Last edited by a moderator:
اونم به خاطر کثافتی بود که مایکرو شروع کرد به زدن با acquisition war ـی که شروع کرد و همه کمپانیا شروع کردن به استدیو خریدن، مطمئنا اگه مایکرو انقدر اگرسیو رفتار نکرده بود سونی با رقم خیلی پایین تری میتونست بانجی رو بخره.به نظرم سونی یه بیانیه بده بگه بزرگ ترین کلاه تاریخ صنعت گیم سرشون رفته و 3.6 میلیارد پول بی زبون رو ریختن تو چاه توالت بهتره و یه مزایده بذارن ببینن کسی 20-30 میلیون پول بابت این بانجی لعنتی میده یا نه اگه نه هم بدن خیریه ای جایی خلاصه مجانی هم شده واگذارش کنن . جلو ضررو هر وقت بگیری منفعته ( greenlight به concord و خراب کردن مالتی پلیر Tlou از هنرهای بانجیه ) .
به این فهرست نگاه کن که سونی چند تا از استودیوهای پلیاستیشن رو خودش تشکیل داده و چند تا رو خریده.اونم به خاطر کثافتی بود که مایکرو شروع کرد به زدن با acquisition war ـی که شروع کرد و همه کمپانیا شروع کردن به استدیو خریدن، مطمئنا اگه مایکرو انقدر اگرسیو رفتار نکرده بود سونی با رقم خیلی پایین تری میتونست بانجی رو بخره.
حالا باز کاری که کرده به نظرم جلوی ضررو تا حدی گرفته که یه سری رو فرستاده تو یه استدیو جدید و یه سریم از تیم اصلی جدا کرده.
به خاطر آی پی نبود.اصلا احمقانه بود یک استدیو رو بخاطر یک ایپی با اون قیمت توهمی بخری.
گفته بودن Final Shape انتهای داستان اصلی هست که از Destiny 1 تا الان ادامه داشته و تموم شدن این داستان لزوما به معنی بازی جدید نیستگفته بودن final shape آخرین اکسپنشن destiny هست.الان اگه D3 وجود نداره میخواد چیکار کنه سال بعدی؟
دستینی 3 ای در کار نبوده، یه اسپین اف بوده که قبل از اخراجها کنسل شده و کل نیروها رو همین dlc دستینی و ماراتن و اون یکی آیپی کار میکردن
View attachment 345300
در اصل زمانی که اینا 900 نفر بودن١٣٠٠ نفر كارشون ساخت dlc و اسپين آف و ساپورت بوده فقط؟
از سيستم بروكراسى ايران مفت خوراى بيشترى داشتن كه
حداقل تا آخر نسل باید اثرات مدیریت قبلی رو آب و جارو کننبه نظرم سونی یه بیانیه بده بگه بزرگ ترین کلاه تاریخ صنعت گیم سرشون رفته و 3.6 میلیارد پول بی زبون رو ریختن تو چاه توالت بهتره و یه مزایده بذارن ببینن کسی 20-30 میلیون پول بابت این بانجی لعنتی میده یا نه اگه نه هم بدن خیریه ای جایی خلاصه مجانی هم شده واگذارش کنن . جلو ضررو هر وقت بگیری منفعته ( greenlight به concord و خراب کردن مالتی پلیر Tlou از هنرهای بانجیه ) .
پیت پارسونز، مدیرعامل استودیو بانجی، میگوید که عوامل مختلفی در تصمیمگیری برای انجام این اخراجهای گسترده و جابهجایی نیروها نقش داشته است. او گفت که هدف بانجی برای بیشتر از ۵ سال این بود که بتواند ۳ فرنچایز جهانی و پایدار عرضه کند. بنابراین تیمهای جداگانهای برای گسترش مجموعه Destiny، توسعه بازی Marathon و خلق یک پروژه دیگر تشکیل شدند.١٣٠٠ نفر كارشون ساخت dlc و اسپين آف و ساپورت بوده فقط؟
از سيستم بروكراسى ايران مفت خوراى بيشترى داشتن كه
هدفشون اینه اون ۵۰۰-۴۰۰ نفری که تو ژاپن Xbox میخرن دیگه پولشون رو هدر ندن و الکی کنسول نخرنمایکروسافت اعلام کرد که قیمت کنسولهای ایکسباکس سری ایکس|اس را در ژاپن افزایش میدهد.
Microsoft Announces Xbox Series X|S Price Increase For Japan
پ.ن: :/