سازندگان Lords of Shadow 2 از محیط های بازی و Satan می گویند

A.R.A.$.H

کاربر سایت
17731430315787738263.jpg


دومین ویدئو از خاطرات و توضیحات (dev diary) سازندگان بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 نیز منتشر شده است که در آن به محیط های بازی و بازگشت Satan اشاره می شود.
Enric Alvarez (رئیس استدیو Mercurysteam):
این بار ما شاهد یک دنیای بدون وقفه هستیم. دنیایی که خبری از Loading در آن نیست، دنیایی برای گشت و گذار. دوربین بازی آزاد است و شما می توانید با نگاه به محیط اطراف بررسی کنید تا چیزی از قلم نیفتاده باشد. دنیایی که ما داریم به مرور طی پیشرفت شما آزاد خواهد شد. مردم به نظرم از مشاهده اینکه ترکیب یک شهر مدرن قصر مانند چگونه خواهد شد هم لذت می برند هم غافلگیر می شوند.

46700510762664313572.jpg


(چیزی که در واقعیت هم شاهد آن هستیم. ترکیب معماری قدیمی و جدید)

Dace Cox (تهیه کننده - رئیس استدیو):
این بازی در شهری مدرن طی یک شب اتفاق می افتد. شما در شهر مدرن و قصر دراکولا، که خود بخشی از شهر است به کاوش می پردازید. همینطور که به داستان ادامه می دهید، مکان های جدید آزاد می شود و بدلیل بزرگ بودن شهر شما بایستی بین قصر و شهر Teleport کنید که این کار به کمک یک آیتم محقق خواهد بود. این شهر مدرن را شما در هیچ گونه بازی دیگری مشاهده نکرده اید. ما دراکولا را وسط میدان Time قرار نمیدهیم که دور خودش بچرخد. شهر مدرن کاملا مطابق با دنیای Castlevania با طراحی Gothic است. این مسئله مانند یک سری از شهر های اروپایی است که شما معماری قدیمی و مدرن را یکجا در کنار یکدیگر دارید. ما هم اکنون در اسپانیا اقامت داریم و از آنجایی که برخی شهرهای این کشور مملوع از قصر هستند، ما برخی طراحی های خود را از ساختمان های واقعی الهام میگیریم. تنوع دشمنان بسیار زیاد است و مخصوصا قرار گرفتن در یک دنیای مدرن و وجود سلاح های گرم در برابر شمشیر و شلاق، بسیار جالب است.

99207856713946825107.jpg


(لیستی متنوع از دشمنان و موجودات مختلف)
آقای Dace Cox درباره طراحی Satan می گویند:
سیطن به زمین برمیگردد و او تهدید اصلی است. او دیگر اینبار می داند در برابر یک دشمن قوی قرار خواهد گرفت و برای همین زمانی که بر می گردد آماده خواهد بود. سیطن در مقایسه با حضور در اولین Lords of Shadow کاملا متفاوت خواهد بود. نه فقط از نظر طراحی، بلکه اهدافش، شخصیتش و اینکه چطور متحول شده است و چه چیزهایی می خواهد بدست بیاورد. رویارویی سیطن و دراکولا بسیار قوی خواهد بود و بازیکنان از این مورد و تغییراتی که بروی سیطن انجام داده ایم راضی خواهند شد.


30642295882425217211.jpg



(سیطن متحول شده است. کاملا آگاه است که با چه کسی درگیر خواهد شد)

اینطور که به نظر می رسد شهر مدرن از طراحی بی نظیری بهره می برد و گبریل نیز دشمنان جدیدی را برای خود خواهد یافت. نظر شما درباره Castlevania: Lords of Shadow 2 چیست؟



 
Last edited by a moderator:
Jackdaw@

حالا گیریم حرف تو درست باشه، اما با توجه به حرفی که تو میزنی، یعنی سازنده های LOS صبر کردن تا اول DmC عرضه بشه و بعد از اینکه اونو دیدن، شروع کنن به بازی ساختن و از بعضی جاهای DmC به قول تو اسکی برن؟:)) اون همه برنامه ریزی و سال شروع ساخت شماره دوم و طراحی مراحل و برنامه نویسی و گرافیک و Blah Blah Blah دیگه کشک؟
یعنی... هیچی ولش:d

پ.ن: شباهت عکس ها و محیط هایی که نشون دادی از منتها الیه آرنج، یکراست در لوزالمعده اینجانب!
 
اینکه یه عده میگن از بازی خوشمون نیومد طبیعیه میشه گفت LOS یه H&S متفاوت با GOW , NG, DMC و...ریتم بازی خیلی کند تره و دشمنا خیلی تو محیط بازی کمترن مثلا تو نسخه ی 1 تو خیلی از جاها داریم تو محیط بازی حرکت میکنیم و از طراحی خیره کننده ی محیطا لذت میبریم بدون اینکه کار خاصی انجام بدیم شاید یه معمای کوچولو یا دوتا دشمن تو این بین میکشتیم اما بازی خیلی مبارزه محور نبود مثل اون چنتا بازی که مثال زدم بازی یه حالتی شبیه SOC داشت بیشتر یعنی شاید ما یه جا با دوتا باس پشت سرهم میجنگیدیم بدون اینکه دشمنی بکشیم ولی خوب همون طراحی وحشتناک محیط اتمسفر خاص و استثنایی و نفسگیر و داستان خارق العادش بود که بازیرو اینقدر خاص کرد درسته شاید تو یه جاهایی بازی خسته کننده میشد اما انقدر طراحی هنری بازی و داستان و جو استثنایی بود که نمیشد از بازی دل کند خلاصه اینکه برای کسی که دنبال مبارزه های پشت سر هم و سرعت بالای گیم پلی بود شاید LOS نمیتونست اون جذابیت لازم رو داشته باشه
LOS برای من بهترین و کامل ترین بازی نسل بود کمبوهای فراوون و جذاب باسای فوق العاده متنوع و پرتعداد مبارزه های نفسگیر گرافیکی که هنوزم از نظر تکنیکی عالیه و از نظر هنری بی رقیب داستان عالی موزیکای بی نقص که بهترین و حماسی ترین پکیج ممکن رو ارائه میداد کنار یه پایان فوق العاده جذاب و غافلگیر کننده تعریف من طرفدار از LOS و چیزی که ازش برام به یاد میمونه شخصا فکر میکنم نسخه ی دوم نتونه تو اون حد ظاهر بشه
 
اونایی که دمو رو بازی کردن لطفا جواب بدن:
توی دمو افت فریم داشت بازی؟؟
چون الان یه ویدیو از گیم پلی بازی تو دنیای مدرن دیدم به نظر میومد بازی افت فریم داشت.
 
اونایی که دمو رو بازی کردن لطفا جواب بدن:
توی دمو افت فریم داشت بازی؟؟
چون الان یه ویدیو از گیم پلی بازی تو دنیای مدرن دیدم به نظر میومد بازی افت فریم داشت.
منم رو این موضوع خیلی نگران بودم ولی اصلا افت فریم رو حس نمیکنی

گذشته از اون تو دمو هم گفته شده این کیفیت نهایی نیست
 
من سري اول كه بازي كردم اون زمان برام يكم طولاني ا.مد ولي سري دوم اصلا اين احساس رو نداشتم.احتمالا چون سري اول زياد داستان رو دنبال نكرده بودم حس ميكردم طولانيه.سري دوم چنان غرق بازي شدم كه نفهميدم كي تموم شد.

Castlevania به لحاظ داستاني،گرافيك(هنري،تكنيكي) و شخصيت پردازي يك بازي فوق العاده بود كه سازنده هاش براي كسي كه 60 دلار بابت بازي ميده ارزش قائل شده بودن و يك عنوان كامل رو كه ميتونست چندين ساعت آدم رو درگيرش بكنه عرضه كرده بودند.

سري God Of War به خصوص نسخه دوم با اينكه از بازيهاي مورد علاقه ام هستش ولي هميشه نسبت به كوتاه بودنشون شاكي بودم.يعني بازي كه آنلاين نداره بايد در حد معقول بالاي 12 ساعت گيم پلي داشته باشه تا اوني كه 60 دلار بابتش ميده بهره مناسب رو ببره.

به نظر نسخه اول Lord Of Shadow يكي از با ارزش ترين بازي هاست كه هويت و شخصيت خاص خودش رو داره.
 
من سري اول كه بازي كردم اون زمان برام يكم طولاني ا.مد ولي سري دوم اصلا اين احساس رو نداشتم.احتمالا چون سري اول زياد داستان رو دنبال نكرده بودم حس ميكردم طولانيه.سري دوم چنان غرق بازي شدم كه نفهميدم كي تموم شد.

Castlevania به لحاظ داستاني،گرافيك(هنري،تكنيكي) و شخصيت پردازي يك بازي فوق العاده بود كه سازنده هاش براي كسي كه 60 دلار بابت بازي ميده ارزش قائل شده بودن و يك عنوان كامل رو كه ميتونست چندين ساعت آدم رو درگيرش بكنه عرضه كرده بودند.

سري God Of War به خصوص نسخه دوم با اينكه از بازيهاي مورد علاقه ام هستش ولي هميشه نسبت به كوتاه بودنشون شاكي بودم.يعني بازي كه آنلاين نداره بايد در حد معقول بالاي 12 ساعت گيم پلي داشته باشه تا اوني كه 60 دلار بابتش ميده بهره مناسب رو ببره.

به نظر نسخه اول Lord Of Shadow يكي از با ارزش ترين بازي هاست كه هويت و شخصيت خاص خودش رو داره.

موافقم این بازی فوق العادست هم سطح با gow نیست مخصوصا افتضاح ascension نشون داد بازی چال بشه بهتره
 
موافقم این بازی فوق العادست هم سطح با gow نیست مخصوصا افتضاح ascension نشون داد بازی چال بشه بهتره

دوستان دیگه بی انصافی نکیند!من خودم لحظه شماری میکنم واسه این بازی و حتی mirror of fate رو هم بازی کردم که بیشتر آماده باشم و با شماره ی یکش زندگی کردم ولی gow رو چال کنن؟!!بیخیال!!gow رو دیگه زیر سوال نبریم که نیشه دفاع بد از یه بازی خوب

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
دوستان دیگه بی انصافی نکیند!من خودم لحظه شماری میکنم واسه این بازی و حتی mirror of fate رو هم بازی کردم که بیشتر آماده باشم و با شماره ی یکش زندگی کردم ولی gow رو چال کنن؟!!بیخیال!!gow رو دیگه زیر سوال نبریم که نیشه دفاع بد از یه بازی خوب

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

داداش بعضی از بازی ها هستن که وجودشون باعث میشه بازی هم سبکشون مسخره بنظر بیاد مثل bf که cod رو تبدیل به جک کرده
 
دوستان دیگه بی انصافی نکیند!من خودم لحظه شماری میکنم واسه این بازی و حتی mirror of fate رو هم بازی کردم که بیشتر آماده باشم و با شماره ی یکش زندگی کردم ولی gow رو چال کنن؟!!بیخیال!!gow رو دیگه زیر سوال نبریم که نیشه دفاع بد از یه بازی خوب

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
من خودم LoS و DLC هاش رو بازی کردم و الآن دارم MoF رو بازی میکنم. نسخه ی اول بازی خیلی خوبی بود ولی فراتر از اون نرفت. متاش بنظرم باید در حدود 7-86 میشد ولی نه بیشتر. فروشش هم که نسبتا خوب بود ( دو میلیون نسخه)
GOW ها رو بغیر از یک اصلا بازی نکردم (خریدمشون ولی حال و حوصله ی خودش رو میطلبه) ولی بنظرم با توجه به نظر منتقدین و تجربه ی خودم از عنوان اول، بازی سطح بالاتری بود. البته این نظر منه و ممکنه اشتباه باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or