سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
کوجیمای 61 ساله، خالق متالگیر، مصاحبه مفصلی با Variety انجام داده و در مورد آینده حرفه ایش صحبت میکنه.
ایشون قراردادی رو با بنگاه WME امضا کرده که نمایندگی او رو در دنیای سینما و تلویزیون به عهده خواهد داشت و از نزدیکی بیشتر به هالیوود و گسترش آی پی های دنیای گیم به دیگر بخش های دنیای رسانه میگه.

View attachment 351587


Video Game Legend Hideo Kojima Talks ‘Death Stranding’ Movie, Signing With WME for His Next Phase in Hollywood (EXCLUSIVE)
کوجیما بیخود و بی جهت گنده میکنن این همه بازی ساز تاپ داریم نمیدونم چرا اسم این اینقدر بولد شده؟ معلوم نیست پول میده یا پارتی داره؟
 
به سونی ربط نداره، تا دراکمن هست، اوضاع همینه و چیزی هم درست نمیشه. هر موقع پای این جهود رو از ویدئو گیم ببرن همه چیز درست میشه، هم از شر این لگبت خلاص میشیم، هم بازی های جدید معرفی میشه، هم فریم ریت ها میره بالا، هم فروش بهتر میشه، کلا این بشر به همه ابعاد ویدئو گیم گند زده.

طبق آمار 38 درصد کارمندان سونی الان با نفوذ این آدم امدن سرکار و همشون لگبت هستن، از این 38 درصد هم 74 درصدشون جوهودن! سونی باید اینارو اخراج کنه، تا هزینه تولید بازی هاشم بیاد پایین. الان بودجه بازی های بعدی که تخت نفوذ دراکمن ساخته میشه هر کدوم 450 میلیون دلاره، اگه این 38 درصد اخراج بشن، این عدد تا 250 میلیون دلار میاد پایین و دیگه مجبور نمیشن پورت PC بسازن یا برن سمت بازی هایی مثل کنکورد. کنکورد که این همه سوژه کرد سونی رو چرا ساختن؟ چون یکی باید خرج بریز و بپاش های دراکمن رو میداد! و از یه طرف خود دراکمن فشار میاورد تا نزاره بازی های سینگل پلیر ساخته بشه تا فقط خودش مطرح باشه و ستاره استدیو بمونه. اینطور که من شنیدم 54 درصد کارمندهارو تهدید به قتل کرده. در نتیجه راهی برای سونی نموند جز ساختن کنکورد که 83 درصد از مدیران مخالف بودن اما 17 درصدی که تحت نفوذ دراکمن بودن مجبور کردن بیفته تو این راه.

حتا کیفیت بازی هم تقصیر دراکمن بود چون خود فایرواک داشت یه چیز دیگه میساخت، اما دراکمن اغفالشون کرد تا اینو بسازن و شبیه فکشن بشه و شکست بخوره تا تو لایو سرویس ها هم باز لست مطرح بمونه فقط. تازه این فقط بخشی از افشاگری هاست که ما میدونیم.
حتی ممکنه همین پستی که فرستادی رو خوده دراکمن نوشته برا رد گم کنی و عادی سازی شرایط:دی! سند رد گم کنیشم کاراکتر cloud هست که تو شرق خلق شده!:دی
بالاخره بازی های کوجیما رو آمریکایی ها درک نمی کنن
بازی های دراکمن رو شرقی ها:دی
 
چیزه جدیدی نگفتن

ولی سونی همچنان به بحث های شت DEI ادامه میده:-&(گل بگیرن این نکبت خونه رو، تا نرینن به کل ps ول نمی کنن، از مدیران یوبی و سایر استدیو هایی که الان به گل نشستن درس عبرت نمی گیرن)

پورت بازی ها ادامه پیدا می کنه

سرمایه گزاری روی لایو سرویس ها ادامه پیدا می کنه(سالها گفتم همینجا لایو سرویس ها ایده جیمبو نبوده، بلکه مدیران ارشد وقتی امار رو می بینن همچین چیزی رو طلب می کنن، فقط جیمبو بسیار بد اجرا کرد این سیاست رو)
View attachment 351598
گزارش ماله دو هفته پیشه. سونی هر سال چند تا میده. اینم corporate report هست
https://www.sony.com/en/SonyInfo/IR/news/2024.html
فقط تو متنش من اینو دیدم

2024-09-28_14-12-49.jpg

لایواکشن هورایزن مگه لغو نشد
 
  • Like
Reactions: noctis-sm3
1727521481218.png

*گویا هنوز نسخه «سوییچ» بازی Five Night at Freddy's: Into the Pit در دسترس نیست؛ فروشگاه‌ها این محصول را ندارند!
*سازندگان دارند پیگیری می‌کنند که چرا این نسخه در بازار وجود ندارد!
*بازی مذکور دیروز برای تمامی کنسول‌ها منتشر شد؛ نسخه PC هجده مرداد آمده بود.

Five Nights at Freddy's: Into the Pit devs not sure why the Switch version isn't available yet
 
لایواکشن هورایزن مگه لغو نشد
پروژه دست نتفلیکس بود!
ولی شورانر سریال به خاطر رفتار هاش(توی پروسه ساخت umbrella academy) از کار برای هورایزن هم برکنارش کردن!
نتفلیکس چیزی رسمی اعلام نکرده که کنسل شد! ولی فعلا پروژه شورانر جدید نداره(اگرم داره چیزی اعلام نکردن)
 
  • Like
Reactions: fire emblem
خاصیت شومن و پروژه بت سازی همینه دیگه
یه نفری که بعد از جدایی کونامی کلا یه شبیه ساز باربری اونم با کمک استودیو های دیگه ساخته جوری نمود پیدا میکنه که انگار هر یه سال در میون داره جوایز گوتی رو درو میکنه و صنعت رو تکون میده
الان دیگه نسل 6-7 یا تا حدی هم هشتم نیست که ملت با این اسمهای پشت بازیها هایپ میشدن و اونها رو استاد خطاب میکردن.
تا وقتی بازی خوب بسازن چرا ولی بعدش نه.

الان کدوم یک از شخصیتهایی که بقول خودت بت هستن بازی بد ساختن و تونستن شان و مقام قبلی خودشون بین طرفدارها رو حفظ کنن؟

Death Stranding یکی از بهترین تجربه های نسل قبل برای خیلیهامون بود.
در مورد شبیه ساز باربری هم واگذارت میکنم به جد sam ، خودش جوابت رو میده:D
من قبول میکنم که کوجیما شومنه که البته به نظرم این نکته مثبتشه ، چون برخلاف کارگردانهای دیگه بازی رو بلده و این تو بحث تبلیغات و ... خیلی به خودش و تیمش کمک میکنه.
ولی شما هم قبول کن هیچ ایده ای در مورد Death Stranding نداری که بهش میگی شبیه ساز باربری.
میلیونها پلیری که بازی کردن و عاشقش شدن ، نمرات منتقدها ، نمرات پلیرها ، یوتوبرها و... همشون دروغ که نمیتونه باشه قربونت برم.

حتما اینی که میگم برات قابل درکه :
یکسری از بازیها هستن که تو نگاه اول اصلا اون ارتباط لازم رو برقرار نمیکنن و باید بهش فرصت داد ولی بعدش مطمئنا چندبرابرش رو برمیگردونن.
حتما خودت این رو تجربه کردی که هنوز تاپیک Evil Within رو میاری بالا.
بازی اگه فراگیر و همه پسند بود عمرا همچین تاپیکی از بهزاد نمیدیدم و عمرا یکی مثل خودت که میگی نماینده بهزادی:D عکس و... درش نمیزاشتی که بخوای چیزی رو ثابت کنی.
یا اون ارتباطی که از بازی گرفتی رو بخوای به این شکل برای پلیرهای دیگه هم به اشتراک بزاری که احتمالا جذب بازی بشن.

DS هم همینطوره ، بازی همه پسندی نیست.
اما قبول کن مثل یکی دوتا از بازیهای آخر میکامی این ساخته کوجیما هم بازی خیلی خوبیه و طرفدارهای دوآتیشه خودش رو هم داره.
اگه کسی حوصله و پشتکار بهزاد رو داشت به همون شکل میتونست تاپیک بحث و تبادل نظر هم برای DS وجود داشته باشه و حتی چند صد صفحه هم پیش بره.
چرا که کلی تئوری ، معما و بحثهای عمیق فلسفی در مورد بازی وجود داره که آخرش نیاز نباشه که تاپیک رو فقط با عکس و... بیاریم بالا.
 
آخرین ویرایش:
حتی ممکنه همین پستی که فرستادی رو خوده دراکمن نوشته برا رد گم کنی و عادی سازی شرایط:دی! سند رد گم کنیشم کاراکتر cloud هست که تو شرق خلق شده!:دی
بالاخره بازی های کوجیما رو آمریکایی ها درک نمی کنن
بازی های دراکمن رو شرقی ها:دی

من جیره خور دراکمن و جهودها و با حفظ سمت فن استدیو هستم که باعث نابودی سونی و به گل نشستن کشتی اصلاحات حضرت جیمبو شده، مگه نمیدونستی؟:دی
 
DS هم همینطوره ، بازی همه پسندی نیست.
اما قبول کن مثل یکی دوتا از بازیهای آخر میکامی این ساخته کوجیما هم بازی خیلی خوبیه و طرفدارهای دوآتیشه خودش رو هم داره.
اگه کسی حوصله و پشتکار بهزاد رو داشت به همون شکل میتونست تاپیک بحث و تبادل نظر هم برای DS وجود داشته باشه و حتی چند صد صفحه هم پیش بره.
چرا که کلی تئوری ، معما و بحثهای عمیق فلسفی در مورد بازی وجود داره که آخرش نیاز نباشه که تاپیک رو فقط با عکس و... بیاریم بالا.
صحبت هات منطقی، منصفانه و آگاهانه هست. خودم هم شخصا معتقدم باید به سلایق مختلف در دنیای گیم احترام گذاشت و درک کرد که هر بازی، بدنه مخاطب خودش رو داره. هر چند کوچک. ولی:
شخصا هر قدر تلاش کردم نتونستم ارتباطی بگیرم با Death Stranding. بهش وقت هم دادم. دیت رفتیم. مسافرت رفتیم. خانواده هامون با هم آشنا شدن. ولی نشد که نشد. :D ;))

واقعیتش همواره دنبال یه فرنچایز مثل متالگیر بودم از کوجیما و DS مثل ... بود که خورد تو صورتم. وجود مسائل عمیق فلسفی هم خوبه. مثل خود متالگیر. ولی در مورد DS ترجیح میدم در دپارتمان فلسفه ادامه پیدا کنه x_x
 
من جیره خور دراکمن و جهودها و با حفظ سمت فن استدیو هستم که باعث نابودی سونی و به گل نشستن کشتی اصلاحات حضرت جیمبو شده، مگه نمیدونستی؟:دی
خداروشکر
بی زحمت، با هیئت همراه به حضور نیشینو و توتوکی هم برسید! بگید ما زیر صندلی جیمبو زدیم که این سیاستارو نبینیم! اونوقت شما می گی باز به لایو سرویس ادامه می دیم؟!:دی این چه وضعشه؟!
زمان مشخص کنید! اصلاحات صورت نگرفت! به ترتیب صندلی رو از هرمن بگیرید، از سد نیشینو هم عبور کنید، به غول آخر حضرت توتوکی رسیدید، بگید کافیه، دیگه کافیه بخشیدیمت! سیس فقط برو...:دی
 
  • Smile
Reactions: Cloud Strife
خاصیت شومن و پروژه بت سازی همینه دیگه
یه نفری که بعد از جدایی کونامی کلا یه شبیه ساز باربری اونم با کمک استودیو های دیگه ساخته جوری نمود پیدا میکنه که انگار هر یه سال در میون داره جوایز گوتی رو درو میکنه و صنعت رو تکون میده
البته لازم به ذکره که همین شبیه‌ساز باربری بیگ وینر سال 2019 شد:دی

Death Stranding - 118
Resident Evil 2 Remake - 94
Sekiro: Shadows Die Twice - 85
 
كوجيما يه بازى هم واسه مايكروسافت داره ميسازه محض اطلاعتون.
البته كينه قديمى از سال ٢٠٠٨ و متال گير ٤ وجود داره.
حالا درسته اينم به سرونوشت اينديانا جونز و بقيه دچار ميشه ولى در هر صورت انقد هيت نديد واسه خودتون خوب نيست :D
 
كوجيما يه بازى هم واسه مايكروسافت داره ميسازه محض اطلاعتون.
البته كينه قديمى از سال ٢٠٠٨ و متال گير ٤ وجود داره.
حالا درسته اينم به سرونوشت اينديانا جونز و بقيه دچار ميشه ولى در هر صورت انقد هيت نديد واسه خودتون خوب نيست :D
mgs4 اتفاقا اون زمان پورت 360 هم شده بود و خوب هم ران میشد :D.
بخاطر بالا بودن حجم بازی و dvd خور بودن 360 عرضش نکردن, استورهای دیجیتال هم که مثل الان راه نی افتاده بود :D.

PS3 exclusive Metal Gear Solid 4 was once ‘running beautifully’ on Xbox 360 | VGC
 
  • Like
Reactions: m.a.t and bezad
كوجيما يه بازى هم واسه مايكروسافت داره ميسازه محض اطلاعتون.
البته كينه قديمى از سال ٢٠٠٨ و متال گير ٤ وجود داره.
حالا درسته اينم به سرونوشت اينديانا جونز و بقيه دچار ميشه ولى در هر صورت انقد هيت نديد واسه خودتون خوب نيست :D
اون بازی که داره واسه مایکروسافت میسازه به احتمال زیاد درب و داغون ترین بازیشه :دی در حد کاتسین هم ازش چیزی نشون ندادن، ویدیو تست موشن کپچر بازیگرا رو پخش کردن اسمشو گذاشتن نریلر و گیم پلیش هم طبق چیزی که لیک شده Until Dawn هست با گیمیک cloud و اپ موبایل :))
من که شخصا مشکلم با کوجیما سر MGS5 ه که بازی رو کاملا ناتمام ریلیز کزد و جای یه دونه باس فایت Sahelanthropus و Episode 51 که کل داستان رو میتونست جمع بکنه زد بازی رو یه دور کپی پیست کرد واسه ۳ تا کاتسین اضافه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or