البته فرمول هایی که تو gow استفاده شده همه قبلا تو بازی های دیگه جواب داده بودن، در واقع با متر و معیار امروز یه بازی تو سبک gow ریسک پذیری کمتری داره، یه اکشن ماجراجویی با المان های نقش آفرینی و ... که فرمول هاش همه جواب دادن تو بازی های دیگه... سونی اگر میخواست بجای gow یه ip جدید خلق کنه، مطمئن باش سبک و سیاق بازی میشد همین gow...
البته که تغییرات نسبت به نسخه های قبل انقلابی بود، ولی خود بازی طوری ساخته شد که رضایت حداکثری گیمرها رو جلب کنه با بالاترین میزان فروش...
ریسک بزرگ تر ادامه همون فرمول قبلی بود، یعنی هزینه کلان برای یک بازی h&s خطی با خشونت بی نهایت، سکانس های جنسی و ... که این روزا در حدی جواب نمیده که تو مقیاس AAA تقریبا منسوخ شده.
در مورد بحث، شخصا نظرم رو rdr2 هست، به لحاظ یونیک بودن خیلی قابل احترام تره برام.