سرخط خبرها

دیگه نبینم کسی تاثیر متاکریتک تو فروش بازی ها رو انکار کنه! :-"
حتما تاثیر داره ولی نسبتش یک به یک نیست.
مثال هم خیلی داریم.
چه از زیر 80 که فوق العاده فروختن و چه بالای 90 که ملت نمیشناسن بازیه یا چیز دیگه ای.

ویژگیهای خود بازی حتما مهمتر از نمراتشه.
 
نسبت فروش با متا بیشتر کورلیشنه تا کازیشن
در واقع کازیشنش هم تو همون کتگوری دهان به دهانِ کامینیوتی گیم و احیانا غیرگیمه که حالا چندتا از اون دهانها ژورنالیست گیمن این وسط
البته من آمار نگرفتم ولی فک نمیکنم برخلاف یکی مثل خود من و امثال من که پیگیر حساب میشیم فروش گسترده یه بازی رو متا به تنهایی بتونه رقم بزنه
 
بچه ها من مطمئن نیستم جای این پست اینجاست یا نه ولی برام یه سوال پیش اومده
ریمیکایی مثل آبلیویون و نینجا گایدن اومدن کل بازی رو فقط به انجین داخلی خودشون اجرا کردن ولی برای گرافیک بهتر آنریل انجین ۵ رو فقط برای گرافیک به صورت همزمان اجرا میکردن
تکنیکا امکانش هست که مثل بتسدا بیاد الدر ۶ رو با کریشن بسازه ولی فقط بخش گرافیکی بازی رو با آنریل ۵ انجام بده؟
 
  • Like
Reactions: Destro
بچه ها من مطمئن نیستم جای این پست اینجاست یا نه ولی برام یه سوال پیش اومده
ریمیکایی مثل آبلیویون و نینجا گایدن اومدن کل بازی رو فقط به انجین داخلی خودشون اجرا کردن ولی برای گرافیک بهتر آنریل انجین ۵ رو فقط برای گرافیک به صورت همزمان اجرا میکردن
تکنیکا امکانش هست که مثل بتسدا بیاد الدر ۶ رو با کریشن بسازه ولی فقط بخش گرافیکی بازی رو با آنریل ۵ انجام بده؟
از نظر فنی که شدنیه ولی از نظر منطقی توجیهی نداره. چون بشدت پیچیدگی های خودشو داره . یه میدل ویر باید مرتبا بین دوتا انجین وظیفه تبدیل کردن فرامین رو انجام بده که همین خودش گلوگاهه . تیم توسعه ای که همزمان باید با دوتا انجین کد بزنه هم هست.
الا تو بازی های قدیمی تر که مثال زدی انجام شده چون خیلی کدها از قبل آماده اس ولی اینکه بیای دوتا انجین به روز رو ترکیب کنی واقعا هیچ صرفه ای نداره. بنظر من برای پروژه های بزرگ و بخصوص اپن ورلد که پویایی و المان های پیچیده زیادی دارن استفاده از انجین اختصاصی بهتره و باید همین انجین رو بهینه و به روز کنند . استفاده از انریل ۵ رو پیشنهاد نمیشه کرد چون واقعا مشکلات خاص خودشم داره. یکی از نظر بهینه بودن دوم اینکه هنوز انریل ۵ نمیتونه اون حجم از پویایی و جزییاتی که تو یک محیط عظیم میشه با انجین های اختصاصی میشه درآورد رو بتونه انجام کنه و فعلا برای بازیهای خطی و نیمه خطی اوکیه ولی برای بازیهای اپن ورلد واقعا شک دارم. کما اینکه چندتا بازی اپن ورلدی که با انریل ۵ دیدیم هم مشکلات زیاد داشتن.
 
مثل اینکه اکثر بازی های فیزیکی نینتندو اکثرا کارتریج خالی هستند و باید بازی رو دانلود کنی.
خب این سوال پیش میاد اصلا چرا شخص بیاد بازی فیزیکی بخره؟:|
فکر نمیکردم نینتندو کسی باشه که بخواد بازی های فیزیکی رو از بین ببره.:|
 
  • Like
Reactions: dark souls
مثل اینکه اکثر بازی های فیزیکی نینتندو اکثرا کارتریج خالی هستند و باید بازی رو دانلود کنی.
خب این سوال پیش میاد اصلا چرا شخص بیاد بازی فیزیکی بخره؟:|
فکر نمیکردم نینتندو کسی باشه که بخواد بازی های فیزیکی رو از بین ببره.:|
برای فروختن کارتریج :دی
تو دوره زمونه بازی های ۱۵۰ گیگ واقعا از کارتریج ۶۴ گیگ نمیشه توقع خاصی داشت
 
مثل اینکه اکثر بازی های فیزیکی نینتندو اکثرا کارتریج خالی هستند و باید بازی رو دانلود کنی.
خب این سوال پیش میاد اصلا چرا شخص بیاد بازی فیزیکی بخره؟:|
فکر نمیکردم نینتندو کسی باشه که بخواد بازی های فیزیکی رو از بین ببره.:|
یه چیزی که هست بعضی از بازیهای خود سویچ (بازیهای ترد پارتی مثل mk1) برای هزینه کمتر بخش قابل توجهی از بازی رو داخل کارتریج نداشتن و خیلی از کاربرها بعد خرید بازی شاکی میشدن. این متد تازه این خوبی رو داره که کاربر می‌دونه چی رو داره می خره و از طرف دیگه بر خلاف بازی های کاملا دیجیتال میشه گیم می رو قرض داد یا فروخت
 
مثل اینکه اکثر بازی های فیزیکی نینتندو اکثرا کارتریج خالی هستند و باید بازی رو دانلود کنی.
خب این سوال پیش میاد اصلا چرا شخص بیاد بازی فیزیکی بخره؟:|
فکر نمیکردم نینتندو کسی باشه که بخواد بازی های فیزیکی رو از بین ببره.:|
متاسفانه دیسک های بلوری هم همین شدن یجورایی ٬‌ ایندیانا فقط ۲۰ گیگ روی دیسک هست ٬ ۱۵۰ گیگ باید دانبول بشه!
 
از بازی Displacement رونمایی شد.
توسط یک استدیو مستقل به نام Obelisk.
اعضای این استدیو افرادی هستند که سابقه کار روی Dota2 و Farcry 6 و Sons of The Forest و انیمیشن Love,Death+Robots و... دارند

بازی یک Survival Horror اول شخص هست، ما تو یک ایستگاه قطبی گیر افتادیم(به عنوان روان شناس)که افرادش دچار جنون و دیوانگی شدن
و بین خودشون سه فرقه ساختن و هر کدوم از فرقه ها هم پیروان خودشون رو دارن
ما هرچی جلوتر می ریم ذهنمون دچار فروپاشی می شه...و با گذر بازی از یک فرد ساده تبدیل به یک فرد خشن بی رحم تبدیل می شیم
بالای 20سلاح سرد تو بازی هست
تمرکز روی مبارزات نزدیک می باشد...همچین روی تخریب پذیری محیط کار کردند
بازی فاقد HUD هست

بازی رو زود معرفی کردند...چون پروژه در خطر کنسلی بوده...با اینکار دنبال جذب سرمایه و ناشر هستند!


View attachment 376304
چند دقیقه ی اول ترایلر انگار دقیقا از Condemned: Criminal Origins کپی برداری شده. آره عالیه.
 
یک نهاد نظارت بر داده های خصوصی اتریش با نام Noyb از یوبیسافت شکایت کرده که حین تجربه بازی های تک نفره و داستانی، الزام به اتصال اجباری به اینترنت رو تحمیل کرده و بی و سر و صدا اطلاعات کاربرا مثل زمانی که بازی رو شروع می کنن، زمانی که بازی رو می بندن و مدت زمان تجربه رو دریافت می کنه. گفته میشه این خلاف قوانین حریم خصوصی داده ها هست و احتمالاً یوبیسافت 92 میلیون دلار جریمه میشه!!!!
 
یک نهاد نظارت بر داده های خصوصی اتریش با نام Noyb از یوبیسافت شکایت کرده که حین تجربه بازی های تک نفره و داستانی، الزام به اتصال اجباری به اینترنت رو تحمیل کرده و بی و سر و صدا اطلاعات کاربرا مثل زمانی که بازی رو شروع می کنن، زمانی که بازی رو می بندن و مدت زمان تجربه رو دریافت می کنه. گفته میشه این خلاف قوانین حریم خصوصی داده ها هست و احتمالاً یوبیسافت 92 میلیون دلار جریمه میشه!!!!
Ubi تا میاد نفس بکشه یه چی سرش هوار میشه.
این حداقل نصف بودجه یه بازی AAAست که داره دود میشه.

میگن طرف که میفته یه لگد هم بهش میزنن که نتونه پاشه اینجاست.
کی این کارها رو انجام نمیده؟
الان مثلا اچیومنت/تروفی که میگیریم ساعت دقیق و ثانیه اش هم ثبت میشه و قابل رویت پس این هم خلاف حریم خصوصیه.
یا استیم که پلی تایم میندازه و...
دیوونه خونست.
 
IGN به مدت 20 ساعت عنوان Dune: Awakening رو تجربه کرده.
میگه با وجود باگ های زیاد، Funcom سازنده بازی، اساس و بنیان یک survival MMO درخشان رو به خوبی بنا نهاده و از یکی از بهترین دنیاهای علمی تخیلی که تا کنون خلق شده، استفاده فوق العاده ای کرده.
البته تاکید میکنه که باگ ها باید از بین بره.
Dune.jpg
 
یک نهاد نظارت بر داده های خصوصی اتریش با نام Noyb از یوبیسافت شکایت کرده که حین تجربه بازی های تک نفره و داستانی، الزام به اتصال اجباری به اینترنت رو تحمیل کرده و بی و سر و صدا اطلاعات کاربرا مثل زمانی که بازی رو شروع می کنن، زمانی که بازی رو می بندن و مدت زمان تجربه رو دریافت می کنه. گفته میشه این خلاف قوانین حریم خصوصی داده ها هست و احتمالاً یوبیسافت 92 میلیون دلار جریمه میشه!!!!
من اخیرا اساسین شادوز و اوتلاوز رو بازی کردم اینجوری نبود
البته من انلاین بودم ولی اگه یه موقع وصل نمیشد گزینه افلاین هم داشت برای ورود
 
Screenshot_۲۰۲۵۰۴۲۷-۲۲۱۷۱۹.jpg


Towerborne به ایکس‌باکس می‌آید: تجربه RPG کواپ جدید برای گیمرهای Game Pass.

استودیو Stoic، سازنده سری محبوب Banner Saga، این بار با بازی اکشن نقش‌آفرینی کواپ Towerborne که ناشر آن ایکس‌باکس است. این عنوان که پیشتر در استیم به صورت early access در دسترس بود، حالا از طریق برنامه Xbox Game Preview برای کنسول‌های Series X|S و پلتفرم PC قابل دسترسی است.

به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس، Towerborne از همان روز انتشار برای مشترکین سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود. گیمرها می‌توانند این عنوان را هم در نسخه Ultimate و هم در PC Game Pass تجربه کنند.

نسخه فعلی بازی که در مرحله Preview قرار دارد، امکان مشارکت بازیکنان در توسعه نهایی را فراهم می‌کند. ویژگی کواپ آن تجربه‌ای اجتماعی و منحصر به فرد برای علاقه‌مندان به ژانر RPG ایجاد کرده است.

این عرضه جدید بخشی از استراتژی مداوم مایکروسافت برای تقویت کتابخانه بازی‌های انحصاری و ارائه محتوای باکیفیت به مشترکین سرویس Game Pass محسوب می‌شود.


Co-op RPG Towerborne leads the new Xbox games launching this week
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or