فضای بازی هیچ ربطی به تعداد بازی نداره هر چقدر کنسول بیشتر بفروش بره بازی هم بیشتر واسش میاد فعلا که فروش ps3 بد هست پس زیاد امیدوار نباش
در ضمن قرار نیست با فشرده سازی به بلوری برسن! تا حالا هیچ مشکلی نبوده از لحاظ حجم و در اینده هم بازی سازا خودشون میدونن چیکار کنن و این مشکل ما نیست نه ما سواد شو داریم و نه تجربه اونارو پس بحث الکی نکن در مورد حجم dvd
کی گفته dvd ضعفه؟تا الان که بازی های 360 بهتر بودن و بخاطر همین dvd ماکروسافت تونست یکسال زودتر کنسولشو بده بیرون تا حالا بالای 90 درصد بازی ها رو یدونه dvd اومدن حالا بر فرض چند سال دیگه بشه 2 تا مشکلیه؟
bdplayer و hd-dvd player برای ما هیچ ارزشی نداره چون فیلم هاشو باید ارجینال خرید و اینجا بدرد هیچ کس نمیخوره
اطلاعاتت در این مورد کاملا غلطه در کل cpu سونی قویتره از 360 هست ولی کارت گرافیک 360 از سونی قویتره و بازی ساختن واسه 360 اسونتره در کل با توجه به گفته های بازیسازا اینا در یه حد هستن و اختلاف فاحشی اونجوری که شما فکر میکنی ندارن
خوب واضحه چون امتیازای بهتری گرفتن بازی هاش تا حالا اینده رو هم کسی نمیدونه چی میشه البته جدیدا طرفدارای ps3 همه پیشگو شدن
خوب عزیز من 360 هم hd هست و اکثر بچه ها اینجا lcd دارن و کیفیت hd میدونن چیه
پ.ن:در کل یکم بیشتر تحقیق کن و تعصب رو بزار کنار فکر کنم الان بقیه طرفدارای 360 هم بیان
unish::boxing:
بابا من از اول گفتم من هنوز هیچکدوم رو نخریدم فقط چیزایی که جلوم هست رو دارم میبینم
1- من گفتم حجم بازی ربطی به تعداد بازی داره؟؟؟؟؟:laughing:
دوست عزیز یعنی چی تا حالا هیچ مشکلی نبوده؟ مگر قرار مشکلی باشه اون موقعی که 360 ارئه شده چیز بیشتر از dvd9 وجود نداشت که بخوان اون رو سیستم قرار بدن. حالا که blue ray and hd dvd وجود داره مطمئنا مکان بهتری برای ذخیره بازی هستش
من نگفتم که با فشرده سازی قرار به جایی برسن من فقط گفتم نسل بعدی نیاز به فضای بیشتری برای طراحی بازی داره که در 360 این فضا موجود نیست و در ps 3 نیست یعنی چه این مشکل ما نیست و کار اونهاست مگر من گفتم مشکل کسیه
چیزی ه عیان هست چه حاجت به بیان هست
ps3 فضای بشتری برای طراحی بازی در اختیار داره که 360 نداره اگر میگی نه بگو چرا؟
2- کسی نگفته dvd ضعفه اما بر همه واضح و مبرهن هستش که bd نسبت به dvd برتره پس در این مورد بحثی با کسی ندارم چون برای همه مشخص هستش که bd چی هست و dvd 9 چی؟
اگر تا الان برتر بودن بخاطر اینه که چیزی به اسم bd در تختیار بازی ساز نبوده که ازش استفاده کنه نهایت فضایی که در اختیارش بوده همون dvd 9 بود
3- برای من داره و برای شما هم خواهد داشت چون دیر یا زود جای اونه هم تو ایران باز میشه
(لطفا حرف کسایی که موقعی که dvd به بازار اومد رو در مقابل vcd نزنید)
4- گفتم بگید gpu 360 چی هستش که من هم بدونم
نگید قویتره لطفا قدرت clock و مقدار رمی که در اختیارش هست رو بگید و گرنه قبول نمیکنم که قوتیتره چون :
<<<<<<<<< شايد شگفت انگيز ترين خبردر دنياي بازيها اعلام هكاري مخفيانه NVIDIA وسوني ازسال 2002 بروي جي پي يو پي اس 3 بود اين همكاري درست از زمان شكست پروژه سل A شروع شد در واقع سوني بجاي دور انداختن سل A شروع به توسعه آن به عنوان جي پي يو پي اس 3 كرد تصورش را بكنيد چيپي كه قرار بود تمام كارهاي پي اس3 را انجام دهد ،امروزبه عوان هسته گرافيكي آن بكار مي افتد اين واقعا شگفت انگيز است چه قدرت باور نكردني .در دنياي بازيها اعلام هكاري مخفيانه NVIDIA وسوني ازسال 2002 بروي جي پي يو پي اس 3 بود اين همكاري درست از زمان شكست پروژه سل A شروع شد در واقع سوني بجاي دور انداختن سل A شروع به توسعه آن به عنوان جي پي يو پي اس 3 كرد تصورش را بكنيد چيپي كه قرار بود تمام كارهاي پي اس3 را انجام دهد ،امروزبه عوان هسته گرافيكي آن بكار مي افتد اين واقعا شگفت انگيز است چه قدرت باور نكردني .تصور كنيد تركيب تكلونوژي چيپ سل و تجربه NVIDIA ......
سخنگوي شركت NVIDIAدر اين باره گفت: بدون شك اين يك انقلاب در دنياي بازي هاي كامپيوتر خواهد بود.
اولين بار كه مهندسين CEO (تيم طراحي جلوه هاي بصري NVIDIA ) وارد لابراتورCOO (تيم طراحي سي پي يو سل سوني) شدند ،مهندسين سوني در مقابي طراحان NVIDIA يك چيپ سل جادويي گذاشتند (همان سل A) و از آنها خواستد روياهاي خود را برآورده سازند و طراحان NVIDIA تمام تجربه خود را درون اين چيپ گذاشتند. از جمله اين ابتكارها جدايي و پيوستگي پردازشها بود مثلا وقتي دشمن در بازي به شما نزديك ميشود به صورت جدا پردازش ميشود وقتی شما دشمن را از پا در می آوريد جسد او روی زمين ميافتد و بی حرکت مي ماند و به محيط می پيونددو با محيط پردازش ميشود ، ديگر ناپديد نمي شود وسرعت لود جسد برابر با سرعت لود محيط ميشود از ديگر ويژگي هاي آن سادگي كار با آن است كه طيف وسيعي از افكتهاي آماده را در بر ميگيرد مثلا وقتي برنامه نويس در بازي رعد و برق ميخواهد لزومي به كد نويسي شبيه سازي آن را ندارد بلكه كافيست زمان ومختصات رعد را مشخص كند.احتمالا اين سيستم به علت گرافيك بالايي كه ارايه ميدهد ،باعث اختصاصي شدن بازي هاي رايانه اي برروري كنسول خواهد شد. اين راهي بر ادامه پي اس2 خواهد بود. همانطور كه فروش پي اس 2 در دو سال اول ورودش از كامپيوترهاي خانگي بيشتر بود.رييس شركت سوني در يك اظهار نظر گفت: گرافيك كنسول بعدي همگان را شگفت زده خواهد كرد ما اين با هر دو گروه را نشانه رفته ايم هم طرفداران كنسول و هم دارنگان پي سي.چند سالي است كه بحث مي شود كنسول بعدي در دو مدل work استيشن همه كاره وكنسول بازي عرضه خواهد شد اما با توجه به سكوت سوني احتمالا كنسول بعدي در كنسول بازي پايه كه قابليت اپديت وارتقاء داردعرضه خواهدشد.ازنظر قيمت هم سوني پنج سال است كه به تكلونوژي نانوكربونها دست پيدا كرده اين تراشه ها فوق العاده خنك تر ، كوچك تر و ارزانتر از نيمه هادي هاي امروزي هستند و سوني تمامي تكلونوژي هاي جديد خود را برپايه اين تكلونوژي پياده ميكند البته ناگفته نماند سونيتمامي کارخانه هاي توليد کنسول بعدي را در هنگ کنگ ميسازد زيرا منطقه آزاد تجاري است و ديگر از دست مالياتهاي سنگين توکيو راحت خواهد شد . همين عوامل باعث پايين آمدن قيمت كنسول بعدي خواهد شد.
منبع خبر: ICTIr.NET <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
و همچنین
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی درمورد پردازشگر ( RSX ( Reality Synthesizer انویدیا منتشر شده. به هر حال ما میتوانیم از طریق مونتاژ آن، اطلاعات مختصری را از این پردازنده دریافت کنیم. RSX یک موتور گرافیکی 550MHZ، بر مبنای معماری G70 است. همان معماری که در واحد پردازشی گرافیک (GPU) سری 7800 جیفورس مورد استفاده قرار گرفت .
چهار حافظه گرافیکی (GDDR3 512Mbit) در بسته RSX مجتمع شده است که تمام 256MB حافظه مورد نیاز GPU را مهیا میکند. تراشه های داخل کنسول ما مدل SAMSUNG، با سنجش زمان (clocked 700MHZ) هستند که در واقع هم راستا با چیزی است که خبرها و گزارشات در سال گذشته ادعای آن را داشتند. شبیه نسخه اصلی XBOX، پلی استیشن 3 نیز کنترل کننده حافظه را در موتور گرافیکی متحد کرده. بر طبق اسنادی که امسال فاش شد، توسعه دهندگان لزوما از RSX برای دسترسی به حافظه اصلی (XDR (eXternal Data Representation یا حافظه GDDR3 که در داخل تراشه RSX مستقر است، استفاده کرده اند.
256MB از حافظه Samsung XDR تامین کننده حافظه اصلی سیستم است
همچنین در کنسول یک Samsung NAND با 128MB ظرفیت وجود دارد که بیانگر آن است که PS3 به طریقی از حافظه فلش (Flash Memory) استفاده میکند.
مانند XBOX360، اتصالات سریالی مابین CPU و GPU به آسانی قابل مشاهده است. اگر چه این پیچیدگی در PS3 مشهود تر است. با در نظر گرفتن اینکه XBOX360 در اصل 2 controllers اصلی داشت، PS3 همچنین علاوه بر آن دو تراشه دیگر را نیز اضافه کرده است:
موتور PlayStation 2 Emotion و (IO bridge (CXD2973GB.
تمام ترکیب کننده (Synthesizer) گرافیکی play station 2 در این تراشه وجود دارد.
این ویژگی بعد از معرفی V9 PlayStation2 ارائه شد. تمام چیزی که کنسول PS2 در سال 1999 بود، اکنون تبدیل به یک تراشه منفرد کم اثر در PS3 شده است.
غیر از SONY و NVIDIA ، شرکتی با بیشترین تراشه در PS3 بدون شکMARVELL است. MARVELL مدت زمان زیادی را صرف همکاری با SONY کرده است. در واقع تمام شبکه سازی (networking) و حافظه (storage) و PSP توسط MARVELL تهیه شده است. رد پای پورت Ethernet (تکنولوژی استاندارد شبکه های محلی) مربوط به تراشه شرکت MARVELL در PS3 به آسانی قابل مشاهده است.
به نقل از همینجا
دوست عزیز بنده به شما آمار و اطلاعات دادم پس لطفا بگید کجاش غلطه؟ نگید کاملا غلط هستش چون با منطق جور در نمیاد
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
4-قبول دارم تا الان بهتر بوده اما به نظر بنده با gPu and cpu قویر خواهد شد
5- شاید اکثر بچه ها LCD دارن اما مطئنا FULL HD ن دارن ( این خارج از مقاسیست و صرفا پیشنهاده)