سرخط خبرها

کارگردانی این بشر Stig Asmussen با بازی God of war III فوقالعاده بود. امیدوارم دوباره برگرده سونی یا به استودیوی سانتامونیکا
واقعا حیفه اینم مثلا دیوید جف و بروس استرلی از صحنه گیم محو بشن
وضعیت دیوید جفی یه جوریه که بعضی وقت‌ها آدم با خودش میگه کاش کلا از صحنه گیم محو می‌شد تا این که این جوری بشه.
 
کارگردانی این بشر Stig Asmussen با بازی God of war III فوقالعاده بود. امیدوارم دوباره برگرده سونی یا به استودیوی سانتامونیکا
واقعا حیفه اینم مثلا دیوید جف و بروس استرلی از صحنه گیم محو بشن
بعید می‌دونم استیگ برگرده سانتا مونیکا، چون توی وضعیت خوبی از استودیو جدا نشد و خاطره خوشی نداره.
بعد از GoW 3 که از هر جهت بازی موفقی بود، سانتا مونیکا به دو بخش تقسیم شد و یه گروه رفتن سراغ GoW: Ascension و یه گروه هم به کارگردانی استیگ روی یه بازی علمی تخیلی کار می‌کردن. گویا پروژه خیلی عظیمی هم بوده و ۴ سال درگیرش بودن، ولی یه دفعه ترکید و اعلام شد که خیلی از اعضای سانتا مونیکا از استودیو اخراج شدن و بعدش هم استیگ اومد بیرون.
بازی هیچ‌وقت به طور رسمی معرفی نشد، ولی یه مدت بعد یه سری طرح هنری اومد که گویا برای همین پروژه بوده و نشون می‌ده که ترکیبی از المان‌های علمی تخیلی با حال و هوای فانتزی داشته.





یادمه زمانی که این خبر اعلام شد، خیلی‌ها مثل من اولین تصورشون این بود که بازی یه جورایی قربانی Destiny شده. یعنی به علت شباهت‌های زیادی که به Destiny داشته و از اونجایی که سونی بازاریابی بازی بانجی رو به عهده گرفته بوده، به این نتیجه رسیده که دو تا بازی شبیه همدیگه باعث می‌شن برای هر دو مشکل ایجاد بشه و برای همین یا باید پروژه سانتا مونیکا تغییرات اساسی می‌کرده یا کنسل می‌شده که سراغ راه دوم رفتن.
البته اگه اشتباه نکنم بعداً این موضوع تکذیب شد، ولی من هنوز بعد از این همه سال درگیر این توهم توطئه هستم و فکر می‌کنم دلیلش همین بوده. :D یعنی از حال و هوای دو بازی که علمی تخیلی با دنیاهای بزرگ بودن، تا بعضی از طراحی‌های هنری و البته تاریخ کنسل شدن بازی (چند ماه قبل از انتشار Destiny) باعث می‌شن این پروژه رو به بازی بانجی ربط بدم، با اینکه شاید اصلاً ربطی هم نداشته باشن! :D
 
بعید می‌دونم استیگ برگرده سانتا مونیکا، چون توی وضعیت خوبی از استودیو جدا نشد و خاطره خوشی نداره.
بعد از GoW 3 که از هر جهت بازی موفقی بود، سانتا مونیکا به دو بخش تقسیم شد و یه گروه رفتن سراغ GoW: Ascension و یه گروه هم به کارگردانی استیگ روی یه بازی علمی تخیلی کار می‌کردن. گویا پروژه خیلی عظیمی هم بوده و ۴ سال درگیرش بودن، ولی یه دفعه ترکید و اعلام شد که خیلی از اعضای سانتا مونیکا از استودیو اخراج شدن و بعدش هم استیگ اومد بیرون.
بازی هیچ‌وقت به طور رسمی معرفی نشد، ولی یه مدت بعد یه سری طرح هنری اومد که گویا برای همین پروژه بوده و نشون می‌ده که ترکیبی از المان‌های علمی تخیلی با حال و هوای فانتزی داشته.





یادمه زمانی که این خبر اعلام شد، خیلی‌ها مثل من اولین تصورشون این بود که بازی یه جورایی قربانی Destiny شده. یعنی به علت شباهت‌های زیادی که به Destiny داشته و از اونجایی که سونی بازاریابی بازی بانجی رو به عهده گرفته بوده، به این نتیجه رسیده که دو تا بازی شبیه همدیگه باعث می‌شن برای هر دو مشکل ایجاد بشه و برای همین یا باید پروژه سانتا مونیکا تغییرات اساسی می‌کرده یا کنسل می‌شده که سراغ راه دوم رفتن.
البته اگه اشتباه نکنم بعداً این موضوع تکذیب شد، ولی من هنوز بعد از این همه سال درگیر این توهم توطئه هستم و فکر می‌کنم دلیلش همین بوده. :D یعنی از حال و هوای دو بازی که علمی تخیلی با دنیاهای بزرگ بودن، تا بعضی از طراحی‌های هنری و البته تاریخ کنسل شدن بازی (چند ماه قبل از انتشار Destiny) باعث می‌شن این پروژه رو به بازی بانجی ربط بدم، با اینکه شاید اصلاً ربطی هم نداشته باشن! :D
به نظرم طرح هاش خیلی با دستنی متفاوته... یعنی اگر با ME مقایسه میشد شاید معقول تر بود ...
نوع جک و جونورهای این طرح ها از چیزی که اون زمان از دستنی دیدیم خیلی متفاوت میزد:-"

ولی خوب همین تگ Sci-Fi و مثل همیشه شایعات دور بازی های کنسل شده، این حرف و حدیث ها و ذهنیت ها رو داره به هر حال:دی

اما این بعدشم رفت بازیی با مبارزات از نزدیک ساخت تو EA
شاید اگر برگرده سانتا و باز رو این چنین پروژه ای کار کنه، کارش بشه:-"
پاشنه آشیل جدای به نظرم سیستم مبارزات ساده شه (جوابگوی کار هست ولی WOW نیست)
و از اونطرف هم سانتا کارگردانی که اثر حماسی مثل GOW III رو ساخته نیاز داره(داشت)، و بیشترین ایرادیه که به رویه ی جدید گرفته میشد

با این حال، منم فکر نمیکنم برگرده:(
 
بر طبق گزارش ها یک گروه شامل تعداد قابل توجهی از توسعه دهنده ها در حال تهیه شکایتی علیه Unity هستند.
---
دو دفتر Unity در پی تهدید به مرگ به صورت موقت تعطیل شدن.
---
بسیاری از توسعه دهنده ها از جمله Massive Monster(Cult of Lamb), Mega Crit Games(Slay the Spire), Innersloth(AmongUs) و ... اعلام کردن که انجین بازی هاشون رو از Unity تغییر می دن و همین امر ممکنه باعث تاخیر در عرضه محتوای جدید و پروژه های آتی اون ها بشه.
همچنین بسیاری از توسعه دهنده ها گفتن که از تاریخ 1 ژانویه که سیاست های جدید Unity اعمال می شه بازی هاشون رو از استور های مختلف تا اطلاع ثانوی حذف می کنند.
 
آخرین ویرایش:
بر طبق گزارش ها یک گروه شامل تعداد قابل توجهی از توسعه دهنده ها در حال تهیه شکایتی علیه Unity هستند.
---
دو دفتر Unity در پی تهدید به مرگ به صورت موقت تعطیل شدن.
---
بسیاری از توسعه دهنده ها از جمله Massive Monster(Cult of Lamb), Mega Crit Games(Slay the Spire), Innersloth(AmongUs) و ... اعلام کردن که انجین بازی هاشون رو از Unity تغییر می دن و همین امر ممکنه باعث تاخیر در عرضه محتوای جدید و پروژه های آتی اون ها بشه.
همچنین بسیاری از توسعه دهنده ها گفتن که از تاریخ 1 ژانویه که سیاست های جدید Unity اعمال می شه بازی هاشون رو از استور های مختلف تا اطلاع ثانوی حذف می کنند.
امیدوارم نتیجه بده که مدیرای این شرکت ها فکر نکنند هر غلطی که میخوان میتونند بکنند و همیشه میتونند از زیرش در برند.
 
بر طبق گزارش ها یک گروه شامل تعداد قابل توجهی از توسعه دهنده ها در حال تهیه شکایتی علیه Unity هستند.
---
دو دفتر Unity در پی تهدید به مرگ به صورت موقت تعطیل شدن.
---
بسیاری از توسعه دهنده ها از جمله Massive Monster(Cult of Lamb), Mega Crit Games(Slay the Spire), Innersloth(AmongUs) و ... اعلام کردن که انجین بازی هاشون رو از Unity تغییر می دن و همین امر ممکنه باعث تاخیر در عرضه محتوای جدید و پروژه های آتی اون ها بشه.
همچنین بسیاری از توسعه دهنده ها گفتن که از تاریخ 1 ژانویه که سیاست های جدید Unity اعمال می شه بازی هاشون رو از استور های مختلف تا اطلاع ثانوی حذف می کنند.
چه تغییری مگه قرار هست ایجاد کنه؟
 
بر طبق گزارش ها یک گروه شامل تعداد قابل توجهی از توسعه دهنده ها در حال تهیه شکایتی علیه Unity هستند.
---
دو دفتر Unity در پی تهدید به مرگ به صورت موقت تعطیل شدن.
---
بسیاری از توسعه دهنده ها از جمله Massive Monster(Cult of Lamb), Mega Crit Games(Slay the Spire), Innersloth(AmongUs) و ... اعلام کردن که انجین بازی هاشون رو از Unity تغییر می دن و همین امر ممکنه باعث تاخیر در عرضه محتوای جدید و پروژه های آتی اون ها بشه.
همچنین بسیاری از توسعه دهنده ها گفتن که از تاریخ 1 ژانویه که سیاست های جدید Unity اعمال می شه بازی هاشون رو از استور های مختلف تا اطلاع ثانوی حذف می کنند.
Let-them-fight-1694771191841.jpg
 
بر طبق گزارش ها یک گروه شامل تعداد قابل توجهی از توسعه دهنده ها در حال تهیه شکایتی علیه Unity هستند.
---
دو دفتر Unity در پی تهدید به مرگ به صورت موقت تعطیل شدن.
---
بسیاری از توسعه دهنده ها از جمله Massive Monster(Cult of Lamb), Mega Crit Games(Slay the Spire), Innersloth(AmongUs) و ... اعلام کردن که انجین بازی هاشون رو از Unity تغییر می دن و همین امر ممکنه باعث تاخیر در عرضه محتوای جدید و پروژه های آتی اون ها بشه.
همچنین بسیاری از توسعه دهنده ها گفتن که از تاریخ 1 ژانویه که سیاست های جدید Unity اعمال می شه بازی هاشون رو از استور های مختلف تا اطلاع ثانوی حذف می کنند.
این مدیرهای یونیتی انگار رسماً دنبال ترکوندن شرکت بودن و یه جلسه گذاشتن و به این نتیجه رسیدن که سریع‌ترین راه همینه. :|
به جز شرکت‌های کوچیک که باید کلی پول بدن و حتی ممکنه این‌طوری ضرر هم بکنن چه برسه به سود، این قضیه حتی برای سرویس‌هایی مثل گیم پس و پلاس هم بد می‌شه. چون طبق قوانین زیبای یونیتی، صاحبان این جور سرویس‌های اشتراکی باید اون مبلغ رو پرداخت کنن و این می‌تونه باعث بشه تعداد بازی‌های ساخته شده با یونیتی روی این سرویس‌ها کمتر بشه.
مثلاً دیروز یه خبری اومد که Humans Fall Flat حدود ۱۴.۲ میلیون مخاطب روی گیم پس داشته که این عدد ضرب در ۲۰ سنت، می‌شه ۲.۸ میلیون دلار! یعنی اگه بازی بعد از این قانون جدید روی گیم پس اومده بود، مایکروسافت هم باید اولش به سازنده/ناشر یه پولی می‌داد و هم بعدش ۲.۸ میلیون دلار دیگه هم اضافه می‌کرد!
حالا همه بازی‌ها در این حد مشتری ندارن روی سرویس‌ها، ولی به هر حال وقتی کلی بازی تولید شده با یونیتی رو کنار هم جمع کنیم و تعداد افرادی که فقط یه بار دانلود کردن و منوی بازی رو دیدن (حتی نیازی نیست دو دقیقه هم تجربه‌ش کرده باشن!) رو در نظر بگیریم، رقم بزرگی می‌شه و این یعنی کلی هزینه اضافه برای سونی و مایکروسافت که می‌شه همون هزینه رو صرف آوردن بازی‌های دیگه‌ای به سرویس‌ها کرد. در نتیجه ممکنه به تدریج تعداد بازی‌های یونیتی روی سرویس‌ها کمتر بشه و هم شرکت‌های کوچیک ضرر کنن و هم ملت کلی تجربه جالب رو از دست بدن. :|
 
حالا که بحث GOW 3 باید بگم که این بازی نه تنها بهترین این سری هست بلکه جز بهترین های سونی هم هست حتی صد بار دیگه ام بازیش کنید خسته نمی شید موج انتقام و خشونت این بازی باور نکردنیه دیگه خبری از کلیشه های بازی ها نیست که ادم بده مدام فرار کنه همه رو توی این بازی به بدترین شکل ممکن سلاخی می کنید
کاش می شد توی دنیای واقعی هم ادم بدها و سود جوها و عوضی های موجود رو همین طوری سلاخی کرد
 
کلا اینا از همه چی می خوان پول در بیارن اون طرح های اقتصادی جذاب همینا بودن
نه دیگه نشد شما فعلا زکاتتو بده به من یه خونه تو بهشت برات اجاره کنم اگه آدم خوبی بودی حوریا رو اذیت نکردی خونه مال خودت پیش پرداختش هم خودم میدم دیگه چی میخوای
البته زکات رو قبلنا به آخوندا میدادن ولی قول مستر چیف کبیر:

images (1).jpeg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or