سازندگان Forza Horizon: هنوز کارهای بیشتری میتوان با 360 انجام داد.

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

DieDie

کاربر سایت
95343811151765093029.jpg


پس از عرضه Forza Horizon تقریبا کمتر منتقدی در دنیای گیم مخصوصا در سایتهایی که به لحاظ تکنیکی بازیهارو مورد آنالیز قرار میدن پیدا میشه که به تمجید و تعریف از گرافیک این بازی نپرداخته باشه... اشاره به تکنیکها و ترفندهای فوق العاده برای نمایش حجم وسیع و پر جزئیات از محیط بازی و ترسیم دورنماهای قابل دسترسی به طول 20 کیلومتر , نور پردازی کامپلکس و ولیومتریک و رفلکشن (image-based lighting) کاملا ریل تایم , شیدر مدلها و از همه مهمتر سیستم آنتی آلیاسنیگ (ضد دندونه ) منحصر به فرد بازی که 4XMSAA رو به همراه FXAA همزمان با هم اعمال میکنه و جلوه های زیبا و بی نقصی ارائه میده ,بخشی از موارد تکنیکی هستند که در مصاحبه ای که بخش digital foundry سایت Eurogamer با سازندگان Forza Horizon انجام داده در مورد اونها بحث شده.

40853225769170513291.jpg


در گوشه ای از این مصاحبه DF در مورد اینکه به عنوان یک بازی اختصاصی اونها (استودیوی Playground) چه مقدار از این فرصت در جهت توسعه بازی بر اساس به کارگیری قابلیتهای Xbox 360 و نقاط قوت سخت افزار اون بهره برداری کردن سوال کرده که در جواب Alan Roberts بعد از اشاره به مزایایی که از بابت تمرکز روی یک پلتفرم واحد برای اونها به وجود اومده به این مسئله اشاره کرده که :
"ما دریافتیم (در خلال ساخت بازی )که میتوانیم توان بسیار بیشتری از ایکس باکس 360 استخراج کنیم و هنوز هم احساس میکنیم که کارهای بیشتری میتوانیم با آن انجام دهیم"

متن کامل این مصاحبه و آنالیز تکنیکی این بازی را میتوانید از لینک زیر مشاهده کنید:

The making of Forza Horizon • Interviews • Eurogamer.net

آنالیز بازی:
Digital Foundry vs. Forza Horizon • Articles • Eurogamer.net
 
آخرین ویرایش:
گرافیک بازی واقعا شاهکاره اصلا فکر نمیکردم یه همچین چیزی بسازن.تصور فورتزا های نسل بعد کشندست:دی
 
یه سوال داشتم تو لینک مصاحبه یه جا جواب دادن از هر 6 تا هسته cpu ایکس باکس استفاده کردن مگه سی پی یو 360 شیش تا هسته داره؟
 
یه سوال داشتم تو لینک مصاحبه یه جا جواب دادن از هر 6 تا هسته cpu ایکس باکس استفاده کردن مگه سی پی یو 360 شیش تا هسته داره؟
3 تا هسته داره که در هر کدوم 2 تا واحد پردازش قرار داره ( البته شاید اشتباه گفته باشم ) که اگر ضرب کنیم میشه 6 هسته
 
یه سوال داشتم تو لینک مصاحبه یه جا جواب دادن از هر 6 تا هسته cpu ایکس باکس استفاده کردن مگه سی پی یو 360 شیش تا هسته داره؟
این تیکرو میگم:
In addition we also spent plenty of time on detailed performance analysis and scheduling of the CPU workload to ensure a high utilisation across all six cores available on the 360 during each frame


---------- نوشته در 10:08 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:07 PM ارسال شده بود ----------

3 تا هسته داره که در هر کدوم 2 تا واحد پردازش قرار داره ( البته شاید اشتباه گفته باشم ) که اگر ضرب کنیم میشه 6 هسته
ممنون
 
خب هر کاری میخواین بکنین تو آخر همین نسل انجام بدین. نذارین نشه عقده. :دی
 
بیان یه حالی بدن یه چند تا بازی بسازن که cpu رو با این تعداد هسته یه مقدار اورکلاک کنن از 3.2 به 3.6 برسونن.الآنم که دیگه نه فالکون هست نه قبل ترش راحت سیستم میتونه با جابجایی دور فن این گرمای اضافی رو جبران کنه.حدودا چیزی مثب کاری که سونی با ps2 فت و اسلیم کرد
 
هنوز کارهای بیشتری میتوان با 360 انجام داد.

با آتاری هم هنوز میشه کارهای بیشتری انجام داد! :d
 
فقط امیدوارم قبل از اینکه به نسل بعد برسیم یه نسخه دیگه مثل هورایزن هم بسازن چون واقعا عالی بود تجربش
 
کاملا درسته انتظار همچنین گرافیکی رو از بازی نداشتم واقعا فوق العاده بود محیط و مناظرش که بعضی موقع ها فقط باید بهشون
خیره میشدی یا چرخه شب و روز که رانندگی در شبش و اون نورپردازی کم نظیر که فقط نمونش توی دنیای واقعی پیدا میشد.
 
گرافیک تکنیکی بازی عالی هست aa که داخل این بازی هست قبلا فقط داخل pc قابل مشاهده بود فریم بازی هم کاملا پایداره که جای تحسین بسیار داره
 
بابا یارو راست میگه هنوز کاره بیشتری میشه با کنسول ها کرد

عمراً هیشکی به مزغش خطور نمیکرد که HALO 4 رو بشه روی 360 ساخت
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or