Last edited by a moderator:
View attachment 351574وی در گفتگویی با Bankier اعلام کرد ما به همکاری خود با کونامی ادامه خواهیم و این پایان ماجراجویی ما نخواهد بود؛ اگرچه این لزوماً به این معنی نیست که ما پروژه سایلنت هیل دیگری را از آنها دریافت خواهیم کرد.
رییس استودیو Bloober Team در طی مصاحبهای گفت، بازی Silent Hill 2 Remake پایان همکاری ما با کونامی نخواهد بود.
Bloober Team CEO Says Silent Hill 2 Remake 'Isn't The End' Of Its Relationship With Konami - PlayStation Universe
ولی جدی بهترین استدیو برا ریمیک کردن mgs ها، ioi هست! ولی خب سرشون به شدت شلوغ و بعید!اگه متاى زرد بيارن احتمالا كونامى ريميك متال گير٢ رو بده بهشون
خب کسلوانیا رو که مرکوری داره میسازهولی جدی بهترین استدیو برا ریمیک کردن mgs ها، ioi هست! ولی خب سرشون به شدت شلوغ و بعید!
شاید دیزگان خیلی هارو راضی نکرده باشه! ولی به عنوان یک ریمیک کننده! با توجه به سابقه بند، بند استدیو هم به نظرم محصول خوبی می تونه در بیاره! اما افسوس نه کونامی راحت ipشو میده نه سونی پیگیر میشه(اریک ویلیامز بعد از رگناروک گفته بود دوست دارم کسلوینیا بسازم، فنای تاکسیک ریختن، گفتن سانتامونیکا خوب نیست برا این فرنچایز، حالا انگار کونامی چه گل خاصی با نسخه های سه بعدی و AAA کسلوینیا به سر طرفدارهاش زده بود، که سانتامونیکا نمی تونست)
بازی جدید MercurySteam با اسم رمز "Project Iron" طبق گزارش ناشر بازی 505 Games قراره تا قبل از پایان سال مالی آینده شرکت یعنی 30 ژوئن 2025 عرضه بشه. بازی مولتی پلتفرم و در سبک اکشن سوم شخص RPG با جهانی تاریک و فانتزی هست.
View attachment 351417
گفتم کهخب کسلوانیا رو که مرکوری داره میسازه
مرکوری فعلی، اگرم بسازه که امیدوارم بسازه، مترویدوینیا کلاسیک دو بعدی می سازه(نسخه دوم LoTS رو فکر کنم با است های نسخه یک کونامی که باهم ساخته بودن ادامه دادن، ولی بازی متاسفانه نگرفت، هرچند بازمن لذت بردم! اگه اشتباه می کنم تصحیح کن)(مگر بودجه خفنی داشته باشن وضع استدیو مالی بهتر شده باشه)حالا انگار کونامی چه گل خاصی با نسخه های سه بعدی و AAA کسلوینیا به سر طرفدارهاش زده بود، که سانتامونیکا نمی تونست)
گفتم که
مرکوری فعلی، اگرم بسازه که امیدوارم بسازه، مترویدوینیا کلاسیک دو بعدی می سازه(نسخه دوم LoTS رو فکر کنم با است های نسخه یک کونامی که باهم ساخته بودن ادامه دادن، ولی بازی متاسفانه نگرفت، هرچند بازمن لذت بردم! اگه اشتباه می کنم تصحیح کن)(مگر بودجه خفنی داشته باشن وضع استدیو مالی بهتر شده باشه)
حالا گفتیم کونامی داره برمیگرده ولی دیگه سانتا از قد و قوارش خیلی بزرگتره.ولی وقتی اینا ده تا SH دارن می سازن و به هر رندوم استدیویی اعتماد می کنه برای کسلوینیا هم احتمالا همین مسیر رو بره
اگه سانتامونیکا می ساخت که قرار نبود یک بازی جمع و جور بسازه، منم گفتم یک نسخه AAA سه بعدی! که انصافا تو این سبک هیچکسی مثل سانتامونیکا نمی تونست محصولی در حد اندازه اسم کسلوینیا تحویل بده(اگرم بحث سیاست زدگی سونی هست، تو فکر کن یکذره برا کونامی مهم باشه، اینا تو اقتباس نتفلیکس تا خرخره دایورسیتی رو اجرا کردن)
ای بابا ناشر کونامی نیست؟دیدم ولی مگه ناشر 505 نیست؟! چه ربطی به کونامی داره؟!
دیدم ولی مگه ناشر 505 نیست؟! چه ربطی به کونامی داره؟!View attachment 351591
View attachment 351592
بزار امیدوار بمونیم
حالا گفتیم کونامی داره برمیگرده ولی دیگه سانتا از قد و قوارش خیلی بزرگتره.
بعد چند سال دوری با همین شلنگ تخته ها بیاد ببینیم چیکار میکنه.
ولی آره این سیاست زدگی ها که الان عملا همه جا کم وبیش هست ، واقعا تو این مشکلی نیست.
میگن مرگ دسته جمعی عروسیه.
حتما سانتا اگه میساخت که قطعا همه آب روغن قاطی میکردیم.
ولی کونامی اهل همچین بریز و بپاشی نیست و خب سونی هم شاید براش جذاب نباشه همچین سرمایه گذاریی که سودش رو کس دیگه ای ببره.
از این آرزوهای درخواستی منم دارم که کونامی MGS بعدی رو بده خود KP بسازه
خبر جدیدی منتشر نشده و این هم گزارش مالی چند ماه پیشچیزه جدیدی نگفتن
ولی سونی همچنان به بحث های شت DEI ادامه میده(گل بگیرن این نکبت خونه رو، تا نرینن به کل ps ول نمی کنن، از مدیران یوبی و سایر استدیو هایی که الان به گل نشستن درس عبرت نمی گیرن)
پورت بازی ها ادامه پیدا می کنه
سرمایه گزاری روی لایو سرویس ها ادامه پیدا می کنه(سالها گفتم همینجا لایو سرویس ها ایده جیمبو نبوده، بلکه مدیران ارشد وقتی امار رو می بینن همچین چیزی رو طلب می کنن، فقط جیمبو بسیار بد اجرا کرد این سیاست رو)
View attachment 351598
چیزه جدیدی نگفتن
ولی سونی همچنان به بحث های شت DEI ادامه میده(گل بگیرن این نکبت خونه رو، تا نرینن به کل ps ول نمی کنن، از مدیران یوبی و سایر استدیو هایی که الان به گل نشستن درس عبرت نمی گیرن)
پورت بازی ها ادامه پیدا می کنه
سرمایه گزاری روی لایو سرویس ها ادامه پیدا می کنه(سالها گفتم همینجا لایو سرویس ها ایده جیمبو نبوده، بلکه مدیران ارشد وقتی امار رو می بینن همچین چیزی رو طلب می کنن، فقط جیمبو بسیار بد اجرا کرد این سیاست رو)
View attachment 351598
Monster Hunter: Wilds Won't Run At 60fps
https://www.thegamer.com/monster-hunter-wilds-wont-run-at-60fps-capcom-upcoming-video-games/
کنسولهای پایه (PS5/XSX) بازی رو با 30فریم قفل اجرا میکنن.
روی PRO و PC به شکل 30فریم آنلاک اجرا میشه!
حداقل تو روز انتشار این وضعیت بازیه.
کپکام با این انجینش مثل اینکه خیلی داره کلنجار میره و پاشنه آشیلش شده.
مشکلات DD2 دوباره داره اینجا هم دقیقا تکرار میشه.
کوجیما بیخود و بی جهت گنده میکنن این همه بازی ساز تاپ داریم نمیدونم چرا اسم این اینقدر بولد شده؟ معلوم نیست پول میده یا پارتی داره؟کوجیمای 61 ساله، خالق متالگیر، مصاحبه مفصلی با Variety انجام داده و در مورد آینده حرفه ایش صحبت میکنه.
ایشون قراردادی رو با بنگاه WME امضا کرده که نمایندگی او رو در دنیای سینما و تلویزیون به عهده خواهد داشت و از نزدیکی بیشتر به هالیوود و گسترش آی پی های دنیای گیم به دیگر بخش های دنیای رسانه میگه.
View attachment 351587
Video Game Legend Hideo Kojima Talks ‘Death Stranding’ Movie, Signing With WME for His Next Phase in Hollywood (EXCLUSIVE)
حتی ممکنه همین پستی که فرستادی رو خوده دراکمن نوشته برا رد گم کنی و عادی سازی شرایط! سند رد گم کنیشم کاراکتر cloud هست که تو شرق خلق شده!به سونی ربط نداره، تا دراکمن هست، اوضاع همینه و چیزی هم درست نمیشه. هر موقع پای این جهود رو از ویدئو گیم ببرن همه چیز درست میشه، هم از شر این لگبت خلاص میشیم، هم بازی های جدید معرفی میشه، هم فریم ریت ها میره بالا، هم فروش بهتر میشه، کلا این بشر به همه ابعاد ویدئو گیم گند زده.
طبق آمار 38 درصد کارمندان سونی الان با نفوذ این آدم امدن سرکار و همشون لگبت هستن، از این 38 درصد هم 74 درصدشون جوهودن! سونی باید اینارو اخراج کنه، تا هزینه تولید بازی هاشم بیاد پایین. الان بودجه بازی های بعدی که تخت نفوذ دراکمن ساخته میشه هر کدوم 450 میلیون دلاره، اگه این 38 درصد اخراج بشن، این عدد تا 250 میلیون دلار میاد پایین و دیگه مجبور نمیشن پورت PC بسازن یا برن سمت بازی هایی مثل کنکورد. کنکورد که این همه سوژه کرد سونی رو چرا ساختن؟ چون یکی باید خرج بریز و بپاش های دراکمن رو میداد! و از یه طرف خود دراکمن فشار میاورد تا نزاره بازی های سینگل پلیر ساخته بشه تا فقط خودش مطرح باشه و ستاره استدیو بمونه. اینطور که من شنیدم 54 درصد کارمندهارو تهدید به قتل کرده. در نتیجه راهی برای سونی نموند جز ساختن کنکورد که 83 درصد از مدیران مخالف بودن اما 17 درصدی که تحت نفوذ دراکمن بودن مجبور کردن بیفته تو این راه.
حتا کیفیت بازی هم تقصیر دراکمن بود چون خود فایرواک داشت یه چیز دیگه میساخت، اما دراکمن اغفالشون کرد تا اینو بسازن و شبیه فکشن بشه و شکست بخوره تا تو لایو سرویس ها هم باز لست مطرح بمونه فقط. تازه این فقط بخشی از افشاگری هاست که ما میدونیم.