شایعه ساخت Concord برای سونی 400 میلیون دلار هزینه داشته است

  • Thread starter Thread starter Adam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Adam

عضو تحریریه
concord1.jpg

طبق گزارش‌ها، ساخت بازی شوتر اول شخص Concord که اخیراً توسط پلی استیشن از فهرست فروش حذف شده است، 400 میلیون دلار هزینه داشته است. این شایعه بر اساس پادکست PlayStation Sacred Symbols است که ادعا می‌کند این بازی که اخیراً تنها دو هفته پس از عرضه، توسط پلی استیشن آفلاین شد، در داخل شزکت به عنوان (آینده پلی استیشن) نامیده می‌شود. سونی به همه بازیکنانی که بازی را خریداری کرده بودند، بازپرداخت ارائه کرد.

اوایل این ماه سونی اعلام کرد که قصد دارد Concord را آفلاین کند، درست دو هفته پس از عرضه، بازی را از فهرست فروش خارج کند و به همه بازیکنانی که آن را خریداری کرده‌اند بازپرداخت کند. این خبر به دنبال گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد که این بازی برروی PS5 و PC از زمان انتشارش، 23 آگوست، 25000 نسخه در هر دو پلتفرم فروخته است. همچنین طبق گزارش Kotaku، کارگردان بازی هفته گذشته از سمت خود کناره‌گیری کرد.
 
همه اینها به علاوه اینکه رایگانه!
اصلا مگه داریم؟
@Cait Sith
الان دقیقا مثل این میمونه که یکی بهت بگه پرسونا ها چرت و پرتن.
بازیهای اینها هم برچسب گاچا میخورن ولی اصلا قابل مقایسه نیستن.

واقعا این حجم کیفیت و...
اونم کاملا رایگان 💕
واقعا باورکردنی نیست...
و اصلا نیاز ب خرج یک پوند هم نداری برای کامل لذت بردن از بازی....
 
خدایی خیلی خوبن ولی دادا
من گنشین بالای ۲۰۰۰ ساعت پلی دادم
الباقی هم نزدیک ۵۰۰ و ۲۰۰ ب ترتیب
داستان
کرکتر
ایونت
موسیقی
واقعا برای من خارق‌العاده سرگرم‌کننده هست
به درد نسل جدید بیشتر میخورن که حوصله ویدیو گیم ندارن
من که چیز خاصی ندیدم یه مکانیسم ابتدایی همه شون داشتن
یه بازی مثل اور کرایسیس که اصلا دکمه زنی بود:دی
همه اینها به علاوه اینکه رایگانه!
اصلا مگه داریم؟
@Cait Sith
الان دقیقا مثل این میمونه که یکی بهت بگه پرسونا ها چرت و پرتن.
بازیهای اینها هم برچسب گاچا میخورن ولی اصلا قابل مقایسه نیستن.
چه اشاره خوبی کردی
اتفاقا یه دلیل مشکلم با اینا همین Jrpg های محبوبمه دارن تو این ژانر بخت آزمایی بیخود میکنن:دی و انرژی و پتانسیلشونو میریزن تو جوب جای ساختن ادامه هایی که منتظرشونم
نمونه هاش Persona 5 the Phantom X
یا Ever Crisis که انقدر بازیش مزخرف بود دراپ کردم
 
چه اشاره خوبی کردی
اتفاقا یه دلیل مشکلم با اینا همین Jrpg های محبوبمه دارن تو این ژانر بخت آزمایی بیخود میکنن:دی و انرژی و پتانسیلشونو میریزن تو جوب جای ساختن ادامه هایی که منتظرشونم
نمونه هاش Persona 5 the Phantom X
یا Ever Crisis که انقدر بازیش مزخرف بود دراپ کردم
Nier و دراگون کوئست رو هم من اضافه کنم.
خب همین پس تجربه نکردی.
بازیهای اینها متفاوته با گاچاهای دیگه.
اونها ارزش وقت گذاشتن ندارن.
 
  • Like
Reactions: Cait Sith
Nier و دراگون کوئست رو هم من اضافه کنم.
خب همین پس تجربه نکردی.
بازیهای اینها متفاوته با گاچاهای دیگه.
اونها ارزش وقت گذاشتن ندارن.
کدوم متفاوته؟ گنشین با گاچای فاینال فنتزی و پرسونا متفاوته؟ اون که صد در صد... ولی در کل... کلا با این سبک حال نکردم. بیشتر کاراکتر میسازن برای پلیرها یعنی فانتزیاشون... خود بازی هم باز چنگی به دل نمیزنه.
بعد گاچای پرسونا که تو دنیای شماره ۵شه که برای من بعد اون بازی اصلا پرونده ش بسته شد و زیاد مهم نیس اما کاش کلا اتلوس جای این ریمیکی چیزی میداد

گاچای FF یعنی Ever Crisis توش بخشهای به تصویر نکشیده شده از جوانی سفیروث بود انقدر ولی کلا سبک نچسبی داشت نتونستم تحملش کنم
 
کدوم متفاوته؟ گنشین با گاچای فاینال فنتزی و پرسونا متفاوته؟ اون که صد در صد... ولی در کل... کلا با این سبک حال نکردم. بیشتر کاراکتر میسازن برای پلیرها یعنی فانتزیاشون... خود بازی هم باز چنگی به دل نمیزنه.
بعد گاچای پرسونا که تو دنیای شماره ۵شه که برای من بعد اون بازی اصلا پرونده ش بسته شد و زیاد مهم نیس اما کاش کلا اتلوس جای این ریمیکی چیزی میداد

گاچای FF یعنی Ever Crisis توش بخشهای به تصویر نکشیده شده از جوانی سفیروث بود انقدر ولی کلا سبک نچسبی داشت نتونستم تحملش کنم
همون تا تجربه نکنی، نمیشه بهت گفت چه فرق هایی میکنند:دی
یه دلیلی داره که یک بازی بی نام و نشان(مثل گنشین)، میاد یکهو میگیره و از این بازی ها با IPهای محبوب میره بالاتر :دی
اونم وقتی که از نظر طراحی کاراکتر نسبت به باقی گاچاها خیلی محجبه حساب میشن حتی:-"

گنشین که اون مکانیزم ترکیب عناصرش که تقریبا تو هیچ بازیی به اون شکل کار نشده بود، و همیشه هم در تلاشن چیزای جدیدی اضافه کنند بهش
تنوع ایونت هاشم که زیاده و صرفا مبارزه ای نمیدن، همه جور سبکی داره ایونت هاش، پازل و چلنج های تو مپشم که هر مپ چیزای جدید میریزن تو بازی:دی
دیگه داستان و کیفیت طراحی مپ و موسیقی ( God Tierه این مورد) بماند:-"
---
استار ریل هم من قبل اومدنش فکر میکردم به خاطر JRPG نوبتی بودن خیلی دست و بالشون تو ایونت های مبارزه ای بسته باشه...
اما اتفاقا تو این بخش شدیدا سورپرایز کردن و تنوع لیونت های مبارزه ایشون عالیه
و چندتا بخش روگ لایک هم دارن که با ترکیب JRPG بودن فکر کنم نداریم اصلا:-"

کلا از نظر کیفی و سطح خرجی که برای بازی هاشون میکنند، متاسفانه یا خوشبختانه از عموم بازی های ژاپنی که هنوز در دوران PS2 یا نهایت PS3 سیر میکنند، خیلی جلوترن...

خلاصه بازی های هویو رو صرفا با تگ "گاچا" یا "عرضه رو موبایل" اصلا یکی نکن با بقیه بازی ها:دی محتوایی که ارائه میدن خیلی بالاتر از بقیه بازی ها و حتی عموما بازی های کنسولی شرقه:دی
 
همون تا تجربه نکنی، نمیشه بهت گفت چه فرق هایی میکنند:دی
یه دلیلی داره که یک بازی بی نام و نشان(مثل گنشین)، میاد یکهو میگیره و از این بازی ها با IPهای محبوب میره بالاتر :دی
اونم وقتی که از نظر طراحی کاراکتر نسبت به باقی گاچاها خیلی محجبه حساب میشن حتی:-"

گنشین که اون مکانیزم ترکیب عناصرش که تقریبا تو هیچ بازیی به اون شکل کار نشده بود، و همیشه هم در تلاشن چیزای جدیدی اضافه کنند بهش
تنوع ایونت هاشم که زیاده و صرفا مبارزه ای نمیدن، همه جور سبکی داره ایونت هاش، پازل و چلنج های تو مپشم که هر مپ چیزای جدید میریزن تو بازی:دی
دیگه داستان و کیفیت طراحی مپ و موسیقی ( God Tierه این مورد) بماند:-"
---
استار ریل هم من قبل اومدنش فکر میکردم به خاطر JRPG نوبتی بودن خیلی دست و بالشون تو ایونت های مبارزه ای بسته باشه...
اما اتفاقا تو این بخش شدیدا سورپرایز کردن و تنوع لیونت های مبارزه ایشون عالیه
و چندتا بخش روگ لایک هم دارن که با ترکیب JRPG بودن فکر کنم نداریم اصلا:-"

کلا از نظر کیفی و سطح خرجی که برای بازی هاشون میکنند، متاسفانه یا خوشبختانه از عموم بازی های ژاپنی که هنوز در دوران PS2 یا نهایت PS3 سیر میکنند، خیلی جلوترن...

خلاصه بازی های هویو رو صرفا با تگ "گاچا" یا "عرضه رو موبایل" اصلا یکی نکن با بقیه بازی ها:دی محتوایی که ارائه میدن خیلی بالاتر از بقیه بازی ها و حتی عموما بازی های کنسولی شرقه:دی
گنشین ایمپکت رو‌ که بازی کردم پستام تو تاپیکش هست
هم رو کنسول هم PC
که والا همونم گروههای تلگرامیش بودم اکثرا روی گوشی میرفتن با خودم گفتم چه کاریه رو کنسول میرم حساس شدم چرا چند تا DS4 تست کردم دریفت داشته تو بازیش:دی
 
کلا از نظر کیفی و سطح خرجی که برای بازی هاشون میکنند، متاسفانه یا خوشبختانه از عموم بازی های ژاپنی که هنوز در دوران PS2 یا نهایت PS3 سیر میکنند، خیلی جلوترن...
کیفیت البته فقط گرافیک فعلا:دی جز وو کونگ که اونم باید تست کنم ببینم چی شده:دی
چینیا تازه شروع کردن و راه طولانی در پیش دارن به ژاپنیا برسن...
هر وقت سه چهار نفر بازیساز قدر در حد کوجیما، اودا، انوما و ... داشتن میشه روشون حساب کرد:دی
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or