سرخط خبرها

فیلم بایوشاک، سریال گرز اف وار، نمیدونم چه نیازی واقعا به این برگردان ها هست؟

اول و اخر این داستان یک فیلم اول سایلنت هیل خوب بود، وارکرفت هم بدک نبود ولی عالی نبود، سریال دلست اف اس هم که نهایتا به شدت زد جاده خاکی، ویچر یک جور دیگه... هیلو... فیلم انچارتد... همه یک جوری داغون بودن...

من که نمیبینم وقتی میدونم خوشم نمیاد، اما ای کاش کلا نبودن که میراث این اثار شاهکار رو خراب نکنند...

*سوپرماریو هم خوب بود....
 
شایعه :

حساب Genki به نقل از یکی از اینسایدر های صنعت گیم : به نظر میرسد سونی دیگر قصد‌ پورت بازی های فرست پارتی بر روی PC را ندارد.
تصویر یا لینک پست هم میگذارید .
من پستی از @Genki_JPN در مورد این موضوع در چند روز گذشته ندیدم
 
  • Like
Reactions: m.a.t and richard92
اگه واقعا استیم به اکس باکس نسل بعدی بیاد، یعنی شده با فاصله زیاد و 1-5 ساله، اما بازی های پلی استیشن هم میشه بهشون رو اکس باکس دسترسی پیدا کرد، این اومدن بازی های پلی استیشن رو پی سی رو یکمی پیچیده میکنه، چون عملا یک کمک بزرگ به اکس باکس هم هست در مقابل پلی استیشن...

دیگه باید ببینیم چی پیش میاد... به نظرم بعیده سونی در مجموع بیخیال پلتفرم استخون دار و اینده داری مثل پی سی بشه... شاید پلتفرم پی سی خودش رو راه بندازه فارغ از استیم...
 
اگه واقعا استیم به اکس باکس نسل بعدی بیاد، یعنی شده با فاصله زیاد و 1-5 ساله، اما بازی های پلی استیشن هم میشه بهشون رو اکس باکس دسترسی پیدا کرد، این اومدن بازی های پلی استیشن رو پی سی رو یکمی پیچیده میکنه، چون عملا یک کمک بزرگ به اکس باکس هم هست در مقابل پلی استیشن...

دیگه باید ببینیم چی پیش میاد... به نظرم بعیده سونی در مجموع بیخیال پلتفرم استخون دار و اینده داری مثل پی سی بشه... شاید پلتفرم پی سی خودش رو راه بندازه فارغ از استیم...
الان یادم اومد چند وقت پیشا که این خبرهای داشتن استیم در کنسول نسل دهمی مایکروسافت اومده بود یکی از اینسایدرهای سونی گفته بود اگر این اتفاق بیوفته سونی جلوی اینو نمیگیره که روی کنسول مایکروسافت ران نشه از طریق استیم ‌.البته فک کنم خبرشو هم گذاشته بودم اینجا
 
جید ریموند استودیوی Haven را ترک کرد | بازی سنتر

reymond.jpg

جید ریموند تهیه‌کننده‌ی پیشکسوت صنعت بازی استودیوی Haven، شرکتی که در سال ۲۰۲۱ تأسیس کرده بود، را ترک کرد. ریموند با تهیه‌کنندگی Assassin’s Creed و تهیه‌کنندگی اجرایی Assassin’s Creed II و Assassin’s Creed: Bloodlines و Watch Dogs به شهرت رسید.

طبق گزارش جدید بلومبرگ، ریموند استودیوی خود را که هنوز در حال توسعه بازی تیراندازی آنلاین Fairgames است را ترک کرده است. اگرچه دلیلی برای جدایی ریموند ذکر نشده است، اما این گزارش به نقل از منابعی می‌نویسد که چند هفته پیش بازی Fairgames مورد نقد و بررسی انجام گرفته و برخی از توسعه‌دهندگان نگران نحوه استقبال از آن بوده‌اند.

این جدایی، دهه‌ای پرماجرا را برای ریموند به پایان می‌رساند، کسی که در سال ۲۰۱۵ یوبی‌سافت را ترک کرد تا استودیوی Motive شرکت EA را تأسیس کند و سپس در سال ۲۰۱۸ به Google Stadia پیوست.

در سال ۲۰۲۱، گوگل تصمیم گرفت تیم‌های داخلی توسعه بازی‌های خود را تعطیل کند، ریموند سمت خود را به عنوان رئیس توسعه Stadia ترک کرد و به همراه پنج بنیانگذار و حدود ۲۰ کارمند سابق گوگل، استودیو Haven Studios را تأسیس کرد. این استودیوی مستقر در مونترال با بودجه سونی برای اولین بازی خود، که Fairgames نام داشت، فعالیت خود را شروع کرد. سپس سونی در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که این استودیو را با قیمتی نامعلوم خریداری می‌کند.

سخنگوی پلی‌استیشن به بلومبرگ گفت: جید ریموند یک شریک فوق‌العاده و نیرویی آینده‌نگر در تأسیس Haven Studios بوده است. ما عمیقاً از رهبری و مشارکت‌های او سپاسگزاریم و برای او در مراحل بعدی زندگی‌اش بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.

پلی‌استیشن افزود که متعهد به حمایت از استودیوهای Haven است و از ادامه این مسیر هیجان‌زده است، که به این معنی است که توسعه Fairgames ادامه خواهد یافت، حتی با وجود اینکه سونی در ماه‌های اخیر پروژه‌های متعدد چند نفره آنلاینش را لغو کرده است. پس از جدایی ریموند، استودیو Haven توسط Marie-Eve Danis و Pierre-François Sapinski رهبری خواهد شد.
 
فرانچایز Red Dead صد میلیونی شد!
(26 میلیون RDR و 74 میلیون RDR2)

GTA 6 Is Rockstar's Most Complex Game Ever, GTA V Sells 215 Million Copies - RockstarINTEL

تیک تو اعلام کرده که GTA V تاکنون بیش از 215 میلیون نسخه فروخته است
مجموع فروش سری هم اکنون نزدیک به 450 میلیون نسخه رسیده
زلنیک گفت که درخواست برای اشتراک GTA+ هم همچنان بالاست و GTA V از نظر مالی در این فصل از انتظارات پیشی گرفته
فروش RDR2 هم بالا رفت و در سه ماه گذشته 3 میلیون نسخه دیگه فروخته و فروش کلی به 74 میلیون نسخه رسیده
در مجموع، سری Red Dead حالا بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه فروخته
 
تیک تو تا پایان سال 2028... 21 عنوان اصلی و جدید رو عرضه خواهد کرد
1000004433.jpg
بدون شک که 6 تا از این عناوین WWE و NBA خواهند بود...
4 عنوان مشخص شده داریم
Judas
Borderlands4
GTAVI
و Mafia Old Country
و یک عنوان لایو سرویس Project ETHOS
با اینکه این نمودار گمراه کننده هست و می دونیم ریمستر ها و پورت ها تو این رده قرار نمی گیرن... احتمالا ریمیک Max Payne هم جزو بازی های اصلی محاسبه بشه
و پروژه احتمالی از فوتبال

که در مجموع می شه 13 عنوان رو با شایعات و عناوین مشخص شده می دونیم چی هستند

با توجه به ماهیت Gearbox و عرضه عناوین اسپین اف یا ناشری برای سایر عناوین و عملکرد Firaxis... دور از انتظار نیست دو تا چهار بازی از اینا شاهد باشیم

در نتیجه می شه امیدوار باشیم حداقل دو تا پنج بازی بزرگ و مورد انتظار مثل BioShock یا حتی یه پروژه جمع و جور تر از راک استار عرضه کنند.
 
Jade Raymond استودیو Haven Studios رو ترک کرد

https://www.bloomberg.com/news/arti...cutive-jade-raymond-leaves-studio-she-founded

ظاهرا همونطور که انتظار میرفت Fairgames یه آشغال تمام عیاره و انقدر تست ها بد بوده که منجر به رفتن ایشون شده. امیدوارم سونی این بازی رو همین الان کنسل کنه، یا حداقل با تغییرات زیاد بده بیرون که دستکم فقط ضرر مالی ببینه و آبروش نره! کلا دست به هرچی بازی لایو سرویس زد گه گرفتش! جالبه از رو هم نمیرن باز آشغال جدید میخوان بسازن، همون TeamLFG بود چی بود، اونا هم شکست بعدی هستن.

ولی واقعا حیف این همه پتانسیل که با ساخت این اراجیف و بازی های آشغال و ووک داره هدر میره! همین Haven میتونست یه سینگل پلیر داستانی خیلی خوب بسازه، یه اکشن ادونچر خفن مثل AC یا PoP. تیم پشت ماراتون جای این آشغال میتونست یه FPS خدا مثل Halo بسازه، همون تیم زباله کانکورد میتونستن یه بازی شوتر درست حسابی در بیارن، البته اگه به دام ووک و لایو سرویس نمی افتادن! در کل آدم این همه پتانسیل ویست شده رو که میبینه حسرت میخوره واقعا. چون سازنده هاشون یه زمان بازی های خیلی خوبی ساختن و سابقه شون چیز دیگه ایه...

پ.ن: تنها لایو سرویس سونی که به نظر من موفق میشه همین پروژه هورایزن آنلاینه. من خیلی بهش امیدوارم و فکر میکنم بر خلاف میلم بازی موفقی میشه. و البته به چخ میریم، چون میفتن به ورطه ساپورت ایشون و گوریلا رو از دست میدیم.
 
من بنظرم سونی بجای فوکوس روی شوتر انلاینی ساختن که کامل بازارش اشباع شده ببینه چه سبکی مثلا اشباع نیست یا نیاز داره الان فورتزا هورایزون توی ۸ روز ۱.۴ میل فروخته این نشون میده اگر ریس ارکید بسازه جواب میده خیلی راحت میتونه از همون یامائوچی استفاده کنه درست مثل مایکروسافت اگر اشتباه نکنم همون استودیو فورتزا موتور اسپورت اولا فورتزا هورایزون می‌ساخت. جید ریموند هم حیف شد بنده خدا هم تخصصش روی سینگل پلیر بود. من نمیدونم اصلا توی کارنامه ش بازی انلاینی خصوصا شوتر وجود داشت یا نه . اصولا میخوای شوتر انلاین هم بسازی باید چندتا اینکاره بیاری مثلا خرید بانجی خیلی خوب بود امیدوارم این پروژه جدیدشون بگیره و موفق بشن .
 
  • Like
Reactions: dark souls
ظاهرا همونطور که انتظار میرفت Fairgames یه آشغال تمام عیاره و انقدر تست ها بد بوده که منجر به رفتن ایشون شده. امیدوارم سونی این بازی رو همین الان کنسل کنه، یا حداقل با تغییرات زیاد بده بیرون که دستکم فقط ضرر مالی ببینه و آبروش نره! کلا دست به هرچی بازی لایو سرویس زد گه گرفتش! جالبه از رو هم نمیرن باز آشغال جدید میخوان بسازن، همون TeamLFG بود چی بود، اونا هم شکست بعدی هستن.

ولی واقعا حیف این همه پتانسیل که با ساخت این اراجیف و بازی های آشغال و ووک داره هدر میره! همین Haven میتونست یه سینگل پلیر داستانی خیلی خوب بسازه، یه اکشن ادونچر خفن مثل AC یا PoP. تیم پشت ماراتون جای این آشغال میتونست یه FPS خدا مثل Halo بسازه، همون تیم زباله کانکورد میتونستن یه بازی شوتر درست حسابی در بیارن، البته اگه به دام ووک و لایو سرویس نمی افتادن! در کل آدم این همه پتانسیل ویست شده رو که میبینه حسرت میخوره واقعا. چون سازنده هاشون یه زمان بازی های خیلی خوبی ساختن و سابقه شون چیز دیگه ایه...

پ.ن: تنها لایو سرویس سونی که به نظر من موفق میشه همین پروژه هورایزن آنلاینه. من خیلی بهش امیدوارم و فکر میکنم بر خلاف میلم بازی موفقی میشه. و البته به چخ میریم، چون میفتن به ورطه ساپورت ایشون و گوریلا رو از دست میدیم.
هورایزن انلاین هم بعید نیست فیل بشه
فعلا ارت استایل رنگی و "فورتنایتی" طرفدار نداره و سریع دیسلایک بارون میشه :D
تنها پروژه ای که موفقیتش تضمین شده بود last of us online بود که زدن کنسلش کردن.
این Desperate بودن سونی برای لایو سرویس این فاجعه رو درست کرده. جای اینکه با بازی های کوچیکتر و ایده های جدید شروع کنن دنبال فورتنایت و اورواچ بعدی میگردن.
 
من بنظرم سونی بجای فوکوس روی شوتر انلاینی ساختن که کامل بازارش اشباع شده ببینه چه سبکی مثلا اشباع نیست یا نیاز داره الان فورتزا هورایزون توی ۸ روز ۱.۴ میل فروخته این نشون میده اگر ریس ارکید بسازه جواب میده خیلی راحت میتونه از همون یامائوچی استفاده کنه درست مثل مایکروسافت اگر اشتباه نکنم همون استودیو فورتزا موتور اسپورت اولا فورتزا هورایزون می‌ساخت. جید ریموند هم حیف شد بنده خدا هم تخصصش روی سینگل پلیر بود. من نمیدونم اصلا توی کارنامه ش بازی انلاینی خصوصا شوتر وجود داشت یا نه . اصولا میخوای شوتر انلاین هم بسازی باید چندتا اینکاره بیاری مثلا خرید بانجی خیلی خوب بود امیدوارم این پروژه جدیدشون بگیره و موفق بشن .
سونی تو سبک اشباع نشده بازی میسازه بازم همه میان میگن این سبک اشباع شده در حالی که سبک مورد نظر کلا ۳ تا بازی زنده داره که ۲ تاش انحصاری پی سیه. معلوم نیست کی پشت صحنه شبکه های اجتماعی رو پر از بات کرده که یه مشت دروغ محض به خورد ملت دادن که همش تکرار میکنن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or