Last edited by a moderator:
همیشه اینطور به نظر میامد که وقتی تیم Mass Effect در جلسات با EA درخواست منابع میکرد، هر خواسته که داشتن پذیرفته میشد، اما زمانی که تیمدر Dragon Age درخواستی داشت باید برای هر چیزی میجنگید تا درخواستش مورد تایید قرار میگیرفت.
EA برای رشد نیاز به چیزی فراتر از عناویت ورزشی دارد. شاید احیای BioWare سادهتر از ساختن یک استودیوی جدید باشد. اما با این حال، اگر فردا EA تصمیم بگیرد BioWare را تعطیل کند،نباید تعجب کرد. بیشتر از یک دهه است که این استودیو موفقیت خاصی نداشته.
این ریتارد تا دیروز ماله این بازی رو می کشید و می گفت همه چی عالیه الان مقاله می نویسه راجب بد بودن وضعیت استدیواین گزارش تحقیقی است که توسط جیسون شرایر از بلومبرگ منتشر شده.
آخ گفتی، بازی اومد میگفت چقدر خوبه و موفق شده.این ریتارد تا دیروز ماله این بازی رو می کشید و می گفت همه چی عالیه الان مقاله می نویسه راجب بد بودن وضعیت استدیو![]()

با در نظر گرفتن تمام عوامل، از جمله هزینههای نیروی انسانی و توسعه برای فناوریهای پیشرفته جدید، ما قیمت فعلی بازیها را مناسب ارزیابی میکنیم. با این حال، در تصمیم گیری درباره قیمت گذاری، انعطاف پذیر خواهیم بود.
این ریتارد تا دیروز ماله این بازی رو می کشید و می گفت همه چی عالیه الان مقاله می نویسه راجب بد بودن وضعیت استدیو![]()
و جالبیش ایجاس از زمین و زمان اشکال گرفته به جز ووک بودن بازی با اون کرکترها و نویسندگی چندش و حال به هم زنشآخ گفتی، بازی اومد میگفت چقدر خوبه و موفق شده.![]()
به 100 هزار تا رسیده ولی بالاترین تک نفره سونی تو گذشته گوست او سوشیما بود که پارسال اومد رو pc با 77 هزار تا.View attachment 384602
عنوان Stellar Blade به موفقترین بازی تکنفره پلیاستیشن روی پیسی تبدیل شد
نسخه پیسی بازی Stellar Blade تاکنون بیش از ۹۱ هزار بازیکن همزمان را روی پلتفرم استیم به خود جذب کرده است که آن را به موفقترین بازی تکنفره پلیاستیشن در این پلتفرم تبدیل میکند.
تا پیش از این بازی God of War (2018) با ۷۳ هزار بازیکن همزمان این رکورد را در اختیار داشت.
