سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
امیدوارم یه اسپین-آف مثل ریچ باشه. خود مسترچیف‌ رو نباید بدن دست بقیه استودیوها اما اینقدر این lore پتانسیل داره که میشه عناوین فرعی عالی ای ساخت. یه اسپین-آف با محوریت آربیتر و نشون دادن مناسبات داخل کاوننت ها از زاویه نگاهش خیلی جذابه.

بدن بتزدا یه RPG خوف از توش در بیاره. بهترین کار دنیاست. ولی اکتی هم برای ساختن مدهای آنلاین و کلا مالتی پلیر و بعد ساپورتش گزینه بدی نیست. فقط بحث اینه که CoD اجازه میده یه پروژه سنگین دیگه رو بردارن یا نه؟
 
  • Like
Reactions: Farh@d and m.a.t
کئیچیرو تویاما، خالق بازی‌های Silent Hill، Gravity Rush و Siren، در آستانه عرضه Slitterhead به تعهد خود به اصالت و تازگی اشاره میکند وی تأکید کرد که از ابتدای کار با Silent Hill همواره تلاش داشته تا بازی‌هایش تجربه‌ای متفاوت و منحصر به فرد ارائه کنند، رویکردی که در Slitterhead نیز ادامه دارد
https://gamerant.com/slitterhead-making-of-how-bokeh-game-toyama/
 
rdr فکر کنم تاپیک نداره، اگه هست منتقل کنید
لینک ماد rdr1
RealityRedemption BETA 2.8 PC.7z
نصبم راحته. پوشه اصلی رو بعد از اکسترکت، بریزید تو فولدر اصلی بازی که rdr.exe هست و رو RR 2.8 PC Installer بزنید و بعد گرفتن بک آپ با نرم افزار، نصب کنید
میتونید انتخاب کنید چی نصب بشه و چی نشه ولی همه رو نصب کنید.
 
گرافیکش که خیلی داغون بود
تم بازیم دیگه خیلی تو فاز ترسناک سنتی ژاپنی! بود که برای غیر ژاپنیها چیز عجیب غریب و حتی کمدی ممکنه شه

تا اینجا که امتیازات خوبی گرفته! با نمایش ها انتظار زیر 60 داشتم، Akira Yamaoka وقت خودشو این وسط تلف کرد
اتفاقا نسخه PS5ش به این مهم دست پیدا کرده و متاش ۵۹ ه:دی
بازیش ایده های جدید داشته ولی خب تو قواره بازی ایندی نمی گنجیده.
 
اتفاقا نسخه PS5ش به این مهم دست پیدا کرده و متاش ۵۹ ه:دی
بازیش ایده های جدید داشته ولی خب تو قواره بازی ایندی نمی گنجیده.
دیدی؟! توی 20 دقیقه متا رو از 66 به چیزی که انتظار داشتم رسوندن :p به عنوان اولین بازی در استودیو جدید بد خراب کردن، نمایش هاش هم بورینگ بودو هیچ جذابیتی نداشت، برای نسل هفت هم اگر اون زمان میومد فکر نمی کنم بازخورد مثبتی می گرفت
 
  • Like
Reactions: Cait Sith
استاد فرموده بودند، خلاقیت مهم ترین چیز بود! سونی می خواست ما عناوین بلاک باستر پر هزینه بسازیم، پس جدا شدم، تا خلاقیت هارو نشر بدم:دی
و تازگی گفته، بازم به ساخت عناوین پر از خلاقیت ادامه می دم:دی
.
.
.
من نمی دونم چرا غیر یکی دو مورد خاص، هر چهره برجسته ژاپنی از کمپانی سابقش جدا میشه و هدفشون مستقل شدن هست، آب روغن قاطی می کنند:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or