سونی خالق سری Halo را خرید

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

NVAHIDIA

👑PC GAMER👑
کاربر سایت
Jan 28, 2022
19
نام
VahiD
حرکت اشتباهی انجام داد دستشم به هیلو نرسید برعکس کراش که برا مایکروسافت شد . اینکار فقط شرکت تریلیون دلاری حساس تر و روابط بینشون کمرنگ تر میکنه
خیلی دیر عمل کرد گزینه های بمراتب بهتری برای سونی روی میز بود.
 

darklynch

کاربر سایت
Nov 29, 2020
195
رقم رو بالا اعلام کردن فردا روزی کسی دست گذاشت رو سونی برا خریدش دوزار بیاد روش، ازونورم تو این اوضاع کمتر مالیات بدن.
 

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,518
نام
میلاد
خوب بانجی الان یه قرارداد 10 ساله با NetEase داره (من عذر میخوام، تو پست قبل گفتم تنسنت که اشتباه بود) و اون بازی قطعا مالتی پلتفرم هست و سر همین گفتن مستقل میمونه. هرچند همونم کانتنت های انحصاری خواهد داشت برای PS5. مثل CoD ها که کانتنت هاشون دیگه انحصاری Xbox میشه. اما بازی بعدی بانجی قطعا انحصاری PS5 ـه، در کنار PC البته. در کل سونی میخواد یه شوتر بزرگ و بفروش داشته باشه، که سازنده فرست پارتی باشه و ناشر هم خودش، چند تا بازی دیگه هم داره و خیلی زود نقطه ضعف سونی مبدل به نقطه قوتش میشه. این چیزها فقط زمان لازم داره.

قبلا هم گفتم نسل قبل هم با مالتی پلتفرم شدن انحصاری های بزرگ ترد پارتی، سونی یه مدت کوتاه بد آچمز شد، اما به مرور و بعد گذشت چندسال با گسترده تر کردن استدیوها و خریدهای تازه بار انحصاری هارو انداخت رو دوش فرست پارتی ها و از نقطه ضعفش یه هیولای وحشتناک ساخت. حالا هم اینکارو داره تکرار میکنه فقط زمان لازم داره تا نتیجه این کارهای زیرساختی به ثمر برسن. به نظر من تا دو سال دیگه که بازی های این استدیوهای جدید معرفی و عرضه بشن و سونی از ظرفیت مارکتینگ و محبوبیت برندش برای تبلیغ این ها استفاده کنه، دوره یه سری بازی دیگه مثل همین CoD به سر میاد. به خصوص که یکی از این بازی ها قراره از بانجی باشه و CoD هم ممکنه انحصاری بشه و در این صورت نصف پلیرهاش سوت میشن میرن هوا. برای من که به شدت عجیبه مایکروسافت با انحصاری کردن CoD چنین قمار بزرگی رو سر این IP فوق خفن و فوق پولساز بکنه!
دقیقا داریم به سمتی میریم که انحصاری کردن کاد بیشتر به ضرر مایکروس تا سونی
خدا رو چه دیدی شاید کاد هم مثل نوکیا شد یه روزی :D
 

MDNA

کاربر سایت
Mar 31, 2012
263
اگه هدف از این خرید ها انحصاری کردن بازی هاشون باشه فقط به ضرر مصرف کننده تموم میشن. حالا دو روز دیگه مایکروسافت take two رو میخره آمازون هم EA رو میخره مثلا گوگل هم کم نیاره یه یوبیسافت برمیداره و در آخر من مصرف کننده باید 4-5 تا پلتفرم مختلف با اشتراک های مختلف بخرم تا مثلا بتونم بازی های مورد علاقم رو بازی کنم!
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
کجایی فرام رو هم بخرن و پشت بندش بگن BB2 رو بساز!:D

View attachment 242308
اونا رو که Kadokawa خرید چند سال پیش. به جرأت میشه گفت یکی از بزرگترین فرصت هایی از دسته رفته سونی و مایکی بود این FS. مایکی که هیچی، سونی هم بهشون بها نداد با DeS و فکرش رو نمیکرد اینجوری بزرگ بشن.
===
ولی جدا از تمامی این بحث ها، عجب وضعیتی شده توی صنعت بازی. من یکی اصلا خوشم نمیاد از این خریدهایی که سونی و مایکی میکنن و کار به جایی میرسه که هر کدوم از پلتفرم ها رو نداشته باشی، یه کتگوری عظیم از بازی هایی که یه زمانی مولتی پلتفرم بودن رو از دست میدی. این کثافات NFT هم که از راه رسیده و همه دارن از اونور میرن سمتش. واقعا نمیدونم به کجا میخواد بره و وضعیت جالبی رو متصور نیستم برای صنعت بازی.
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
عجب حرکتی زد سونی و خواب رو از چشمان اسپنسر ربود :D
در ضمن قبل از هر چیزی بگم میلاد یک دقیقه هم بازی های بانجی رو انجام نداده :D
همیشه هم میگفت قورباغه کش میسازن! :D یعنی الان اگر داره دفاع میکنه دلایلش رو توی دو هفته پیش دنبال کنید :D
و در اخر چه روزگاری شده، کرش اینور، بانجی اونور :D
پ.ن: یک عمر استدیو رو برای ساختن هیلو ترول کنی بعدش الان برای خریدش استقبال کنی :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,187
نام
ماکان
دقیقا داریم به سمتی میریم که انحصاری کردن کاد بیشتر به ضرر مایکروس تا سونی
خدا رو چه دیدی شاید کاد هم مثل نوکیا شد یه روزی :D

همین رییس بانجی حرف خوبی زده، گفته ما اونجایی هستیم که کامیونتی ما اونجاست. به نظر من رمز موفقیت بازی های بزرگ و پر مخاطب مالتی پلتفرم بودن اونهاست و اینکه برای طیف وسیعی از گیمرها در دسترس باشه. چه دستنی، چه CoD، اینا فن هاشون رو همه پلتفرم هاست و به واسطه این کامیونتی بزرگ انقدر گنده و شکست ناپذیر شدن و پول در میارن، اینارو انحصاری کنی و یهو بگی خوب نصف پلیرهارو بریزید دور کلا قدرتشون رو از دست میدن. برای همین برای من که خیلی منطقیه بازی های سرویس محور بانجی نخواد انحصاری بشه و کماکان برای همه پلتفرم ها بیاد. به دلیل مشابه باز برام عجیبه مایکروسافت CoD رو انحصاری کنه. چون اینکه فکر کنیم همه فن هاش یهو از فردا میرن روی Xbox بازی میکنن و در عرض دو سال فن بیس میره رو یه پلتفرم دیگه بیشتر قصه و فانتزیه تا واقعیت.

در کل بانجی برای بانجی موندن باید به کامیونتی خودش وفادار باشه، و این یعنی همین استقلال و مالتی پلتفرم بودن. دست کم تو بازی های بزرگش، ولی این دلیل نمیشه یه شوتر انحصاری جدید برای PS5 نسازه.
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,458
چیزایی که به عنوان ضعفهای سونی مطرح میشد یکی یکی داره برطرف میشه

خلا بازی با سبک شوتر حالا با استودیوهایی مثل Deviation و Firesprite و Bungie و Haven و احتمالا خود Guerrilla

یک سرویس گسترده و با ارزش که قراره با پروژه اسپارتاکوس یا همون پلی استیشن اینفینت بزودی در بهار رونمایی بشه

بکوارد PS1-PS2-PS3 هم شایعات خیلی زیادی دوروبرش هست و احتمالا با اسپارتاکوس اونم رونمایی میشه

در کنار اینها خرید استودیوهای دیگه ای مثل Bluepoint و Housemarque و Valkyrie و ...
و استودیوهای مطرح دیگه سونی که تقریبا هر کدوم دو یا سه پروژه مختلف را دارن پیش میبرن مثل سانتا یا ناتی داگ یا اینسامنیاک یا گوریلا که الان مولتی پروژه هایی در دست ساخت دارند

اینارو گفتم که مدیریت جیم رایان واقعا خوب بوده تو این صنعتی که روز به روز بی رحم و ترسناک تر از قبل داره میشه
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر