سرخط خبرها

شایعه :

حساب Genki به نقل از یکی از اینسایدر های صنعت گیم : به نظر میرسد سونی دیگر قصد‌ پورت بازی های فرست پارتی بر روی PC را ندارد.
این میتونه اولین تصمیم درست سونی در ۷ سال اخیر باشه ولی بعید مدیریت کودن سونی عقلش بکشه
 
▪️اولین تغییر مربوط به انتظارات و اهداف مالی پلی‌استیشن است. این شرکت حالا به جای فروش مستقیم روی تعداد کاربران فعال ماهانه و میزان Engagement آن‌ها تمرکز دارد.
شایعه :

حساب Genki به نقل از یکی از اینسایدر های صنعت گیم : به نظر میرسد سونی دیگر قصد‌ پورت بازی های فرست پارتی بر روی PC را ندارد.
مگ اینا نمیخوان کاربران فعال ماهانه و این مسائل دیجیتال رو زیاد کنن
خب به جای اینکه پورت رو کنسل کنه
بازی رو day one روی پی سی منتشر کنه قفل دنوو هم بزاره روش تجربه اشم با خرید پلاس یا خرید بازی
من خودم شخصا حاضرم اینطوری بازی مثلا گاد او وار رو بخرم که روز اول بازی کنم تا صبر کنم دو سال بعد پورتش کنن برام
هرچند اینقدر داره ip هاش رو یکی بعد دیگری خراب میکنه که واقعا ارزش داره که بازی نکنی و تجربیات خوبتو خراب نکنی
اول هورایزن بعد رگنارگ و لست 2 احتمالا قراره گوست رو هم به سرنوشت اونا دچار کنه با این اعمال سیاست های فرهنگی در بازیاش
 
شایعه :

حساب Genki به نقل از یکی از اینسایدر های صنعت گیم : به نظر میرسد سونی دیگر قصد‌ پورت بازی های فرست پارتی بر روی PC را ندارد.
فک نکنننننم!

سونی تو سال مالی 2023 (انتهای مارچ 2024) از فروش بازی در خارج از اکوسیستم خودش که بیشتر‌اش برای PC هست 700 میلیون دلار درآمد داشته.

هلدایورز ۲ از این درآمد 270 میلیون دلار رو به خودش اختصاص میده.
 
نویسنده فیلم Terminator: Dark Fate که کارگردانی فیلم BioShock را برعهده دارد، گفته که این فیلم هنوز در مرحله تولید است. Francis Lawrence گفته که ثابت شده که تبدیل BioShock به فیلم، چالشی است. اما به روی دادن این اتفاق در آینده امیدوار است. او ذکر کرده:
"این یک اقتباس دشوار و حساس است. مسائل زیادی وجود دارد که باید حل و به صورت درست انجام شود. در Netflix تغییر رژیم! در حال اتفاق است و بسیاری از چیزها چندین بار متوقف میشوند و دوباره شروع به کار میکنند. صادقانه فکر میکنم در وضعیت بسیار خوبی هستیم."

پ.ن: یکی از بخش های مهم این تغییر رژیم که ایشون بهش اشاره میکنه، کاهش بودجه پروژه ها است.

b shock.jpg

BioShock Director Says 'We're In a Pretty Good Place' With Netflix's 'Tricky' Movie Adaption - IGN
 
شایعه :

حساب Genki به نقل از یکی از اینسایدر های صنعت گیم : به نظر میرسد سونی دیگر قصد‌ پورت بازی های فرست پارتی بر روی PC را ندارد.
احتمال میدم قضیه اینطور باشه که فقط بازیهای آینده رو قراره (با تاخیر) پورت کنن و این باعث میشه شاهد یه فاصله عمیق بین آخرین پورت فرست پارتی (TLOUP2) و پورت های بعدی باشیم. یعنی خبری از سه گانه آنچارتد و بقیه بازیهای PS3 و PS4 نخواهد بود.
 
  • Like
Reactions: Love Console
کوجیما می گه یه یو اس بی از ایده هاش کنار گزاشته...تا بعد از مرگش کارمنداش ازش استفاده کنند
1000004418.jpg
.
بنظرم بازم این از اون کارای اداییش هست:دی
والا تا وقتی که ایشون رو می شناسیم برخلاف سایر تهیه کننده های ژاپنی...نزاشت کنار اسمش کس دیگه ای به عنوان کارگردان مطرح بشه... اگه روش می شد برا بخش موزیک و کارای شینکاوا هم اسم خودشو می زد:دی
بهتره تا وقتی در این دنیا هستن...این ایده هارو بسپاره افرادش بسازن و اونا رو مستقیم پرورش بده و کمک کنه چهره بشن تا بعد ها هم کوجیما پروداکشن دچار افت نشه...
.
.
صرف ایده هم که والا ایده رو الان هوش مصنوعی هم به آدم می ده... مهم نوع مدیریت پروژه هست... اگه واقعا ایده ها خوبه... این فلش رو ببره به نینتندو بفروشه... قطعا با پولش... این دغدغه مالی برا مستقل بودن رو که صدجا تکرار می کنه هم برطرف می شد:دی

در نهایت آقای کوجیما واقعا دوست داریم... ولی انصافا تو ادا بازی کوتاه بیا:دی
 
رئیس تیک تو: بازی GTA VI، پیچیده‌ترین بازی تاریخ است.


زلنیک گفت:
جاه‌طلبی و پیچیدگی Grand Theft Auto VI از هر عنوان دیگری بیشتر است و تیم سازنده آماده است تا یک تجربه سرگرمی شگفت‌انگیز دیگر ارائه دهد که فراتر از انتظارات بازیکنان خواهد بود"

رییس Take-Two ، در مورد تاریخ عرضه Grand Theft Auto VI، گفت او نسبت به بازی در 26 می 2026 بسیار مطمئن است.

" من فکر می‌کنم از نظر تاریخی، زمانی که یک تاریخ مشخص را تعیین می‌کنیم، به طور کلی، در رسیدن به آن بسیار خوب عمل کرده‌ایم "

استراوس زلنیک در مورد تاخیر پیش آمده گفت:

" تاخیر برایم دردناک بود ولی از تیمی که دنبال کمال گرایی است حمایت کامل می‌کنم "

زلنیک در مصاحبه با IGN گفت:

" هرچه به تکمیل عنوانی که در پی کمال است نزدیک‌تر می‌شویم، نیاز به پالیش نهایی، بیشتر مشخص می‌شود "

" متوجه شدیم که با صرف زمان اندکی، بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که راکستار می‌تواند بدون هیچ محدودیتی، دید خلاقانه‌اش را به طور کامل محقق کند. و من طبیعتاً از این رویکرد حمایت کردم "

" از چشم‌انداز مالی سال 2026 که در حال حاضر پیش رو داریم، حس خیلی خوبی دارم. و البته، تاخیرها برایم دردناک هستند، مگر می‌شود نباشند؟ اما مهم‌ترین کار این است که از تیم‌هایتان در مسیر رسیدن به کمال حمایت کنیم"


به گفته رئیس Take-Two، از نظر او تاخیر GTA VI چندان هم طولانی نبوده و کمتر از ۶ ماه با تاریخ عرضه قبلی فاصله دارد.


رئیس Take-Two:
بودجه تخمینی فقط برای توسعه GTA 6 حدود 1 میلیارد دلار است که رقم بسیار بالایی است.
او درباره هزینه مارکتینگ اظهار نظری نکرد.
 
آخرین ویرایش:
Jade Raymond استودیو Haven Studios رو ترک کرد

https://www.bloomberg.com/news/arti...cutive-jade-raymond-leaves-studio-she-founded
طبق معمول.
وقتشه واقعا بازنشست بشه.
کارنامش بعد اساسینز کریدها کلا نوار خالی بوده.
همش هم داره ترک میکنه.

خب پس احتمالا Haven هم کم کم باید خودش رو برای کنسل شدن بازی یا دخل و تصرف و تغییرات زیاد سونی تو استودیو آماده کنه.

خوبه که کلا کنسل نشن.
حداقل سونی ازشون یه بازی بکشه بیرون و بعد تختشون کنه.
 
Jade Raymond استودیو Haven Studios رو ترک کرد

https://www.bloomberg.com/news/arti...cutive-jade-raymond-leaves-studio-she-founded
عواقب تصمیمات یه آقایی چندسال بعد بازنشسته شدنش هنوز که هنوزه خر مارو گرفته ول نمی‌کنه. قرار بود این ابربازی با کمک مارک‌سرنی ساخته بشه و از تمام قدرت‌ فایو استفاده کنه ولی متاسفانه اولین تست خارجی بازی اینقدر بد بوده که خانم فرار کرده. بازم ریختن چند میلیون در آشغالی
 
طبق معمول.
وقتشه واقعا بازنشست بشه.
کارنامش بعد اساسینز کریدها کلا نوار خالی بوده.
همش هم داره ترک میکنه.

خب پس احتمالا Haven هم کم کم باید خودش رو برای کنسل شدن بازی یا دخل و تصرف و تغییرات زیاد سونی تو استودیو آماده کنه.

خوبه که کلا کنسل نشن.
حداقل سونی ازشون یه بازی بکشه بیرون و بعد تختشون کنه.
بالاخره سونی هزینه کرده و این استودیو رو خریده و مالک بازیشون هست. مطمعنم، رفتن این خانم به خاطر تغییرات و نظرات مدیران توی بازیش هست. به طور کل هر وقت مدیری توی کار این خانم دخالت کرد، ایشون سریع لفت دادن. از یوبی سافت بگیر تا EA و الان سونی. از نظر مالی هم خوب درامد داشته، یه زمانی معاون رییس گوگل و رییس کلی بخش گیمینگ و استودیو های Google Stadia بود که اونجا هم حقوق بسیار قابل توجهی داشت، بگذریم که Cloud با کله خورد زمین. در کل شغل های خیلی خوبی داشته، همین استودیو هم یه سال داشت که سونی خریدش.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or