سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
View attachment 354545

حضرت نادلا تایید کردند که بازی های بیشتری از عناوین انحصاری اکس باکس رو مولتی پلتفرم خواهند مرد

View attachment 354546


Microsoft 2024 Annual Report
این عکس نادلا رو هر وقت میبینم انگاری گاندی و رامبد جوان رو گرفتن کوبوندن تو هم و نادلا ازش کشیدن بیرون :D

1729849273810.png Untitled.jpg =====================>> 1729849448496.png
 
داداش 30 - 40 میلیون کمه؟
فکر کنم یک چیزی تو ذهنتون درست کردین که ماکرو سالی 4 تا کنسول بیشتر نمیفروشه و کلا درش تخته شده! =))
اصن رو تعداد مشترکین گیمپس به عنوان فن بیس اصلی و وفادار حساب نکن.

نصف بیشتر این رقم که میگی رو PC و موبایل و یخچال و تلویزیون و... هستن و فردا ممکنه مشترک نباشن. تعدادش هم که هنوز با فاصله از پلاس کمتره.

اون سالی ۴ تا کنسول هم که میگی در عمل داره بهش نزدیک میشه و فروش سریز از دو نسل قبل کمتر هم بوده. فکر کن صنعت گیم نسبت به چندسال قبل کلی بزرگتر شده ولی تعداد فروش کنسولش کمتر شده‌ .

اگر اپشن ۳۰۰ دلاری مثل سری اس نبود همین ۲۰ میلیون و خورده ای فروش هم در کار نبود .

از اون طرفم که دارن ناشر تردپارتی میشن.
نمیدونم چرا یاد اون عرزشی های تو صداوسیما میفتم که میگن ما تو قله ایم.
 
Michael Douse مدیر فروش عنوان Baldur's Gate 3، از مدیریت و نحوه لانچ یوبی سافت در مورد Prince of Persia: The Lost Crown انتقاد کرده و گفته به جای تاکید بر اشتراک و لانچرهای خود یوبی سافت، باید در زمان ریلیز در استیم هم قرار میگرفت( در حالی که یوبی سافت بعد از 8 ماه این کار رو انجام داد). او معتقده که با این کار نه تنها فروش بازی بیشتر میشد، بلکه به احتمال زیاد شماره بعدی هم ساخته میشد. چون تیم سازنده، بسیار قوی هست. او گفته سخت ترین کار، آوردن امتیاز +85 هست. ریلیز مناسب بازی کار خیلی خیلی ساده تریه! که نباید به این صورت انجام میشد.
او به عملکرد ضعیف The Crew Motorfest, Assassin's Creed: Mirage, and Avatar: Frontier of Pandora، اشاره میکنه و میگه میشد نتیجه گرفت که وضعیت اشتراک در زمان ریلیز POP در 2024 خوب نیست.
خلاصه منظور آقای Douse اینه که استراتژی یوبی سافت بر این اساس قرار گرفته که اشتراک رو ارجحیت بده بر فروش خود بازی به صورت مستقل. ایشون معتقده که این نه تنها به نفع گیمرها نیست، بلکه به سازندگان بازی و وضعیت شغلی اون ها هم آسیب میزنه.


DOU.jpg

Baldur's Gate 3 publishing chief calls out Ubisoft's 'broken strategy': If gamers need to get used to not owning games, 'developers must get used to not having jobs'
 
Satya Nadella مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت، 30 میلیون دلار افزایش دستمزد سالیانه داشته. اون هم در سالی که پر از تعدیل نیرو بوده در این شرکت.
نسبت دستمزد ایشون به میانگین پرداختی سالانه مایکروسافت به دیگر کارکنانش، 408 به 1 هست.

Microsoft CEO Nadella asked for pay reduction after security slip, but total comp still rose 63%
 
به نظر میرسه تیم سازنده Prince of Persia The Lost Crown منحل شده و ادامه بازی هم کنسل شده
فروش بازی انتظارات رو برآورده نکرده
Ubisoft has disbanded the team behind Prince of Persia The Lost Crown. Game did not reach expectations and sequel was refused.
چقدر حیف شد
یکی از بهترین تجربه هام بود
متاسفانه این ip دست بد کسی افتاده
 
Companies ranked by Market Cap - CompaniesMarketCap.com
انویدیا طوفان بپا میکند
در شرایطی که nvidia ثروتمندترین کمپانی جهان در تولید تراشه های ai تلقی میشه
بزودی از قدرتمندترین کارت گرافیک جهان RTX5090 رونمایی خواهد کرد
وجود انویدیا همواره باعث قدرتمند تر شدن پلتفرم PC بوده
 
Michael Douse مدیر فروش عنوان Baldur's Gate 3، از مدیریت و نحوه لانچ یوبی سافت در مورد Prince of Persia: The Lost Crown انتقاد کرده و گفته به جای تاکید بر اشتراک و لانچرهای خود یوبی سافت، باید در زمان ریلیز در استیم هم قرار میگرفت( در حالی که یوبی سافت بعد از 8 ماه این کار رو انجام داد). او معتقده که با این کار نه تنها فروش بازی بیشتر میشد، بلکه به احتمال زیاد شماره بعدی هم ساخته میشد. چون تیم سازنده، بسیار قوی هست. او گفته سخت ترین کار، آوردن امتیاز +85 هست. ریلیز مناسب بازی کار خیلی خیلی ساده تریه! که نباید به این صورت انجام میشد.
او به عملکرد ضعیف The Crew Motorfest, Assassin's Creed: Mirage, and Avatar: Frontier of Pandora، اشاره میکنه و میگه میشد نتیجه گرفت که وضعیت اشتراک در زمان ریلیز POP در 2024 خوب نیست.
خلاصه منظور آقای Douse اینه که استراتژی یوبی سافت بر این اساس قرار گرفته که اشتراک رو ارجحیت بده بر فروش خود بازی به صورت مستقل. ایشون معتقده که این نه تنها به نفع گیمرها نیست، بلکه به سازندگان بازی و وضعیت شغلی اون ها هم آسیب میزنه.


View attachment 354695

Baldur's Gate 3 publishing chief calls out Ubisoft's 'broken strategy': If gamers need to get used to not owning games, 'developers must get used to not having jobs'
اینام دیگه خیلی دارن ادای CDPR در میارن، از الان باید برن گوسفند قربونی کنن واسه لانچ بعد که به سرنوشت سایبرپانک دچار نشه :))
 
اینام دیگه خیلی دارن ادای CDPR در میارن، از الان باید برن گوسفند قربونی کنن واسه لانچ بعد که به سرنوشت سایبرپانک دچار نشه :))
اینها هنوز ساختار دیکتاتوری و از بالا به پایین که موقع ساخت سایبرپانک تو cdpr جریان داشت رو دچارش نشدن.
کل تیم یه دستن و هنوز ساختار کمپانی تجاری رو پیدا نکردن.
هنوز با عشق بازی میسازن و بازی نهایی رو نظرات و خرد جمعی استودیو درش خیلی دخیله.


البته اینکه تا چه موقع میتونن اینجور بمونن رو نمیدونم ولی فکر نکنم شکلی که اینها بازی میسازن حداقل تو بازی بعدیشون شرایطی مثل سایبرپانک رو شاهد باشیم.
 
Grand Theft Auto 4 has a spiritual sequel as Just Cause creator teases gritty new open-world game


gta-4-spiritual-successor-grand-theft-auto-just-cause-dev-avalanche-open-world-games-1.jpg GauNR8hXIAA_J7C.jpg

اولین اسکرین شات بازی استودیوی liquid swords هست بنیانگذار استودیو کریساوفر ساندبرگ هست که یکی از موسسین آوالانچ و کارگردان خلاق جاست کاز و مدمکس و ...هست
موتور بازی آنریل 5 هست و جهان باز
گفته به کیفیت اهمیت میده نه کمیت
میگه با یه داستان انتقام جویانه جذاب طرفیم وبازی اسم نداره و تو 2020 تاسیس شده، پس احتمالا 2026-27 میبینیمش
 
اینها هنوز ساختار دیکتاتوری و از بالا به پایین که موقع ساخت سایبرپانک تو cdpr جریان داشت رو دچارش نشدن.
کل تیم یه دستن و هنوز ساختار کمپانی تجاری رو پیدا نکردن.
هنوز با عشق بازی میسازن و بازی نهایی رو نظرات و خرد جمعی استودیو درش خیلی دخیله.


البته اینکه تا چه موقع میتونن اینجور بمونن رو نمیدونم ولی فکر نکنم شکلی که اینها بازی میسازن حداقل تو بازی بعدیشون شرایطی مثل سایبرپانک رو شاهد باشیم.
چون اینا برخلاف cdpr استدیو خصوصی هستند، اصلا مثل cdpr نیستند هر سه ماه بخوان گزارش بدن، بلایی که سر رمدی هم داره میاد،
فقط تنسنت 30 درصد استدیو رو داره که صرفا تو سود شریکه و دخالت نمی کنه!
خودشونم گفتن که بازیمون زود قرار نیست عرضه بشه...حالا سهامی عام بودن، از سه ماه بعد لانچ BG3 باید هی پاورپوینت می ساختن الان کجای کاریم، فلان بخش رفتن سفر تا از موزه های مختلف عکس برداری کنند، فلان بخش یک تیم تحقیقاتی در مورد خوراکی ها راه اندازی کرده، تا تو عنوان بعدیمون استفاده کنیم، از این رو، این بخش زیاد از توالت استفاده می کنه:دی(اینو شوخی کردم:دی ولی عملا گزارش های سه ماهه برخی استدیو هارو می بینیم عملا همین هست:دی)

در کل سهامی عام بودن، باعث میشه راحت سرمایه پیدا کنی، ولی همیشه این دغدغه اینکه گزارش بدی به بالایی ها(حتی سهام دار هایی که کلان سهام ندارند)
کنار اینکه برای فروش، سعی کنی بازیاتو برای عدم شکست احتمالی، فرمولیزه به سمت استاندارد عناوین مین استریم ببری، در دراز مدت، ماهیت اون استدیویی که روزی به ساخت عناوین خاص مطرح بود، عوض می شه!
 
این عکس نادلا رو هر وقت میبینم انگاری گاندی و رامبد جوان رو گرفتن کوبوندن تو هم و نادلا ازش کشیدن بیرون :D

View attachment 354621View attachment 354623 =====================>> View attachment 354624
جوابش شاید این باشه که یک روح که داره مرحله به مرحله در دنیای فیزیکی تکامل پیدا میکنه
پ ن : البته اون بخش رامبد جوانش به فنا رفته
 
Shinji Mikami خالق رزیدنت ایول 4، در مصاحبه ای توضیح داده که چه چیزی باعث میشه یک ریمیک، خوب از آب دربیاد.
او گفته:
"فکر میکنم مهمترین نکته در مورد یک ریمیک خوب، داشتن درک جامع و اصولی از آن چیزی است که باعث شد نسخه اصلی به موفقیت برسد"
"همه چیز باید از پایه ساخته شود. از مثال ها میتوان به ریمیک های کپکام(سری رزیدنت ایول) اشاره کرد"

خود او ریمیک رزیدنت 4 رو بازی و تیم سازنده رو ستایش کرده. معتقده ریمیک رزیدنت 4 خیلی خوب ساخته شد. از جزئیات مبارزات خیلی خوشش اومده. به عنوان مثال زمان بندی بین نشانه گیری و شلیک که در نسخه اصلی به خوبی بالانس شده بود تا هیجان رو منتقل کنه. او میگه تیم سازنده در نسخه ریمیک، درک خیلی خوبی از این قابلیت نشان دادن.

Mikami با تواضع خاصی میگه:
"مورد دیگری که به نظر من خیلی خوب انجام شد این است که آنها سناریوی نصفه و نیمه ای را که در مدت دو هفته نوشتم، بسیار خوب بهینه کرده و به نحو برجسته ای به کار گرفتند. نشان دادند که شخصیت ها و روابط و تعاملات بین آنها را به خوبی درک کرده اند. نه تنها سناریو، بلکه جزئیات دیالوگ ها را هم به بهترین شکل بهینه کردند".

پ.ن: در بخشی از صحبت هاش میگه بیشتر ترجیح میداد عنوان Killer7 رو ریمیک کنه تا اینکه مشغول ریمستر کردن Shadows of the Damned باشه.


Shinji.jpg

Resident Evil 4’s Creator Explains What Makes a Good Remake - IGN
 
اصلا و ابدا با این قضیه که گرافیک کارتونی سقفی داره و اینا الان مثلا تهشن، موافق نیستم!

تو همین ژاپنیا مثلا بازی های انیمه ای رو ببین، ته با شعورشون میشه گرافیک سری ناروتو و کیمیتسو CC2 (که همونم AA مثلا بس تو دیوار بود:-" )

برو بزارشون کنار Arena Fightingهای دیگه...
بقیه حتی شعور انتخاب آرت استایل درست رو ندارن! :D

نه فقط اینا، 99% بازی هاشون محیط های به شدت بی روح و بی هویت دارن! :D
خیلییی زور بزنند طراحی کاراکترا رو اوکی در بیارن، در و دیوار و کوه و جنگل و تپه.... نابود! یعنی واقعا انگار PS2 ...

حالا این متافور رو نزدم من، ولی نمایش هاش واقعا گرافیک کثیفی داشت! انگار همون PS2~PS3 :دی
خیر سرشون اینا مثلا جزو معروف و پولدارای ژاپنند! بقیه بازی های کوچیک که...

تو انیمیشن کاراکترها و کلا پرزنتیشن بازی هاشونم همینند...
بیشوخی این چند ساله میدیدی فلان بازی GAAS چینی از رو فلان IP ژاپنی داره ساخته میشه (و یا بازی اورجینال) قشنگ حتی تفاوت بین GAASهای چینی و ژاپنی هم مشخص بود:دی

مثلا Nanatsu mo Taizaiه موبایل(نمیدونم اومد تهش یا نه)، خیلی چشم نوازتر از اون Arena Fighting ژاپنی بود:-"

بیشوخی چین و کره به نظرم اگر تو بازار بازی های کنسولی فعال تر بشن، راحت میتونند جای بازی های کوچیکتر و غیر IPهای معروف و قدیمی ژاپنی رو تو بازار جهانی بگیرن:-"
این پستتو خیلی وقت بود میخواستم ج بدم انقدر این دوران بزرگسالی سرمون شلوغه:دی
به هر حال باید به راه راست هدایتت کنم:دی

ببین اصولا گرافیک سل شید و کارتونی اگه با رئال قاطی نباشه خدایی یه سقفی داره
اون چیزایی که دیدی مثل یه تیلز جدید بود ماکان (آواتار ناروتو نه اون ماکان) گذاشت گرافیک رئال هم قاطیشون دارن

اما،
زلدا هم سل شید بود ولی جهانش واقعا غنی بود کلی داستان و ایونت رندم میدیدی
از این لحاظ میتونن مانور بدن و بعضا کم کاری شاید کنن

متافور هم جزو مقدسات هست باید دست اتلوس رو بوسید کنسلش نکرد گرافیکش کثیفه چیه بابا:| سر همین مزخرفات خود من خودمو از کنسولی به اسم DS محروم کردم
یا PSP که داشتم هم کرایسیس کور ریخته بودم اوایل هم ژاندارک، ژاندارک رو سر گرافیک همون اول دراپ کردم

درمورد کره و چینم ده ها سال مونده تو‌ گیم به ژاپن برسن، برسن هم باز من و تو مشتری بازی ژاپنی هستیم خاطر جمع باش.

من برام داستان و شخصیت پردازی اینا مهمه اصلا طالب دیدن جاهای مختلف ژاپن و فرهنگش و غیره و غیره م، یاکوزا پرسونا و... رو برای همین چیزا بازی میکنم
 
  • Like
Reactions: tboy2022

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or