خبر: حركت مشكوك كونامي ، پاك كردن لوگوي Ps3 از تريلر Mgs4

BlackCat

کاربر سایت
همان طور كه مي دانيد كونامي اعلام كرده بود قصد دارد تريلر هايي كه از MGS4 منتشر شده است را به قصد رفع بعضي از مشكلات مجددا منتشر كند ، اكنون اين تريلر ها مجددا منتشر شده است و نكته جالب در مورد آن پاك شدن لوگوي PS3 از بخش Credits تمام تريلر هاست. تريلرهاي جديد كه لوگوي PS3 را ندارند تريلرهاي منتشر شده در TGS2006.E32006 اند همه اين حركت مشكوك كونامي را به حساب از انحصار خارج شدن بازي از PS3 گذاشته اند. تريلر ها در سايت Metal Gear 20th Anniversary موجود مي باشد.
 
يادم مياد زماني بود كه كليفي بي سازنده ي بازي gears of war ميگفت كه ساختن اين بازي روي ps3 امكان پذير نيست يا اينكه افت زيادي خواهد داشت تا به ps3 ساخته بشه . چرا كه اونها ميگفتن فضاي 256 مگابايت در پردازنده ي گرافيكي براي اين بازي كافي نيست كه انها خيلي پافشاري ميكردن كه مايكروسافت بايد در پردازنده ي گرافيكي كنسول خود (xbox360 ) بايد از حافظه 512 مگابايت استفاده كنند كه مايكروسافت را به اجبار وادار به قرار دادن چنين فضايي در كنسول خود كرده بودند . و بعد از اين كه سوالاتي از اونها براي ساخته شدن چنين بازي براي ps3 كرده بودند اونها گفته بودند كه به مشكل برميخورند يا اينكه از كيفيت بازي بسيار كاسته خواهد شد .
من فكر كنم چنين مشكلي در ساختن بازي unreal-tournament-2007- براي ps3 هم ايجاد بشه .
بالاخره فكر كنم همه قبول دارن كه براي اجراي بازي هاي امروزي حداقل 512 مگابايت حافظه ي گرافيكي لازم هست و اميدوارم نگيد كه سل ميتونه مشكل حافظه را هم حل كنه ! با اين پيچيدگي هم كه داره ؟
 
يادم مياد زماني بود كه كليفي بي سازنده ي بازي gears of war ميگفت كه ساختن اين بازي روي ps3 امكان پذير نيست يا اينكه افت زيادي خواهد داشت تا به ps3 ساخته بشه . چرا كه اونها ميگفتن فضاي 256 مگابايت در پردازنده ي گرافيكي براي اين بازي كافي نيست كه انها خيلي پافشاري ميكردن كه مايكروسافت بايد در پردازنده ي گرافيكي كنسول خود (xbox360 ) بايد از حافظه 512 مگابايت استفاده كنند كه مايكروسافت را به اجبار وادار به قرار دادن چنين فضايي در كنسول خود كرده بودند . و بعد از اين كه سوالاتي از اونها براي ساخته شدن چنين بازي براي ps3 كرده بودند اونها گفته بودند كه به مشكل برميخورند يا اينكه از كيفيت بازي بسيار كاسته خواهد شد .
من فكر كنم چنين مشكلي در ساختن بازي unreal-tournament-2007- براي ps3 هم ايجاد بشه .
بالاخره فكر كنم همه قبول دارن كه براي اجراي بازي هاي امروزي حداقل 512 مگابايت حافظه ي گرافيكي لازم هست و اميدوارم نگيد كه سل ميتونه مشكل حافظه را هم حل كنه ! با اين پيچيدگي هم كه داره ؟
من فکر کنم بیشتر از هزار بار توسط هزار نفر گفته شده که PS3 هم 512 مگا بایت حافظه داره، یعنی شما که تا این اندازه دنبال اینجور چیزایی و همیشه هم، همه حرفهات درست از آب در میاد چجوری اینو ندیدی و نمی دونی؟
تنها مشکل توی این زمینه اینه که PS3 یه مقدار بیشتری از اون 512 مگا بایت رو به OS اختصاص داده (نسبت به 360) و برای همین حافظه قابل دست یابیش برای بازی ساز ها یکمی کمتره. اما 512 مگا بایت در مقابل 256 مگا بایت دیگه خیلی خیلی فاجعه بود اگه درست بود.
 
آخرین ویرایش:
من فکر کنم بیشتر از هزار بار توسط هزار نفر گفته شده که PS3 هم 512 مگا بایت حافظه داره، یعنی شما که تا این اندازه دنبال اینجور چیزایی و همیشه هم، همه حرفهات درست از آب در میاد چجوری اینو ندیدی و نمی دونی؟
تنها مشکل توی این زمینه اینه که PS3 یه مقدار بیشتری از اون 512 مگا بایت رو به OS اختصاص داده (نسبت به 360) و برای همین حافظه قابل دست یابیش برای بازی ساز ها یکمی کمتره. اما 512 مگا بایت در مقابل 256 مگا بایت دیگه خیلی خیلی فاجعه بود اگه درست بود.

پس فكر كنم كليفي بي يا اصلا چيزي حاليش نبود كه چنين چيزهاي گفته يا تو خواب تشريف داشتند ! كه ما نميدونستيم ؟
 
فرخ جان میشه لینک این حرف کیلیفی رو بدی؟
X360 فقط 10mb روی کاغذ از Ps3 رم داره که اونم خیلی به بازی مربوط نمیشه ولی این سیستم عامل Ps3 هم که توی هر اپدیت داره سنگین تر میشه تا جایی که الان حدود 80mb حافظه رم رو گرفته اما سیستم عامل X360 خیلی کمتر ( فکر کنم حدود 30mb) فضا رو اشغال کرده.
 
فرخ جان میشه لینک این حرف کیلیفی رو بدی؟
X360 فقط 10mb روی کاغذ از Ps3 رم داره که اونم خیلی به بازی مربوط نمیشه ولی این سیستم عامل Ps3 هم که توی هر اپدیت داره سنگین تر میشه تا جایی که الان حدود 80mb حافظه رم رو گرفته اما سیستم عامل X360 خیلی کمتر ( فکر کنم حدود 30mb) فضا رو اشغال کرده.

احسان جان چطور انتظار داري خبر چند ماه پيش را برات پيدا كنم . ولي در مورد اين قضيه كليفي بي تو اين سايت خيلي بحث شده بود و يه دعواي جانانه هم روي اين قضيه افتاده بود .
اين حرفها را كليفي بي زده بود كه منم يادم مونده و گفتم .
فكر كنم مديرها بهتر راهنماييت كنن تا به اين منابع دسترسي داشته باشي تو اين سايت .
 
مهم نیست، بهزاد جواب داد دیگه لازم نیست من چیزی بگم.

مگه بهزاد چي گفته كه شما اين همه جوگير شدين ؟
حتما كليفي بي دلايلي داشته كه چنين گفته پس از من ايراد گيري نكن اگه حرف خاصي داري برو مستقيم به كليفي بي بگو !

در ضمن يادم رفت بگم شما از كجاي پست من دريافتيد كه گفتم من ps3 فقط 256 مگابايت حافظه داره ؟!!!

اگه من واژه 256 را به كار بردم منظورم ps3 نبود فقط ميخواستم بگم كه كليفي در اون زمان چنين مشكلي را با xbox360 داشت كه مشكل بر طرف شد كه همين مشكلات را در مورد ps3 گفت .

من واقعا تو اين سايت از طرز خوندن پست توسط همه دارم لذت ميبرم خيلي دقيق مطالعه ميشه !!
 
آخرین ویرایش:
فرخ جان میشه لینک این حرف کیلیفی رو بدی؟
X360 فقط 10mb روی کاغذ از Ps3 رم داره که اونم خیلی به بازی مربوط نمیشه ولی این سیستم عامل Ps3 هم که توی هر اپدیت داره سنگین تر میشه تا جایی که الان حدود 80mb حافظه رم رو گرفته اما سیستم عامل X360 خیلی کمتر ( فکر کنم حدود 30mb) فضا رو اشغال کرده.
از اول 96 مگا بایت از حافظه PS3 رزرو شده بود برای OS، تغییری هم نکرده این مقدار (اگر هم بخواهد تغییر کنه کمتر میشه نه بیشتر) توی 360 هم 32 مگابایت رزرو شده برای OS که اونم ثابته و تغییر نکرده.
 
مگه بهزاد چي گفته كه شما اين همه جوگير شدين ؟
حتما كليفي بي دلايلي داشته كه چنين گفته پس از من ايراد گيري نكن اگه حرف خاصي داري برو مستقيم به كليفي بي بگو !
باشه همین الان بهش میگم. :laughing:
حالا الان این وسط این سؤال واسه من پیش میاد که چطور بازی UT3 رو میتونن روی PS3 بزنن؟
 
يادم مياد زماني بود كه كليفي بي سازنده ي بازي gears of war ميگفت كه ساختن اين بازي روي ps3 امكان پذير نيست يا اينكه افت زيادي خواهد داشت تا به ps3 ساخته بشه . چرا كه اونها ميگفتن فضاي 256 مگابايت در پردازنده ي گرافيكي براي اين بازي كافي نيست كه انها خيلي پافشاري ميكردن كه مايكروسافت بايد در پردازنده ي گرافيكي كنسول خود (xbox360 ) بايد از حافظه 512 مگابايت استفاده كنند كه مايكروسافت را به اجبار وادار به قرار دادن چنين فضايي در كنسول خود كرده بودند . و بعد از اين كه سوالاتي از اونها براي ساخته شدن چنين بازي براي ps3 كرده بودند اونها گفته بودند كه به مشكل برميخورند يا اينكه از كيفيت بازي بسيار كاسته خواهد شد .
من فكر كنم چنين مشكلي در ساختن بازي unreal-tournament-2007- براي ps3 هم ايجاد بشه .
بالاخره فكر كنم همه قبول دارن كه براي اجراي بازي هاي امروزي حداقل 512 مگابايت حافظه ي گرافيكي لازم هست و اميدوارم نگيد كه سل ميتونه مشكل حافظه را هم حل كنه ! با اين پيچيدگي هم كه داره ؟

با سلام
چند تا نکته دارم که بگم بهتره .
رم گرافیکی هر دو کنسول 512 مگ هستش.یعنی هم زنوس و هم rsx هر دو 512 هستند.رم کلی سیستم هم در هر دو کنسول 512 مگ هستش.ولی در ایکس 360 به صورت یک رم واحد 512 مگابایت هستش که به صورت اشتراکی مابین سی پی یو و جی پی یو مورد استفاده قرار میگیره اما در پلی استیشن 3 این 512 مگابایت رم به صورت دو رم 256 مگابایت جدا گانه قرار گرفته که یکیش به سی پی یو میرسه یکیش به جی پی یو.پس در کل رم های دو سیستم برابره اما چون برای ایکس 360 share هستش میگن اگه کارت گرافیکی به رم بیشتری احتیاج داشت در یک بازی میتونه سهم بیشتری رو به خودش اختصاص بده و این یک مزیت هستش اما در پلی 3 کارت گرافیکی از همون 256 تا استفاده میکنه که تازه من در بعضی از جاها خوندم که rsx میتونه از طریق سل به اون 256 مگ رم دیگه هم دسترسی پیدا کنه که احتمالا برنامه نویسی پیچیده تری میخواد.در ایکس 360 هم که اینقدر میگن رم بیشتری داره در واقع همه اون 512 مگ رم که نمیتونه به کارت گرافیکی برسه .چون یه مقدارش به os (سیستم عامل) و بخشی هم به سی پی یو میرسه .ولی همونطور که دوستمون گفتن در پی اس 3 os بخش بیشتری رو از رم گرفته .کلاک داخلی رم کلی ایکس 360 (رم 512 مگ)حدود 700 مگاهرتز هستش و کلاک داخلی اون رم 256 مگابایتی در پی اس 3 هم که به کارت گرافیکی مربوط میشه همون هستش.اما کلاک رمی که در پی اس 3 (اون یکی 256) به سل مربوط میشه 3200 مگاهرتز هستش که اینم یکی از دلایل قدرتمند بودن سل هستش که باید همچین رمی با این کلاک بالا ساپورتش کنه .حالا به قول بعضی از مجلات و سایتها اگه rsx از طریق سل بتونه به این رم پر سرعت دست پیدا کنه که خیلی خفن میشه.:-"
در مورد حرف حاج آقا کلیفی بی.مسلما مزاح فرمودند که پی اس 3 gears of war رو نمیتونه رندر کنه.geras of wra ی که به قول خود شرکت سازندش از همه قدرت ایکس باکس 360 استفاده نمیکنه و هنوز 360 خیلی راه داره تا نهایت قدرت . حالا با این حساب پلی استیشن 3 با تمام قدرتش نمیتونه بازیی رو که 360 شاید با 70% قدرتش اجرا کرده ،رندر کنه .:laughing:
پلی استیشن 3 ای که در نمایشگاه e3 2005 جایزه بهترین سخت افزار رو گرفت.تو اون نمایشگاه 360 و wii هم بودن.این حرف کلیفی بی بیشتر شبیه جک هستش.معلومه که تحت فشار مایکرو سافت این دروغ رو گفته.از این حرفا زیاد زده میشه،مثل حرف factor 5 که سازنده lair هستش وگفته این بازیرو روی دیگر کنسولهاتست کردن و دیدن که کنسولهای دیگه نتونستن رندرش کنن. تنها قاضی معتبر چشمهای ماست.من که دموی ریل تایم uncharted draks fortune رو دیدم حرفای سونی باورم شد.یه جورایی اطمینان قلبی دارم که eight days همون چیزی میشه که نشون داده بودن.متال گیر هم اگه این گرافیک نهاییش باشه که نشون دادن، روی 360 راحت اجرا میشه .
من بحث گرافیک دو کنسول برام تموم شده هستش وقتی که دموی ریل تایم final fantasy 13 رو دیدم.برو نگاهش کن.بازیهای 360 حتی تا حالابه این بازی نزدیک هم نشدن .البته بازی alan wake خیلی قشنگه اما باز به اون نمیرسه.تازه سازنده ها گفتن که محیط بازی در ff13 کاملا تاثیر پذیره.دیگه همه میدونن پی اس 3 قویتره بحث الکی نکنیم .فقط یه کم دیر اومده و سخت افزارش هم پیچیده هستش و باعث این مشکلات شده.به نظر شخصی من مابین سالهای اوایل 2009 تا اواسط 2012 قدرت و گرافیک پلی استیشن 3 کاملا 360رو شکست خواهد داد و طرفداران پلی 3 حدو سه سال و نیم از قدرت فوق العاده این کنسول لذت خواهند برد .چون اواسط 2012 دیگه باید یه تاپیک جدید به اسم ps4 vs xbox x بزنیم. انگشتام کف کرد.:biggrin1:
خدا حافظ.
 
باشه همین الان بهش میگم. :laughing:
حالا الان این وسط این سؤال واسه من پیش میاد که چطور بازی UT3 رو میتونن روی PS3 بزنن؟

اره برو به بهزاد بگو ببينم كه اون پست بالايي من چه مشكلي داشته ؟ و اينكه به اون پس بالايي من هم يه توجهي بكن لطفا !!

در ضمن براي منم هميشه سوال هست كه دوباره سازندگان بازي UT3 اشاره به اين كردن كه كيفت اين بازي در xbox360 بهتر هست . خوب ميتونيد اين خبر را در تاپيك اخبار داغ كنسولها پيدا كنيد براي محكم كاري !!
كه به صورت متن انگليسي گذاشته شده و بعدا معني شده شده .
راستي اين دلايل براي چيه ؟:-"
 
پس فكر كنم كليفي بي يا اصلا چيزي حاليش نبود كه چنين چيزهاي گفته يا تو خواب تشريف داشتند ! كه ما نميدونستيم ؟

فرخ جان زیاد رو حرف جماعت بازی ساز حساب نکن مخصوصا اگه اون بازی ساز انحصاری بازی بسازه نمونش کوجیما یا کلیفی بی و ...

پ.ن:البته مطمئن نیستم ولی فکر کنم الان رابطه ماکروسافت با بازی سازا خیلی خیلی بهتر شده نسبت به نسل قبل و حتی بازم فکر کنم در اینده به ps2 برسه
 
شما همچین می گین گرافیک بازی کمه انگار نسخه نهایی بازی را بازی کردین.هرچی باشه از گرافیک الان halo3 بهتره می شه..(به نظر من)
می دونم گرافیک halo بهتر میشه. اما mgs4 بنا به گفته دوستان برای مارس میاد. و امکان بالا رفتن گرافیک توش خیلی زیاد!!!!
 
اره برو به بهزاد بگو ببينم كه اون پست بالايي من چه مشكلي داشته ؟ و اينكه به اون پس بالايي من هم يه توجهي بكن لطفا !!

در ضمن براي منم هميشه سوال هست كه دوباره سازندگان بازي UT3 اشاره به اين كردن كه كيفت اين بازي در xbox360 بهتر هست . خوب ميتونيد اين خبر را در تاپيك اخبار داغ كنسولها پيدا كنيد براي محكم كاري !!
كه به صورت متن انگليسي گذاشته شده و بعدا معني شده شده .
راستي اين دلايل براي چيه ؟:-"
:laughing::laughing:
من نگفتم به بهزاد چیزی می گم :laughing::laughing:، تو گفتی برو به خود کلیفی بی بگو منم گفتم باشه میرم به خودش می گم.
بعدش هم کی کجا توسط چه کسی گفته شده که UT3 کیفیتش روی 360 بهتر هست؟ و اگر هم باشه چه ارتباطی به این داره که Gears of War روی PS3 نا ممکنه؟ بهتره بدونی که UT3 از نظر گرافیکی سرتر از GoW هستش.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or