سرخط خبرها

فقط چون اینو یوجی هوری گفته...تیم دراگون کوئست و اعضای تیم اسانو تو دیویژن 2 هستن... به احتمال زیاد یک ریمیک 2.5D باشه...تا یک ریمیک AAA مثل FF VII
این بازی ریمیکشم بخوان بسازن با گرافیک سیل شید باید باشه به خاطر فضای انیمه ایش که در اصل داشته.
نمیدونم چه مسخره بازی هست یه راست ریمیکش نمیکنن!
Chrono Cross هم باید ریمیک کنن کار واقعا سهلیه جفت پروژه ها چون گرافیک اینا انیمه ای و سل شیده
 
بابا یکم Recoil اضافه کنید به این اسلحه ها! مگه داره با نرف تیراندازی می کنه؟
شوتینگش شبیه بازی های TPS ژاپنی نسل قبله، vanquish و Binary Domain مثلا، مشکل پانچی نبودن اونا رو هم داره دقیقا.

اما در کل اگر ست پیس های خوب و داستان جذابی داشته باشه من می رم سراغش، روی استیم هم قیمتش خیلی خوبه :دی
اخه اون vanquish یونیک و شاهکار رو گذاشتی کنار یه کلون درجه ۲ از گیرز :)]
 
در کنارش گفتن نسخه اول بازی هم از 10 میلیون عبور کرده.
1746380803695.png

نکته جالبش اینجاست تا همین نوامبر گفته بودن 8 میلیون فروخته، ینی بازیِ 7 سال پیش تو 6 ماه آخر 2 میلیون فروخته :دی
فک کن چقد نسخه دوم خوب بوده این همه آدمو کشونده سمت نسخه اول.
 
یه نظری دیدم جالب و البته بحث برانگیز بود. این که gta 6 برای این تاخیر خورده که می خوان قیمت جالبی بهش بدن . صبر می کنن تا بقیه بازی های کمپانی های دیگه گرون بشه مردم فحششون رو بدن و تخلیه بشن بعد اینا باز گرون کنن مثلا 100 دلار

نظر بدبینانه ای هست ولی خوب قابل بحث هست و می شه گفت بعید نیست
تیک تو نیازی نداره به این کارا، اونقدر که کنار آنلاینش در میاره قیمت پایه واسشون اهمیت نداره، در شان راکستار نیست وگرنه آنلاینشو فری تو پلی می کردن :دی
 
تیک تو نیازی نداره به این کارا، اونقدر که کنار آنلاینش در میاره قیمت پایه واسشون اهمیت نداره، در شان راکستار نیست وگرنه آنلاینشو فری تو پلی می کردن :دی
اما انصافا اگه بگیم جمع پیش خریدها و تو زمان انتشار (مثلا ماه اول) 50 میلیون نسخه رو بفروشن...
و این افزایش قیمت بازیها در حد همین 10 دلار باشه پس داریم صحبت از 500 میلیون دلار میکنیم.
البته حتما بخشیش فیزیکیه و همش سود نیست ولی کلا این رقم کمی نیست که به همین راحتی هر کمپانی بخواد ازش چشم پوشی کنه.

حالا ماه ها و سالهای بعد بماند که چه رقم سرسام آوری میشه.
 
Clair Obscur: Expedition 33 Director Expresses His Boredom with Ubisoft, Leading Him to Create His Own Game - GamerBraves

خبر جالبیه. کارگردان Clair Obscur Expedition 33 توی یوبی سافت حوصله اش سر رفته (شغل خیلی مهمی هم نداشته) و اونجا رو ترک میکنه. نکته ی مهم خبر چیز دیگه ایه. اینکه برای استخدام دولوپر یا حتی موسیقیدان، میره توی ردیت، Soundcloud و خیلی جاهای دیگه از آدم هایی استفاده میکنه که پتانسیل بالایی داشتن ولی خب در صنعت بازی سازی تجربه ی کافی نداشتن.


چند وقت پیش خبر اومد که نصف دولوپر های Assassin Creed SHadow اصلا تا الان بازی نساختن و تجربه ای ندارن، همه هم گرفته بودن به مسخره و حرف، که مشخصه آخرش چی میشه. توی جمع دوستام گفتن اصلا مهم نیست، مهم مدیریت، راهنمایی و جلو بردن این آدماست. دقیقا مثال خوبش اومد. Clair Obscur Expedition 33 کاملا به وضوح نشون داد که یه بازی خوب بیشتر از دولوپرهای پر سابقه، باید مدیریت خوب و کاربلد داشته باشه.
 
اما انصافا اگه بگیم جمع پیش خریدها و تو زمان انتشار (مثلا ماه اول) 50 میلیون نسخه رو بفروشن...
و این افزایش قیمت بازیها در حد همین 10 دلار باشه پس داریم صحبت از 500 میلیون دلار میکنیم.
البته حتما بخشیش فیزیکیه و همش سود نیست ولی کلا این رقم کمی نیست که به همین راحتی هر کمپانی بخواد ازش چشم پوشی کنه.

حالا ماه ها و سالهای بعد بماند که چه رقم سرسام آوری میشه.
اونکه ۱۰۰٪ بیشتر منظورم این بود میگن بازی رو بخاطر اینکه گرون کنن تاخیر زدن
خنده داره چنین مگا پروژه ایی رو بخاطر اینکه قیمتش ۱۰ دلار گرونتر کنن ۱ سال تاخیر بزنن :دی اینقدر کت کلفت هستن که بخوان افزایش قیمت بدن خیالشون نباشه :دی
 
اونکه ۱۰۰٪ بیشتر منظورم این بود میگن بازی رو بخاطر اینکه گرون کنن تاخیر زدن
خنده داره چنین مگا پروژه ایی رو بخاطر اینکه قیمتش ۱۰ دلار گرونتر کنن ۱ سال تاخیر بزنن :دی اینقدر کت کلفت هستن که بخوان افزایش قیمت بدن خیالشون نباشه :دی
یک سال که کمتره ولی احتمال همچین چیزی هست خصوصا دو هفته قبلش زلینک هی میگفت قطعا تاخیر نمیخوره ولی خورد .
 
Clair Obscur: Expedition 33 Director Expresses His Boredom with Ubisoft, Leading Him to Create His Own Game - GamerBraves

خبر جالبیه. کارگردان Clair Obscur Expedition 33 توی یوبی سافت حوصله اش سر رفته (شغل خیلی مهمی هم نداشته) و اونجا رو ترک میکنه. نکته ی مهم خبر چیز دیگه ایه. اینکه برای استخدام دولوپر یا حتی موسیقیدان، میره توی ردیت، Soundcloud و خیلی جاهای دیگه از آدم هایی استفاده میکنه که پتانسیل بالایی داشتن ولی خب در صنعت بازی سازی تجربه ی کافی نداشتن.


چند وقت پیش خبر اومد که نصف دولوپر های Assassin Creed SHadow اصلا تا الان بازی نساختن و تجربه ای ندارن، همه هم گرفته بودن به مسخره و حرف، که مشخصه آخرش چی میشه. توی جمع دوستام گفتن اصلا مهم نیست، مهم مدیریت، راهنمایی و جلو بردن این آدماست. دقیقا مثال خوبش اومد. Clair Obscur Expedition 33 کاملا به وضوح نشون داد که یه بازی خوب بیشتر از دولوپرهای پر سابقه، باید مدیریت خوب و کاربلد داشته باشه.
این موضوع رو من تو کرانچ کاری به ذهنم اومد.
مهم نقش مدیریت داخلی اون استودیو هست که چطور از کرانچ کاری بهره ببرند و مدیریت کنند.

ناتی داگ و راک استار هم کرانچ داشتند و CDPR هم سر سایبر پانک کرانچ داشت‌. اما نتیجه رو دیدیم که چی شد.
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-
Clair Obscur: Expedition 33 Director Expresses His Boredom with Ubisoft, Leading Him to Create His Own Game - GamerBraves

خبر جالبیه. کارگردان Clair Obscur Expedition 33 توی یوبی سافت حوصله اش سر رفته (شغل خیلی مهمی هم نداشته) و اونجا رو ترک میکنه. نکته ی مهم خبر چیز دیگه ایه. اینکه برای استخدام دولوپر یا حتی موسیقیدان، میره توی ردیت، Soundcloud و خیلی جاهای دیگه از آدم هایی استفاده میکنه که پتانسیل بالایی داشتن ولی خب در صنعت بازی سازی تجربه ی کافی نداشتن.


چند وقت پیش خبر اومد که نصف دولوپر های Assassin Creed SHadow اصلا تا الان بازی نساختن و تجربه ای ندارن، همه هم گرفته بودن به مسخره و حرف، که مشخصه آخرش چی میشه. توی جمع دوستام گفتن اصلا مهم نیست، مهم مدیریت، راهنمایی و جلو بردن این آدماست. دقیقا مثال خوبش اومد. Clair Obscur Expedition 33 کاملا به وضوح نشون داد که یه بازی خوب بیشتر از دولوپرهای پر سابقه، باید مدیریت خوب و کاربلد داشته باشه.
بله دوستان ببینید یوبی سافت اینطوری جلوی خلاقیت بازیساز رو می گیره :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or