Last edited by a moderator:
این عکس نادلا رو هر وقت میبینم انگاری گاندی و رامبد جوان رو گرفتن کوبوندن تو هم و نادلا ازش کشیدن بیرونView attachment 354545
حضرت نادلا تایید کردند که بازی های بیشتری از عناوین انحصاری اکس باکس رو مولتی پلتفرم خواهند مرد
View attachment 354546
Microsoft 2024 Annual Report
اصن رو تعداد مشترکین گیمپس به عنوان فن بیس اصلی و وفادار حساب نکن.داداش 30 - 40 میلیون کمه؟
فکر کنم یک چیزی تو ذهنتون درست کردین که ماکرو سالی 4 تا کنسول بیشتر نمیفروشه و کلا درش تخته شده!
چقدر حیف شدبه نظر میرسه تیم سازنده Prince of Persia The Lost Crown منحل شده و ادامه بازی هم کنسل شده
فروش بازی انتظارات رو برآورده نکرده
Ubisoft has disbanded the team behind Prince of Persia The Lost Crown. Game did not reach expectations and sequel was refused.
اینام دیگه خیلی دارن ادای CDPR در میارن، از الان باید برن گوسفند قربونی کنن واسه لانچ بعد که به سرنوشت سایبرپانک دچار نشهMichael Douse مدیر فروش عنوان Baldur's Gate 3، از مدیریت و نحوه لانچ یوبی سافت در مورد Prince of Persia: The Lost Crown انتقاد کرده و گفته به جای تاکید بر اشتراک و لانچرهای خود یوبی سافت، باید در زمان ریلیز در استیم هم قرار میگرفت( در حالی که یوبی سافت بعد از 8 ماه این کار رو انجام داد). او معتقده که با این کار نه تنها فروش بازی بیشتر میشد، بلکه به احتمال زیاد شماره بعدی هم ساخته میشد. چون تیم سازنده، بسیار قوی هست. او گفته سخت ترین کار، آوردن امتیاز +85 هست. ریلیز مناسب بازی کار خیلی خیلی ساده تریه! که نباید به این صورت انجام میشد.
او به عملکرد ضعیف The Crew Motorfest, Assassin's Creed: Mirage, and Avatar: Frontier of Pandora، اشاره میکنه و میگه میشد نتیجه گرفت که وضعیت اشتراک در زمان ریلیز POP در 2024 خوب نیست.
خلاصه منظور آقای Douse اینه که استراتژی یوبی سافت بر این اساس قرار گرفته که اشتراک رو ارجحیت بده بر فروش خود بازی به صورت مستقل. ایشون معتقده که این نه تنها به نفع گیمرها نیست، بلکه به سازندگان بازی و وضعیت شغلی اون ها هم آسیب میزنه.
View attachment 354695
Baldur's Gate 3 publishing chief calls out Ubisoft's 'broken strategy': If gamers need to get used to not owning games, 'developers must get used to not having jobs'
اینها هنوز ساختار دیکتاتوری و از بالا به پایین که موقع ساخت سایبرپانک تو cdpr جریان داشت رو دچارش نشدن.اینام دیگه خیلی دارن ادای CDPR در میارن، از الان باید برن گوسفند قربونی کنن واسه لانچ بعد که به سرنوشت سایبرپانک دچار نشه
چون اینا برخلاف cdpr استدیو خصوصی هستند، اصلا مثل cdpr نیستند هر سه ماه بخوان گزارش بدن، بلایی که سر رمدی هم داره میاد،اینها هنوز ساختار دیکتاتوری و از بالا به پایین که موقع ساخت سایبرپانک تو cdpr جریان داشت رو دچارش نشدن.
کل تیم یه دستن و هنوز ساختار کمپانی تجاری رو پیدا نکردن.
هنوز با عشق بازی میسازن و بازی نهایی رو نظرات و خرد جمعی استودیو درش خیلی دخیله.
البته اینکه تا چه موقع میتونن اینجور بمونن رو نمیدونم ولی فکر نکنم شکلی که اینها بازی میسازن حداقل تو بازی بعدیشون شرایطی مثل سایبرپانک رو شاهد باشیم.
جوابش شاید این باشه که یک روح که داره مرحله به مرحله در دنیای فیزیکی تکامل پیدا میکنهاین عکس نادلا رو هر وقت میبینم انگاری گاندی و رامبد جوان رو گرفتن کوبوندن تو هم و نادلا ازش کشیدن بیرون
View attachment 354621View attachment 354623 =====================>> View attachment 354624
این پستتو خیلی وقت بود میخواستم ج بدم انقدر این دوران بزرگسالی سرمون شلوغهاصلا و ابدا با این قضیه که گرافیک کارتونی سقفی داره و اینا الان مثلا تهشن، موافق نیستم!
تو همین ژاپنیا مثلا بازی های انیمه ای رو ببین، ته با شعورشون میشه گرافیک سری ناروتو و کیمیتسو CC2 (که همونم AA مثلا بس تو دیوار بود )
برو بزارشون کنار Arena Fightingهای دیگه...
بقیه حتی شعور انتخاب آرت استایل درست رو ندارن!
نه فقط اینا، 99% بازی هاشون محیط های به شدت بی روح و بی هویت دارن!
خیلییی زور بزنند طراحی کاراکترا رو اوکی در بیارن، در و دیوار و کوه و جنگل و تپه.... نابود! یعنی واقعا انگار PS2 ...
حالا این متافور رو نزدم من، ولی نمایش هاش واقعا گرافیک کثیفی داشت! انگار همون PS2~PS3
خیر سرشون اینا مثلا جزو معروف و پولدارای ژاپنند! بقیه بازی های کوچیک که...
تو انیمیشن کاراکترها و کلا پرزنتیشن بازی هاشونم همینند...
بیشوخی این چند ساله میدیدی فلان بازی GAAS چینی از رو فلان IP ژاپنی داره ساخته میشه (و یا بازی اورجینال) قشنگ حتی تفاوت بین GAASهای چینی و ژاپنی هم مشخص بود
مثلا Nanatsu mo Taizaiه موبایل(نمیدونم اومد تهش یا نه)، خیلی چشم نوازتر از اون Arena Fighting ژاپنی بود
بیشوخی چین و کره به نظرم اگر تو بازار بازی های کنسولی فعال تر بشن، راحت میتونند جای بازی های کوچیکتر و غیر IPهای معروف و قدیمی ژاپنی رو تو بازار جهانی بگیرن