سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
یوبیسافت احتمالا به هدف شنیدن خواسته های فن ها (شاید تو ظاهر) اقدام به ایجاد یه Survey در مورد تجربه بازی های open-world کرده تا بتونه نظر فن هاش رو بشنوه.

View attachment 351555

پ.ن: چه تو ظاهر یا واقعی حرکت خوبیه
من تو هرنظرسنجی که اینطوری بود و شرکت کردم تهش خیر بوده و تغییرات رو به چشم دیدم.
مطمئنا بهترین شیوه آمارگیری برای استودیوها همینه.
البته خروجی این آمارها و تغییرات احتمالی میره برای 5-4 سال دیگه و بازیهای جدید ، اگه ubi سرپا بمونه.
ولی خب همونطور که گفتی حرکت خوبیه.
===================

اما برای الان و کوتاه مدت خیلی ساده انگارانست این حرفی که میخوام بزنم ولی اگه جای ubi بودم از این تاخیری که به Shadows دادم استفاده میکردم و کلا مدل Yosuke رو با یه قهرمان ژاپنی عوض میکردم.
خیلی پیامد داره این حرکت و حتما براش مشکل هم پیش میاره ولی هرچی که باشه از انتشار بازی با شرایط فعلی به نظرم بهتره.
یعنی انتخاب بین بد و بدتره.

نمیدونم شاید به همین سادگی باشه که با تعویض اسم ، مدل کرکتر و احیانا چندتا سینماتیک مشکل حل بشه و یا احتمالا شاید نیاز باشه که چندماه تاخیر بیشتر هم بزنه که کامل داستان و اتفاقات رو بتونه هماهنگ کنه.
میگم خیلی سطحی و ساده انگارانست ولی به تصویر کلی نگاه کنیم خیلی هم چیز عجیبی نیست.

بحث چندصد میلیون تا بالای میلیارد هزینه ، سود و ضرره.
 
چطور میتونیم شرکت کنیم
فک کنم فقط به صورت ایمیل واسه کاربراش هست من لینک پابلیک واسش پیدا نکردم

من تو هرنظرسنجی که اینطوری بود و شرکت کردم تهش خیر بوده و تغییرات رو به چشم دیدم.
مطمئنا بهترین شیوه آمارگیری برای استودیوها همینه.
البته خروجی این آمارها و تغییرات احتمالی میره برای 5-4 سال دیگه و بازیهای جدید ، اگه ubi سرپا بمونه.
ولی خب همونطور که گفتی حرکت خوبیه.
===================

اما برای الان و کوتاه مدت خیلی ساده انگارانست این حرفی که میخوام بزنم ولی اگه جای ubi بودم از این تاخیری که به Shadows دادم استفاده میکردم و کلا مدل Yosuke رو با یه قهرمان ژاپنی عوض میکردم.
خیلی پیامد داره این حرکت و حتما براش مشکل هم پیش میاره ولی هرچی که باشه از انتشار بازی با شرایط فعلی به نظرم بهتره.
یعنی انتخاب بین بد و بدتره.

نمیدونم شاید به همین سادگی باشه که با تعویض اسم ، مدل کرکتر و احیانا چندتا سینماتیک مشکل حل بشه و یا احتمالا شاید نیاز باشه که چندماه تاخیر بیشتر هم بزنه که کامل داستان و اتفاقات رو بتونه هماهنگ کنه.
میگم خیلی سطحی و ساده انگارانست ولی به تصویر کلی نگاه کنیم خیلی هم چیز عجیبی نیست.

بحث چندصد میلیون تا بالای میلیارد هزینه ، سود و ضرره.
میدونی بیشتر اوقات فک میکنم کلا هابی دیگه براشون مهم نیست و صرفا دیدگاه دیگه ای رو توی ساخت بازی دنبال میکنن. متاسفانه یه سری حمایت از افراد خاص رو هم دارن و هرجوری بخوان این دیدگاهشون رو میبرن جلو ..
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
SilentHill2Remake-4.jpg

رییس استودیو Bloober Team در طی مصاحبه‌ای گفت، بازی Silent Hill 2 Remake پایان همکاری ما با کونامی نخواهد بود.
وی در گفتگویی با Bankier اعلام کرد ما به همکاری خود با کونامی ادامه خواهیم و این پایان ماجراجویی ما نخواهد بود؛ اگرچه این لزوماً به این معنی نیست که ما پروژه سایلنت هیل دیگری را از آنها دریافت خواهیم کرد.

Bloober Team CEO Says Silent Hill 2 Remake 'Isn't The End' Of Its Relationship With Konami - PlayStation Universe
 
آخرین ویرایش:
View attachment 351574

رییس استودیو Bloober Team در طی مصاحبه‌ای گفت، بازی Silent Hill 2 Remake پایان همکاری ما با کونامی نخواهد بود.
وی در گفتگویی با Bankier اعلام کرد ما به همکاری خود با کونامی ادامه خواهیم و این پایان ماجراجویی ما نخواهد بود؛ اگرچه این لزوماً به این معنی نیست که ما پروژه سایلنت هیل دیگری را از آنها دریافت خواهیم کرد.

Bloober Team CEO Says Silent Hill 2 Remake 'Isn't The End' Of Its Relationship With Konami - PlayStation Universe

اگه متاى زرد بيارن احتمالا كونامى ريميك متال گير٢ رو بده بهشون :D
 
کوجیمای 61 ساله، خالق متالگیر، مصاحبه مفصلی با Variety انجام داده و در مورد آینده حرفه ایش صحبت میکنه.
ایشون قراردادی رو با بنگاه WME امضا کرده که نمایندگی او رو در دنیای سینما و تلویزیون به عهده خواهد داشت و از نزدیکی بیشتر به هالیوود و گسترش آی پی های دنیای گیم به دیگر بخش های دنیای رسانه میگه.

kojima.jpg


Video Game Legend Hideo Kojima Talks ‘Death Stranding’ Movie, Signing With WME for His Next Phase in Hollywood (EXCLUSIVE)
 
اگه متاى زرد بيارن احتمالا كونامى ريميك متال گير٢ رو بده بهشون :D
ولی جدی بهترین استدیو برا ریمیک کردن mgs ها، ioi هست! ولی خب سرشون به شدت شلوغ و بعید!
شاید دیزگان خیلی هارو راضی نکرده باشه! ولی به عنوان یک ریمیک کننده! با توجه به سابقه بند، بند استدیو هم به نظرم محصول خوبی می تونه در بیاره! اما افسوس نه کونامی راحت ipشو میده نه سونی پیگیر میشه(اریک ویلیامز بعد از رگناروک گفته بود دوست دارم کسلوینیا بسازم، فنای تاکسیک ریختن، گفتن سانتامونیکا خوب نیست برا این فرنچایز، حالا انگار کونامی چه گل خاصی با نسخه های سه بعدی و AAA کسلوینیا به سر طرفدارهاش زده بود، که سانتامونیکا نمی تونست:دی)
 
ولی جدی بهترین استدیو برا ریمیک کردن mgs ها، ioi هست! ولی خب سرشون به شدت شلوغ و بعید!
شاید دیزگان خیلی هارو راضی نکرده باشه! ولی به عنوان یک ریمیک کننده! با توجه به سابقه بند، بند استدیو هم به نظرم محصول خوبی می تونه در بیاره! اما افسوس نه کونامی راحت ipشو میده نه سونی پیگیر میشه(اریک ویلیامز بعد از رگناروک گفته بود دوست دارم کسلوینیا بسازم، فنای تاکسیک ریختن، گفتن سانتامونیکا خوب نیست برا این فرنچایز، حالا انگار کونامی چه گل خاصی با نسخه های سه بعدی و AAA کسلوینیا به سر طرفدارهاش زده بود، که سانتامونیکا نمی تونست:دی)
خب کسلوانیا رو که مرکوری داره میسازه :D
بازی جدید MercurySteam با اسم رمز "Project Iron" طبق گزارش ناشر بازی 505 Games قراره تا قبل از پایان سال مالی آینده شرکت یعنی 30 ژوئن 2025 عرضه بشه. بازی مولتی پلتفرم و در سبک اکشن سوم شخص RPG با جهانی تاریک و فانتزی هست.

View attachment 351417

[-o<[-o<
 
خب کسلوانیا رو که مرکوری داره میسازه :D
گفتم که:دی
حالا انگار کونامی چه گل خاصی با نسخه های سه بعدی و AAA کسلوینیا به سر طرفدارهاش زده بود، که سانتامونیکا نمی تونست:دی)
مرکوری فعلی، اگرم بسازه که امیدوارم بسازه، مترویدوینیا کلاسیک دو بعدی می سازه:دی(نسخه دوم LoTS رو فکر کنم با است های نسخه یک کونامی که باهم ساخته بودن ادامه دادن، ولی بازی متاسفانه نگرفت، هرچند بازمن لذت بردم! اگه اشتباه می کنم تصحیح کن)(مگر بودجه خفنی داشته باشن وضع استدیو مالی بهتر شده باشه)
ولی وقتی اینا ده تا SH دارن می سازن و به هر رندوم استدیویی اعتماد می کنه برای کسلوینیا هم احتمالا همین مسیر رو بره

اگه سانتامونیکا می ساخت که قرار نبود یک بازی جمع و جور بسازه، منم گفتم یک نسخه AAA سه بعدی! که انصافا تو این سبک هیچکسی مثل سانتامونیکا نمی تونست محصولی در حد اندازه اسم کسلوینیا تحویل بده(اگرم بحث سیاست زدگی سونی هست، تو فکر کن یکذره برا کونامی مهم باشه، اینا تو اقتباس نتفلیکس تا خرخره دایورسیتی رو اجرا کردن:دی)
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
گفتم که:دی

مرکوری فعلی، اگرم بسازه که امیدوارم بسازه، مترویدوینیا کلاسیک دو بعدی می سازه:دی(نسخه دوم LoTS رو فکر کنم با است های نسخه یک کونامی که باهم ساخته بودن ادامه دادن، ولی بازی متاسفانه نگرفت، هرچند بازمن لذت بردم! اگه اشتباه می کنم تصحیح کن)(مگر بودجه خفنی داشته باشن وضع استدیو مالی بهتر شده باشه)

View attachment آپارات - سرویس اشتراک ویدیو(1).mp4

Screenshot 2024-09-27 235701.png
بزار امیدوار بمونیم :D
ولی وقتی اینا ده تا SH دارن می سازن و به هر رندوم استدیویی اعتماد می کنه برای کسلوینیا هم احتمالا همین مسیر رو بره

اگه سانتامونیکا می ساخت که قرار نبود یک بازی جمع و جور بسازه، منم گفتم یک نسخه AAA سه بعدی! که انصافا تو این سبک هیچکسی مثل سانتامونیکا نمی تونست محصولی در حد اندازه اسم کسلوینیا تحویل بده(اگرم بحث سیاست زدگی سونی هست، تو فکر کن یکذره برا کونامی مهم باشه، اینا تو اقتباس نتفلیکس تا خرخره دایورسیتی رو اجرا کردن:دی)
حالا گفتیم کونامی داره برمیگرده ولی دیگه سانتا از قد و قوارش خیلی بزرگتره.
بعد چند سال دوری با همین شلنگ تخته ها بیاد ببینیم چیکار میکنه.

ولی آره این سیاست زدگی ها که الان عملا همه جا کم وبیش هست ، واقعا تو این مشکلی نیست.
میگن مرگ دسته جمعی عروسیه.

حتما سانتا اگه میساخت که قطعا همه آب روغن قاطی میکردیم.
ولی کونامی اهل همچین بریز و بپاشی نیست و خب سونی هم شاید براش جذاب نباشه همچین سرمایه گذاریی که سودش رو کس دیگه ای ببره.
از این آرزوهای درخواستی منم دارم که کونامی MGS بعدی رو بده خود KP بسازه[-o<

دیدم ولی مگه ناشر 505 نیست؟! چه ربطی به کونامی داره؟!:دی
ای بابا ناشر کونامی نیست؟ =((
10 بار اون خبر رو خوندم و ریپلای کردم اون تیکه ناشر رو ندیدم:D
 
آخرین ویرایش:
View attachment 351591

View attachment 351592
بزار امیدوار بمونیم :D

حالا گفتیم کونامی داره برمیگرده ولی دیگه سانتا از قد و قوارش خیلی بزرگتره.
بعد چند سال دوری با همین شلنگ تخته ها بیاد ببینیم چیکار میکنه.

ولی آره این سیاست زدگی ها که الان عملا همه جا کم وبیش هست ، واقعا تو این مشکلی نیست.
میگن مرگ دسته جمعی عروسیه.

حتما سانتا اگه میساخت که قطعا همه آب روغن قاطی میکردیم.
ولی کونامی اهل همچین بریز و بپاشی نیست و خب سونی هم شاید براش جذاب نباشه همچین سرمایه گذاریی که سودش رو کس دیگه ای ببره.
از این آرزوهای درخواستی منم دارم که کونامی MGS بعدی رو بده خود KP بسازه[-o<
دیدم ولی مگه ناشر 505 نیست؟! چه ربطی به کونامی داره؟!:دی
 
  • Sad
Reactions: m.d.makan

Monster Hunter: Wilds Won't Run At 60fps​

https://www.thegamer.com/monster-hunter-wilds-wont-run-at-60fps-capcom-upcoming-video-games/
کنسولهای پایه (PS5/XSX) بازی رو با 30فریم قفل اجرا میکنن.
روی PRO و PC به شکل 30فریم آنلاک اجرا میشه!
حداقل تو روز انتشار این وضعیت بازیه.

کپکام با این انجینش مثل اینکه خیلی داره کلنجار میره و پاشنه آشیلش شده.
مشکلات DD2 دوباره داره اینجا هم دقیقا تکرار میشه.
 
چیزه جدیدی نگفتن

ولی سونی همچنان به بحث های شت DEI ادامه میده:-&(گل بگیرن این نکبت خونه رو، تا نرینن به کل ps ول نمی کنن، از مدیران یوبی و سایر استدیو هایی که الان به گل نشستن درس عبرت نمی گیرن)

پورت بازی ها ادامه پیدا می کنه

سرمایه گزاری روی لایو سرویس ها ادامه پیدا می کنه(سالها گفتم همینجا لایو سرویس ها ایده جیمبو نبوده، بلکه مدیران ارشد وقتی امار رو می بینن همچین چیزی رو طلب می کنن، فقط جیمبو بسیار بد اجرا کرد این سیاست رو)
IMG_20240928_024226.jpg
 
چیزه جدیدی نگفتن

ولی سونی همچنان به بحث های شت DEI ادامه میده:-&(گل بگیرن این نکبت خونه رو، تا نرینن به کل ps ول نمی کنن، از مدیران یوبی و سایر استدیو هایی که الان به گل نشستن درس عبرت نمی گیرن)

پورت بازی ها ادامه پیدا می کنه

سرمایه گزاری روی لایو سرویس ها ادامه پیدا می کنه(سالها گفتم همینجا لایو سرویس ها ایده جیمبو نبوده، بلکه مدیران ارشد وقتی امار رو می بینن همچین چیزی رو طلب می کنن، فقط جیمبو بسیار بد اجرا کرد این سیاست رو)
View attachment 351598
خبر جدیدی منتشر نشده و این هم گزارش مالی چند ماه پیش
DEI هم برای مدیران بالارده کمپانی ها دقیقا Diversity, equity, and inclusion معنا میده ( طبیعیه کمپانی که در چند قاره و کشور های زیادی فعالیت می کنه دنبال برابری / استفاده از استعداد های کشور های مختلف باشه )
مشکل اصلی کارمند ها / کارگردان ها / بزرگان استودیو های غربی / امریکای شمالیه 8-| کسانی که کل صنعت سرگرمی غرب نابود کردن و همچنان هم با قدرت در حالی نابودی بیشتر ان , کسانی که با توهمات عجیب و غریب زندگی می کنن و علاوه بر خودشون بیشمار زالو دیگه هم استخدام کردن


مشکل بزرگتر فن بیس استودیو هاست
همین کسانی که امروز فحش میدن که DEI بد و باید نابود بشه , فردا اگه سونی اقدامی انجام بده 10 برابر بیشتر بهش حمله می کنن / تمسخر می کنن
ماجرا های DEI و افرادی که این تفکر تبلیغ می کنن یه برگه کاغذ نیست که سونی پاره اش کنه و همه چیز تمام بشه , این قصه ها امروز یه درخت تنومند که باید از ریشه قطع بشه

حداقل 50 درصد کارمند های اینسامنیاک / ناتی داگ / سانتا مونیکا / گوریلا + بیشتر کارگردان های مشهور PS باید اخراج بشن
همین کارگردان ها و اعضای استودیو هستن که مدیران تحت فشار گذاشتن و این قصه ها رو داخل بازی قرار میدن / مدیران بالارده از اون طرف فشار میارن و این محتوا ها رو حذف می کنن
Insomniac's Narrative Director Discusses Lack Of LGBTQ Content in Video Games
چیزی که امروز ملت بازی می کنن و فحش میدن در واقع نسخه سانسور شده بازی هاست :D تصور کنید اگه فشار مدیریت نبود چه اتفاقی می افتاد :D ( کنکورد یه گوشه کوچک از دنیایی که مدیریت فشار نمیاره و استودیو هر کاری دوست داره انجام میده )

حالا اگه این افراد اخراج بشن چه اتفاقی می افته ؟ ملت چه واکنشی نشون میدن ؟
 
آخرین ویرایش:
چیزه جدیدی نگفتن

ولی سونی همچنان به بحث های شت DEI ادامه میده:-&(گل بگیرن این نکبت خونه رو، تا نرینن به کل ps ول نمی کنن، از مدیران یوبی و سایر استدیو هایی که الان به گل نشستن درس عبرت نمی گیرن)

پورت بازی ها ادامه پیدا می کنه

سرمایه گزاری روی لایو سرویس ها ادامه پیدا می کنه(سالها گفتم همینجا لایو سرویس ها ایده جیمبو نبوده، بلکه مدیران ارشد وقتی امار رو می بینن همچین چیزی رو طلب می کنن، فقط جیمبو بسیار بد اجرا کرد این سیاست رو)
View attachment 351598

به سونی ربط نداره، تا دراکمن هست، اوضاع همینه و چیزی هم درست نمیشه. هر موقع پای این جهود رو از ویدئو گیم ببرن همه چیز درست میشه، هم از شر این لگبت خلاص میشیم، هم بازی های جدید معرفی میشه، هم فریم ریت ها میره بالا، هم فروش بهتر میشه، کلا این بشر به همه ابعاد ویدئو گیم گند زده.

طبق آمار 38 درصد کارمندان سونی الان با نفوذ این آدم امدن سرکار و همشون لگبت هستن، از این 38 درصد هم 74 درصدشون جوهودن! سونی باید اینارو اخراج کنه، تا هزینه تولید بازی هاشم بیاد پایین. الان بودجه بازی های بعدی که تخت نفوذ دراکمن ساخته میشه هر کدوم 450 میلیون دلاره، اگه این 38 درصد اخراج بشن، این عدد تا 250 میلیون دلار میاد پایین و دیگه مجبور نمیشن پورت PC بسازن یا برن سمت بازی هایی مثل کنکورد. کنکورد که این همه سوژه کرد سونی رو چرا ساختن؟ چون یکی باید خرج بریز و بپاش های دراکمن رو میداد! و از یه طرف خود دراکمن فشار میاورد تا نزاره بازی های سینگل پلیر ساخته بشه تا فقط خودش مطرح باشه و ستاره استدیو بمونه. اینطور که من شنیدم 54 درصد کارمندهارو تهدید به قتل کرده. در نتیجه راهی برای سونی نموند جز ساختن کنکورد که 83 درصد از مدیران مخالف بودن اما 17 درصدی که تحت نفوذ دراکمن بودن مجبور کردن بیفته تو این راه.

حتا کیفیت بازی هم تقصیر دراکمن بود چون خود فایرواک داشت یه چیز دیگه میساخت، اما دراکمن اغفالشون کرد تا اینو بسازن و شبیه فکشن بشه و شکست بخوره تا تو لایو سرویس ها هم باز لست مطرح بمونه فقط. تازه این فقط بخشی از افشاگری هاست که ما میدونیم.
 

Monster Hunter: Wilds Won't Run At 60fps​

https://www.thegamer.com/monster-hunter-wilds-wont-run-at-60fps-capcom-upcoming-video-games/
کنسولهای پایه (PS5/XSX) بازی رو با 30فریم قفل اجرا میکنن.
روی PRO و PC به شکل 30فریم آنلاک اجرا میشه!
حداقل تو روز انتشار این وضعیت بازیه.

کپکام با این انجینش مثل اینکه خیلی داره کلنجار میره و پاشنه آشیلش شده.
مشکلات DD2 دوباره داره اینجا هم دقیقا تکرار میشه.

دمویی که اخیرا برقرار کرده بودن رو PS5 عادی داشته 60 فریم اجرا میشده
فکر نکنم این درست باشه

New Monster Hunter Wilds Stage Demo - 60 FPS on PS5 News
 
  • Like
Reactions: ce7en44 and m.a.t

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or