سرخط خبرها

Reggie Fils-Aimé رئیس سابق نینتندو آمریکا، بخشی از مصاحبه دو سال پیش خودش با IGN رو توئیت کرده.
او با Shigeru Miyamoto اختلاف نظر جدی داشته و میخواسته Wii Sports مجانی عرضه بشه برای خریداران این کنسول.
View attachment 374407

https://x.com/Reggie/status/1910052940242620563

- YouTube

As Backlash Against $10 Nintendo Switch 2 Welcome Tour Heats Up, Reggie Fils-Aimé Tweets the Story of Wii Sports Pack-in From IGN Interview — and Everyone Knows the Point He’s Trying to Make - IGN
همیشه پیش خودم میگفتم این حجم از خسیس بازی عادی نباید باشه.
پس خسیسِ کمپانی مشخص شده بود کیه :D

یه جلسه اینترونشن باید برای میاموتو بزاریم :))
 
سونی در آمریکای لاتین تمام سطوح پلاس رو تا 35 درصد افزایش قیمت داده...(ممکنه بقیه مناطق دنیا هم بزودی شاهد افزایش قیمت باشند)
View attachment 374366
استرالیا...مالزی...تایلند...اندونزی...سنگاپور هم افزایش قیمت داشتند
1000002832.jpg 1000002834.jpg
 
یوبی سافت تاکید میکنه که پرداختن هزینه یک بازی به معنی اینکه شما مالک یک کپی از بازی هستین نیست، بلکه صرفا شما یک مجوز محدود برای بازی کردن به دست خواهید آورد.

Ubisoft's The Crew Lawsuit Insists We Do Not Own The Games We Buy - IGN



چند ماه پیش هم ولو توی بخش سیاست ها و قوانین استیم به این موضوع اشاره کرده بود و لفظ مالکیت رو حذف کرده بود.
 
عنوان Welcome to Brightville توسط یه استدیو قزاقستانی به اسم Contrast Games معرفی شد

بازی ایمرسیو سیم خواهد بود...الهام گرفته از سیستم شاک و بایوشاک

به تم بازیشون...مانا پانک می گن...محیط دنیای بازی ویکتوریایی و به شدت نئو باروکی خواهد بود(باروک و نئو باروک سبک معماری و هنری هستن که سرچ کنید تفاوت هاشو می شه دید)
مانا پانک رو ترکیب جادو و عناصر سایبرپانک نامیدن

داستان بازی دارک فانتزی هست...سوخت موجودات مکانیکی-ماشینی از جادو هست... دنیای بازی(برایتویل) رو به نابودی هست...هوش مصنوعی شهر رو کنترل می کنه

ما یه نگهبان مکانیکی خواهیم بود که تحت نفوذ هوش مصنوعی قرار نگرفتیم

محیط بازی پویا توصیف شده...اقدامات ما و نوع فعالیت های ما روش می تونه تاثیر بزاره

با npc های بازی بر اساس داستان و انتخاب های ما تکامل پیدا می کنند

هم میشه بازی رو با مخفی کاری پیش برد...هم به صورت مستقیم مبارزه کرد‌‌‌...

برای مبارزه راه های مختلفی داریم...می تونیم طلسم ها رو باهم برای کارهای تهاجمی و دفاعی ترکیب کنیم

نقش موسیقی تو بازی رو خیلی تاکید روش داشتن...و با توجه به نوع بازیمون ریتم موسیقی تغییر می کنه... گفتند از نفرات برجسته برای ساخت موسیقی های بازی کمک گرفتند

بازی سال 2027 برای PC و xbox و ps5 منتشر خواهد شد

 
یوبی سافت تاکید میکنه که پرداختن هزینه یک بازی به معنی اینکه شما مالک یک کپی از بازی هستین نیست، بلکه صرفا شما یک مجوز محدود برای بازی کردن به دست خواهید آورد.

Ubisoft's The Crew Lawsuit Insists We Do Not Own The Games We Buy - IGN



چند ماه پیش هم ولو توی بخش سیاست ها و قوانین استیم به این موضوع اشاره کرده بود و لفظ مالکیت رو حذف کرده بود.
این در مورد همه خرید های آنلاین صدق میکنه، تنها جایی که از این مشکل مصونیت داره GOG هست که فایل نصب بازی رو بدون هیچ گونه DRM در اختیار کاربر میذاره که بتونه به صورت فیزیکی نگهداری کنه.
 
  • Like
Reactions: m.a.t
کوجیما تو پادکستش گفته...بعد از DS2 و OD... کوجیما پروداکشنز وارد فاز دومش با عنوان PHYSINT می شه...

جلوتر می گه هنوز مطمئن نیستم فرم و نحوه ارائه اش به صورت بازی خواهد بود یا فیلم
View attachment 374527
باز گفته هدفش از PHYSINT از بین بردن مرز میان فیلم و بازی هست
و تو فاز دوم کوجیما پروداکشنز انیمه هم از کاراشون می خوان بدن...
1000002842.jpg
پ ن: تمام سه بازی در دست ساخت کوجیما IP برا خودش هست
.
.
فقط امیدوارم انیمه هارو به این بشر نده:دی
1000002840.jpg
 
آخرین ویرایش:
عنوان Welcome to Brightville توسط یه استدیو قزاقستانی به اسم Contrast Games معرفی شد

بازی ایمرسیو سیم خواهد بود...الهام گرفته از سیستم شاک و بایوشاک

به تم بازیشون...مانا پانک می گن...محیط دنیای بازی ویکتوریایی و به شدت نئو باروکی خواهد بود(باروک و نئو باروک سبک معماری و هنری هستن که سرچ کنید تفاوت هاشو می شه دید)
مانا پانک رو ترکیب جادو و عناصر سایبرپانک نامیدن

داستان بازی دارک فانتزی هست...سوخت موجودات مکانیکی-ماشینی از جادو هست... دنیای بازی(برایتویل) رو به نابودی هست...هوش مصنوعی شهر رو کنترل می کنه

ما یه نگهبان مکانیکی خواهیم بود که تحت نفوذ هوش مصنوعی قرار نگرفتیم

محیط بازی پویا توصیف شده...اقدامات ما و نوع فعالیت های ما روش می تونه تاثیر بزاره

با npc های بازی بر اساس داستان و انتخاب های ما تکامل پیدا می کنند

هم میشه بازی رو با مخفی کاری پیش برد...هم به صورت مستقیم مبارزه کرد‌‌‌...

برای مبارزه راه های مختلفی داریم...می تونیم طلسم ها رو باهم برای کارهای تهاجمی و دفاعی ترکیب کنیم

نقش موسیقی تو بازی رو خیلی تاکید روش داشتن...و با توجه به نوع بازیمون ریتم موسیقی تغییر می کنه... گفتند از نفرات برجسته برای ساخت موسیقی های بازی کمک گرفتند

بازی سال 2027 برای PC و xbox و ps5 منتشر خواهد شد


من با این بازیه خیلی حال کردم، فضا و اتمسفر خاصی داشت، در عین حال اون یارو که ظاهر شد، ومپایره، اصلا به فضا کلی نمیخورد و انگار از انیمه ها امده بود... کلا خیلی چت و باحال بود.

فقط امیدوارم انیمه هارو به این بشر نده:دی

به DMC که حسابی رید! ولی کوجیما خودش یه اوتاکو درجه یکه، عمرا از این حرکات نمیزنه. DS2 هم خیلی وایب انیمه داره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or