سرخط خبرها

Hideo Kojima گفته که بعد از دیدن این ویدئو تبلیغاتی مربوط به عطر، Margaret Qualley رو برای نقش Mama در Death Stranding انتخاب کرده.
View attachment 376475
View attachment 376476

https://x.com/zombietecho/status/1915592245467857292
واقعا بازیگر خیلی خوبیه.
در عین جذاب بودن و فیزیک خیلی خوبش واقعا هم کارش رو بلده و از این مدل عروسکی ها نیست.
حقش بیشتر از اینهاست.
 
واقعا بازیگر خیلی خوبیه.
در عین جذاب بودن و فیزیک خیلی خوبش واقعا هم کارش رو بلده و از این مدل عروسکی ها نیست.
حقش بیشتر از اینهاست.
دقیقا.
هم به درد کارهای تجاری میخوره و هم هنرمنده در بازیگری. نه صرفا یه سوپر استار.
مینی سریال Maid رو که دیدم، فهمیدم بازیگر خیلی خوبیه و آینده دار.
Maid (TV Mini Series 2021) ⭐ 8.3 | Drama
 
Capcom اشاره جالبی به رزیدنت ایول 9 کرده.
تیم سازنده Resident Evil 4 به مناسبت 10 میلیونی شدن تعداد بازیکنان، یک ویدئوی کوتاه و جالب منتشر کرده.(اگر تخته هایی که بر روی آن عبارت "Thank you for playing" نوشته شده را بچرخانید، نشانه یونانی
IX یعنی عدد 9 دیده میشود.)
capcom.jpg
View attachment revil9.mp4
 
دیگه نبینم کسی تاثیر متاکریتک تو فروش بازی ها رو انکار کنه! :-"
حتما تاثیر داره ولی نسبتش یک به یک نیست.
مثال هم خیلی داریم.
چه از زیر 80 که فوق العاده فروختن و چه بالای 90 که ملت نمیشناسن بازیه یا چیز دیگه ای.

ویژگیهای خود بازی حتما مهمتر از نمراتشه.
 
نسبت فروش با متا بیشتر کورلیشنه تا کازیشن
در واقع کازیشنش هم تو همون کتگوری دهان به دهانِ کامینیوتی گیم و احیانا غیرگیمه که حالا چندتا از اون دهانها ژورنالیست گیمن این وسط
البته من آمار نگرفتم ولی فک نمیکنم برخلاف یکی مثل خود من و امثال من که پیگیر حساب میشیم فروش گسترده یه بازی رو متا به تنهایی بتونه رقم بزنه
 
بچه ها من مطمئن نیستم جای این پست اینجاست یا نه ولی برام یه سوال پیش اومده
ریمیکایی مثل آبلیویون و نینجا گایدن اومدن کل بازی رو فقط به انجین داخلی خودشون اجرا کردن ولی برای گرافیک بهتر آنریل انجین ۵ رو فقط برای گرافیک به صورت همزمان اجرا میکردن
تکنیکا امکانش هست که مثل بتسدا بیاد الدر ۶ رو با کریشن بسازه ولی فقط بخش گرافیکی بازی رو با آنریل ۵ انجام بده؟
 
  • Like
Reactions: Destro
بچه ها من مطمئن نیستم جای این پست اینجاست یا نه ولی برام یه سوال پیش اومده
ریمیکایی مثل آبلیویون و نینجا گایدن اومدن کل بازی رو فقط به انجین داخلی خودشون اجرا کردن ولی برای گرافیک بهتر آنریل انجین ۵ رو فقط برای گرافیک به صورت همزمان اجرا میکردن
تکنیکا امکانش هست که مثل بتسدا بیاد الدر ۶ رو با کریشن بسازه ولی فقط بخش گرافیکی بازی رو با آنریل ۵ انجام بده؟
از نظر فنی که شدنیه ولی از نظر منطقی توجیهی نداره. چون بشدت پیچیدگی های خودشو داره . یه میدل ویر باید مرتبا بین دوتا انجین وظیفه تبدیل کردن فرامین رو انجام بده که همین خودش گلوگاهه . تیم توسعه ای که همزمان باید با دوتا انجین کد بزنه هم هست.
الا تو بازی های قدیمی تر که مثال زدی انجام شده چون خیلی کدها از قبل آماده اس ولی اینکه بیای دوتا انجین به روز رو ترکیب کنی واقعا هیچ صرفه ای نداره. بنظر من برای پروژه های بزرگ و بخصوص اپن ورلد که پویایی و المان های پیچیده زیادی دارن استفاده از انجین اختصاصی بهتره و باید همین انجین رو بهینه و به روز کنند . استفاده از انریل ۵ رو پیشنهاد نمیشه کرد چون واقعا مشکلات خاص خودشم داره. یکی از نظر بهینه بودن دوم اینکه هنوز انریل ۵ نمیتونه اون حجم از پویایی و جزییاتی که تو یک محیط عظیم میشه با انجین های اختصاصی میشه درآورد رو بتونه انجام کنه و فعلا برای بازیهای خطی و نیمه خطی اوکیه ولی برای بازیهای اپن ورلد واقعا شک دارم. کما اینکه چندتا بازی اپن ورلدی که با انریل ۵ دیدیم هم مشکلات زیاد داشتن.
 
مثل اینکه اکثر بازی های فیزیکی نینتندو اکثرا کارتریج خالی هستند و باید بازی رو دانلود کنی.
خب این سوال پیش میاد اصلا چرا شخص بیاد بازی فیزیکی بخره؟:|
فکر نمیکردم نینتندو کسی باشه که بخواد بازی های فیزیکی رو از بین ببره.:|
 
  • Like
Reactions: dark souls
مثل اینکه اکثر بازی های فیزیکی نینتندو اکثرا کارتریج خالی هستند و باید بازی رو دانلود کنی.
خب این سوال پیش میاد اصلا چرا شخص بیاد بازی فیزیکی بخره؟:|
فکر نمیکردم نینتندو کسی باشه که بخواد بازی های فیزیکی رو از بین ببره.:|
برای فروختن کارتریج :دی
تو دوره زمونه بازی های ۱۵۰ گیگ واقعا از کارتریج ۶۴ گیگ نمیشه توقع خاصی داشت
 
مثل اینکه اکثر بازی های فیزیکی نینتندو اکثرا کارتریج خالی هستند و باید بازی رو دانلود کنی.
خب این سوال پیش میاد اصلا چرا شخص بیاد بازی فیزیکی بخره؟:|
فکر نمیکردم نینتندو کسی باشه که بخواد بازی های فیزیکی رو از بین ببره.:|
یه چیزی که هست بعضی از بازیهای خود سویچ (بازیهای ترد پارتی مثل mk1) برای هزینه کمتر بخش قابل توجهی از بازی رو داخل کارتریج نداشتن و خیلی از کاربرها بعد خرید بازی شاکی میشدن. این متد تازه این خوبی رو داره که کاربر می‌دونه چی رو داره می خره و از طرف دیگه بر خلاف بازی های کاملا دیجیتال میشه گیم می رو قرض داد یا فروخت
 
مثل اینکه اکثر بازی های فیزیکی نینتندو اکثرا کارتریج خالی هستند و باید بازی رو دانلود کنی.
خب این سوال پیش میاد اصلا چرا شخص بیاد بازی فیزیکی بخره؟:|
فکر نمیکردم نینتندو کسی باشه که بخواد بازی های فیزیکی رو از بین ببره.:|
متاسفانه دیسک های بلوری هم همین شدن یجورایی ٬‌ ایندیانا فقط ۲۰ گیگ روی دیسک هست ٬ ۱۵۰ گیگ باید دانبول بشه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or