی از دوستان پینگش 130 هست برای چی من باید 280 باشم با سرور 4.2.2.6؟
 

mac man

کاربر سایت
Nov 2, 2010
3,521
دیشب زنگ زدم به شاتل گفتم شبا اصلا دانلود نمیکنه میگه چون مصرف شبانه شما زیاد بود خط شما رو با اونهایی شیر کردیم که مصرفشون مثل شماست تا بقیه هم بتونن از این پهنای بایند استفاده کنن.

آخه یکی نیست بگه خب اونا نمیخوان استفاده کنن ما چیکاره ایم.

مگه ما رو با 8 نفر شیر نمیکنن؟و اگه اون 8 نفر استفاده نکنن پهنای باندشون به ما میرسه؟
 

Mohsen_NFSU2

کاربر سایت
Jun 19, 2007
122
نام
محسن
سلام خدمت دوستان گرامی
من در همینجا یک عذرخواهی از تمام دوستانی که یوزر نیمشون برای من فرستادن برای شکایت میکنم چرا که با یکی از دوستانم داریم یه شرکت میزنیم و بخاطر همین خیلی خیلی مشغولم و خداییش بگم یادم رفته بود یه همچین تایپیکی باز کرده بودم اگر هم دقت کنین من دو سه مرتبه درخواست دادم اگر کسی انشا خوبی داره برای من یه متن شکایت بنویسه چون من خودم وقتشو ندارم و یه ذره هم توی نامه نویسی ضعیفی هستم ولی با یکم وقت میتونم یه نامه عالی بنویسم اما وقتش نیست
در پایان بازم عذر خواهی میکنم و امیدوارم یه وقت ازادی تا همین هفته بدست بیارم و بتونم شکایت بفرستم
در ضمن ممنونم از {مک من} که یک نظر عالی جهت بیشتر شدن تعداد شاکیان داد
 

KamranMED

کاربر سایت
Sep 10, 2011
279
نام
کامران
بهترین کار اینه که این جمله معروف از شاتل سرویس نگیرید رو پر کنید
تو ف ی س بوک
توی استاتوس یاهو مسنجر
گاهی اینو بزارید و حتی به صورت جک کنید و بزارید پخش بشه
بهترین کمکی که به دیگران میتونیم بکنیم اینه که با این کار اونها رو از این سرویس لجن باخبر کنیم و به این ترتیب خود شاتل هم ضربه میخوره

واقعا گاهی حال میکنم که مخابرات داره اینها رو اذیت میکنه
 

Kevingamer441

کاربر سایت
Jan 7, 2010
928
نام
امید:دی
بچه ها کلا بیخیال شکایت بشین وقتی اینا تونستن واسه طرح حذف ایرنت حجمی تبصره بزارن دیگه از دست حتی ۱۰۰۰ شاکی هم کاری بر نمیاد.فک کنم باید کلا بیخیال شکایت شیم.
 

KamranMED

کاربر سایت
Sep 10, 2011
279
نام
کامران
بچه ها کلا بیخیال شکایت بشین وقتی اینا تونستن واسه طرح حذف ایرنت حجمی تبصره بزارن دیگه از دست حتی ۱۰۰۰ شاکی هم کاری بر نمیاد.فک کنم باید کلا بیخیال شکایت شیم.
نميخوام نااميدتون كنم اما من هم نظرم اينه كه فايده اي نداره.
قطعا اين كارشون طبق قوانين هست و نميشه گير داد!
قبلا فكرش رو كردن

بهترين كار فقط تحريمه، من مسئول كامپيوتر و شبكه هاي يك شركت بزرگم و به طبع همه كارمندان براي گرفتن سرويس با من مشورت كردن.من توي اين مدت خيلي ها رو از گرفتن سرويس شاتل منع كردم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر