سرخط خبرها

دستینی 3 ای در کار نبوده، یه اسپین اف بوده که قبل از اخراجها کنسل شده و کل نیروها رو همین dlc دستینی و ماراتن و اون یکی آیپی کار میکردن

View attachment 345300

١٣٠٠ نفر كارشون ساخت dlc و اسپين آف و ساپورت بوده فقط؟
از سيستم بروكراسى ايران مفت خوراى بيشترى داشتن كه :D
 
١٣٠٠ نفر كارشون ساخت dlc و اسپين آف و ساپورت بوده فقط؟
از سيستم بروكراسى ايران مفت خوراى بيشترى داشتن كه :D
در اصل زمانی که اینا 900 نفر بودن

جدا از کار رو اکسپنشنش های دستینی...
روی ماراتن
و یک پروژه به اسم رمز (متر) کار می کردن(که قبل از خریده شدن توسط سونی میگن این کنسل شده)
و روی یک عنوان MOBA که همچنان در دست ساخته!
یعنی با همین تعدادی که الان هستن داشتن رو 4 پروژه کار می کردن!

صرفا بعد از خرید با توهم عجیب اینا تعداد زیادی استخدام کردن! الانم برگشتن به حالت قبل!!!(اینا قبل از خریده شدنم زیاد بودن، چه برسه با این تعداد استخدامی ها، ولی چاره چیه، کمپانی که میره سمت DEI قطعا تعداد زیادی رو به خاطر سیاست ها الکی استخدام می کنه که ذره ای مفید نیستند، از اونطرف برای عدم فعالیت های اینا باید به تعداد همینا یا بیشتر استخدام کنه که عدم کارایی این افراد رو جبران کنند و پروژه ها عقب نیوفته:دی)
 
  • Like
Reactions: Destro
به نظرم سونی یه بیانیه بده بگه بزرگ ترین کلاه تاریخ صنعت گیم سرشون رفته و 3.6 میلیارد پول بی زبون رو ریختن تو چاه توالت بهتره و یه مزایده بذارن ببینن کسی 20-30 میلیون پول بابت این بانجی لعنتی میده یا نه اگه نه هم بدن خیریه ای جایی خلاصه مجانی هم شده واگذارش کنن . جلو ضررو هر وقت بگیری منفعته ( greenlight به concord و خراب کردن مالتی پلیر Tlou از هنرهای بانجیه ) .
حداقل تا آخر نسل باید اثرات مدیریت قبلی رو آب و جارو کنن 🤣🤣🤣💩

١٣٠٠ نفر كارشون ساخت dlc و اسپين آف و ساپورت بوده فقط؟
از سيستم بروكراسى ايران مفت خوراى بيشترى داشتن كه :D
پیت پارسونز، مدیرعامل استودیو بانجی، می‌گوید که عوامل مختلفی در تصمیم‌گیری برای انجام این اخراج‌های گسترده و جابه‌جایی نیروها نقش داشته است. او گفت که هدف بانجی برای بیشتر از ۵ سال این بود که بتواند ۳ فرنچایز جهانی و پایدار عرضه کند. بنابراین تیم‌های جداگانه‌ای برای گسترش مجموعه Destiny، توسعه بازی Marathon و خلق یک پروژه دیگر تشکیل شدند.

در نهایت اما بانجی متوجه جاه‌طلبی بیش از اندازه خود شد و این نکته را دریافت که ظرفیت و توان توسعه، گسترش و پشتیبانی از ۳ پروژه به‌طور همزمان را ندارد و هدف آن‌ها واقع‌بینانه نبود.

به اینها هم مثل ناتی و سایر استودیو ها بیش از توانشون زور کرده بودن که خوب وقتی اون فشار برداشته شد زدن کنسل کردن ... فقط موندم سونی اون ۴ سال گذشته از این همه پروژه نیمه کاره رها شده چقدر ضرر کرده ... فکر کنم هر چی این نسل سود کردن پریده ....
 
  • Like
Reactions: delta05
Destiny 2 Leak Reveals 2 DLCs and 2 Seasons Per Year With New Seasonal Structure
چون گفته شده بود که 850 نفر فقط برا ماراتن زیاده، ساپورت دستینی ادامه داره،طبق این شایعه دیگه اکسپنشنی در کار نیست و به صورت محتوا و dlc دو بار در سال عرضه میشه که کوچکتر از اکسپنشن هست و ماموریت داستانی هفتگی مثل اینکه حذف میشه
Destiny 2 The Final Shape Reportedly Sold Fewer Copies Than Lightfall
منبع اینم تولیتو هست و میگه final shape از lightfall هم کمتر فروخته
https://gamerant.com/destiny-senior-executives-smith-noseworthy-leave-bungie/
به نظر میاد دو تا از قدیمی های بانجی که از هیلو ریچ تو بانجی بودن، رفتن
 
رسانه ی محبوب Game Informer برای همیشه بسته شد.

IMG_20240802_221009_216.jpg

این رسانه سالها اولین رسانه‌ ای بودکه پیش‌نمایش های سری بازیهای GTA را منتشر میکرد که بسیاری از آرت ورکها انحصاری این رسانه بود .

20240802_220933_1.jpg


اسکرین شات‌ها و تحلیل های داستانی اونها در خاطره گیمرها همیشه باقی خواهد ماند.

20240802_235321.jpg 20240802_235421.jpg
 
Last edited by a moderator:
گیم اینفرمر سایتش رو هم بسته! یعنی به هیچ کدوم از مقاله ها و محتواهاش نمیشه دسترسی داشت!
اونوقت IGN داره مثل یه سرطان ، مدیای گیمینگ رو می بلعه و این اصلا خوب نیست که بیشتر رسانه ها زیر نظر یک رسانه اصلی باشن. اینجوری میتونن اون سیاستی که از بالا تعریف میشه پیاده کنند نه اینکه هر سایتی بیادو نقد و بررسی مستقل خودشو داشته باشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or