حداکثر تعداد بازیکنان در Titanfall تایید شد: 12 نفر

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Titanfall_FTF_1920x1080-670x376.jpg


طی نمایش های مختلف، شایعات بسیاری پیرامون بازی Titanfall و تعداد بازیکنانی که می توانند در آن حضور داشته باشند به وجود آمده بود. امروز آقای Vince Zampella به عنوانی یکی از موسسین Respawn Entertainment در مورد این موضوع طی یک توئیت گفته اند:
حداکثر تعداد 6 به 6 خواهد بود. این بهترین تعادل را برای ما ایجاد می کرد.
آقای Zampella معتقند که این انتخاب بیشترین تعادل را با ربات ها و سربازهایی که توسط هوش مصنوعی هدایت می شوند دارد. تعداد آنها دقیقا مشخص نیست اما گفته شده که "به حدی خواهد بود که سرگرم کننده باشد". با این حال "تحدید اصلی بازیکنان قلمداد می شوند". در مقایسه با برخی عناوین نظیر Battlefield 4 که در آن رقم بازیکنان به 64 نفر میرسد، 12 نفر شاید کم به نظر بیاید. عده ای از چنین موضوعی نا امید شدند و آقای Zampell در پاسخ به آنها گفته اند:
بسیار این بازی سرگرم کننده خواهد بود و ما تست های زیادی را انجام داده ایم. همه چیز درباره مواردی است که بیشترین میزان سرگرمی را به همراه دارند.
Titanfall در ماه مارس برای PC, Xbox 360 و Xbox One عرضه خواهد شد. نظر شما درباره این تعداد بازیکن چیست؟ آیا حضور ربات های غول آسا و استفاده از آنها می تواند جای چنین چیزی را پر کند؟
VG247
Dualshockers
-------------
آپدیت:
طراح ارشد این بازی آقای Justin Hendry در مصاحبه با Polygon گفته اند:
هر قدر تعداد بازیکنان بیشتر باشد، از راحتی بازی کاسته خواهد شد. بر خلاف اکثر بازی ها که می توانید بنشینید و دو طرف را پوشش را دهید، در Titanfall یک نفر می تواند از پنجره راست، پنجره چپ، مستقیم، راه پله و ... در پیش شما ظاهر شود. به طور کلی پنج مسیر وجود دارد که در آن شما کشته خواهید شد و در صورت زیاد بودن بازیکنان، مدیریت محیط اطراف مشکل خواهد بود.
آقای Hendry همچنین گفته اند که در کل نقشه بازی، 50 مبارز متشکل از بازیکنان، Titan و دیگر موارد کنترل شده توسط هوش مصنوعی وجود خواهد داشت پس با این حساب نمی توان احساس خلوت بودن کرد!
Via
 
آخرین ویرایش:
youngMo-300x239.jpg

بچه ها میدونستید یکی از level designer های استودیو Respawn محمد علوی یک ایرانی هستش!!!
توی سایت این استودیو اگه برید یه مصاحبه ای هستش که میتونید بخونید!
 
خوب خودش میگه50 تا تایتان داره حالا نمیشد بجای تایتان بازیکن هارو چنتا اضافه کنن
هر 50 تا که تایتان نیست چه خبره مگه :d گفته 50 تا Combatants یا همون مبارز داره (که شامل موارد مختلف میشه)
اینا حالا می تونند یه روبات کوچولو برای Repair باشند، می تونند بی سیم چی باشند یا هر چیزی
 
youngMo-300x239.jpg

بچه ها میدونستید یکی از level designer های استودیو Respawn محمد علوی یک ایرانی هستش!!!
توی سایت این استودیو اگه برید یه مصاحبه ای هستش که میتونید بخونید!

10 دقیقه این مصاحبه رو نگاه کنین، چشاتون رو از دست میدین. :دی من الان رسما هیچ جا رو نمی بینم :دی

ایشون یکی از بهترین Level Designer هایی است که من میشناسم. واقعا کارشون حرف نداره. کاملا سیر نزولی طراحی مراحل تو MW3 رو میشه احساس کرد از وقتی که ایشون و چندین نفر دیگه استودیو رو ترک کردن. فقط کاش طراحی وب سایتشون هم خوب میبود.
 
کاملا تایید میشه. اولین باری که توضیحات مربوط به MAG رو دیدم، واقعا متعجب بودم که چطوری این همه آدم که تو 8 تا تیم هستن باید با هم هماهنگ باشن و بازی کنن ولی وقتی بازی اومد دقیقا یاد دوره دبستان افتادم که یه توپ می نداختن وسط زمین و 50 نفر آدم دنبالش بود. یعنی مصداق بارز MAG همین خاطره ای بو که من گفتم.

تو TF نه تنها باید حواست به جلو و پشتت باشه، ممکنه یکی از بالای سرت پارکور مانند:دی از در و دیوار میپره بالا. حالا فرض کن 12 تا آدم همه چنین شرایطی دارن. اصلا بالانس کردن همین تعداد هم کار سختیه چه برسه بیشتر هم باشن.

داود جان صحبتت کاملا درسته .;) بعد دیدن نظر دوم سازنده بازی نظر خودم هم عوض شد کلا دارم براش لحظه شماری میکنم که عرضه بشه . :d

اون بخش MAG هم فکر کنم بد برداشت کردی من منظورم پست شما نبود یه نفر دیگه قبل من پست داده بود به جای اینکه درست منطقی صحبت کنه امده بود یه بازی دیگه ای رو کوبیده بود که اصلا ربطی به صحبت این تاپیک و این بازی نداشت که مدیران پاکش کردن .;)
 
INfinity POWAH OF CLOD:d
خوب درسته ولي به نظرت پينگ بالا نميره؟:dCloud هم نياز به نت خوب داره. البته بايد صبر كرد تا بازي بياد ولي خوب اينجور كه مشخصه نسبت به بازي ها ي ديگه نت بهتري ميخواد.
كه به نظرم توي ايران براي خيلي ها لگي ميشه.مگر اينكه از اين كاهش دهنده هاي پينگ استفاده كنيد:d
 
خوب درسته ولي به نظرت پينگ بالا نميره؟:dCloud هم نياز به نت خوب داره. البته بايد صبر كرد تا بازي بياد ولي خوب اينجور كه مشخصه نسبت به بازي ها ي ديگه نت بهتري ميخواد.
كه به نظرم توي ايران براي خيلي ها لگي ميشه.مگر اينكه از اين كاهش دهنده هاي پينگ استفاده كنيد:d
به این خاطر باید به 6 به 6 قانع بود!:d
News: First Titanfall gameplay had 7v7 battles, player cap "isn't a tech limitation" - Total Xbox.com
مصاحبه ی دیگه ای هست (آرش جون حالش بود بره پست اول!:d) که اول بازی 7 به 7 بود اما تجدید نظر شد...بعد یه نکته ای هم که اشاره شده اینه که AI میتونه یه جوری نقش حواس پرت کنی هم ایفا کنه که مثلا میرین دنبال یه چیزی میکشین یهو میبینید زرشک AI بوده یکی هم پشتتونه!:d
 
youngMo-300x239.jpg

بچه ها میدونستید یکی از level designer های استودیو Respawn محمد علوی یک ایرانی هستش!!!
توی سایت این استودیو اگه برید یه مصاحبه ای هستش که میتونید بخونید!

ایشون کارش خیلی درسته.. مپ فوق العاده Terminal توی مولتی پلیر MW2 ، کار این عزیز بود.
جالبه که توی مپ قسمت پروازا رو نگاه کنید، یک پرواز به سمت Tehran هست... نکته جالبتر اینه که بقیه پروازا رو زده کنسل این رو زده Boarding ... :d
 
بنظرم با این تایتان هایی که معرفی کرده اند یه حرکت بریم کلی نقشه میره زیرپامون!:| اینقدر بزرگ اند که اگه تعدادشون بیشتر از این بود هم احتمال افت فریم میرفت بالا و هم اینکه خرتوخر میشد و نمیشد از بازی لذت برد! تعداد مناسبی هست بنظرم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or