سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
استدیو و تیم رو که یوبی بعیده تعطیل کنه، چون اینا با تعدیل چند هزار نفر بی فایده، اونقدر سود کمپانی بالا می رفت که بلاهای سهام، الان سرشون نیاد

احتمالا پروژه رو کنسل کردند و بعضیا به خاطر ناراحتی جدا بشن

وگرنه اینا تو شعبه ubisoft montpellier هستند!
اینا خیلی بدشانس و بد اقبالن، از طرفی خاک این استدیو به شدت حاصل خیز هست:دی(از نظر رویش استعداد های جدید)

تو این شعبه rayman ها و BG&E و from dust و valiant hearts ساخته شده!
کلا پشت هر پروژشونم هر سری یک داستانی برقرار می شه:دی

امیدوارم یوبی در بدترین شرایط، به کنسل کردن pop راضی باشه، و نره سراغ تخته کردن(بستن و تعدیل به سیاست یوبی نمی خوره، مگه اینکه کارای خریده شدنشون داره نهایی میشه و سیاست های جدید پیش گرفتن!) چون اینا ثابت کردن با هر رفت و آمدی تو استدیو، همچنان بازی خوب می سازن!
 
Prince از اون ip هایی هست که دیگه به ته خط/دیگ رسیده(بجز یک استثنا)
داستان عملا در the two thrones تموم شد. The forgotten sands هم از نظر داستانی بین sands of time و warrior within بود(که فکر کنم فروش خوبی هم نداشت). این نسخه آخر هم علی رغم کیفیت بالا و توأمان بی ربط بودن به بازی‌های قبلی فروش خوبی نداشت
تنها چیزی که امیدوارم ادامش بدن، پرنس 2008 هستش8->
لعنتی برای من یکی از به یادموندنی‌ترین بازی های عمرم بود با وجود اینکه گیمپلی خوبی هم نداشت ولی طراحی هنریش رو خیلی دوست داشتم.البته اونم به سه‌گانه آخر بی‌ربط بود ولی من اونو به کل پرنس‌های قبل و بعدش ترجیح میدم:D
یه dlc مجبور شدن براش بدن(به‌خاطر پایان اولیه بازی) و بعدش یک نسخه ds دادن که ادامه 2008 بود و متاسفانه پرونده این بازی تا الان ناتمام هستش و بعید میدونم دیگه یک ادامه ازش ببینم(و سرنوشت الیکا هم هنوز که هنوز نامعلوم هستش:-<،اون نسخه ds هم چیزی راجب الیکا نگفت و داستان پرنس 2008 هنوزم بازه تا الان ...)
این remake هم که داره میاد من شخصا امیدی بهش ندارم
 
در مورد کال اف بلک اپس 6 و ویژگی صدایی پولی
https://www.callofduty.com/blog/2024/10/call-of-duty-black-ops-6-dynamic-soundscape-audio-intel/
مثل اینکه این مورد به ویژگیهای صدایی مربوط نمیشه و یه قابلیتی هست به نام headphone enhanced mode که از تکنولوژی spatial immerse استفاده میکنه
واضح نگفته
Enhanced Headphone Mode makes use of Embody's Immerse Spatial Audio technology to increase the directional accuracy of sounds played in the world. Immerse Spatial Audio is compatible with any headphone or earbud model and greatly improves the player’s spatial audio experience. Included as part of the game’s Enhanced Headphone Mode, is a Universal HRTF profile which has been specifically created for the Call of Duty soundscape. Optionally, players can choose to enhance this HRTF experience even further by creating a Personalized profile that takes into account the player’s physical attributes, such as the shape of their ear or head. This customization is accessed in game and completed by using Embody’s personalization portal.
که این ویژگی کلا پولیه یا شخصی سازیش. این مورد تو بازیهای فاینال و سایبر هم بوده و مثل اینکه اونجا هم پولی بوده.
 
🟠 یه لیکر در ردیت ادعا کرده بود که بازی The Wolf Among Us 2 در خطر کنسل شدن که با بیانیه Telltale روبرو شده که در ادامه میزارمش

به طور کلی ما به شایعات و بحث‌های غیرمعتبر در ردیت نظری نمیدیم، اما روند ساخت The Wolf Among Us 2 ادامه داره و خوشحالیم که زمانی که مناسب باشه، اطلاعات بیشتری رو با طرفداران Telltale و جامعه‌مون به اشتراک بگذاریم.

sshot-5.jpg
 
امیدوارم یوبیسافت نابود بشه. یه ذره شعور مدیریتی وجود ندارع اصلا تو اون خراب شده. نمیدونم چه انتظاری داشتن از این بدبختا یا چه میزان فروشی مدنظرشون بوده. بازی فوق العاده خوش ساخت و خوبی بود. واقعا باعث تاسفه.

فک کن یه روزنه امیدی واسه بازگشت یکی از ایپی های مرده‌ت پیدا کردی بعد سال ها و اونو ببندی.

به نظر من مشکل بیشتر ماهیت بازی بود. یعنی یه بازی کاملا خوش ساخت و خوبه، اما PoP نیست واقعا. بخصوص که میای بعد سال ها انتظار اینو معرفی میکنی و میدی بیرون و میدونی انتظار بیشتر فن ها یه چیز دیگه است. معتقدم اگه یه PoP بزرگ میساختن و فن ها رو ارضا میکرد و بعد کنارش اینم میدادن بیرون، اونم با یه شرایط لانچ بهتر و همزمان رو استیم، به شکل آدمی زادی البته، فروش خوبی میکرد و به این شکل کنسل نمیشد. اینم بگم که من خودم اصلا بازی رو دوست نداشتم، چون کلا مترویدوینیا رو نیستم، و اساسا هم منتظر یه بازی دیگه بودم. من بیشتر انتظارم از PoP معرفی یه چیز تو مایه های WW ـه.
 
به نظر میرسه تیم سازنده Prince of Persia The Lost Crown منحل شده و ادامه بازی هم کنسل شده
فروش بازی انتظارات رو برآورده نکرده
Ubisoft has disbanded the team behind Prince of Persia The Lost Crown. Game did not reach expectations and sequel was refused.
یوبی سافت حمال مثل انسان بازی رو استیم منتشر می‌کرد فروشش حداقل دو برابر میشد. بازی اصلا خوراک استیم دک و کنسولهای دستی دیگه بود بود، ولی با حماقت محض تمام پتانسیل فروش بازی رو نابود کرد.
 
شرکت Falcom (سازنده سری Ys) قراره از هوش مصنوعی برای ترجمه بازی‌ها کمک بگیره. یعنی اول داستان و دیالوگ‌ها رو می‌دن به هوش مصنوعی که ترجمه کنه و بعدش هوش طبیعی(!) هم یه نگاهی بهش میندازه و چک می‌کنه که درست باشه. :دی
این به نظرم ساده‌ترین روش استفاده از هوش مصنوعی توی صنعت بازی هست، ولی همین موضوع به ظاهر ابتدایی هم می‌تونه خیلی به استودیوها کمک کنه، مخصوصاً ژاپنی‌هایی که بعضی‌هاشون بازی‌های طولانی‌ای هم دارن و کلی طول می‌کشه تا ترجمه بشن. استودیوهای عظیم می‌تونن هم‌زمان انجام بدن (که اون هم بودجه خاص خودش رو می‌خواد) ولی مثلاً رفتم همین Falcom رو نگاه کردم، یکی از آخرین بازی‌هاشون یعنی Ys X: Nordics سپتامبر ۲۰۲۳ توی ژاپن منتشر شده و سه روز دیگه تازه برای غرب میاد، یعنی بیشتر از یک سال فاصله! :دی الآن هم توی این خبر اعلام کردن که پیش‌بینی می‌کنن در صورت موفقیت این عملیات، ترجمه بازی‌ها به ۶ ماه کاهش پیدا کنه یا حتی به عرضه هم‌زمان برسه.
طبق معمول که هر تکنولوژی جدیدی با مخالفت‌هایی همراه می‌شه، الآن هم یه عده می‌خوان قیام کنن و مثلاً در مورد همین خبر کلی ناراحت شدن و غصه می‌خورن. این غصه خوردن‌ها هم دو تا دلیل داره:
۱. متأسفانه به تدریج یه سری از مشاغل به خاطر هوش مصنوعی به فنا می‌رن، ولی چاره‌ای نیست و بشر سال‌هاست توی این مسیر پیش می‌ره و با پیشرفت تکنولوژی، یه سری شغل‌ها کمرنگ یا نابود می‌شن. ولی نمی‌شه به خاطر این قضیه جلوی پیشرفت رو گرفت.
۲. یه عده نسبت به این ماجرا بدبین هستن و فکر می‌کنن کیفیت ترجمه خوب نمی‌شه یا حس و حال موردنظر درنمیاد و مثلاً بعضی از مفاهیم که فقط انسان ازشون سر در میاره و نیاز به ظرافت‌هایی توی ترجمه دارن، نابود می‌شن. خودم هم شک و تردیدهایی دارم و بعید نیست اوایلش مشکلاتی وجود داشته باشه، ولی این هم خیلی زود درست می‌شه و هوش مصنوعی انقدر سریع در حال پیشرفته که دو روز دیگه از آدم‌ها هم طبیعی‌تر ترجمه می‌کنه. :دی
------------
قبلاً هم گفتم، به نظرم یکی از بهترین راه‌های نجات صنعت بازی از هزینه‌های نجومی و پروسه تولید طولانی، همین هوش مصنوعی هست. امیدوارم تا دیر نشده و خیلی از استودیوها به خاطر مشکلات مالی به فنا نرفتن، هوش مصنوعی به مرحله‌ای برسه که بشه ازش توی بخش‌های مختلف تولید بازی‌ها کمک گرفت، بدون کاهش کیفیت بازی‌ها و حتی شاید برعکس، در راستای افزایش کیفیت بازی‌ها. مثلاً برای بهینه‌سازی بازی‌ها روی پلتفرم‌های مختلف و رفع باگ‌ها و...
زیرنویس فارسی Alone in the Dark 2024 با همین هوش مصنوعی بود
ولی بدرد نمیخورد
متاسفانه هیچ سایتیم قصد ویرایششو نداره مخصوصا که بازیش خوب از آب درنیمد
 
اولین بازی Resident Evil درسال 1996 منتشر شد و الان بیش از 160 میلیون پلیر داره در دنیا.
کپکام به مناسبت اعلام تخفیفات هالوین، یه تریلر جالب منتشر کرده درباره این فرنچایز محبوب.

View attachment Ode to Horror_ A Celebration of Resident Evil.mp4
 
آخرین ویرایش:
تکذیب شد: تیم توسعه‌دهنده Prince of Persia The Lost Crown منحل نشده است.

کمپانی یوبیسافت به خبر منحل شدن تیم توسعه‌دهنده Prince of Persia The Lost Crown واکنش نشان داد و اعلام کرد که به کار تیم Ubisoft Montpellier افتخار می‌کند.

این کمپانی همچنین اعلام کرد اکثر اعضای تیم The Lost Crown به پروژه های دیگر منتقل شدند و در آینده شاهد پروژه های بیشتری از فرنچایز Prince of Persia خواهیم بود

پ.ن: یوبیسافت شرمنده‌ایم :دی
 
ما که تو ایران هزار جور مشکل دسترسی داریم بحثمون جداست ولی این اجانب که از لانچر اپیک و یوبی و غیره ایراد میگیرن هر وقت دهن باز میکنن میگن فلان بازی چرا شکست خورد باید یکی زد تو دهنشون چون فقط و فقط به خاطر تنبلی و فن بوی بازی ایراد میگیرن بعدم اینجور خبرا که میاد یه جور حرف میزنن انگار بازی به صورت فیزیکی تو ریجن قطب جنوب ریلیز شده بود که فروشش پایین بود :))
 
  • Like
Reactions: THE BEST BOY
تکذیب شد: تیم توسعه‌دهنده Prince of Persia The Lost Crown منحل نشده است.

کمپانی یوبیسافت به خبر منحل شدن تیم توسعه‌دهنده Prince of Persia The Lost Crown واکنش نشان داد و اعلام کرد که به کار تیم Ubisoft Montpellier افتخار می‌کند.

این کمپانی همچنین اعلام کرد اکثر اعضای تیم The Lost Crown به پروژه های دیگر منتقل شدند و در آینده شاهد پروژه های بیشتری از فرنچایز Prince of Persia خواهیم بود

پ.ن: یوبیسافت شرمنده‌ایم :دی
خب با این خبر رسما تایید کردن که نسخه بعدی در کار نیست و بچه هامون رفتن سر پروژه های دیگه :D

ما که تو ایران هزار جور مشکل دسترسی داریم بحثمون جداست ولی این اجانب که از لانچر اپیک و یوبی و غیره ایراد میگیرن هر وقت دهن باز میکنن میگن فلان بازی چرا شکست خورد باید یکی زد تو دهنشون چون فقط و فقط به خاطر تنبلی و فن بوی بازی ایراد میگیرن بعدم اینجور خبرا که میاد یه جور حرف میزنن انگار بازی به صورت فیزیکی تو ریجن قطب جنوب ریلیز شده بود که فروشش پایین بود :))
تو هم از هر فرصتی استفاده میکنی که به این مورد اشاره کنی:D

پروفایل گیمینگ مبحث خیلی مهمیه که هم تو اینجا برای همه گیمرها مهمه و هم جاهای دیگه.
چه روی کنسول و PC بالاخره شما یه پروفایل اصلی داری که سعی میکنی بازیهات رو روی اون بخری ، یا روی اکانتهای دیگه که میخری و شیر کنی ولی باز با همون اکانت اصلیت بازی میکنی.
دوست داری اچیومنتها/تروفی هات یکجا باشه ، پلی تایم ، لیست دوستهات و...
کلا از یه جایی بعد پروفایلت میشه سابقه گیمینگت و ویترین سالها وقت هدر دادن :D
حالا به استیم که میرسیم و دنیای ویژگیهاش بماند.

وقتی این شرایط رو نمیتونی روی PC با اپیک و یوبی داشته باشی خب یا کلا بازی رو نادیده میگیری و یا صبر میکنی روی پلتفرم خودت (استیم) منتشر بشه.

این طبیعیه که اکثر پلیرها یک پلتفرم اصلی رو انتخاب میکنن و ترجیحشون اینه که پولشون رو اونجا خرج کنن.
اینکه برخی از پلیرها هم هستن که براشون فرقی نداره که بازی کجا منتشر بشه خب این رو توجیح نمیکنه که اون مابقی دارن اشتباه میکنن.

چون یکی هم پیدا میشه که میگه شما همتون از دم دارید اشتباه میکنید که اصلا برای بازیها پول میدین!

این مسئولیت گیمر نیست که راه بیفته تو استورهای مختلف از کمپانی ها و سیاستهای اشتباهشون حمایت کنه .
اگه خود کمپانی براش مهم نیست که بازیش رو در دسترس همه قرار بده چرا باید من نوعی این مورد برام مهم باشه؟
 
تکذیب شد: تیم توسعه‌دهنده Prince of Persia The Lost Crown منحل نشده است.

کمپانی یوبیسافت به خبر منحل شدن تیم توسعه‌دهنده Prince of Persia The Lost Crown واکنش نشان داد و اعلام کرد که به کار تیم Ubisoft Montpellier افتخار می‌کند.

این کمپانی همچنین اعلام کرد اکثر اعضای تیم The Lost Crown به پروژه های دیگر منتقل شدند و در آینده شاهد پروژه های بیشتری از فرنچایز Prince of Persia خواهیم بود

پ.ن: یوبیسافت شرمنده‌ایم :دی
یه قسمت کلید اسرار راجب این قضاوت ناحق باید بسازن:دی

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or