Last edited by a moderator:
شایعه: گویا استودیو Sledgehammer داره روی یه عنوان «غیره متتظره» با موتور آنریل انجین ۵ مار میکنه.
View attachment 355405
امیدوارم یه اسپین-آف مثل ریچ باشه. خود مسترچیف رو نباید بدن دست بقیه استودیوها اما اینقدر این lore پتانسیل داره که میشه عناوین فرعی عالی ای ساخت. یه اسپین-آف با محوریت آربیتر و نشون دادن مناسبات داخل کاوننت ها از زاویه نگاهش خیلی جذابه.h
قطعا یه چیزی از دنیای Halo ـه. خیلی بعیده اکتی بیاد یه IP جدید بسازه، اونم شوتر و رقیب CoD (غیر شوتر هم نمیتونه باشه دیگه؟). یحتمل همون میخوان Halo رو از دست 343 بگیرن بدن باقی استدیوهاشون ادامه بدن. 343 هم بشه استدیو ناظر رو همه این بازی ها و از نظر Lore و داستان نظارت کنه.
نمیدونم شاید فقط من نظرم اینه ولی طرفدار این قضیه واقع گرایی نیستم حداقل تو گیم پلی نباشه . دیگه خفن تر از Red Dead که نداریم ، سر اینکه خیلی میخواستن طبیعی و واقعی باشه خیلی گیم پلی و کلا حرکات آرتور رو کند کرده بودن در حدی که بازی رو دراپ کردم هر بار بهش فکر میکنم که حیف اون بازی به این خفنی و دوباره از اول شروع کنم یادم میاد برای برداشتن 2 تا آیتم باید 10 ثانیه صبر میکردم خم بشه بشینه در کمد رو باز کنه و باقیه ماجرا و سر همین کلا بیخیالش میشم . امیدوارم تو GTA جدید یکم سریع تر کرده باشن بعضی از interaction های بازی رو .GTA 6 Realism Will "Blow People Away" Says Former Rockstar Dev
عضو سابق راکاستار: میزان واقعگرایی GTA 6 همه را شگفتزده خواهد کرد
حالا من بر عکس شما عاشق اینم بازی واقع گرایانه باشه .نمیدونم شاید فقط من نظرم اینه ولی طرفدار این قضیه واقع گرایی نیستم حداقل تو گیم پلی نباشه . دیگه خفن تر از Red Dead که نداریم ، سر اینکه خیلی میخواستن طبیعی و واقعی باشه خیلی گیم پلی و کلا حرکات آرتور رو کند کرده بودن در حدی که بازی رو دراپ کردم هر بار بهش فکر میکنم که حیف اون بازی به این خفنی و دوباره از اول شروع کنم یادم میاد برای برداشتن 2 تا آیتم باید 10 ثانیه صبر میکردم خم بشه بشینه در کمد رو باز کنه و باقیه ماجرا و سر همین کلا بیخیالش میشم . امیدوارم تو GTA جدید یکم سریع تر کرده باشن بعضی از interaction های بازی رو .
اون البته اگه کسی کلا مثل من لوت کردن دوست داشت اذیت نمیشد. من حتی تو کشت و کشتارا (مثل اون مرحله با مایکا تو استراوبری بود کجا بود نصف شهرو کشت) که تو شهرها میشد هم وایمیستادم حدالامکان اجساد رو لوت میکردمنمیدونم شاید فقط من نظرم اینه ولی طرفدار این قضیه واقع گرایی نیستم حداقل تو گیم پلی نباشه . دیگه خفن تر از Red Dead که نداریم ، سر اینکه خیلی میخواستن طبیعی و واقعی باشه خیلی گیم پلی و کلا حرکات آرتور رو کند کرده بودن در حدی که بازی رو دراپ کردم هر بار بهش فکر میکنم که حیف اون بازی به این خفنی و دوباره از اول شروع کنم یادم میاد برای برداشتن 2 تا آیتم باید 10 ثانیه صبر میکردم خم بشه بشینه در کمد رو باز کنه و باقیه ماجرا و سر همین کلا بیخیالش میشم . امیدوارم تو GTA جدید یکم سریع تر کرده باشن بعضی از interaction های بازی رو .
اکتیویژن اینقدری عنوان داره که نوبت halo به اسلج همر نرسه.یه نفر گفته که هیلو هست.
یعنی اگه باشه هیلو اینجا هم قربانی تصمیمات نادرست میشه.
بدترین نسخه تو ۷ تا کالاف اخیرو همین sledgehammerساخته
به نظر منم بین استودیوهای اکتیویژن برای ساخت یه کمپین از Halo بهترین گزینه Raven هست.قابل توجه دوستان Raven Software خالق Hexen هست که فیل اسپنسر همش تیشرتش رو میپوشه
من احتمال میدم اگه کار جدی ای بخوان بکنن این B team ها رو از اردوگاه کاد اجباری میارن بیرون همینطور که تو بلیزارد دارن تیم تشکیل میدن واسه بازی های AA بر اساس فرنچایز های معروفاکتیویژن اینقدری عنوان داره که نوبت halo به اسلج همر نرسه.
ولی اگه واقعیت داشته باشه و مایکرو مصمم باشه ، به نظرم نسخه فرعی واقعا مشکلی نداره.
Halo به راحتی میتونه هر دو سال یکبار یه کمپین سینگل پلیر بگیره.
به نظر منم بین استودیوهای اکتیویژن برای ساخت یه کمپین از Halo بهترین گزینه Raven هست.
البته با موفقیت اخیرش اگه دیگه اکتی بزاره که روی چیزی غیر از COD کار کنه.
تنها خواسته م از مایکروسافت اینه ولفنشتاین رو دوباره بدن به Raven یا اینکه تو بهترین حالت بذارنش با ماشین گیمز باهم رو یه نسخه جدید کار کنن. به خدا این استدیو رو باید بپرستن پر از استعداد های نابه، ولی متاسفانه کل وقتشو با COD پر کردن در حالی که چندتا استدیو COD ساز مثل اسلج همر، اینفینیتی وارد و تری آرک با کلی استعداد توشون داره. الان بهترین تایمه به نظرم چون هم ip دستشه و هم استدیو های سازنده ش. نسخه 2009 ی که Raven ساخته بود برای همیشه توی لجندری کالکشن لیستم می مونه.به نظر منم بین استودیوهای اکتیویژن برای ساخت یه کمپین از Halo بهترین گزینه Raven هست.
البته با موفقیت اخیرش اگه دیگه اکتی بزاره که روی چیزی غیر از COD کار کنه.
هیچ جای دنیا یه استودیو 300-400 نفره ناظر نمیشه. بعدم استودیو ناظر نمیاد خودش استها رو منتقل کنه به انریل 5فکر کن Xbox اومده کلا اسم استودیوش رو به Halo studios تغییر داده بعد بیاد ساخت بازی رو بده زیر مجموعه های Activision بسازن!
مشکل مولتی اینفینت، استودیو های پشتیبان روسی بودن که قرار بود مولتی رو توسعه بدن. با جنگ اوکراین دکمه این همکاری خورد و خود 343 مجبور به توسعه بود.لینکدین 343 رو هم ببینی. میبینی استخدامیهای جدیدو.
اگه واقعا مولتی رو داده باشن به اکتی، اتفاقا کار درستیه و مشکلات نسخه قبل و ساپورت پیش نمیاد و اکتی تو مولتی ساختن واقعا خبره هست.