Last edited by a moderator:
یک EA مونده و یک ریسپاون و اون استودیوی سازنده it takes two که فکر نمیکنم خریده باشتشون.کارگردان دو نسخه اخیر استاروارز استدیو ریسپاون
(Stig Asmussen) بزودی استدیو رو ترک می کنه
شاید احساس کرد اگه بمونه باید تا سالها همین جدای رو ادامه بده.این ریسپاون چرا هی داون گرید میشن.... وقتی دوتا ابر ای پی TF و JEDI داری و هر دو هم این همه موفقیت داشتن عجیبه که اعضای کلیدی ول میکنن میرن.
وضعیت دیوید جفی یه جوریه که بعضی وقتها آدم با خودش میگه کاش کلا از صحنه گیم محو میشد تا این که این جوری بشه.کارگردانی این بشر Stig Asmussen با بازی God of war III فوقالعاده بود. امیدوارم دوباره برگرده سونی یا به استودیوی سانتامونیکا
واقعا حیفه اینم مثلا دیوید جف و بروس استرلی از صحنه گیم محو بشن
بعید میدونم استیگ برگرده سانتا مونیکا، چون توی وضعیت خوبی از استودیو جدا نشد و خاطره خوشی نداره.کارگردانی این بشر Stig Asmussen با بازی God of war III فوقالعاده بود. امیدوارم دوباره برگرده سونی یا به استودیوی سانتامونیکا
واقعا حیفه اینم مثلا دیوید جف و بروس استرلی از صحنه گیم محو بشن
به نظرم طرح هاش خیلی با دستنی متفاوته... یعنی اگر با ME مقایسه میشد شاید معقول تر بود ...بعید میدونم استیگ برگرده سانتا مونیکا، چون توی وضعیت خوبی از استودیو جدا نشد و خاطره خوشی نداره.
بعد از GoW 3 که از هر جهت بازی موفقی بود، سانتا مونیکا به دو بخش تقسیم شد و یه گروه رفتن سراغ GoW: Ascension و یه گروه هم به کارگردانی استیگ روی یه بازی علمی تخیلی کار میکردن. گویا پروژه خیلی عظیمی هم بوده و ۴ سال درگیرش بودن، ولی یه دفعه ترکید و اعلام شد که خیلی از اعضای سانتا مونیکا از استودیو اخراج شدن و بعدش هم استیگ اومد بیرون.
بازی هیچوقت به طور رسمی معرفی نشد، ولی یه مدت بعد یه سری طرح هنری اومد که گویا برای همین پروژه بوده و نشون میده که ترکیبی از المانهای علمی تخیلی با حال و هوای فانتزی داشته.
یادمه زمانی که این خبر اعلام شد، خیلیها مثل من اولین تصورشون این بود که بازی یه جورایی قربانی Destiny شده. یعنی به علت شباهتهای زیادی که به Destiny داشته و از اونجایی که سونی بازاریابی بازی بانجی رو به عهده گرفته بوده، به این نتیجه رسیده که دو تا بازی شبیه همدیگه باعث میشن برای هر دو مشکل ایجاد بشه و برای همین یا باید پروژه سانتا مونیکا تغییرات اساسی میکرده یا کنسل میشده که سراغ راه دوم رفتن.
البته اگه اشتباه نکنم بعداً این موضوع تکذیب شد، ولی من هنوز بعد از این همه سال درگیر این توهم توطئه هستم و فکر میکنم دلیلش همین بوده. یعنی از حال و هوای دو بازی که علمی تخیلی با دنیاهای بزرگ بودن، تا بعضی از طراحیهای هنری و البته تاریخ کنسل شدن بازی (چند ماه قبل از انتشار Destiny) باعث میشن این پروژه رو به بازی بانجی ربط بدم، با اینکه شاید اصلاً ربطی هم نداشته باشن!
امیدوارم نتیجه بده که مدیرای این شرکت ها فکر نکنند هر غلطی که میخوان میتونند بکنند و همیشه میتونند از زیرش در برند.بر طبق گزارش ها یک گروه شامل تعداد قابل توجهی از توسعه دهنده ها در حال تهیه شکایتی علیه Unity هستند.
---
دو دفتر Unity در پی تهدید به مرگ به صورت موقت تعطیل شدن.
---
بسیاری از توسعه دهنده ها از جمله Massive Monster(Cult of Lamb), Mega Crit Games(Slay the Spire), Innersloth(AmongUs) و ... اعلام کردن که انجین بازی هاشون رو از Unity تغییر می دن و همین امر ممکنه باعث تاخیر در عرضه محتوای جدید و پروژه های آتی اون ها بشه.
همچنین بسیاری از توسعه دهنده ها گفتن که از تاریخ 1 ژانویه که سیاست های جدید Unity اعمال می شه بازی هاشون رو از استور های مختلف تا اطلاع ثانوی حذف می کنند.
چه تغییری مگه قرار هست ایجاد کنه؟بر طبق گزارش ها یک گروه شامل تعداد قابل توجهی از توسعه دهنده ها در حال تهیه شکایتی علیه Unity هستند.
---
دو دفتر Unity در پی تهدید به مرگ به صورت موقت تعطیل شدن.
---
بسیاری از توسعه دهنده ها از جمله Massive Monster(Cult of Lamb), Mega Crit Games(Slay the Spire), Innersloth(AmongUs) و ... اعلام کردن که انجین بازی هاشون رو از Unity تغییر می دن و همین امر ممکنه باعث تاخیر در عرضه محتوای جدید و پروژه های آتی اون ها بشه.
همچنین بسیاری از توسعه دهنده ها گفتن که از تاریخ 1 ژانویه که سیاست های جدید Unity اعمال می شه بازی هاشون رو از استور های مختلف تا اطلاع ثانوی حذف می کنند.
بر طبق گزارش ها یک گروه شامل تعداد قابل توجهی از توسعه دهنده ها در حال تهیه شکایتی علیه Unity هستند.
---
دو دفتر Unity در پی تهدید به مرگ به صورت موقت تعطیل شدن.
---
بسیاری از توسعه دهنده ها از جمله Massive Monster(Cult of Lamb), Mega Crit Games(Slay the Spire), Innersloth(AmongUs) و ... اعلام کردن که انجین بازی هاشون رو از Unity تغییر می دن و همین امر ممکنه باعث تاخیر در عرضه محتوای جدید و پروژه های آتی اون ها بشه.
همچنین بسیاری از توسعه دهنده ها گفتن که از تاریخ 1 ژانویه که سیاست های جدید Unity اعمال می شه بازی هاشون رو از استور های مختلف تا اطلاع ثانوی حذف می کنند.