وقتی یه شرکتی مثل سام سرویس میاد و تلویزیون های برند سامسونگ رو مونتاژ میکنه و وارد بازار میکنه،نتیجش میشه یک تلویزیون پر از عیب و ایراد…
تلویزیونی که گوشه هاش اونم به اندازه 20 سانت هاله داره،مشکل بک لایت داره،اونوقت این شرکت میاد و با آگاهی نسبت به این ایراد،به مشتری اعلام میکنه که این هاله ها ایراد محسوب نمیشه و مربوط به تکنولوژی ساخت تلویزیون هست!یک دروغ کاملا واضح…
وقتیم کارشناسان مربوطه پنل رو خراب اعلام میکنن،میرن در سکوت و فرار…
اثبات این ادعای بنده هم 3 تصویری هست که پایین گذاشتم که ثابت میکنه پنل خرابه ولی سام سرویس کم فروش میگه سالمه!،دوستان خودشون میتونن توی گوگل سرچ کنن "شکایت از سام سرویس " و برن چند تا سایت و کامنت رو بخونن…
این شرکت ادعا میکنه ما همه تلویزیون هامون هاله داره و طبیعیه و مربوط به تکنولوژی ساختشه و مشکلی ایجاد نمیکنه!هیچ تضمینی هم نیست که این هاله بعدها کل پنل رو فرا نگیره!
تا به الان میگفتند که تلویزیون سالمه،حالا که کارشناسان خرابی پنل رو تایید کردند،سام سرویس اعلام کرده،ما آماده رفع ایراد هستیم…ببخشید چیشد؟بعد یکسال دروغ گویی حالا شد عیب؟
چیشد؟مگه از نظر شما سالم نبود؟؟مگه تکنولوژی ساختش این نبود؟ قضاوت بادوستان…
دوستان میتونید به برند های دیگه مثل سونی یا الجی هم فکر کنید،سامسونگ اصلی خیلیم خوبه،اما این شرکت کلاهبردار،گند زده به برند سامسونگ، و بازار رو پر کرده از تلویزیون هایی که اسمش سامسونگه ولی خودشون مونتاژش کردن…
جالبتر اینکه من بعنوان یک خریدار جدید به چند تا از فروشندگان و نمایندگی های مجاز خودشون رفتم،و پرسیدم که آیا همچین مشکلی رو این تلویزیون ها دارند؟؟همگی اعلام کردند که خیر،اگر تلویزیونی چنین هاله ای داشته باشه قطعا پنل خرابه،،میبینید دوستان؟خیلی جالبه،بین خودشون و نمایندگی هاشون هماهنگ نکردن که یک دروغ مشابه بگن!!!
وقتیم بهشون گفتم یک تصویر سفید بذارن،همشون از زیر بار این موضوع فرار کردند!!
دوستان سامسونگ نخرید،اگر قصد خرید داشتید اصلی بگیرید و از فروشنده تست صفحه ی کاملا سفید بگیرید،یا میتونید یک تصویر کاملا سفید بریزید توی فلش،و ببرید موقع خرید،همونجا بزنید به تلویزیون و نگاه کنید که هاله ای مشکی در دوطرف به اندازه ده بیست سانت، وجود نداشته باشه…
اکیدا تاکید میکنم،به هیچ وجه برگه ای که نصاب تلویزیون،وقتی تلویزیون رو توی منزلتون نصب میکنه رو امضا نکنید!چون تلویزیون،یخچال یا هر وسیله برقی سامسونگ،چون مونتاژه،ممکنه اون لحظه عیبی نبینید و بعد یه مدت کوتاه متوجه خرابی بشید،اونوقته که اگه زنگ بزنید به سام سرویس و مشکل رو گزارش کنید،قشنگ میفهمید که بصورت مودبانه ازتون کلاهبرداری شده و به شعورتون توهین شده،اصلا هم زیر بار نمیرن…
و شما می مونید و شکایت از سام سرویس در ادارات دولتی مملکتمون که نگم براتون این قسمتشو....