سرخط خبرها

Doug Bowser رییس نینتندوی آمریکا، در بخشی از مصاحبه ش با سی ان ان و در پاسخ به سوالی درباره ماریو سه بعدی اصلی بعدی گفته: "منتظر خبرهای بعدی باشید. لیست طولانی از عناوین را داریم که مطمئن هستم بالاخره روی این پلتفرم حضور پیدا خواهند کرد."
dbow.jpg
https://edition.cnn.com/2025/04/07/tech/nintendo-switch-2-games-price/index.html
 
با افزایش قابل توجه تعداد بازیکنان Baldur's Gate 3 در استیم بعد از پچ 8 این بازی(169,267 بازیکن همزمان)، Swen Vincke رییس استودیوی لارین توییت جالبی زده و ضمن ابراز خوشحالی از این موفقیت، گفته فکر میکنه که این عنوان تا مدت ها عملکرد خوبی خواهد داشت.(از جمله به کمک ماد ها)
او بیان کرده که این شرایط باعث میشه که بتونیم تا جای ممکن روی ساخت خوب عنوان بزرگ بعدی خودمون تمرکز کنیم و از این بابت خوشحال هستیم.
جمله جالبی در آخر میگه: "قراره جا پای بزرگان بگذاریم"

پ.ن: شخصا خیلی هیجان دارم برای کار بعدی این استودیو. جمله آخری که میگه میتونه تعبیر واضحی داشته باشه به نظرم. به این معنی که بازی بعدی دیگه با گیم پلی نوبتی و در سبگ بالدورز و دیوینیتی نخواهد بود. چون تو این سبک که پرچمدار هستن.
جا پای بزرگان گذاشتن قاعدتا یعنی یه عنوان داستانی با اکشن قوی و عمیق با گیم پلی ریل تایم.
واقعا این نبوغ چه چیزهایی میتونه خلق کنه.

Larian.jpg
chart.jpg
 
آخرین ویرایش:
1745333815638.png

خبر بسیار خوب

از تقریبا سال 2018، دو تا همکار قدیمی از Spike Chunsoft به نام های کوداکا و اوچیکوشی، یه استدیو کوچولو میزنن به اسم Tookyo Games به امید این که بازی رویایی شون رو بسازن
از اون موقع اینا هفت سال رسما میزنن تو در و دیوار تا این بازی رویایی عرضه شه
کوداکا کسیه که احتمالا Danganronpa بازها خوب بشناسن اش
و اوچیکوشی هم قطعا به خاطر همه پلیرهای Zero Escape و AI Somnium Files اسم اش آشناست.

امروز بالاخره نمرات بازی ای که اینا هفت سال روش کار می کردن اومد
بازی ویژوال ناول - تاکتیکال ـی که واقعا ترکیب مهیب ترین ویژگی های این دو تا کارگردانه. تعداد احمقانه بالای شخصیت ها، هر کدوم با کلی پرداخت و پیش زمینه که تخصص کوداکا است و ترکیبش با صد تا پایان مختلف و مرتبط با هم که تخصص اوچیکوشی ـه انگار یه معجونی خلق کرده که خیلیا به موفقیت اش شک داشتند.
ولی حالا جدی یکی از قوی های امسال بیرون اومده.

خیلی خوشحالم. این دو تا کارگردان یه سری از بهترین تجربه های من تو ژانر میستری رو ساختن. خوبه که اثر رویایی شون عالی از آب دراومد. فقط خدا کنه خوب بفروشه. وگرنه درجا ورشکسته میشن طبق گفته خودشون :دی
 
با افزایش قابل توجه تعداد بازیکنان Baldur's Gate 3 در استیم بعد از پچ 8 این بازی(169,267 بازیکن همزمان)، Swen Vincke رییس استودیوی لارین توییت جالبی زده و ضمن ابراز خوشحالی از این موفقیت، گفته فکر میکنه که این عنوان تا مدت ها عملکرد خوبی خواهد داشت.(از جمله به کمک ماد ها)
او بیان کرده که این شرایط باعث میشه که بتونیم تا جای ممکن روی ساخت خوب عنوان بزرگ بعدی خودمون تمرکز کنیم و از این بابت خوشحال هستیم.
جمله جالبی در آخر میگه: "قراره جا پای بزرگان بگذاریم"

پ.ن: شخصا خیلی هیجان دارم برای کار بعدی این استودیو. جمله آخری که میگه میتونه تعبیر واضحی داشته باشه به نظرم. به این معنی که بازی بعدی دیگه با گیم پلی نوبتی و در سبگ بالدورز و دیوینیتی نخواهد بود. چون تو این سبک که پرچمدار هستن.
جا پای بزرگان گذاشتن قاعدتا یعنی یه عنوان داستانی با اکشن قوی و عمیق با گیم پلی ریل تایم.
واقعا این نبوغ چه چیز هایی میتونه خلق کنه.
البته تو مصحابه های بعد از انتشار BG3 میگفت اول یه بازی کوچکتر میسازیم و بعد از اون یه RPG میسازیم که دهن مابقی عناوین رو سرویس کنه و براشون خط و نشون بکشه.
نمیدونم تو برنامه هاشون تغییری ایجاد شده یا نه.
 
البته تو مصحابه های بعد از انتشار BG3 میگفت اول یه بازی کوچکتر میسازیم و بعد از اون یه RPG میسازیم که دهن مابقی عناوین رو سرویس کنه و براشون خط و نشون بکشه.
نمیدونم تو برنامه هاشون تغییری ایجاد شده یا نه.
طبعا تعبیری رو کردم که خودم هم بهش تمایل دارم. :D
شما فکر کن این استعداد و خلاقیت، بیاد تو مسیر عناوینی شبیه ویچر، گاد آف وار، لست، یا حتی رزیدنت و ....
اینکه اینا چیکار میتونن بکنن، واقعا ذهن رو به رویا پروری میندازه. خلاصه جمله آخرش من رو خیلی خوشحال و هیجان زده کرد.
 
Shuntaro Furukawa رییس نینتندو گفته که 2.2 میلیون نفر تنها در ژاپن کنسول سوییچ 2 رو پیش خرید کردن. او بیان کرده که این عدد، بسیار بالاتر از انتظار بوده و بسیار بالاتر از تعداد کنسولی خواهد بود که نینتندو در روز 5 ژوئن میتواند به خریداران تحویل بدهد. در نتیجه بسیاری از علاقه مندان که در برنامه قرعه کشی این کنسول شرکت کرده اند و فردا یعنی 24 آوریل منتظر اعلام نتایج آن هستند، شانس دریافت سوییچ 2 را از دست خواهند داد.
تا الان برای خریداران غربی چنین اطلاعیه ای صادر نشده.
NS2.jpg
Nintendo says a ‘significant number’ of Japanese players will miss out on its Switch 2 pre-order lottery | VGC
 
The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered به بیش از 180000 بازیکن همزمان در استیم رسید.(در روز انتشار)
View attachment 376192
The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered has reached a peack of over 180,000 CU on Steam - IG News
واقعا این آمارها باید یادمون بمونه که به بازیهای دیگه که رسید نگیم اونهایی که روز اول روی گیم پس هم میان به فروششون ضربه میخوره.
آمار پلیرهای این ریمستر به تنهایی از مجموع آمار Avowed + Veilguard + FF VII Rebirth و شاید چندتای دیگه هم روی استیم بیشتره.
این وسط Avowed هم روز اولی بود.
 
Shuntaro Furukawa رییس نینتندو گفته که 2.2 میلیون نفر تنها در ژاپن کنسول سوییچ 2 رو پیش خرید کردن. او بیان کرده که این عدد، بسیار بالاتر از انتظار بوده و بسیار بالاتر از تعداد کنسولی خواهد بود که نینتندو در روز 5 ژوئن میتواند به خریداران تحویل بدهد. در نتیجه بسیاری از علاقه مندان که در برنامه قرعه کشی این کنسول شرکت کرده اند و فردا یعنی 24 آوریل منتظر اعلام نتایج آن هستند، شانس دریافت سوییچ 2 را از دست خواهند داد.
تا الان برای خریداران غربی چنین اطلاعیه ای صادر نشده.
View attachment 376206
Nintendo says a ‘significant number’ of Japanese players will miss out on its Switch 2 pre-order lottery | VGC

۲.۲ میلیون نفر تو ژاپن پیش‌خرید نکردن کنسول رو

۲.۲ میلیون نفر تو ژاپن فقط از فروشگاه خود نینتندو که سخت‌گیر ترین شرایط پیش خرید رو بین همه فروشگاه ها و خرده فروش ها داره، ملت کنسول رو پیش خرید کردن :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or