سرخط خبرها


ممنون. ولی سورس اصلی خبر که خودتون هم گذاشتید، نینتندو پرایم هست که اونم از سه سورس دیگه شنیده! فعلا رسمی نیس این رقم.
همچین فروشی تو تاریخ صنعت گیم نبوده. بعیده سه این رقم بوده باشه و نینتندو حرفی نزنه
 
این هفته روز 12 ژوئن، کونامی یک شوکیس حدودا 37 دقیقه ای خواهد داشت که سازندگان و تهیه کنندگان بازی هم در آن حضور پیدا خواهند کرد.
نگاه دقیق تری به دو عنوان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Silent Hill f خواهد شد و اطلاعات بیشتری ارائه میشود.
زمان: 6am PT (9pm ET, 9pm CEST)
konami.jpg
Konami Press Start live stream set for June 12 featuring Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, Silent Hill f
 
میشه خواهش کنم یه تاپیک برای این عزیز @noctis-sm3 بزنید اونجا فقط تریلر بزاره دل ما شاد بشه. قبلا تاپیک بازی های ایندی میذاشت دعواش کردن دیگه نمیزاره اینجا هم بین اخبار اینجا اونجا گم میشه. تریلرهاش خیلی نابی هست
 


65461286.jpg
با نزدیک شدن به انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین ترسناک، اطلاعات جدیدی درباره روند تولید بازی Silent Hill f منتشر شده که نشان می‌دهد تجربه ساخت این بازی حتی برای بازیگران آن هم ترسناک بوده است. کوناتسو کاتو، بازیگر نقش شخصیت اصلی Silent Hill f، صحبت های جالبی به تازگی درمورد اثرات روانی بازی در نقش هیناکو انجام داده.

حال حساب رسمی Silent Hill در شبکه اجتماعی X در پیامی صحبت های کوناتسو کاتو در ارتباط با با بازی در نقش هیناکو رو با طرفداران در میان گذاشته.
برای مدت طولانی در نقش هیناکو در دنیا Silent Hill زندگی کردم. بعضی روزها واقعا حس میکردم در حال از دست دادن سلامت روان و عقل خودم هستم درگیر این دنیا شدم. اما همین روزها برای ساخت این اثر بسیار ارزشمند بودند ارزشش رو داشت. به‌ زودی می‌ توانیم این اثر را به دست شما برسانیم، بی‌ صبرانه منتظرم. لطفا حمایت‌ تان را دریغ نکنید.​

GspAAKSasAE9hKt.jpg

با توجه به فضای تاریک و محتوای روانی که در تریلرها و اطلاعات رسمی بازی دیده شده، چنین تجربه‌ از سوی بازیگر نقش هیناکو قابل درک است. به نظر میرسد که Silent Hill f حتی از دیگر نسخه‌ های این سری نیز ترسناکتر خواهد بود، تا جایی که مدتی به دلیل محتوای خشونت‌ آمیز در استرالیا ممنوع شد، هر چند این ممنوعیت در نهایت برداشته شد.

شرکت Konami نیز پیش از عرضه بازی به بازیکنان هشدار داده که در صورت احساس ناراحتی شدید، حین بازی استراحت کنند یا با فردی صحبت نمایند.
 


با نزدیک شدن به انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین ترسناک، اطلاعات جدیدی درباره روند تولید بازی Silent Hill f منتشر شده که نشان می‌دهد تجربه ساخت این بازی حتی برای بازیگران آن هم ترسناک بوده است. کوناتسو کاتو، بازیگر نقش شخصیت اصلی Silent Hill f، صحبت های جالبی به تازگی درمورد اثرات روانی بازی در نقش هیناکو انجام داده.

حال حساب رسمی Silent Hill در شبکه اجتماعی X در پیامی صحبت های کوناتسو کاتو در ارتباط با با بازی در نقش هیناکو رو با طرفداران در میان گذاشته.



با توجه به فضای تاریک و محتوای روانی که در تریلرها و اطلاعات رسمی بازی دیده شده، چنین تجربه‌ از سوی بازیگر نقش هیناکو قابل درک است. به نظر میرسد که Silent Hill f حتی از دیگر نسخه‌ های این سری نیز ترسناکتر خواهد بود، تا جایی که مدتی به دلیل محتوای خشونت‌ آمیز در استرالیا ممنوع شد، هر چند این ممنوعیت در نهایت برداشته شد.

شرکت Konami نیز پیش از عرضه بازی به بازیکنان هشدار داده که در صورت احساس ناراحتی شدید، حین بازی استراحت کنند یا با فردی صحبت نمایند.
عروس ننم بشه کامل عقلش رو از دست میده.

جدا از شوخی تو زمانه خوبی هستیم فقط فتال فریم هم برگرده دور هم عشق کنیم
 


capcom-background-bhe14o5bht549ukx.jpg
کپکام به‌ تازگی اعلام کرده که طرفداران سه عنوان مورد انتظار این شرکت می‌توانند به‌ زودی منتظر دریافت اطلاعات جدید، از بازی های مورد انتظار خود باشند. این سه بازی شامل Resident Evil Requiem، Onimusha: Way of the Sword و Pragmata هستند که همگی برای عرضه در سال 2026 برنامه‌ ریزی شدن.

این اطلاعیه از طریق حساب رسمی کپکام آمریکا در X منتشر شده.

کپکام آمریکا​

از رسانه‌ ها و تولید کنندگان محتوا که بازی‌ های ما را در Summer Game Fest تماشا کردن تشکر میکنیم، به‌ زودی منتظر انتشار بررسی‌ های اولیه از Resident Evil Requiem، Onimusha: Way of the Sword و نخستین تجربه عملی از Pragmata باشید. اطلاعات بیشتر درباره Pragmata نیز طی چند هفته‌ آینده منتشر خواهیم کرد، با ما همراه باشید​

Screenshot 2025-06-10 111705.jpg
 

1000025065.jpg

فیل اسپنسر: ۲۰۲۶ سالی ویژه برای Xbox خواهد بود.​

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در گفت‌وگویی جدید اعلام کرد که با وجود غیبت برخی فرنچایزهای بزرگ در رویداد اخیر Xbox Showcase، طرفداران نباید نگران باشند. او تأکید کرد که فرنچایزهایی مانند Fable، Gears of War و Forza که ستون‌های اصلی برند Xbox محسوب می‌شوند، در صف عرضه‌های سال آینده قرار دارند.

اسپنسر با اشاره به عملکرد موفق بازی‌های منتشرشده در سال ۲۰۲۵، گفت:
«شروع قدرتمندی در سال جاری داشتیم و پایان سال هم قوی خواهد بود.» او همچنین به برنامه‌های ویژه برای سال ۲۰۲۶، هم‌زمان با ۲۵مین سالگرد تاسیس Xbox، اشاره کرد و وعده داد که این سال با عرضه‌ی فرنچایزهای مهم، به یکی از به‌یادماندنی‌ترین سال‌ها برای ایکس‌باکس تبدیل خواهد شد.
 
IMG_20250610_230214_516.jpg
جیسون شرایر: به گزارش بلومبرگ، استودیوی بند (Bend) متعلق به سونی که اوایل امسال یک بازی لایو-سرویس را لغو کرده بود، امروز حدود ۳۰ درصد از کارکنان خود (تقریباً ۴۰ نفر) را اخراج کرده است. پس از لغو آن پروژه، این استودیو کار روی پروژه‌ی جدیدی را آغاز کرده بود.
 
View attachment 384407
جیسون شرایر: به گزارش بلومبرگ، استودیوی بند (Bend) متعلق به سونی که اوایل امسال یک بازی لایو-سرویس را لغو کرده بود، امروز حدود ۳۰ درصد از کارکنان خود (تقریباً ۴۰ نفر) را اخراج کرده است. پس از لغو آن پروژه، این استودیو کار روی پروژه‌ی جدیدی را آغاز کرده بود.
استودیویی که میتونس الان قسمت دوم دیزگان رو هم داده باشه و قطعا فروششو هم بکنه به این وضع انداختن .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or