خداحافظی Cliff Bleszinski از Epic Games

.Evanescence.

کاربر سایت
00283892675221357185.jpeg


کلیف بلزنسکی خالق بازی Gears of War شرکت Epic را ترک کرد و احتمال بسیار زیاد صنعت بازی سازی برای همیشه کنار خواهد گذاشت.
کلیف می گوید:
"من این کارها را وقتی یک نوجوان بودم انجام می دادم، من واقعا با این صنعت بزرگ شدم و زندگی کردم، حالا سن من بالا رفته و نیاز به استراحت دارم. من دلم برای پروژه ها، بازی ها، بحث ها، و از همه مهمتر برای مردم و طرفداران تنگ خواهد شد."
اپیک اعلام کرد:
"در طی دو دهه کلیف نقش مهمی در شرکت ما داشت، او افتخار ما در این صنعت و در اپیک گیمز است. او بازی های همچون Gears of War، Jazz Jackrabbi و ,Unreal Tournament را برای اپیک به ارث گذاشت."

منبع
منبع
 
آخرین ویرایش:
اسم تاپیک گمراه کننده است
اتفاقا اسم تاپیک کاملا با مضمونش یکیه ... در هر حال من به شدت ناراحت شدم...Gears Of War بهترین بازیه عمرم بود ( مخصوصا قسمت سوم ) البته امیدوارم کارگردان بعدیه بازی بتونه روایت داستانی بسیار ضعیف این بازی رو یک کم بهتر کنه ( در حالی که اصلا دوست ندارم Gameplay زیبای بازی تحت تاثیر رفتن کلیف قرار بگیره )

با تشکر
 
اون از خبرJustin Bieber که یک بازی رو رسما به فنا داد و این از رفتن کلیفی بی .... از دیروز فقط داریم ضد حال میخوریم ... :( میترسم گیرز هم بعد از کلیفی به سرنوشت نینجا گایدن بعد
از رفتن ایتاگاکی دچار بشه ...
 
میتونه یه تیم خفن جمع کنه و ماکرو هم بیارتش زیر مجموعه خودش . این یکی از حالات ممکن هستش :d
این فن های سونی چه خوشحال شدن :d
 
فکر کنم وقتی جاستین را توی NBA دید چهار گوشه اپیک را بوسید و این صنعت را گذاشت کنار

چون این احتمال را میداد که ازش بخوان توی بازیهای بعدیش مثلا Gears of War 4 از جاستین به عنوان شخصیت اصلی استفاده کنه
 
آخرین ویرایش:
خیلی خوب بود سری 1 بازی Gears Of War که روی PC هم اومد

برای بعدی ها در حصرت بودیم شماره ی 1 رو 5 بار کامل تا آخرش رفتم :x


سبک جالب و زیبایی داشت مطمئنم سرنوشت این هم کم کم و یواش یواش به Re و Silent Hill و شاید بقیه بازی های سبک مثل خودش دچار بشه


حیــــــــف =((
 
بعضی از دوستان مثل اینکه از پست قبلی من بد برداشت کردن و بهم گفتن از رفتنش خندیدی شدی ... و.... اما اصلا اینجوری نیست خندم گرفت بهونه خنده داری هستش برای جدا شدن سن کلیفی 37 هستش تازه اول کارشه .

این نسل همه بازیساز های خوب استدیو هاشون رو ترک کردن واقعا این خبر خیلی بدی هستش بیشتر انها هم همین حرف ها رو زدن یکی از تشکیل استدیو خودش میگه همه این جدا شدن ها شاید کاری کنه استدیو های تازه تاسیس بوجود بیاد که برای آینده خوبه اما استدیو های که روی اینها حساب میکردن رو با مشکل مواجه میکنه .

از اون طرف استدیو های تازه تاسیس تا بیان جا برای خودشون باز کنن کلی طول میکشه برای عنوان های AAA ازشون ببینیم .


کلا اینجور خبر ها خبر های بدی هستش حالا اینجا یک دسته M-N-S رو برای خودشون جدا میکنن اما واقعا اگه هر کدام از اینها نباشن یا موفق عمل نکنن پیشرفتی صورت نمیگیره تازه استدیو های زیر مجموعه های هر کدام از اینها کلی کارمند دارن که برای خودشون استعداد هستن و رفتن و مشکل پیدا کردن هر کدامشون به شرکت اصلی کلی ضربه میزنه .


اگه کسی از یه همچین موضوعی شاید بشه نمیتونه اسم خودش رو بزاره بازیباز به خاطر اینکه ارزش اصلی برای ما باید بازی خوب باشه که به سلیقه ما بخوره .
 
ببینید الان کلیف $15 Million سرمایه داره و اگه خودشو بازی نشسته کرده باشه با حقوقی که ماهیانه از اپیک دریافت میکنه نیازی به کار کردن نداره
اما اگه فقط از اپیک خارج شده باشه احتمال میره که خودش یه استدیو جدید تاسیس کنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or