سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
طبق اگهی شغلی جدیدی که در وبسایت پلی استیشن قرار گرفته اونها به دنبال متخصص DE&I - استودیوهای پلی‌استیشن (انگلستان) هستند.


"ما به دنبال یک متخصص DE&I هستیم تا به تیم DE&I پلی‌استیشن (PSS) بپیوندد. هدف این نقش تسهیل اجرای مؤثر و پیشرفت ابتکارات تنوع، برابری و شمول (DE&I) ما است. این نقش مسئول مدیریت پروژه‌ها، ارائه پشتیبانی حیاتی برنامه، به حداکثر رساندن بینش‌های مبتنی بر داده و تقویت همکاری بین تیم‌های مختلف برای تضمین موفقیت و هماهنگی برنامه‌های DE&I ما با اهداف سازمانی خواهد بود. این یک نقش فردی است که مستقیماً به مدیر DE&I برای استودیوهای پلی‌استیشن گزارش می‌دهد."

وظایف اصلی / مسئولیت‌ها:

توسعه استعدادها

اجرای و مالکیت عناصر استراتژی DE&I PSS، به ویژه عناصری که به توسعه استعدادها مربوط هستند.

طراحی، راه‌اندازی و رهبری ارائه برنامه‌ها (مانند اسپانسرشیپ) که برای حفظ استعدادهای کم‌نماینده تلاش می‌کنند. افزایش آمادگی برای فرصت‌های رشد و بهبود نمایندگی در سطح کلی و در موقعیت‌های ارشد.

"استعدادهای کم‌نماینده" (Underrepresented talent) در متن اگهی به افرادی اشاره داره که در یک گروه یا صنعت خاص به اندازه کافی حضور ندارنن یا به نسبت جمعیت کلی خود در جامعه یا صنعت کمتر دیده می‌شن. این گروه‌ها ممکنه شامل افراد از اقلیت‌های نژادی، قومی، جنسیتی، یا سایر گروه‌های حاشیه‌ای باشن که معمولاً در موقعیت‌های شغلی کلیدی یا مدیریتی حضور کمتری دارن!!



رهبری مشارکت با تیم‌های منابع انسانی مانند تیم توانمندسازی استعدادها برای قرار دادن DE&I در فرآیندهای استعداد برای PSS. رهبری ارائه برنامه‌هایی که یادگیری، پیشرفت و حفظ استعدادهای کم‌نماینده در سراسر استودیوهای ما را ممکن می‌سازد.

همکاری با تیم جذب استعداد برای توسعه و اجرای استراتژی‌هایی که استعدادهای کم‌نماینده را در همه سطوح PSS جذب می‌کنند.

استخراج داده‌های جمعیتی به طور مداوم برای پیگیری معیارهای DE&I مربوط به حفظ و توسعه گروه‌های کم‌نماینده، به منظور پیگیری پیشرفت در اهداف DE&I، که به ما اجازه می‌دهد مداخلات انجام دهیم و مسئولیت‌پذیری‌ها را ایجاد کنیم.

استفاده از داده‌ها برای شناسایی روندها و شکاف‌ها و استفاده از بینش‌ها برای تأثیرگذاری بر استراتژی کلی استعدادها.

همکاری با تیم جهانی DE&I و تیم عدالت اجتماعی و تیم‌های استعداد اولیه برای بهره‌گیری از تلاش‌ها برای جاسازی برنامه‌های اولیه شغلی در سراسر PSS.


مالکیت کامل بر مسئولیت‌های مدیریت تأمین‌کننده. مدیریت قراردادهای DE&I؛ همکاری با شرکای کلیدی (مدیریت تأمین‌کننده، مالی و قانونی) برای ارائه درخواست‌ها و اطمینان از پردازش قراردادها به‌موقع. راه‌اندازی تأمین‌کنندگان جدید و شرکای خارجی.

رهبری توسعه الگوها، کتابچه‌های راهنما و فرآیندهای بهترین شیوه برای بهبود تلاش‌های DE&I PSS.

شناسایی پیش‌فعالانه خطرات پروژه و فرصت‌ها و ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و نوآورانه.


1000088395.png 1000088394.png
 
Shigeru Miyamoto خالق سوپر ماریو و زلدا، در مصاحبه با فامیتسو گفته که دلش میخواد نینتندو کاملا از کنسول وار فاصله بگیره. او همچنین درباره موزه نینتندو که به تازگی در کیوتو افتتاح شده گفته:
" امیدوارم که کارکنان نینتندو و 3 نسل از والدین و فرزندان ، درباره گذشته نینتندو بیاموزند و به قبیله گرایی کنسول وار کشیده نشوند. امیدوارم نینتندو را درک کنند و درگیر قابلیت های بالا و بهینه سازی بازی ها روی کنسول نشوند "

ニンテンドーミュージアム、宮本茂氏インタビュー。ミュージアムは新入社員やお客さんに「任天堂とは?」を説明するものも兼ねている | ゲーム・エンタメ最新情報のファミ通.com
 
آخرین ویرایش:
Shigeru Miyamoto خالق سوپر ماریو و زلدا، در مصاحبه با فامیتسو گفته که دلش میخواد نینتندو کاملا از کنسول وار فاصله بگیره. او همچنین درباره موزه نینتندو که به تازگی در کیوتو افتتاح شده گفته:
" امیدوارم که کارکنان نینتندو 3 نسل از والدین و فرزندان ، درباره گذشته نینتندو بیاموزند و به قبیله گرایی کنسول وار کشیده نشوند. امیدوارم نینتندو را درک کنند و درگیر قابلیت های بالا و بهینه سازی بازی ها روی کنسول نشوند "

ニンテンドーミュージアム、宮本茂氏インタビュー。ミュージアムは新入社員やお客さんに「任天堂とは?」を説明するものも兼ねている | ゲーム・エンタメ最新情報のファミ通.com

خیلی مصاحبه باحالیه

یه تیکه اش میگه ما نظرمون در مورد AI اینه که ترجیح میدیم فاصله بگیریم. این صرفا به خاطر این نیست که جهت جریان شنا کنیم، بلکه به خاطر اینه که باید واقعا از این موضوع فاصله بگیریم تا اون چیزی که نینتندو رو متمایز می کنه رو پیدا کنیم.

یه تیکه دیگش هم میگه هر وقت اینا یه گروه جدید از فارغ التحصیل ها رو استخدام کمپانی می کنن، میاموتو شخصا براشون کامل سه ساعت سخنرانی می کنه که راه و روش نینتندو رو یاد بده
و اصن فلسفه موزه نینتندو واسه همینه
میاموتو میگه کل این موزه به جای این که جنبه تجاری داشته باشه، خیلی جنبه آموزشی داره. اونم آموزش نه برای مخاطب های نینتندو، بلکه برای کارمنداش
عملا میگه بعد این که خودش و هم نسل هاش از نینتندو برن به هر دلیلی، اون راه و روش نینتندو باید یه جوری به نسل بعد منتقل پیدا کنه و هدف این موزه هم همینه. هدف موزه اینه که اون ریشه چیزی که نینتندو ازش بیرون اومده برای همه کارمندای جدید کمپانی واضح باشه. این حرفش در مورد کنسول وار هم همینه. میگه میخواد این موزه تاثیرش رو کارمندا جوری باشه که متوجه شن کلا ساز و کار نینتندو با بقیه پلتفرم هولدرها که با تکنولوژی های Cutting Edge شون با هم درگیرن فرق داره و تکنولوژی ای که کمپانی تو تمام این صد و خورده ای سال هستی اش دنبالشون بوده با روند فعلی بازار ویدیو گیم متفاوته.

آخرشم میپرسن نینتندو نمیخواد تو جاهای دیگه مثل آمریکا هم موزه بزنه
و میاموتو هم میگه "نه عامو، مگه نگفتم من؟ :دی کل این موزه جنبه اش غیر تجاری ـه و بیشتر مخصوص کارمندای خودمون ساخته شده. دلیلی نداره خارج از کیوتو شعبه دیگه ای ازش بزنیم :دی"
 
بازی جدید MercurySteam با اسم رمز "Project Iron" طبق گزارش ناشر بازی 505 Games قراره تا قبل از پایان سال مالی آینده شرکت یعنی 30 ژوئن 2025 عرضه بشه. بازی مولتی پلتفرم و در سبک اکشن سوم شخص RPG با جهانی تاریک و فانتزی هست.

1839367519548985848_light_nothread.png
 
بازی جدید MercurySteam با اسم رمز "Project Iron" طبق گزارش ناشر بازی 505 Games قراره تا قبل از پایان سال مالی آینده شرکت یعنی 30 ژوئن 2025 عرضه بشه. بازی مولتی پلتفرم و در سبک اکشن سوم شخص RPG با جهانی تاریک و فانتزی هست.

View attachment 351417
کسلوانیا باش.
 
خیلی مصاحبه باحالیه

یه تیکه اش میگه ما نظرمون در مورد AI اینه که ترجیح میدیم فاصله بگیریم. این صرفا به خاطر این نیست که جهت جریان شنا کنیم، بلکه به خاطر اینه که باید واقعا از این موضوع فاصله بگیریم تا اون چیزی که نینتندو رو متمایز می کنه رو پیدا کنیم.

یه تیکه دیگش هم میگه هر وقت اینا یه گروه جدید از فارغ التحصیل ها رو استخدام کمپانی می کنن، میاموتو شخصا براشون کامل سه ساعت سخنرانی می کنه که راه و روش نینتندو رو یاد بده
و اصن فلسفه موزه نینتندو واسه همینه
میاموتو میگه کل این موزه به جای این که جنبه تجاری داشته باشه، خیلی جنبه آموزشی داره. اونم آموزش نه برای مخاطب های نینتندو، بلکه برای کارمنداش
عملا میگه بعد این که خودش و هم نسل هاش از نینتندو برن به هر دلیلی، اون راه و روش نینتندو باید یه جوری به نسل بعد منتقل پیدا کنه و هدف این موزه هم همینه. هدف موزه اینه که اون ریشه چیزی که نینتندو ازش بیرون اومده برای همه کارمندای جدید کمپانی واضح باشه. این حرفش در مورد کنسول وار هم همینه. میگه میخواد این موزه تاثیرش رو کارمندا جوری باشه که متوجه شن کلا ساز و کار نینتندو با بقیه پلتفرم هولدرها که با تکنولوژی های Cutting Edge شون با هم درگیرن فرق داره و تکنولوژی ای که کمپانی تو تمام این صد و خورده ای سال هستی اش دنبالشون بوده با روند فعلی بازار ویدیو گیم متفاوته.

آخرشم میپرسن نینتندو نمیخواد تو جاهای دیگه مثل آمریکا هم موزه بزنه
و میاموتو هم میگه "نه عامو، مگه نگفتم من؟ :دی کل این موزه جنبه اش غیر تجاری ـه و بیشتر مخصوص کارمندای خودمون ساخته شده. دلیلی نداره خارج از کیوتو شعبه دیگه ای ازش بزنیم :دی"
انصافا از نظر حفظ فرهنگ کمپانی و نظم، نینتندو چندین سر و گردن از تمام کمپانی های صنعت بالاتره. دیگه دوران پخش و پلا کار کردن و استدیو زدن گذشته. اگرم استدیویی خارج مقر اصلی تاسیس میشه فقط باید نقشش در حد ساپورت و تسهیل ساخت باشه نه هر کی یه جای دنیا ساز خودشو بزنه. کاش اون یکی پلتفرم هولدر مذکورم متوجه این قضیه شه برگرده سرزمین مادریش :D
 
بازی جدید MercurySteam با اسم رمز "Project Iron" طبق گزارش ناشر بازی 505 Games قراره تا قبل از پایان سال مالی آینده شرکت یعنی 30 ژوئن 2025 عرضه بشه. بازی مولتی پلتفرم و در سبک اکشن سوم شخص RPG با جهانی تاریک و فانتزی هست.

View attachment 351417
ای جان . خداوکیلی یا کسلوانیا باشه یا یه چیزی تو همون مایه ها . Lords of Shadows ناموسی بود .
 
طبق اگهی شغلی جدیدی که در وبسایت پلی استیشن قرار گرفته اونها به دنبال متخصص DE&I - استودیوهای پلی‌استیشن (انگلستان) هستند.


"ما به دنبال یک متخصص DE&I هستیم تا به تیم DE&I پلی‌استیشن (PSS) بپیوندد. هدف این نقش تسهیل اجرای مؤثر و پیشرفت ابتکارات تنوع، برابری و شمول (DE&I) ما است. این نقش مسئول مدیریت پروژه‌ها، ارائه پشتیبانی حیاتی برنامه، به حداکثر رساندن بینش‌های مبتنی بر داده و تقویت همکاری بین تیم‌های مختلف برای تضمین موفقیت و هماهنگی برنامه‌های DE&I ما با اهداف سازمانی خواهد بود. این یک نقش فردی است که مستقیماً به مدیر DE&I برای استودیوهای پلی‌استیشن گزارش می‌دهد."

وظایف اصلی / مسئولیت‌ها:

توسعه استعدادها

اجرای و مالکیت عناصر استراتژی DE&I PSS، به ویژه عناصری که به توسعه استعدادها مربوط هستند.

طراحی، راه‌اندازی و رهبری ارائه برنامه‌ها (مانند اسپانسرشیپ) که برای حفظ استعدادهای کم‌نماینده تلاش می‌کنند. افزایش آمادگی برای فرصت‌های رشد و بهبود نمایندگی در سطح کلی و در موقعیت‌های ارشد.

"استعدادهای کم‌نماینده" (Underrepresented talent) در متن اگهی به افرادی اشاره داره که در یک گروه یا صنعت خاص به اندازه کافی حضور ندارنن یا به نسبت جمعیت کلی خود در جامعه یا صنعت کمتر دیده می‌شن. این گروه‌ها ممکنه شامل افراد از اقلیت‌های نژادی، قومی، جنسیتی، یا سایر گروه‌های حاشیه‌ای باشن که معمولاً در موقعیت‌های شغلی کلیدی یا مدیریتی حضور کمتری دارن!!



رهبری مشارکت با تیم‌های منابع انسانی مانند تیم توانمندسازی استعدادها برای قرار دادن DE&I در فرآیندهای استعداد برای PSS. رهبری ارائه برنامه‌هایی که یادگیری، پیشرفت و حفظ استعدادهای کم‌نماینده در سراسر استودیوهای ما را ممکن می‌سازد.

همکاری با تیم جذب استعداد برای توسعه و اجرای استراتژی‌هایی که استعدادهای کم‌نماینده را در همه سطوح PSS جذب می‌کنند.

استخراج داده‌های جمعیتی به طور مداوم برای پیگیری معیارهای DE&I مربوط به حفظ و توسعه گروه‌های کم‌نماینده، به منظور پیگیری پیشرفت در اهداف DE&I، که به ما اجازه می‌دهد مداخلات انجام دهیم و مسئولیت‌پذیری‌ها را ایجاد کنیم.

استفاده از داده‌ها برای شناسایی روندها و شکاف‌ها و استفاده از بینش‌ها برای تأثیرگذاری بر استراتژی کلی استعدادها.

همکاری با تیم جهانی DE&I و تیم عدالت اجتماعی و تیم‌های استعداد اولیه برای بهره‌گیری از تلاش‌ها برای جاسازی برنامه‌های اولیه شغلی در سراسر PSS.


مالکیت کامل بر مسئولیت‌های مدیریت تأمین‌کننده. مدیریت قراردادهای DE&I؛ همکاری با شرکای کلیدی (مدیریت تأمین‌کننده، مالی و قانونی) برای ارائه درخواست‌ها و اطمینان از پردازش قراردادها به‌موقع. راه‌اندازی تأمین‌کنندگان جدید و شرکای خارجی.

رهبری توسعه الگوها، کتابچه‌های راهنما و فرآیندهای بهترین شیوه برای بهبود تلاش‌های DE&I PSS.

شناسایی پیش‌فعالانه خطرات پروژه و فرصت‌ها و ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و نوآورانه.


View attachment 351410View attachment 351411
خوبه، اینطوری احتمالا می خوان از دید خودشون به اقلیت 1درصدی جامعه ای که به اشتباه است*ریت و همچنین جنس مذکر شدن بیشتر بها بدن :-"
 
آخرین ویرایش:
حالا صبر کن شاید ریمستر باشه :دی
تا باشه از این ریمسترها.
اون نسخه PS3 رو اگه بدن هنوز هم خفنه.
واقعا بازی ترسناک به کیفیت اون ندیدم.
الان از این جامپ اسکیری ها ریخته ولی اون 5سانت میرفت زیر پوستت ، کاشی صفت ولم نمیکرد:دی
 
آخرین ویرایش:
چقدر منتظر موندیم اسپیناف Ghost رو بسازه :x
من از دوره PS2 یادمه که تو گیم نت با بچه ها در موردش صحبت میکردیم.
starcraft-spin-off-cancelled-by-blizzard-to-focus-on-overwatch-2.jpg
امیدوارم فقط آنلاین نباشه و یه کمپین خفن هم بزنن تنگش.
همچنین مایکروسافت تیم استراتژی ساز بلیزارد رو هم دوباره جمع کنه که روی نسخه سوم کار کنن.
خیلی خبر خوبی بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or