سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
پیرو این خبر استیگ آسموسن کارگردان استار وارز جدای هم یه استودیوی AAA به اسم Giant Skull زده و قراره یه اکشن ادونچر تکنفره بسازن.
Respawn veteran Stig Asmussen forms Giant Skull to build AAA single player games

استيگ اسموسن بهترين gow از نظر گيم پلى رو تو سگانه قديم ساخت.
ميشه اميدوار بود.
 
FBI, DHS Partner with Gaming Companies to Fight “Extremist Gamers”

دولت ایالات متحده در حال حاضر حوادث خشونت آمیز افراط گرایان را بر اساس انگیزه به پنج گروه مجزا طبقه بندی می کند:

نژاد یا قومیت
احساسات ضد دولتی یا ضد اقتدار
حقوق حیوانات یا احساسات زیست محیطی
مسائل مربوط به سقط جنین
سایر تهدیدات
تروریسم داخلی که به گونه ای دیگر تعریف نشده اند یا عمدتاً توسط دسته های دیگر تعریف نشده اند.
 
شان لیدن رییس سابق استودیوهای جهان سونی:

»ادغام (خرید) استودیو‌های بازیسازی با هم را مانعی برای خلاقیت میدانم»
در حالی که نگه داشتن بازی Call of Duty در دستان طرفداران پلی استیشن مطمئناً چیزی شبیه به پیروزی برای پلی استیشن است، لیدن، مدیر عامل سابق استودیو جهانی SIE، کمتر مشتاق این است که شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت رقبا را خریداری کنند.
لیدن طی مصاحبه‌ای که با شبکه CNBC داشت گفت،من شاهد این ادغام‌هایی در صنعت بازی‌سازی هستم و میبینم شرکت‌هایی به همانند مایکروسافت، Embracer یا افرادی از کشور عربستان سعودی در حال خرید استودیوهای بسیاری هستند. این گونه تجمیع را بشخصه دشمن خلاقیت میدانم.


"I see consolidation to be the enemy of creativity," says former PlayStation chief Shawn Layden, as Jim Ryan says he was "thrilled" to sign Microsoft's Call of Duty deal
 
شان لیدن رییس سابق استودیوهای جهان سونی:

»ادغام (خرید) استودیو‌های بازیسازی با هم را مانعی برای خلاقیت میدانم»
در حالی که نگه داشتن بازی Call of Duty در دستان طرفداران پلی استیشن مطمئناً چیزی شبیه به پیروزی برای پلی استیشن است، لیدن، مدیر عامل سابق استودیو جهانی SIE، کمتر مشتاق این است که شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت رقبا را خریداری کنند.
لیدن طی مصاحبه‌ای که با شبکه CNBC داشت گفت،من شاهد این ادغام‌هایی در صنعت بازی‌سازی هستم و میبینم شرکت‌هایی به همانند مایکروسافت، Embracer یا افرادی از کشور عربستان سعودی در حال خرید استودیوهای بسیاری هستند. این گونه تجمیع را بشخصه دشمن خلاقیت میدانم.


"I see consolidation to be the enemy of creativity," says former PlayStation chief Shawn Layden, as Jim Ryan says he was "thrilled" to sign Microsoft's Call of Duty deal
از اون دست سخن هایی که سریع توسط همه تبدیل به "خبر" نمیشه، برخلاف مثلا حرفش در مورد گسترش بازی های پلی استیشن به پی سی :D
 
Steam News - Introducing Steam Families - Steam News
کمپانی والو از steam family رونمایی کرد. شما میتونید تا 5 نفر رو دعوت کنید که میتونید از تمام بازیهایی که قابل اشتراک گذاری هستند استفاده کنید.
اچیومنت اختصاصی،سیو اختصاصی و دسترسی به workshop و ... خواهید داشت
قابلیت دسترسی به بازیها، حتی در زمانی که طرف مقابل آنلاین باشد و در حال بازی دیگری باشد.
قابلیتهای متنوع دیگری نظیر نظارت والدین و قابلیت خرید مستقیم بازی توسط والدین از دیگر ویژگیهای آن میباشد.
 
Wyrdsong dev Something Wicked reportedly lays off majority of staff
استودیوی something wicked game که از اعضای سابق بتسدا تشکیل شده بود، قسمت اعظمی از کارکنان خود را اخراج کرده است، هنوز، تعداد دقیق نفرات اخراج شده و وضعیت بازی wyrdsong مشخص نیست
این استودیو در سال 2022 تاسیس شده بود.
 
به گفته اینسایدر eXtas1s، رابطه سران سونی با استودیو بانجی بسیار خراب و آشفته شده.

ظاهرا سونی خرید این استودیو رو یک سرمایه گذاری شکست خورده میبینه و قصد در دست گرفتن امورات و تغییرات گسترده داره.

ممنون! ولی فک کنم این خبر رو سه ماه پیش گفته بودن! حالا کتک کاری جدیدی صورت گرفته نمی‌دونم .


Now IGN reports that if Bungie’s sci-fi MMO keeps failing revenue targets, Sony could dissolve its existing board of directors and take full control of the roughly 1,100 person studio.

همین یک‌ماه پیش هم توتوکی از بانجی دیدن کرده بود و فقط ایرادی که داشت از جدول زمان ساخت بازی ‌های شرکت بود که می‌گفت بهتر باید عمل کنن. در کل از بازدید خودش راضی بوده و گفته استودیو بانجی رو‌ میشه از نظر تجاری بهتر کرد. و گفته به غیر از همین مورد هم گفته امیدوارم به گفتگوها ادامه بدم و راه حل های خوبی برای بهتر شدن اوضاع بدم.


Sony president wants Bungie to be better at ‘assuming accountability for development timelines’
HIROKI TOTOKI SAYS THERE’S “ROOM FOR IMPROVEMENT FROM A BUSINESS PERSPECTIVE” AT THE DESTINY STUDIO
 
آخرین ویرایش:
به گفته اینسایدر eXtas1s، رابطه سران سونی با استودیو بانجی بسیار خراب و آشفته شده.

ظاهرا سونی خرید این استودیو رو یک سرمایه گذاری شکست خورده میبینه و قصد در دست گرفتن امورات و تغییرات گسترده داره.

اینکه رابطشون ضعیف تر از روز اول خریده شدنشون شده باشه ممکنه ، به هر حال تاخیر تو برنامه ها و غیره رو داشتیم
اما سرمایه گذاری شکست خورده تراوشات ذهنیه.مثلا بانجی قرار بود چیکار بکنه بعد خریده شدن؟ یهو پلیرهای دستینی چندبرابر شن؟ همین الان بازیکن های روزانش همونیه که موقع خرید بود ، بازی بعدیشون هم که تو راهه.
تا بازی بعدی نیاد و میزان موفقیتش رو نبینیم نمیتونیم بگیم این خرید شکست خورده یا بهترین بوده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or