سرخط خبرها

Jade Raymond استودیو Haven Studios رو ترک کرد

https://www.bloomberg.com/news/arti...cutive-jade-raymond-leaves-studio-she-founded
این بازی رو که از الان می‌شه پیش‌بینی کرد چه سرنوشتی داره، ولی برام جالبه که حداقل در یه مورد تصمیم درستی گرفتن و نماد دلار رو از اسمش حذف کردن و از $Fairgame تبدیل شده به Fairgames! :D
قبلا گفته بودم که خیلی کار احمقانه‌ای بوده و به طور ناخودآگاه حس پول‌پرستی سازنده/ناشر رو به مخاطب‌ها منتقل می‌کنه و واقعا معلوم نبود کدوم مغز خر خورده‌ای به این نتیجه رسیده بود که از $ توی اسم بازی استفاده کنه!
پ.ن: بازی داره نفس‌های آخرش رو می‌کشه و من دارم در مورد اسمش صحبت می‌کنم! :دی
 
آخرین ویرایش:
هورایزن انلاین هم بعید نیست فیل بشه
فعلا ارت استایل رنگی و "فورتنایتی" طرفدار نداره و سریع دیسلایک بارون میشه :D
تنها پروژه ای که موفقیتش تضمین شده بود last of us online بود که زدن کنسلش کردن.
این Desperate بودن سونی برای لایو سرویس این فاجعه رو درست کرده. جای اینکه با بازی های کوچیکتر و ایده های جدید شروع کنن دنبال فورتنایت و اورواچ بعدی میگردن.

من تنها دلیل امیدم به هورایزن آنلاین تجربه خود گوریلاست. یعنی کانکورد و همین فیرگیمز کار تیم های تازه کار بود که حالا اشتباهات مختلف اون هارو به سمت شکست برد، اما گوریلا تازه کار نیست. فرنچایز و مخاطبینش رو هم خیلی خوب میشناسه. کارشم درسته، یحتمل میتونه چیز خوبی از توش بکشه بیرون، این آرت استایل رنگارنگ رو هم شخصا تصمیم درستی میدونم، چون اون ویژوال شلوغ به درد بازی آنلاین نمیخوره. کارتونیش و مینیمال تر هم باعث گیجی کمتر گیم پلی میشه و هم اینکه نسخه PC پرفورمنس بهتری رو سیستم های شخمی خواهد داشت.

در کل فکر میکنم بازی خوبی از آب در بیاد. نه باب سلیقه من، اما دستکم شکست تجاری نمیشه و مثل کانکورد به کنسل کردن و تعطیلی نمیرسه:دی
 
  • Like
Reactions: Leviathan
آخرین ویرایش:
View attachment 379790

طبق گزارش‌ها، نسخه نسل نهمی Red Dead Redemption 2 در اواخر سال میلادی برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series عرضه میشود. همچنین نسخه Nintendo Switch 2 این بازی نیز همزمان عرضه خواهد شد.

Red Dead Redemption 2 is reportedly coming to Switch 2, as Take-Two commits to Nintendo | VGC

به به به نظر میاد تیک تو هم با ایمان داره میاد سمت نینتندو :>
 
استلار بلید روی استیم تو بیش از ۱۰۰ کشور غافلگیرکننده غیبش زده
بازی استلار بلید (Stellar Blade) که خیلی‌ها منتظر آمدنش روی PC بودند، یهو تو حدود ۱۳۰ کشور مثل مصر، ویتنام، استونی و کوبا از دسترس استیم غیبش زده! جالب اینجاست که حتی خود استودیوی شیفت آپ، سازنده بازی، هم از این ماجرا شوکه شده. ظاهراً دلیل این محدودیت بهیه گزینه اختیاری برای اتصال به حساب پلی‌استیشن نتورک (PSN) برمی‌گرده که برای گرفتن یه اسکین خاص برای کاراکتر ایو لازمه، ولی اجباری نیست. هنوز سونی و شیفت آپ هیچ توضیح درست و حسابی درباره این موضوع ندادند، ولی شایعه‌ها می‌گن این قضیه شاید به سیاست‌های سخت‌گیرانه سونی برای بازی‌های PC ربط داشته باشه، شبیه اتفاقی که برای هلبلیدرز ۲ افتاد و تو ۱۷۷ کشور غیبش زد. استلار بلید قراره ۲۱ خرداد ۱۴۰۴ با کلی ویژگی خفن مثل پشتیبانی از DLSS 4، FSR 3، رزولوشن اولتراواید و فریم‌ریت آزاد روی استیم و اپیک گیمز استور منتشر بشه. البته، استفاده از Denuvo DRM تو این بازی یه کم سر و صدا به پا کرده و بحث‌هایی درباره عملکرد و دسترسی به راه انداخته.

Stellar Blade's Steam Rollout Mysteriously Blocked in Over 100 Countries - IGN
 
من بنظرم سونی بجای فوکوس روی شوتر انلاینی ساختن که کامل بازارش اشباع شده ببینه چه سبکی مثلا اشباع نیست یا نیاز داره الان فورتزا هورایزون توی ۸ روز ۱.۴ میل فروخته این نشون میده اگر ریس ارکید بسازه جواب میده خیلی راحت میتونه از همون یامائوچی استفاده کنه درست مثل مایکروسافت اگر اشتباه نکنم همون استودیو فورتزا موتور اسپورت اولا فورتزا هورایزون می‌ساخت. جید ریموند هم حیف شد بنده خدا هم تخصصش روی سینگل پلیر بود. من نمیدونم اصلا توی کارنامه ش بازی انلاینی خصوصا شوتر وجود داشت یا نه . اصولا میخوای شوتر انلاین هم بسازی باید چندتا اینکاره بیاری مثلا خرید بانجی خیلی خوب بود امیدوارم این پروژه جدیدشون بگیره و موفق بشن .
ریسینگ ارکید مثل فروتزا هورایزن الان برای سونی نفعی نداره. فروتزا هورایزن هست، Motorfest هم هست.

تا سونی بیاد تیم پیدا کنه شروع به ساخت کنند، فروتزا هورایزن، پلیر بیس خودشو تو پلی استیشن پیدا کرده و نسخه 6 هم عرضه شده!
 
Nate Fox یکی از کارگردانان(بخش خلاقیت) عنوان Ghost of Yotei، به ارائه یک تصویر محترمانه از ژاپن مانند آنچه در Ghost of Tsushima انجام شد متعهد است. او درباره مسافرت های تحقیقاتی به ژاپن صحبت کرده که نه تنها بهترین بخش از کار روی این عنوان بوده اند، بلکه بسیار الهام بخش و آموزنده هم بودند. او گفته:
"هر کدام از اعضای Sucker Pun که به این مسافرت های تحقیقاتی و جستجوی منابع رفت، با شور و شوقی محرک و قوی برای آوردن حس اصالت به روایت تخیلی ما از این مکان های واقعی، به استودیو بازگشت."
او بر اهمیت دریافت حسِ یک مکان به صورت شخصی و از نزدیک و استفاده از این تجربه برای خلق یک محیط با اصالت در بازی که با روح محل واقعی تطبیق دارد، تاکید کرد.
gh of Y.jpg

تیم تحقیقاتی استودیوی Sucker Punch از چپ به راست:
Ian Ryan, Jason Connell, Nate Fox, JoAnna Wang, Rob Davis, Ryuhei Katami.
s punch.jpg
Ghost of Yōtei: How Sucker Punch chose Hokkaido for the game’s setting
 
Nate Fox یکی از کارگردانان(بخش خلاقیت) عنوان Ghost of Yotei، به ارائه یک تصویر محترمانه از ژاپن مانند آنچه در Ghost of Tsushima انجام شد متعهد است. او درباره مسافرت های تحقیقاتی به ژاپن صحبت کرده که نه تنها بهترین بخش از کار روی این عنوان بوده اند، بلکه بسیار الهام بخش و آموزنده هم بودند. او گفته:
"هر کدام از اعضای Sucker Pun که به این مسافرت های تحقیقاتی و جستجوی منابع رفت، با شور و شوقی محرک و قوی برای آوردن حس اصالت به روایت تخیلی ما از این مکان های واقعی، به استودیو بازگشت."
او بر اهمیت دریافت حسِ یک مکان به صورت شخصی و از نزدیک و استفاده از این تجربه برای خلق یک محیط با اصالت در بازی که با روح محل واقعی تطبیق دارد، تاکید کرد.
View attachment 379799

تیم تحقیقاتی استودیوی Sucker Punch از چپ به راست:
Ian Ryan, Jason Connell, Nate Fox, JoAnna Wang, Rob Davis, Ryuhei Katami.
View attachment 379800
Ghost of Yōtei: How Sucker Punch chose Hokkaido for the game’s setting
امیدوارم این حرفا واسه دمیج کنترل از چیزایی که ممکنه تو بازی ببینیم نباشه. چون یوبیسافتم دقیقا این حرفا رو زد و نتیجه کار رو دیدیم همگی.
 
امیدوارم این حرفا واسه دمیج کنترل از چیزایی که ممکنه تو بازی ببینیم نباشه. چون یوبیسافتم دقیقا این حرفا رو زد و نتیجه کار رو دیدیم همگی.
باز به تیم اینا یکم امید بیشتر دارم، هرچند بازم باید دید چی تحویل میدن.
 
20 دقیقه گیمپلی از بتای عنوان WHERE WINDS MEET منتشر شد... حتما ببینید تو یک سری چیز ها واقعا خاص هست...
جالبه بدونید، بازی با آنریل انجین نیست... بلکه با messiah engine ساخته شده...(یک انجین داخلی Netease هست که بیشتر برا عناوین موبایلی استفاده می شه...ولی خوب پتانسیل های بالایی داره)
.
 
آخرین ویرایش:
1000002965.jpg
با اعلام رسمی اکتیویژن
وارزون موبایل دیگر هیچ آپدیت و محتوای جدیدی دریافت نمی کنه
شاپ بازی غیر فعال میشه
اما سرور ها همچنان باز هستند تا کسایی که دانلود کردن استفاده کنند
بازی دیگر قابل دانلود نخواهد بود
احتمالا با پایان بلک اپس 6
وارزون موبایل هم به دلیل دریافت نکردن محتوای جدید بصورت رسمی و کامل بسته خواهد شد
فقط اونایی که کلی توش خرج کردن :))
 
View attachment 379897
با اعلام رسمی اکتیویژن
وارزون موبایل دیگر هیچ آپدیت و محتوای جدیدی دریافت نمی کنه
شاپ بازی غیر فعال میشه
اما سرور ها همچنان باز هستند تا کسایی که دانلود کردن استفاده کنند
بازی دیگر قابل دانلود نخواهد بود
احتمالا با پایان بلک اپس 6
وارزون موبایل هم به دلیل دریافت نکردن محتوای جدید بصورت رسمی و کامل بسته خواهد شد
فقط اونایی که کلی توش خرج کردن :))
کلا تازگیا کمپانی ها دارن پشتیبانی شون رو از بازیهای انلاین موبایل متوقف میکنن چند وقت پیشها هم سازندگان dead by daylight همین کارو با بازی شون انجام دادن
 
  • Like
Reactions: dark souls
View attachment 379897
با اعلام رسمی اکتیویژن
وارزون موبایل دیگر هیچ آپدیت و محتوای جدیدی دریافت نمی کنه
شاپ بازی غیر فعال میشه
اما سرور ها همچنان باز هستند تا کسایی که دانلود کردن استفاده کنند
بازی دیگر قابل دانلود نخواهد بود
احتمالا با پایان بلک اپس 6
وارزون موبایل هم به دلیل دریافت نکردن محتوای جدید بصورت رسمی و کامل بسته خواهد شد
فقط اونایی که کلی توش خرج کردن :))
مگه پلیر نداره؟
 
  • Like
Reactions: ArefTheGreat

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or