Last edited by a moderator:
پس سیاست day one pc بی دلیل نبودهSony plunged $10 billion after its PS5 sales cut. But a bigger issue is its near decade low games margin
سایت CNBC گزارش داده که به دلیل سود عملیاتی بسیار پایینتر از انتظار سونی در گزارش مالی اخیرش، سهام این شرکت افت و ارزش کمپانی ۱۰ میلیارد دلار کاهش یافت.
سود عملیاتی سونی حدود ۶ درصد درآمدش بوده، در حالی که سال قبلش بالاتر از ۹ درصد و قبل از اون هم همیشه بین ۱۲ تا ۱۳ درصد بوده.
تحلیلگران میگن با دیجیتالی تر شدن فروش نرم افزار، بازیهای فرست پارتی و اشتراک های PS Plus در واقع این سود باید نزدیک به ۲۰ درصد میرسید، اما وضعیت فعلی سود به شدت ناامید کننده ست. این میزان سود، در یک دهه گذشته پایینترین مقدار بوده است.
تحلیلگران یکی از دلایل این سود پایین رو هزینه بسیار بالای ساخت بازیها عنوان کردند. به عنوان مثال ساخت بازی اسپایدرمن ۲ بیش از ۳۰۰ میلیون دلار برای سونی هزینه برداشته است.
2020 به بعد طبیعتا هم نتیجه کرونا و خونه نشین شدن ملت بود، هم هایپ 12 ترا و 500 میلیون بودجه و فولان...۲۰۱۷ و تا سال ۲۰۲۰، توانست ۱۰ میلیون مشترک جذب نماید. این شرکت در پنج ماه بعد این مشترکین را به ۱۸ میلیون رسانید که رشد نود رصدی را شاهد بود. از آن زمان تا به امروز، این روند بیشتر نشد است هیچ طبق آمار بشدت نیز کاهش داشته است.
سود عملیاتی xbox الان چنده ؟ بنظرت با عرضه بازی ها XGS روی PS5 مثبت میشه که بعد سال ها اعلام کنن ؟Sony plunged $10 billion after its PS5 sales cut. But a bigger issue is its near decade low games margin
سایت CNBC گزارش داده که به دلیل سود عملیاتی بسیار پایینتر از انتظار سونی در گزارش مالی اخیرش، سهام این شرکت افت و ارزش کمپانی ۱۰ میلیارد دلار کاهش یافت.
سود عملیاتی سونی حدود ۶ درصد درآمدش بوده، در حالی که سال قبلش بالاتر از ۹ درصد و قبل از اون هم همیشه بین ۱۲ تا ۱۳ درصد بوده.
تحلیلگران میگن با دیجیتالی تر شدن فروش نرم افزار، بازیهای فرست پارتی و اشتراک های PS Plus در واقع این سود باید نزدیک به ۲۰ درصد میرسید، اما وضعیت فعلی سود به شدت ناامید کننده ست. این میزان سود، در یک دهه گذشته پایینترین مقدار بوده است.
تحلیلگران یکی از دلایل این سود پایین رو هزینه بسیار بالای ساخت بازیها عنوان کردند. به عنوان مثال ساخت بازی اسپایدرمن ۲ بیش از ۳۰۰ میلیون دلار برای سونی هزینه برداشته است.

اینطوری توصیه داده و نظارت کرده:طبق گزارش رسانه VG247 استودیوی بانجی برای مدت زیادی بر توسعه عنوان Helldivers 2 از استودیوی Arrowhead نظارت داشته است
طبق این گزارش بانجی با دادن نکات و دستورالعمل هایی به استودیوی Arrowhwad نگرانی آنها را از عدم توانایی برای نگه داشتن پلیرها ،برای مدت طولانی برطرف کرده است.
پ.ن: چند شب پیش تو همین تاپیک داشتند هل دایورز رو تو سر بانجی میزدند و من همونجا گفتم از کجا معلوم نظارت بانجی باعث موفقیت هلدایورز نشده و الان گزارش اومد که یکی از دلایلش همین بوده (:
بعد از سخنان فیلاسپنسر در مورد انحصاری بودن بازی 2 Helldivers که گفته بود:طرفداران اکسباکس دست بکار شدن و در طوماری که تا به الان نزدیک به ۲۵۰۰۰ هزار نفر آن را امضا کردهاند، از سونی خواستند تا این بازی بر روی پلتفرم خود منتشر کند. آنها عنوان کردن آمدن یک فرانچایز محبوب بر روی دیگر پلتفرمها نشان دهنده یک نقطه عطف بالقوه در جنگهای کنسولی به حساب میاید
"مطمئن نیستم که انحصاری بودن این بازی به نفع هیچ پلتفرمی در این صنعت باشد"
در این طومار آمده است: «پلیاستیشن با در دسترس قرار دادن Helldivers 2 برای بازیکنان ایکسباکس، میتواند گامی جسورانه در جهت از بین بردن موانعی بردارد که مدتها جامعه بازیها را از هم جدا کرده است»
Xbox Fans Petitioning for Helldivers 2 to Launch on Xbox
آره سابقه زیاد داشته، علاقه فیل محدود به هل دایورز 2 نبوده و برای آنچارتد و TLoU مایکروسافت گیمینگ فن ها اینکارو کردن، ولی چیزی که در پایان تحویل گرفتن انحصار زمانی شدن یک ساله عناوینی مثل Rise of the Tomb Raider بودتا الان سابقه داشته فن های رقیب حالا هر کنسولی، پتیشن امضا کنن یه بازی انحصاری رو پلتفرم اون ها بیاد؟
به نظرم سونی مالتی پلتفرم کنه بره!خسیس بازی خوب نیست
![]()
