Last edited by a moderator:
روی جعبه مجهول هم همین داستان بود و عملا شبیه سازی شد. همین الان هم شبیه ساز پس۳ روی کامپیوتر توسط یه عده آدم علاقهمند با مهندسی معکوس و (احتمال زیاد) بدون دسترسی به اسناد فنی سونیبازیای ps3 گیر فنی دارن واسه اجرا روی نسل جدید به خاطر اینکه براساس cell (چه سمی بود این) ساخته شدن و باید یه چیزی مثل امولاتور براش بسازن.
حالاps2 نمیدونم چجوریه داستانش.
کاملا درست میگی ولی در تکمیل حرفت این بکوارد یک پاداش و سرویس به پلیرهای وفادار به پلتفرمه.نه بعد از سه نسل، تازه بخوان بازی کلاسیک بیارن! یعنی حقیقتا فکر نمیکنم تعداد زیادی(حتی همون کم) باشن که به خاطر بازی زمان PS2 ، الان بخوان تصمیم بگیرن توی کدوم اکوسیستم برن یا بمونند!
آره، اگر راهی پیدا کرده باسه و راحت و آسوده باشه منطقیهکاملا درست میگی ولی در تکمیل حرفت این بکوارد یک پاداش و سرویس به پلیرهای وفادار به پلتفرمه.
حتما نباید توجیهش جذب پلیرهای جدید باشه که توسعش منطقی به نظر برسه.
اینکه دوستان شما پلیرهای وفادار ما از زمان PS2 هستین ، خب بفرمایید کاتالوگ بازیهای نوستالژی خودتون رو در همین کنسول خودتون تجربه کنین.
به دنبال امولاتور روی PC و جای دیگه نگردید.
آره اگه هزینه خیلی زیادی پاش بشه شاید منطقی نباشه ولی اگه سونی راهی پیدا کرده باشه که هزینهای که میکنه برگشت پذیر باشه و وقت استودیوهای خودش رو هم این وسط تلف نکنه چطور؟
پیرو این خبر استیگ آسموسن کارگردان استار وارز جدای هم یه استودیوی AAA به اسم Giant Skull زده و قراره یه اکشن ادونچر تکنفره بسازن.View attachment 331055
به تازگی برخی از اعضای سابق Naughty Dog, id Software, Activision و ... یک استدیو AAA به نام Emptyvessel تاسیس کردن . اولین بازیشون قرار ـه یک شوتر علمی تخیلی باشه که توسط موتور UE5 در حال ساخت ـه .
Mick Gordon اهنگ ساز معروف سری بازی های Doom,Wolfenstein,Killer Instinct هم حضور خودش رو در پروژه اعلام کرد :
View attachment 331056
پیرو این خبر استیگ آسموسن کارگردان استار وارز جدای هم یه استودیوی AAA به اسم Giant Skull زده و قراره یه اکشن ادونچر تکنفره بسازن.
Respawn veteran Stig Asmussen forms Giant Skull to build AAA single player games
از اون دست سخن هایی که سریع توسط همه تبدیل به "خبر" نمیشه، برخلاف مثلا حرفش در مورد گسترش بازی های پلی استیشن به پی سیشان لیدن رییس سابق استودیوهای جهان سونی:لیدن طی مصاحبهای که با شبکه CNBC داشت گفت،من شاهد این ادغامهایی در صنعت بازیسازی هستم و میبینم شرکتهایی به همانند مایکروسافت، Embracer یا افرادی از کشور عربستان سعودی در حال خرید استودیوهای بسیاری هستند. این گونه تجمیع را بشخصه دشمن خلاقیت میدانم.
»ادغام (خرید) استودیوهای بازیسازی با هم را مانعی برای خلاقیت میدانم»
در حالی که نگه داشتن بازی Call of Duty در دستان طرفداران پلی استیشن مطمئناً چیزی شبیه به پیروزی برای پلی استیشن است، لیدن، مدیر عامل سابق استودیو جهانی SIE، کمتر مشتاق این است که شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت رقبا را خریداری کنند.
"I see consolidation to be the enemy of creativity," says former PlayStation chief Shawn Layden, as Jim Ryan says he was "thrilled" to sign Microsoft's Call of Duty deal
