آقای دیوید کیج، رییس استدیو Quantic Dream و خالق بازی Beyond: Two Souls در مصاحبهای با سایت گیم اسپات میگوید:
Beyond: Two Souls روز گذشته به صورت انحصاری برای کنسول PS3 منتشر شد.
برخی اشخاص دیدگاهی سنتی نسبت به مقوله گیم دارند که این مساله، برخی اوقات ناامید کننده هست. بعضی از مردم دوست دارن بازیها شبیه همون چیزی که از 30 سال گذشته وجود داشته باقی بمونن و فقط از نظر گرافیکی پیشرفت کنند. هیچ کس نباید به خودش اجازه بده برای بازیها و چیزی که باید باشن حد و مرز تعیین کنه؛ هیچ کس همچین قدرتی نداره!
بازیهای ویدیویی میتونن چیزهای بسیار متفاوتی باشن. Angry Bird یه بازیه، Call of Duty یه بازیه، World of Warcraft یه بازیه و Gone Home هم یه بازی. کی میتونه و اجازه داره تصمیم بگیره که "تو یه بازی هستی"، "تو یه بازی نیستی" و یا "تو عضوی از این خانواده نیستی!"؟ نه! بزارید این عرصه رو برای هرکسی که یک ایده جدید و متفاوت داره باز بزاریم و این خیلی خوبه که ما ببینیم کسی داره بازی میسازه که توش تیر انداختن اصلیترین نکته نیست!
دو طیف از اشخاصی وجود دارن که ما باید انها رو متقاعدشون کنیم. دسته اول گیمرهای حرفهای هستن که فکر میکنن بازیها فقط باید درمورد شلیک کردن، کشتن، تحرک داشتن، رقابت کردن و بالا رفتن آدرنالین و هیجان باشن. ما باید متقاعدشون کنیم که Beyond رو بازی کنن و انها بگن "آره، این یه چیز متفاوته!". بله، این بازی در مورد یه دختر جوونه، نه، ان نمیتونه تفنگ داشته باشه. ولی شاید از تجربه این بازی لذت ببری چون یه تحربه متفاوت هست و قبلا چیزی شبیه این رو بازی نکردی.
دسته دوم افرادی هستن که اصلا گیمر محسوب نمیشن و ممکنه درک نکنن یک بازی چی میتونه باشه. اگه این دسته از اشخاص Beyond رو تجربه کنن ممکنه پی ببرن بازیها میتونن بعضی وقتها متفاوتتر از ان چیزی که توی ذهنشون هست و شکل گرفته باشن. انها فکر میکنن بازیهای رایانهای خیلی خشن هستن، برای همین چیزی برای انها ندارن که بخوان از تجربش لذت ببرن یا بازیها بیش از اندازه پیچیده هستن و یا اصلا تیر اندازی و شلیک کردن جذابیتی برای انها نداره. و شما میگی که نه، یه لحظه صبر کن، بازیهای کامپیوتری ممکنه یه چیز دیگه باشن! بیا Beyond رو بازی کن و ببین خوشت میاد یا نه!
Beyond: Two Souls روز گذشته به صورت انحصاری برای کنسول PS3 منتشر شد.
آخرین ویرایش: