حداکثر تعداد بازیکنان در Titanfall تایید شد: 12 نفر

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Titanfall_FTF_1920x1080-670x376.jpg


طی نمایش های مختلف، شایعات بسیاری پیرامون بازی Titanfall و تعداد بازیکنانی که می توانند در آن حضور داشته باشند به وجود آمده بود. امروز آقای Vince Zampella به عنوانی یکی از موسسین Respawn Entertainment در مورد این موضوع طی یک توئیت گفته اند:
حداکثر تعداد 6 به 6 خواهد بود. این بهترین تعادل را برای ما ایجاد می کرد.
آقای Zampella معتقند که این انتخاب بیشترین تعادل را با ربات ها و سربازهایی که توسط هوش مصنوعی هدایت می شوند دارد. تعداد آنها دقیقا مشخص نیست اما گفته شده که "به حدی خواهد بود که سرگرم کننده باشد". با این حال "تحدید اصلی بازیکنان قلمداد می شوند". در مقایسه با برخی عناوین نظیر Battlefield 4 که در آن رقم بازیکنان به 64 نفر میرسد، 12 نفر شاید کم به نظر بیاید. عده ای از چنین موضوعی نا امید شدند و آقای Zampell در پاسخ به آنها گفته اند:
بسیار این بازی سرگرم کننده خواهد بود و ما تست های زیادی را انجام داده ایم. همه چیز درباره مواردی است که بیشترین میزان سرگرمی را به همراه دارند.
Titanfall در ماه مارس برای PC, Xbox 360 و Xbox One عرضه خواهد شد. نظر شما درباره این تعداد بازیکن چیست؟ آیا حضور ربات های غول آسا و استفاده از آنها می تواند جای چنین چیزی را پر کند؟
VG247
Dualshockers
-------------
آپدیت:
طراح ارشد این بازی آقای Justin Hendry در مصاحبه با Polygon گفته اند:
هر قدر تعداد بازیکنان بیشتر باشد، از راحتی بازی کاسته خواهد شد. بر خلاف اکثر بازی ها که می توانید بنشینید و دو طرف را پوشش را دهید، در Titanfall یک نفر می تواند از پنجره راست، پنجره چپ، مستقیم، راه پله و ... در پیش شما ظاهر شود. به طور کلی پنج مسیر وجود دارد که در آن شما کشته خواهید شد و در صورت زیاد بودن بازیکنان، مدیریت محیط اطراف مشکل خواهد بود.
آقای Hendry همچنین گفته اند که در کل نقشه بازی، 50 مبارز متشکل از بازیکنان، Titan و دیگر موارد کنترل شده توسط هوش مصنوعی وجود خواهد داشت پس با این حساب نمی توان احساس خلوت بودن کرد!
Via
 
آخرین ویرایش:
حاظرم شری ببندم دی ال سی می دن برای بازی با تعداد بازیکن های بیشتر .بوکمارک کنید :d
من از وقتی BF بازی کردم دیگه زیر 24 نفر هیچ جوره برام قابل قبول نیست :|
 
تعداده player نسبت به map هاش بايد سنجيده شه,هم ميشه از بازي كه 12 تاييه لذت برد هم از 64 تاييه ,البته خلافش هم هست.
كلا به نظره من مهم ترين جيز تو مولتي map عه.

Sent from my X10i using Tapatalk 2
 
بحث کمیت نیست بحث کیفیت هم هست این دو بازی که شما نام بردی دیگه کیفیتش مشخصه
من بحثم کیفیت نبود. خودم اصلاً MAG رو بازی نکردم ، آنلاین Res 2 رو هم خیلی کم بازی کردم. صادق گفت توانایی نداشتن کنسول ها ، منم گفتم چرا اتفاقاً PS3 داشته! آنلاین TLOU کلاً 8 نفره بود ولی کلی باهاش حال کردم. من نگفتم هرچی بیشتر باشه بهتره ;)
ضمن اینکه Res 2 متاش 87 ـه و فکر نمیکنم همچین کیفیت بدی که تو فکر میکنی داشته باشه :)
 
آخرین ویرایش:
حاظرم شری ببندم دی ال سی می دن برای بازی با تعداد بازیکن های بیشتر .بوکمارک کنید :d
من از وقتی BF بازی کردم دیگه زیر 24 نفر هیچ جوره برام قابل قبول نیست :|
آخه BF ـو با این مقایسه میکنین؟
BF یک مپ داره اون طرفش نا پیداس! معلومه باید پلیر هاشم بیشتر باشه!
مپای این بازی بیشتر تو مایه های مپای CoD هست و نباید بزرگ تر از مپای CoD باشه! 12 نفر هم واسه مپ با اون اندازه بنظر من کافیه! البته اگه 24 نفره میبود بهتر بود ولی وقتی خودشون میگن دیدیم بهترین حالت روی 12 نفره هست لابد یک دلیلی داشته! مرض که ندارن از ارزش بازی خودشون کم کنن :دی وگرنه براشون کاری نداره 24 نفره کردنش! :دی
 
آخه BF ـو با این مقایسه میکنین؟
BF یک مپ داره اون طرفش نا پیداس! معلومه باید پلیر هاشم بیشتر باشه!
مپای این بازی بیشتر تو مایه های مپای CoD هست و نباید بزرگ تر از مپای CoD باشه! 12 نفر هم واسه مپ با اون اندازه بنظر من کافیه! البته اگه 24 نفره میبود بهتر بود ولی وقتی خودشون میگن دیدیم بهترین حالت روی 12 نفره هست لابد یک دلیلی داشته! مرض که ندارن از ارزش بازی خودشون کم کنن :دی وگرنه براشون کاری نداره 24 نفره کردنش! :دی
تو مد rush تو bf هر مپ چند قسمت می شه و اون اول همه ی مپ در دسترس نیست . در واقع سایز مپ می شه تقریبا مثل سری COD در حالی که تعداد پلیر ها فرق نمی کنه . بعد وقتی این همه AI داره خوب 12 تا AI رو حذف می کردن به جاش پلیر هارو می کردن 24 تا ...

پ.ن: اونقدر که من از این قضیه 12 نفره شدن می ترسیدم از 720p بودن بازی نمی ترسیدم :d
 
دوستان مایکرو فن،لطفا منطقی طرفداری کنن.سونی فنها هم از MAG و Res مثال نزنین که Spit سر بالاست.
البته که کیفیت مهمه اما کمیتش اصلا.توی هر راند قرار که بازی به معنای واقعی کلمه یه "Match" باشه و اون حسی رو به شما بده که تو COD 4 و تعداد 5به5 میداد.یعنی یک اشتباه و شکست کل تیم تو اون راند.
چیزی که به هیچ عنوان تو پابلیک COD,BF پیدا نمی کنین.من BF که بازی میکنم خیلی وقتها نمیدونم تیمم چند نفرست،یا اینکه خیلی بخوام ارتباط داشته باشم با کسی،محدود میشه به Squad.هیچ وقت حس یه Match واقعی بهم دست نمیده.
اما Titanfall تو حالت 6به6 همون حسی رو به آدم میده که COD 5vs5 و LOL وDota در حالت 5به5 میدن.این تعداد پلیر و سبک بازی به مراتب تمرکز بیشتری میخواد تا راش دادن 30 نفره به 1 بیس.
 
بحث کمیت نیست بحث کیفیت هم هست این دو بازی که شما نام بردی دیگه کیفیتش مشخصه

اصالا مولتی RE2 بازی کردی از کیفیت صحبت میکنی؟:d در زمان خودش یکی از بهترین مولتی هارو داشته.
-
دوستان مایکرو فن،لطفا منطقی طرفداری کنن.سونی فنها هم از MAG و Res مثال نزنین که Spit سر بالاست.
البته که کیفیت مهمه اما کمیتش اصلا.توی هر راند قرار که بازی به معنای واقعی کلمه یه "Match" باشه و اون حسی رو به شما بده که تو COD 4 و تعداد 5به5 میداد.یعنی یک اشتباه و شکست کل تیم تو اون راند.
چیزی که به هیچ عنوان تو پابلیک COD,BF پیدا نمی کنین.من BF که بازی میکنم خیلی وقتها نمیدونم تیمم چند نفرست،یا اینکه خیلی بخوام ارتباط داشته باشم با کسی،محدود میشه به Squad.هیچ وقت حس یه Match واقعی بهم دست نمیده.
اما Titanfall تو حالت 6به6 همون حسی رو به آدم میده که COD 5vs5 و LOL وDota در حالت 5به5 میدن.این تعداد پلیر و سبک بازی به مراتب تمرکز بیشتری میخواد تا راش دادن 30 نفره به 1 بیس.
حرفت در حالت مسابقه ای داشتن اینا درسته اما هروقت نیاز به Match باشه هر بازی بخوایم راحت میشه Private بازی کرد.
مقایسه با Dota ,LoL هم اشتباهه.
برای Pub بازی کردن 12 نفر خیلی کمه. حداقل باید 16 نفر باشه.
 
آخرین ویرایش:
تو مد rush تو bf هر مپ چند قسمت می شه و اون اول همه ی مپ در دسترس نیست . در واقع سایز مپ می شه تقریبا مثل سری COD در حالی که تعداد پلیر ها فرق نمی کنه . بعد وقتی این همه AI داره خوب 12 تا AI رو حذف می کردن به جاش پلیر هارو می کردن 24 تا ...

پ.ن: اونقدر که من از این قضیه 12 نفره شدن می ترسیدم از 720p بودن بازی نمی ترسیدم :d
تو مد rush تو bf کجاش کم میشد یه دست مپ kharg رو بازی کن حتی اگه 64 هم باشه باز اون مپ بزرگه و مثل کد اصلا نمیشه
کد مثل یه مارپیچ تو در تو که دو سر مارپیچ به هم وصلن ولی بتل شاید در بد ترین شرایط که 64 نفره هم باشه مثلا تو همون مپ خارک شاید اندازش با مپ کد فرقی نکنه ولی چون محیط خیلی خیلی باز هست اصلا اون حس به هیچ کس دست نمیده
 
-حرفت در حالت مسابقه ای داشتن اینا درسته اما هروقت نیاز به Match باشه هر بازی بخوایم راحت میشه Private بازی کرد.
مقایسه با Dota ,LoL هم اشتباهه.
برای Pub بازی کردن 12 نفر خیلی کمه. حداقل باید 16 نفر باشه.
خب مشخصه که میشه Private مچ داد،اما چند درصد اینکارو میکنن؟ ویا اصلا امکان ایجاد مچ رو دارن؟

سازنده هدفش از ساخت بازی مشخصه.نمیخواد بازی یه COD نسل جدید باشه.وگرنه درست کردن یه مپ که 20 نفر بریزن توش فکر نکنم برا این تیم مشکلی باشه.
از طرف دیگه من بازیو با LOL وDOTA مقایسه نکردم.اگه خوب میخوندی منظورم از اون مثال،انتقال حس حضور تو یک رقابت بود.یعنی هرکسی یک وظیفه ای داره که اگه انجام نده،تیمش ضرر میکنه.و تازه ارتباط با سایر اعضاء تیم هم درصدش فوقالعاده میره بالا.

تا کی میخواین 30-40 نفر بریزن تو مپ و 10-15 نفر Recon بگیرن و... اکثرا هم بدون هدف تو مپ دنبال هم میکنن.کاری با هاردکور جماعت ندارم،کلی میگم.
این چیزی که الان تو PUB هست،جوری نیست که منو ارضاء کنه.
خلاصه اینکه من این 6به6 رو به هر حالت دیگه ای که الان تو COD و BF هست،ترجیح میدم.ان شاءالله بعدا براش DLC یا مدهای دیگه معرفی کنن،که شما هم راضی بشی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or