Last edited by a moderator:
برای من یکی همینم غنیمته اگر بتونم حتما میگیرمشبازیش شبیه تریلر های فیک از گیم پلی GTA V تو سال ۲۰۱۱-۱۲![]()
Lost Recordsهفته آینده، 25 بازی جدید ایکس باکس از جمله Avowed، Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii، و Lost Records: Bloom & Rage برای کنسول های ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه خواهند شد.
Over 20 new games are coming to Xbox next week
این بازی ریمیکشم بخوان بسازن با گرافیک سیل شید باید باشه به خاطر فضای انیمه ایش که در اصل داشته.فقط چون اینو یوجی هوری گفته...تیم دراگون کوئست و اعضای تیم اسانو تو دیویژن 2 هستن... به احتمال زیاد یک ریمیک 2.5D باشه...تا یک ریمیک AAA مثل FF VII
اخه اون vanquish یونیک و شاهکار رو گذاشتی کنار یه کلون درجه ۲ از گیرزبابا یکم Recoil اضافه کنید به این اسلحه ها! مگه داره با نرف تیراندازی می کنه؟
شوتینگش شبیه بازی های TPS ژاپنی نسل قبله، vanquish و Binary Domain مثلا، مشکل پانچی نبودن اونا رو هم داره دقیقا.
اما در کل اگر ست پیس های خوب و داستان جذابی داشته باشه من می رم سراغش، روی استیم هم قیمتش خیلی خوبه![]()
![100 :)] :)]](/styles/default/xenforo/smilies/meep/100.gif)
Binary Domain عالی بود.اخه اون vanquish یونیک و شاهکار رو گذاشتی کنار یه کلون درجه ۲ از گیرز![]()
تیک تو نیازی نداره به این کارا، اونقدر که کنار آنلاینش در میاره قیمت پایه واسشون اهمیت نداره، در شان راکستار نیست وگرنه آنلاینشو فری تو پلی می کردنیه نظری دیدم جالب و البته بحث برانگیز بود. این که gta 6 برای این تاخیر خورده که می خوان قیمت جالبی بهش بدن . صبر می کنن تا بقیه بازی های کمپانی های دیگه گرون بشه مردم فحششون رو بدن و تخلیه بشن بعد اینا باز گرون کنن مثلا 100 دلار
نظر بدبینانه ای هست ولی خوب قابل بحث هست و می شه گفت بعید نیست
اما انصافا اگه بگیم جمع پیش خریدها و تو زمان انتشار (مثلا ماه اول) 50 میلیون نسخه رو بفروشن...تیک تو نیازی نداره به این کارا، اونقدر که کنار آنلاینش در میاره قیمت پایه واسشون اهمیت نداره، در شان راکستار نیست وگرنه آنلاینشو فری تو پلی می کردن![]()
اونکه ۱۰۰٪ بیشتر منظورم این بود میگن بازی رو بخاطر اینکه گرون کنن تاخیر زدناما انصافا اگه بگیم جمع پیش خریدها و تو زمان انتشار (مثلا ماه اول) 50 میلیون نسخه رو بفروشن...
و این افزایش قیمت بازیها در حد همین 10 دلار باشه پس داریم صحبت از 500 میلیون دلار میکنیم.
البته حتما بخشیش فیزیکیه و همش سود نیست ولی کلا این رقم کمی نیست که به همین راحتی هر کمپانی بخواد ازش چشم پوشی کنه.
حالا ماه ها و سالهای بعد بماند که چه رقم سرسام آوری میشه.
یک سال که کمتره ولی احتمال همچین چیزی هست خصوصا دو هفته قبلش زلینک هی میگفت قطعا تاخیر نمیخوره ولی خورد .اونکه ۱۰۰٪ بیشتر منظورم این بود میگن بازی رو بخاطر اینکه گرون کنن تاخیر زدن
خنده داره چنین مگا پروژه ایی رو بخاطر اینکه قیمتش ۱۰ دلار گرونتر کنن ۱ سال تاخیر بزنناینقدر کت کلفت هستن که بخوان افزایش قیمت بدن خیالشون نباشه
![]()
این موضوع رو من تو کرانچ کاری به ذهنم اومد.Clair Obscur: Expedition 33 Director Expresses His Boredom with Ubisoft, Leading Him to Create His Own Game - GamerBraves
خبر جالبیه. کارگردان Clair Obscur Expedition 33 توی یوبی سافت حوصله اش سر رفته (شغل خیلی مهمی هم نداشته) و اونجا رو ترک میکنه. نکته ی مهم خبر چیز دیگه ایه. اینکه برای استخدام دولوپر یا حتی موسیقیدان، میره توی ردیت، Soundcloud و خیلی جاهای دیگه از آدم هایی استفاده میکنه که پتانسیل بالایی داشتن ولی خب در صنعت بازی سازی تجربه ی کافی نداشتن.
چند وقت پیش خبر اومد که نصف دولوپر های Assassin Creed SHadow اصلا تا الان بازی نساختن و تجربه ای ندارن، همه هم گرفته بودن به مسخره و حرف، که مشخصه آخرش چی میشه. توی جمع دوستام گفتن اصلا مهم نیست، مهم مدیریت، راهنمایی و جلو بردن این آدماست. دقیقا مثال خوبش اومد. Clair Obscur Expedition 33 کاملا به وضوح نشون داد که یه بازی خوب بیشتر از دولوپرهای پر سابقه، باید مدیریت خوب و کاربلد داشته باشه.
بله دوستان ببینید یوبی سافت اینطوری جلوی خلاقیت بازیساز رو می گیرهClair Obscur: Expedition 33 Director Expresses His Boredom with Ubisoft, Leading Him to Create His Own Game - GamerBraves
خبر جالبیه. کارگردان Clair Obscur Expedition 33 توی یوبی سافت حوصله اش سر رفته (شغل خیلی مهمی هم نداشته) و اونجا رو ترک میکنه. نکته ی مهم خبر چیز دیگه ایه. اینکه برای استخدام دولوپر یا حتی موسیقیدان، میره توی ردیت، Soundcloud و خیلی جاهای دیگه از آدم هایی استفاده میکنه که پتانسیل بالایی داشتن ولی خب در صنعت بازی سازی تجربه ی کافی نداشتن.
چند وقت پیش خبر اومد که نصف دولوپر های Assassin Creed SHadow اصلا تا الان بازی نساختن و تجربه ای ندارن، همه هم گرفته بودن به مسخره و حرف، که مشخصه آخرش چی میشه. توی جمع دوستام گفتن اصلا مهم نیست، مهم مدیریت، راهنمایی و جلو بردن این آدماست. دقیقا مثال خوبش اومد. Clair Obscur Expedition 33 کاملا به وضوح نشون داد که یه بازی خوب بیشتر از دولوپرهای پر سابقه، باید مدیریت خوب و کاربلد داشته باشه.
