سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
منظورم این بود که پورت 360 لیک بشه, کجا همچین چیزی گفته شده؟
دلیلی نداره که کوجیما نخواد بازیش پورت پلتفرمی نشه, مگر اینکه پلتفرمی شکست خورده باشه.
رایان پتون کارمند سابق کوجیما پروداکشن تو کتاب Ultimate History of Video Game میگه سونی هیچ قرادادی با کوجیما سر MGS4 نداشت. کوجیما در اون مقطع دوست نداشت با اکس باکس کار کنه و نمی‌خواست که بازی رو پورت کنه. موضوعی که بعد از جدایی از کونامی هم رخ داد.
 
آقای Shutaro Ida کارگردان بازی‌هایی چون Bloodstained و کستلوانیا، در توییتی متاسفانه اعلام کرد به سرطان مبتلا شده و از ساخت پروژه Bloodstained 2 کنار میرود.

"من، شوتارو، که با نام‌های کری بوی و کری سنن نیز شناخته می‌شود، به سرطان مبتلا شدم و زندگی‌ام را با مبارزه با این بیماری آغاز کردم.
من قبلاً بحث درباره دنباله Bloodstained را شروع کرده بودم و ایده های مختلفی برای بازی دارم. از این به بعد این کار را به دیگران می سپارم. از حمایت شما متشکرم.»


تهیه کننده این عناوین نیز با ری‌-توییت کردن ایشان افزود.

تا به امروز، سری DS [Castlevania] و Bloodstained عمدتا توسط کارگردان Shutaro ساخته شده‌اند. آنها را واقعاً می توان آثار ایشان نامید.

این ضربه بزرگی است که وی در حال کناره گیری از پروژه است، اما ما تمام تلاش خود را برای جبران آن انجام خواهیم داد. ما امیدواریم که او به زودی بهبود یابد تا بتوانیم دوباره با هم کار کنیم."


Castlevania veteran Shutaro Ida steps down from Bloodstained 2 following cancer diagnosis | VGC
 
کوجیما بیخود و بی جهت گنده میکنن این همه بازی ساز تاپ داریم نمیدونم چرا اسم این اینقدر بولد شده؟ معلوم نیست پول میده یا پارتی داره؟
کوجیما واقعا کارش درست بوده اما هر کسی دورانی داره کوجیما با 4 تا متال گیر اصلی واقعا خودش ثابت کرده

اما این دلیل نمی شه ازش بت بسازیم که دیگه هر چی بسازه بگیم خوبه واقعا متال 5 با دث بی خود بودن من کاری ندارم کونامی چیکارا کرده خود بازی نسخه 5 خوب نبود اصلا نصفه بودنش به کنار خود بازی خیلی ایراد داشت.
دث هم که حوصله سر بر ترین بازی تاریخ باید نام بگیره

من همیشه گفتم اگر اسم کوجیما از روی دث پاک می شد می گفتن یکی دیگه ساخته همینایی که می گن بهترین بازی عمرم بود می شد اشغال ترین بازی عمرشون کلی هیت می دادن
یا اگه بعدش می رفت با ماکروسافت همکاری می کرد بازیش انحصاری مایکروسافت می شد همینا هیت می دادن

اما اگر بتونید بدون اینکه توجه کنید بازی برای کیه یا انحصاری چه شرکتیه نظر بدید تازه به مسیر درست پا گذاشتید
 
کسایی که به فانتوم پین و DS میگن بد و بی‌خود اصلا بازی هم می‌کنن؟ :D

حالا ds سليقه اييه ولى اونم نميشه با قاطعيت گفت بهش بد!
ولى فانتوم پين گير دادن بهش واقعا عجيبه!
اگه كسى طرفدار قديمى متال گير باشه و صرفا بخواد به داستانش ايراد بگيره اونم نسبت به بقيه همين سرى واقعا وارده و اونم تازه تقصير تيم سازنده نبود.
ولى اگه غير ازين حالت باشه يا كليت بازى رو بخواد زير سوال ببره يا هيتره يا اصلا نميدونه گيم چيه و همون بره سراغ فورتنايت و اينا.
 
آخرین ویرایش:
حالا ds سليقه اييه ولى اونم نميشه با قاطعيت گفت بهش بد!
ولى فانتوم پين گير دادن بهش واقعا عجيبه!
اگه كسى طرفدار قديمى متال گير باشه و صرفا بخواد به داستانش ايراد بگيره اونم نسبت به بقيه همين سرو واقعا وارده و اونم تازه تقصير تيم سازنده نبود.
ولى اگه غير ازين حالت باشه با كليت بازى رو بخواد زير سوال ببره يا هيتره يا اصلا نميدونه گيم چيه و همون بره سراغ فورتنايت و اينا.
مورد دوم کاملا درسته :D
 
ام جی اس وی یکی از بهترین و پیشرفته ترین گیم پلی های تاریخ رو داره، هیچ وقت یادم نمیره بازی کردن دوستم رو میدیدم که با باس Skulls میجنگید و پرهام ریخته بود که چقدر خارق العاده و شگفت انگیزه... از گیم پلی تا طراحی و مخوف بودن باس و باقی... (من فن ام جی اس نیستم V هم تموم نکردم و بیشتر بازی کردن دوست هام رو دیدم، ولی اون قدری بازی کردم که بفهمم گیم پلی فوق ابر حرفه ای هست، و حقیقتا داستان و لور و شخصیت هاش رو درست نمیشناسم، با این حال همینم زیاد دیدم ملت ایراد گرفتند که پتانسیل اسکال فیس مخصوصا بیشتر بوده و میتونست تو بازی بهتر دیده شه، دیگه فکر کن اینی که فک من رو انداخته زمین فن ها میگن Waste شده :D اگر ویست نمیشد دیگه چی بود؟

کلا ام جی اس وی یکی از بهترین گیم پلی های تاریخه بدون تردید، اگرم ایرادی داشته باشه (بر اساس گفته های فن ها) فکر کنم همون داستان و اندگیم و چیدمان بازی باشه و بخش های کات شده... دنیای بازی و لوکیشن هام فکر کن "سلیقه" باید حساب بشه...
 
DS حتی اگه اسم کوجیما رو هم ازش حذف کنیم باز هم تجربه تک و خاصیه که هیچ جا مثلش پیدا نمیشه
این تک بودن برای گفتن این که خوبه یا بده نیست, ولی آره برای کاری که طراحی شده بازیه خوبیه, اما به سلیقه هرکسی نمیخوره.

درباره mgs5 با اینکه بنظرم بازی خیلی خوبی بود, ولی اگه گیم پلی رو بخوایم بگیم بشخصه با انیمیشن و فیزیک این بازی مشکل داشتم و دارم
مخصوصا وقتی بزاریدش کنار GZ به راحتی میفهمید که چطور دانگرید شده (یکبار پشت سر هم بازیشون کنید)
حتی لول دیزاین, آبجکتیوها و اتمسفر فنتوم پین در حد GZ نبود, انگار که این بازی میتونست بیشتر از این حرفا باشه ولی نشد.

درباره داستان هم بشخصه نه فقط به عنوان طرفدار سری, بلکه در کل بنظرم نحوه روایت این بازی جالب نبود.
حتی اگه بگیم سریال هست, خب سریال ها هر قسمتش یه داستانی داره که بیننده میبینه
اما قسمت های فنتوم پین اکثرشون هیچ داستانی ندارن, باس فلان فرمانده داره میره دستگیرش کن
باس فلان چیز رو به بیس بیار و..., نمیشه انکار کرد که با وجود تفاوت هر مرحله اصلی با مرحله دیگه بدون داستان همش حس فیلر رو داره (تازه مراحلی فرعی کع واقعا همش فیلر).
از اونطرف مپ بازی بیرون از مراحل هیچ نکته جالبی نداره و خالی هست (که البته مدل طراحیش این مدلیه).

بهترین مرحله ها همونایین که توشون روایت واقعی و کات سین هست, مشخصه که اینجا هم داستان فدای گیم پلی خلاثانه و آزاد شده بود.
و هم نوع روایت آزمایشی و خاص (از نظر من) به بازی ضربه زده بود. البته که این ایراد رو هم از DS میشه گرفت.

رایان پتون کارمند سابق کوجیما پروداکشن تو کتاب Ultimate History of Video Game میگه سونی هیچ قرادادی با کوجیما سر MGS4 نداشت. کوجیما در اون مقطع دوست نداشت با اکس باکس کار کنه و نمی‌خواست که بازی رو پورت کنه. موضوعی که بعد از جدایی از کونامی هم رخ داد.
اون مقطع که شما میگی موقع ساخت بازی بود, بعد از اون کوجیما با اکس باکس داشت کار میکرد و برای پورت اکس باکس mgs5 و rising برنامه داشته.
حالا نمیدونم این پورت دقیقا کی ساخته شده ولی اگه 2009 یا 2010 بوده, بعید میدونم که مشکل از کوجیما لوده باشه
احتمالا کونامی لوده که نمیخواسته 4 دیسک تولید کنه.
 
چند وقته پیش یک خبر به عنوان شایعه اومده که میگه مایکروسافت به ایکس باکس گفته یا دستور داده که برای تبلیغ cod black ops 6 از عنوان day 1 gamepass استفاده نکنه که همین امروز یک تیزر ۳۰ ثانیه‌ای تو یوتوب ایکس باکس اومده که دقیقاً روی اومدن داخل گیم پس تاکید داره.خیلی به شایعات اهمیت ندید
این تایتل و خود تریلر:
Play Call of Duty®: Black Ops 6 Day One with Game Pass

پ.ن: لعنتی بیار کل اون آرشیو cod رو روی گیم پس دیگه~X(\m/
 
saber داره روی یک عنوان نقش آفرینی AAA از سری آواتار کار می کنه، داستان هزاران سال قبل از انیمیشن هست، و نقش یک کاراکتر جدید رو به عهده خواهیم داشت، پروژه هم اوایل کار هست، و قراره بزرگ ترین بازی اقتباسی از این سری باشه...

Avatar: The Last Airbender Is Getting a AAA RPG With Saber Interactive and Paramount Game Studios - EXCLUSIVE - IGN
.
.
.
نسخه عادی horizon 1 از اپیک استور حذف شد و ریمستر جایگزین شده!(احتمالا بزودی از سایر استور ها حذف می شه)
پ ن1:قبل از حذف، نسخه عادی هم قیمت نسخه ریمستر تو فروشگاه اپیک بوده
Horizon Zero Dawn Has Been Removed From Epic Games Store Ahead of Remaster
 
آخرین ویرایش:


20241003_205633.jpg

طبق خبر گویا بعد از مشاهده پایان بندی آنتیل دان گویا گمان میرود این عنوان ادامه داشته باشد. گویا در پایان، سازندگان یک پایان کاملاً جدید را آن اضافه کرده‌اند که راه را برای دنباله‌اش هموار می کند. در بازی اصلی، بازیکنان فقط می‌توانستند به دو نتیجه برسند:​


یا جاش در حال مرگ، یا تبدیل شدن او به وندیگو. با این حال، در بازی Until Dawn Remake، توسعه دهندگان یک پایان کاملاً جدید اضافه کرده اند، جایی که جاش زنده می ماند.


Until Dawn Remake’s Leaked Ending Hints at Possible Sequel
 
کونامی گفته ریمیک متال گیر سولید 1، سخت تر از متال گیر 3 خواهد بود.
Noriaki Okamura تهیه کننده سری متال گیر، در مصاحبه ای که با فامیتسو انجام داده، احتمال ریمیک های دیگر از این سری رو رد نکرده. اما گفته به این زودی ها انجام نمیشه. به این دلیل که این ریمیک ها به خلق بسیاری از المان های کاملا جدید نیاز خواهد داشت.
او همچنین گفته "در حال حاضر مشغول برداشتن گام های بعدی برای این فرنچایز هستیم که از زمان جدایی خالق آن، هیدئو کوجیما، تقریبا مسکوت مانده است. ولی برای تصمیمات آینده منتظر بازخورد ریمیک 3(دلتا) خواهیم ماند. قبل از رفتن تمام کسانی که دست اندر کار نسخه های اصلی بودند، باید راهی را برای حفظ سری متال گیر برای 10 تا 50 سال آینده باز کنیم. این چیزی است که حتما باید آن را به انجام برسانیم."

ریمیک شماره 3 در واقع یک آپگرید یک به یک و با حداقل تفاوت با نسخه اصلی است.
به نظر میرسه کونامی بیشتر متمرکز شده بر حفظ میراث این مجموعه تا گسترش خط داستانی


Nakam.jpg

『メタルギア ソリッド デルタ』国内初インタビュー。原作の感動そのものを新世代へ届ける。『MGS』シリーズの今後も訊いた【TGS2024】 | ゲーム・エンタメ最新情報のファミ通.com
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or