جیم رایان از مدیریت پلی‌استیشن کناره‌گیری می‌کند

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
آخرین ویرایش:
نیل دراکمن حداقل یک میلیارد دلار به سونی ضرر زده
به خاطر یه تصمیم مسخره
فروش پارت 2 نابود کرد ( بازی که به راحتی در 2 سال 20 میلیون نسخه می فروخت )
نسخه های فرعی احتمالی نابود کرد
اینده سریال هم نابود شد ( هر چند خودشون فهمیدن چه گندی زدن , قراراه سریال کش بدن و اون صحنه مشهور اخر فصل 2 / اوایل / اواسط فصل 3 )
اگه سال 2017 هم یکی مثل بانجی وجود داشت 8-> نظارت می کرد و روند داستان / اون تصمیم مسخره رو تغییر می داد
791001_23fe5.gif
 
صد ها ساعت صرف نفرت پراکنی علیه سونی می کنی ( با ادعای بی طرف بودن ) حداقل یه چند دقیقه هم شاهکار گیم پس بازی کن :-??
View attachment 312105
بعد متوجه میشی موفقیت یه استودیو در یک سبک , ارتباطی به خروجی همون استودیو در یه سبک دیگه نداره :-??

مثال Mediatonic و Psyonix :)) :)):)) دو استودیو مستقل که با بودجه چند هزار دلاری ساخت بازی شروع کردن و در نهایت موفق شدن ( صد ها استودیو دیگه هم همین مسیر رفتن و نابود شدن ) با ناتی داگ مقایسه می کنی :)) که حداقل بودجه هر بازی اش 200 میلیون دلار :))


نیل دراکمن حداقل یک میلیارد دلار به سونی ضرر زده
به خاطر یه تصمیم مسخره
فروش پارت 2 نابود کرد ( بازی که به راحتی در 2 سال 20 میلیون نسخه می فروخت )
نسخه های فرعی احتمالی نابود کرد
اینده سریال هم نابود شد ( هر چند خودشون فهمیدن چه گندی زدن , قراراه سریال کش بدن و اون صحنه مشهور اخر فصل 2 / اوایل / اواسط فصل 3 )

احتمالی که من میدم اینه که استودیو ناتی داگ رو تحت فشار گذاشتن :-??:-??:-??
سونی چند سال موفق ترین ip خودش دفن کرده و از صد ها میلیون دلار سود گذشته , چرا ؟ ناتی داگ علاقه ای به ساخت انچارتد نداره :| هر ناشر دیگه ای بود تا الان 2 نسخه انچارتد عرضه شده بود/دو نسخه دیگه هم معرفی شده بود

هر ناشر دیگه ای بود تا به حال تلو پارت 3 معرفی / 2024 عرضه می شد , چرا معرفی نشده ؟ بزرگان ناتی داگ دوست نداشتن بلافاصه بعد از پارت 2 نسخه سوم عرضه کنن :-??

همین ناتی داگ از سال 2018 روی یه ip جدید کار می کنه( مشخص هم نیست تا الان چقد هزینه کرده ) حالا بزرگان ناتی داگ کی رضایت میدن بازی معرفی بشه مشخص نیست :-??

تلو انلاین از کجا اومد ؟ توهمات بزرگان ناتی داگ
این ها توهم زدن که ما قراره بازی های انلاین متحول کنیم ( دراکمن هم به این موضوع اشاره کرد ) ما قراره اولین بازی مولتی پلیر با داستان گویی سینمایی بسازیم
سونی بر اساس توهمات این ها 100 تا 150 نفر کارمند جدید استخدام کرده ( حقوق 100 کارمند استودیو ناتی داگ بیشتر از 400 کارمند یه استودیوی در ژاپنی / 1000 کارمند در استودیوی چینی و هند یه )

خوشبختانه بانجی سر می رسه و از یه ابر فاجعه جلوگیری می کنه
و گرنه بازی با همون شرایط عرضه میشد و 2 هفته بعد امار پلیر هاش به زیر 10 هزار نفر می رسید
یکماه بعد رسانه تیتر می زدن
پایان ناتی داگ / شکست بزرگ سونی :))

اگه سال 2017 هم یکی مثل بانجی وجود داشت 8-> نظارت می کرد و روند داستان / اون تصمیم مسخره رو تغییر می داد

امروز تلو پارت 2 بالای 25 میلیون فروخته بود
نسخه فرعی جوئل عرضه شده بود
پارت 3 در مراحل پایانی ساخت بود

کوروش جان گذشته ها رو فراموش کن در مورد آینده بگو چه اتفاقی قراره بیفته:-?

طبق این صحبت ها قراره بازی جدید بانجی آمار پلیر های همزمان از نو تعریف کنه درسته؟:D
 
کوروش جان گذشته ها رو فراموش کن در مورد آینده بگو چه اتفاقی قراره بیفته:-?

طبق این صحبت ها قراره بازی جدید بانجی آمار پلیر های همزمان از نو تعریف کنه درسته؟:D
بانجی از ساخت ابرفاجعه توسط ناتی داگ جلوگیری کرد و خودش این ابرشاهکارو منتشر کرد: :دی

IMG_20231001_180759_562.jpg
 
بانجی که هیچی بابای بانجی هم تو ویدیوگیم در حدی نیست که بیاد از ناتی داگ ایراد بگیره. اینایی که تو نصف اکسپنشن ها ترمال کردن اصا در حدی نیستن که بیان از یکی از بهترین استودیوهای ویدیوگیم ایراد بگیرن.
 
حالا این همه اخراج اخراج کنید
این همه توطئه چینی کنید
حتی پای دراکمن بکشید وسط 😐
تهش چند چیز واضح :
۱- جیم رایان هنوز کامل خارج نشده اگه اخراجی وسط بود در جا میرفت بیرون. نه اینکه بگن تا اوایل ۲۴ میره بیرون
۲- ناتی داگ بهترین استودیو تو دنیا هم نباشه یکی از بهترین هاس همه واقفا. هر چیزی از این استودیو بیرون آمده و باعث شده به اینجا برسه بخاطر آزادی عملی که داشتن و شما چجوری انتظار دارید با همپن کیفیت بازی بسازند ولی یه آقا بالاسر داشته باشند بگه فلان کار نکن فلان شخصیت نکش فلان شخصیت وارد نکن؟!
اینها باید آزاد باشند.
در مورد گسشون ، بانجی تاخیرش زده چون گفته بازی پلیر رو درگیر نمیکنه. بازی قرار بوده چی باشه رویای تیم ناتی داگ که میایم داستان سرایی عمیق رو وارد یک بازی مولتی پلیر میکنیم. نظر بانجی چیه؟ بازی آنلاین باید پلیرمحور باشه و داستان باید در خدمت پلیر باشه نه برعکسش که این هرجور نگاه کنید منطقی هست. بازی فکشنی که خواهد اومد مطمئن باشید متفاوت خواهد بود با ایده رویایی دراکمن. و الان هم من مطمئنم دراکمن رفته سراغ ای پی داستانی خودش و فکشن سپردن تیم دیگه. که خب منطقیش هم همینه دراکمن بره داستان محور بسازه و اونجا بازی داستان محور بسازه نه اینکه بیاد تو یه بازی مولتی پلیر این کار بکنه.
این یه جا رو به بانجی حق میدم سونی سرمایه گذاری کرده بازی پلیر جذب کنه. پول از پلیر دربیاره اما بازی داستان محور قضیش فرق می‌کنه.
بازی داستان محور رو بیای اون چیزی که تیم ناتی داگ توش متبحرن بیای محدود کنی انتظار دارید ناتی داگ ناتی داگ بمونه؟
بهترین حالتش این که دراکمن و یه سری از اعضا رده بالا همون اول جدا میشن میرن جایی که آزاد باشند.هر چند اون روز هم روز پایان بازی خوبای نانی داگه چون دیگه ناتی داگ بازی سفارشی و با هزارتا اما و اگر میسازه ، دراکمن و رفقا هم جای دیگه نمیتونن پیدا کنن اون بودجه سونی رو بهشون بده. نتیجه؟ هیچی ایزی ایزی تومام تومام.
 
کسی که 10 دقیقه لست 2 بازی نکرده از لست 2 ایراد میگیره :D دنیای عجیبیه :D
بعد فک کن جای تجربه ی گیمری خودت دنبال سود فلان کمپانی باشی ! بر فرض پلی استیشن یه کارت گیم بده و میلیونی به جیب بزنه ، آیا به یک جای من هست ؟ قطعا خیر . پلی استیشن تا وقتی که چیزی که من میخوام رو بده برام پلی استیشنه وگرنا سود و اینهاش به پشمانمم نیست :دی
 
یک فامیل پولداری داشتیم میخواست یکی از اسباب بازی های قدیمی بچش که دو سال تو زیر زمین داشت خاک میخورد به بچه یک آدم مستحق بده اما پسرش داشت فحش به مادرش میداد که حق نداری این کارو بکنی و این مال منه هرچی مادرش میگفت تو دو سال با این بازی نکردی اما زار زار گریه میکر آخریم زد اسباب بازی شکست و خرابش کرد تا به بدست اون بدبخت نرسه
اره یه آدم همیشه بازنده بود هر کاری میکرد نمی تونست بچه هاش رو خوشحال کنه هر چی اسباب بازی میخرید برای بچه هاش شکسته از آب در میومدن، بچه های همسایه با اینکه فقیر تر بودن همیشه خوشحال بودن و والدینشون بهترین اسباب بازی ها رو بهشون میدادن ... از اونجا که همسایه خاری در چشم اون آدم بازنده شده بود ، شروع کرد رفت به تمام اسباب بازی فروشی های شهر پول داد که به همسایه ما اسباب بازی نفروشید .... و بچه های اون آدم بازنده برای اولین بار در عمرشون خوشحال شدن و تا مدت ها جشن گرفته بودن ...
 
در مورد بازی‌های پلی استیشن روی پی‌سی که همه فحشش رو جیم رایان می‌خوره:
این ماجرا قبل از رایان به شکل‌های دیگه‌ای شروع شده بود و مشخصه که جزو برنامه کلان سونی بوده، نه این مدیر و اون مدیر. :D Heavy Rain به عنوان یکی از معروف‌ترین بازی‌های PS3، قبل از رایان برای پی‌سی منتشر شد و Beyond هم همین‌طور. حالا اینا رو می‌گیم با فاصله برای پی‌سی اومدن، ولی اون یکی بازی Quantic Dream یعنی Detroit فقط ۱.۵ سال بعد از انتشار برای PS4 برای پی‌سی منتشر شد که همین قضیه هم خیلی چیزها رو نشون می‌ده. یا مثلاً بازی Journey رو داشتیم که جزو خاص‌ترین شاهکارهای پلی استیشن بود و برای پی‌سی هم اومد.
حتی شما می‌تونستی مدت‌ها قبل از مدیریت رایان، به لطف PS Now روی پی‌سی سراغ The Lats of Us و God of War 3 تا Bloodborne و خیلی از بازی‌های دیگه بری! :D مثلاً این خبر برای سال ۲۰۱۷ هست (جیم رایان سال ۲۰۱۹ مدیر شد) و با خوشحالی توی سایت رسمی پلی استیشن نوشتن:
On top of that, PS Now’s library has now ticked to over 500 games. That’s a massive range of games to explore and play, all with one subscription, the push of a button, play on your PS4 or Windows PC
یا وقتی پروژه جدید کوجیما معرفی شد و در حالی که هنوز اسمش رو نمی‌دونستیم، گفتن که برای پی‌سی هم میاد. بعدش مدت‌ها به عنوان انحصاری PS4 معرفی شده بود، ولی دوباره از یه جایی به بعد شایعات نسخه پی‌سی هم مطرح شد و آخرش هم اون نسخه منتشر شد. همه اینا قبل از مدیریت رایان بود و نشون می‌ده که مسیر داشته به تدریج به این سمت می‌رفته و کم‌کم رسید به نقطه‌ای که به جای استریم، بازی‌های فرست‌پارتی روی پی‌سی پورت بشن.
این مسیر توی دوران مدیریت نفر بعدی هم ادامه پیدا می‌کنه و قطع نمی‌شه. چون تا این لحظه آسیبی به فروش کنسول نزده و PS5 داره طوفانی می‌فروشه و اگه مشکلات کمبود کنسول نبود (که به رایان خاک‌سربر هم ربطی نداشت و یه موضوع جهانی بود)، PS5 حتی از این هم بیشتر فروخته بود. بازی‌ها هم که دارن خوب می‌فروشن و بعضی وقت‌ها بازی‌هایی که مدت‌ها از زمان انتشارشون می‌گذره رو توی لیست‌های مختلف می‌بینیم. یا مثلاً God of War Ragnarok فقط توی سه ماه، ۱۱ میلیون نسخه فروخت که یه آمار عجیب غریبیه. اون هم در حالی که نسخه قبلیش برای پی‌سی اومده بود و این‌طوری نشد که ملت بگن چون این نسخه هم در آینده میاد، پس روی PS5 نخریم. مخاطب نسخه‌های کنسولی و پی‌سی متفاوت هستن و عرضه بازی روی پی‌سی، یه سود اضافه‌ای به سونی می‌رسونه و خیلی بعیده که این سود رو ول کنه. اتفاقاً باید به فکر افزایش کیفیت این بازی‌ها هم باشه و پورت‌های بهتری آماده کنه که ماجراهای بعضی از بازی‌ها مثل TLoUP1 پیش نیاد.
خیلی خوب بود که اشاره کردید یه عده به شکل عجیبی سعی دارن به منتقدین حضرت جیمبو این برچسب رو بزنن که سر انتشار بازی ها روی PC از جیمبو عصبانین، اصلا این قضیه ربطی به جیمبو نداشت ، اولین کسی که این خبر رو اعلام کرد شان لیدن بود که بعضی بازی های سونی میاد روی pc ....

البته اینجا هم جیمبو افراطیش کرد ... و صد البته جیمبو سر این قضیه یه گند دیگه زد که باعث عصبانیت بیشتر منقدینش شد .. رفت مصاحبه کرد که ما برای عرضه بازی ها روی pcنظر سنجی کردیم (یه دروغ واضح) فقط عده کمی مخالف بودن که اونها برای ما اهمیت ندارن ...
بله طرف شومن نبود ... کلا حرف زدن بلد نبود
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Dinosaur and rpg321
امیدوارم بعد از این اتفاق سیاست های سونی بهتر بشه و تمام ظرفیتش رو برای ساخت بازی های داستانی بکار بگیره
من بشخصه از بازی های سرویس محور دیگه متنفرم تا الان هم زیاد اومده و کافیه چیزی که منو به وجد میاره معرفی بازی های داستانی با کیفیت هست که مطمعنم 95 درصده بقیه گیمرا هم با من هم عقیدن
 
  • Like
Reactions: SIMPLE and rpg321
صد ها ساعت صرف نفرت پراکنی علیه سونی می کنی ( با ادعای بی طرف بودن ) حداقل یه چند دقیقه هم شاهکار گیم پس بازی کن :-??
View attachment 312105
بعد متوجه میشی موفقیت یه استودیو در یک سبک , ارتباطی به خروجی همون استودیو در یه سبک دیگه نداره :-??

مثال Mediatonic و Psyonix :)) :)):)) دو استودیو مستقل که با بودجه چند هزار دلاری ساخت بازی شروع کردن و در نهایت موفق شدن ( صد ها استودیو دیگه هم همین مسیر رفتن و نابود شدن ) با ناتی داگ مقایسه می کنی :)) که حداقل بودجه هر بازی اش 200 میلیون دلار :))


نیل دراکمن حداقل یک میلیارد دلار به سونی ضرر زده
به خاطر یه تصمیم مسخره
فروش پارت 2 نابود کرد ( بازی که به راحتی در 2 سال 20 میلیون نسخه می فروخت )
نسخه های فرعی احتمالی نابود کرد
اینده سریال هم نابود شد ( هر چند خودشون فهمیدن چه گندی زدن , قراراه سریال کش بدن و اون صحنه مشهور اخر فصل 2 / اوایل / اواسط فصل 3 )

احتمالی که من میدم اینه که استودیو ناتی داگ رو تحت فشار گذاشتن :-??:-??:-??
سونی چند سال موفق ترین ip خودش دفن کرده و از صد ها میلیون دلار سود گذشته , چرا ؟ ناتی داگ علاقه ای به ساخت انچارتد نداره :| هر ناشر دیگه ای بود تا الان 2 نسخه انچارتد عرضه شده بود/دو نسخه دیگه هم معرفی شده بود

هر ناشر دیگه ای بود تا به حال تلو پارت 3 معرفی / 2024 عرضه می شد , چرا معرفی نشده ؟ بزرگان ناتی داگ دوست نداشتن بلافاصه بعد از پارت 2 نسخه سوم عرضه کنن :-??

همین ناتی داگ از سال 2018 روی یه ip جدید کار می کنه( مشخص هم نیست تا الان چقد هزینه کرده ) حالا بزرگان ناتی داگ کی رضایت میدن بازی معرفی بشه مشخص نیست :-??

تلو انلاین از کجا اومد ؟ توهمات بزرگان ناتی داگ
این ها توهم زدن که ما قراره بازی های انلاین متحول کنیم ( دراکمن هم به این موضوع اشاره کرد ) ما قراره اولین بازی مولتی پلیر با داستان گویی سینمایی بسازیم
سونی بر اساس توهمات این ها 100 تا 150 نفر کارمند جدید استخدام کرده ( حقوق 100 کارمند استودیو ناتی داگ بیشتر از 400 کارمند یه استودیوی در ژاپنی / 1000 کارمند در استودیوی چینی و هند یه )

خوشبختانه بانجی سر می رسه و از یه ابر فاجعه جلوگیری می کنه
و گرنه بازی با همون شرایط عرضه میشد و 2 هفته بعد امار پلیر هاش به زیر 10 هزار نفر می رسید
یکماه بعد رسانه تیتر می زدن
پایان ناتی داگ / شکست بزرگ سونی :))

اگه سال 2017 هم یکی مثل بانجی وجود داشت 8-> نظارت می کرد و روند داستان / اون تصمیم مسخره رو تغییر می داد

امروز تلو پارت 2 بالای 25 میلیون فروخته بود
نسخه فرعی جوئل عرضه شده بود
پارت 3 در مراحل پایانی ساخت
دراکمن یک میلیارد 🤪🤦‍♀️ ضرر نزد ، کسایی ضرر زدن که قبل از انتشار بازی مثل خودت اطلاعات ناقص و غلط در مورد بازی پخش میکردین و بعدش روی منبر میرفتین و نتیجه میگرفتین که بازی یه زباله است و وقتی منتشر بشه و نمرات بیاد همه متوجه میشن .....

اون موقع که منتظر نشسته بودید بازی شکست بخوره و دراکمن رو اخراج کنن نگران ضرر و زیان سونی نبودید؟

این برنامه مثلا رویایی که برای ناتی داگ تعریف کردی ، بیشتر شبیه شرایط فعلی ea هست
.........

بازی بعدی ناتی داگ هم که بیاد که نه جوئل داره نه الی نه ابی، مطمئنم بازم منتظر زمین خوردنش مینشینید، چون نمیخواید موفقیت سازندش رو ببینید...
باقی چیزا بهونه است
 
آخرین ویرایش:
نیل دراکمن حداقل یک میلیارد دلار به سونی ضرر زده

یه خبری هم من چند وقت پیش خوندم، مثل اینکه رپتایل هم هست.

فقط کبیر جان من یه سوال دارم از خدمت شما، اگه این چیزایی که این همه زحمت کشیدی و با عشق تایپ کردی به خیال خودت درسته، دراکمن خبیث کم از یه نفوذی و مامور مخفی که با هدف نابودی ND و سونی به این استدیو امده نداره، پس چرا جیمبو و دار دسته اش که انقدر ذوب در ولایتشون هم هستی و به این شکل برای اردنگی که مهمونش کردن مدیحه سرایی میکنی متوجه این بدیهیات نشدن و برعکس اجازه دادن به مقام ریاست استدیو هم برسه؟ در صورتی که مثلا خود شما به سادگی متوجه همه دسیسه ها و حتا رقم دقیق خسارت دراکمن خبیث کافر شدی و جزییات پرونده خیانت رو هم در کمال سخاوت در اختیار ما فریب ها خورده ها گذاشتی! تو دار و دسته یگانه مدیر برتر ویدئو گیم، جیمبو کبیر، کسی نبود مثل شما این اطلاعات رو در اختیارش قرار بده بفهمه دراکمن داره دودمانشون رو بر باد میده بندازنش بیرون؟ یا دراکمن اونجا هم آدم داره و با کمک شبکه فسادش تونسته مخ جیمبو رو بزنه و ارتقا مقام هم بگیره؟ داستان چیه دقیقا؟

در کل یه سری از تصورات ذهنی به درد داستان های سورئال میخورن نه اینکه به شکل فکت تو یه بحث منطقی غیر سورئال به کار برده بشن. البته این بار اول نیست و قبلا هم زیاد از این حرف ها از شما دیدیم. یادمه قبل همون شوکیس فاجعه بار جیمبو میگفتی این نمایش چکیده همه زحمات جیمبو هست و نشون میده چه آینده ای رو برای سونی ترسیم کرده (که البته در این مورد دقیقا حق با شما بود) اما بعدا که بوی ریدمان جیمبو حسابی بلند شد و صدای همه در امد اول در کمال تعجب گفتی جیمبو میخواسته بازی های فرست پارتی رو نشون بده اما دراکمن کلاه بردار اجازه نداده چون میخواسته خودش تو چشم باشه و بعدا تو گیمز کام بازیش رو نشون بده که همه در مورد ایشون صحبت کنن.... و بعد در کمال تعجب نتیجه گرفتی پس دراکمن خودش رو بالاتر از کمپانی میدونه و این فاجعه است و .... در صورتی که مشخصا همه گندها تقصیر خود جیمبو بود و ظاهرا کل فرست پارتی ها هم از دستش حسابی شکارن و همینم باعث شد زودتر دکمه سیکدیرش رو فشار بدن به زباله دانه تاریخی بپیونده.
 
جیم رایان در کل کارنامه خاکستری داشته.
از یک طرف میراث بازی های نسل قبل خیلی بهش کمک کرد که بتونه چند سال اول نسل رو پر و پیمان شروع کنه.
ثانیا خرید استدیو بانجی، از اون خرید های مهم بوده. بانجی همیشه کار درست بوده و همیشه کار درست می مونه.
همچنین جرئت عرضه بازی رو پی سی و ساخت سرویس اشتراکی که در بلند مدت به نفع سونی هست از محاسن اش بود.

از اون طرف هم میشه گفت تعطیلی چند استدیو، pr مزخرف، دعوا با ماکروسافت سر موضوعی که عملا بازنده بود، عدم توانایی در عرضه بازی جدید، پرداخت بیش از حد به عناوین گس ، شوکیس ها نه چندان جذاب ، psvr ، قیمت گذاری بالا، ریمستر های بی دلیل ، هم از معایب اش بود.

در کل هر چه بود تموم شد. باید دید مدیر جدید چه می کنه.
تعطیلی چند استدیو
در دوران جیم رایان 3 تا استودیو تعطیل شد
Manchester Studio (یه استودیو vr که کسی حتی اسمش هم نشنیده :-??5 سال بعد از تاسیس با شکست پروژه اش تعطیل شد ) Pixelopus ( به خاطر شکست تجاری Concrete Genie / کنسل شدن بازی در حال ساخت تعطیل شد ) و Japan Studio که به دو استودیو XDEV ژاپن و Team Asobi تقسیم شد ( تویوما و چند نفر دیگه از بزرگان استودیو خودشون تاسیس کردن / بقیه کارمند ها در استودیو های ژاپنی بزرگ استخدام شدن )

دعوا با ماکروسافت سر موضوعی که عملا بازنده بود:-??:-??:-??
صدا ها بار این ماجرا رو توضیح دادم / همین تایپک هم دو بار کامل توضیح دادم :-??:-??:-??

اسپنسر دو روز بعد از خرید در یه ایمیل رسمی اعلام کرد cod مولتی پلتفرم باقی می مونه / جیم رایان بر اساس ایمیل رسمی اسپنسر اعلام کرد که cod روی ps عرضه می شه

در مذاکره رسمی چه اتفاقی افتاد ؟ فیل اسپنسر مثل همیشه زیر حرف اش زد و گفت , منظور ما فقط تا پایان نسل 9 بوده :))
جیم رایان هم مجبور شد اون مصاحبه تاریخی انجام بده
  • According to Ryan, he initially didn’t have concerns over the Activision Blizzard deal, but an email sent by Spencer in August 2022 really set alarm bells ringing.” The content of this message is undisclosed, but Sony was definitely worried about Microsoft potentially degrading PS versions of Call of Duty in terms of release dates, bugs, and overall quality​

و گرنه سونی هیچ کاری با مایکروسافت نداشت ( در این مدت مایکروسافت چندین بار رسما به سونی حمله کرد / توهین کرد / تهدید کرد , در مقابل سونی سکوت کرد و هیچ واکنشی نشون نداد )


عدم توانایی در عرضه بازی جدید :|:|:))
تایپک اشتباه اومدی بزرگوار
بازی State of Decay 3 احتمالا تا سال ۲۰۲۷ منتشر نخواهد شد

پرداخت بیش از حد به عناوین گس :-??:-??
کدوم پرداخت ؟
در کل دوران جیم رایان فقط 2 تا بازی GaaS در کنفرانس امسال معرفی شد ( و بازی استودیو لندن در یه مصاحبه کوتاه ) + اگه helldivers 2 هم گس حساب کنیم + مرحوم تلو انلاین
قصه 10 بازی GaaS در گزارش مالی سونی و خطاب به سهام دار ها نوشته شده بود
تا اخر 2026 سونی 20 تا بازی سینگل پلیر عرضه می کنه

تا قبل از جیم رایان استودیو ها مجبور بودن یه دمو فیک برای شوکیس بسازن ( ساخت دمو هم چندین ماه طول می کشید ) جیم رایان / هرمن این فشار از روی استودیو ها برداشتن :-??برای راضی نگه داشتن کارمند ها و کاهش کرانچ شوکیس ها رو فدا کردن
من خودم همیشه منتقد این ازادی عمل بی حد و حصر بودم :-??اما این سیاست یه نکته بسیار مثبت هم داره , هر چیزی که PS نمایش میده روی کنسول اجرا شده / در نسخه نهایی بهتر هم خواهد شد :x دیگه خبری از دروغ گویی و گول زدن گیمر ها نیست

ریمستر / PSVR2 :)):))


در مورد PR
جرج برنارد شاو :
هیچ وقت با یک خوک کشتی نگیر، چرا که تو لجن مال میشوی و او لذت می برد!
بعد از افسانه های کراس پلی / حمله های عجیب و غریب کارمندهای رسمی و غیر رسمی مایکروسافت در سال 2020 /دروغ های عجیب و غریب در مورد PS5 ( از RDNA 1 تا 9 ترافلاپس و اورکلاک و نداشتن هسته های RT و مشکل حرارات و صدای فن و.... ) / و.... جیم رایان تصمیم گرفت با خوک کشتی نگیره :-??

دراکمن یک میلیارد 🤪🤦‍♀️ ضرر نزد ، کسایی ضرر زدن که ثبل از انتشار بازی مثل خودت اطلاعات ناقص و غلط در مورد بازی پخش میکردن و بعدش روی منبر میرفتین و نتیجه میگرفتین که بازی یه زباله است و وقتی منتشر بشه و نمرات بیاد همه متوجه میشن .....

اون موقع که منتظر نشسته بودید بازی شکست بخوره و دراکمن رو اخراج کنن نگران ضرر و زیان سونی نبودید؟

این برنامه مثلا رویایی که برای ناتی داگ تعریف کردی ، بیشتر شبیه شرایط فعلی ea هست
.........

بازی بعدی ناتی داگ هم که بیاد که نه جوئل داره نه الی نه ابی، مطمئنم بازم منتظر زمین خوردنش مینشینید، چون نمیخواید موفقیت سازندش رو ببینید...
باقی چیزا بهونه است
کاملا بر عکس :-??همین لیک ها حس کنجکاوی ملت تحریک کردن و عامل اصلی لانچ موفق بازی بودن :-??چیزی که فروش بازی نابود کرد محتوای خود بازی بود :-??
بازی با کمک لیک ها 4 ملیون نسخه در 3 روز ابتدای لانچ فروخت / در طول دو سال بعد از عرضه و تخفیف های مختلف کلا 6 میلیون نسخه فروخت

یه خبری هم من چند وقت پیش خوندم، مثل اینکه رپتایل هم هست.

فقط کبیر جان من یه سوال دارم از خدمت شما، اگه این چیزایی که این همه زحمت کشیدی و با عشق تایپ کردی به خیال خودت درسته، دراکمن خبیث کم از یه نفوذی و مامور مخفی که با هدف نابودی ND و سونی به این استدیو امده نداره، پس چرا جیمبو و دار دسته اش که انقدر ذوب در ولایتشون هم هستی و به این شکل برای اردنگی که مهمونش کردن مدیحه سرایی میکنی متوجه این بدیهیات نشدن و برعکس اجازه دادن به مقام ریاست استدیو هم برسه؟ در صورتی که مثلا خود شما به سادگی متوجه همه دسیسه ها و حتا رقم دقیق خسارت دراکمن خبیث کافر شدی و جزییات پرونده خیانت رو هم در کمال سخاوت در اختیار ما فریب ها خورده ها گذاشتی! تو دار و دسته یگانه مدیر برتر ویدئو گیم، جیمبو کبیر، کسی نبود مثل شما این اطلاعات رو در اختیارش قرار بده بفهمه دراکمن داره دودمانشون رو بر باد میده بندازنش بیرون؟ یا دراکمن اونجا هم آدم داره و با کمک شبکه فسادش تونسته مخ جیمبو رو بزنه و ارتقا مقام هم بگیره؟ داستان چیه دقیقا؟

در کل یه سری از تصورات ذهنی به درد داستان های سورئال میخورن نه اینکه به شکل فکت تو یه بحث منطقی غیر سورئال به کار برده بشن. البته این بار اول نیست و قبلا هم زیاد از این حرف ها از شما دیدیم. یادمه قبل همون شوکیس فاجعه بار جیمبو میگفتی این نمایش چکیده همه زحمات جیمبو هست و نشون میده چه آینده ای رو برای سونی ترسیم کرده (که البته در این مورد دقیقا حق با شما بود) اما بعدا که بوی ریدمان جیمبو حسابی بلند شد و صدای همه در امد اول در کمال تعجب گفتی جیمبو میخواسته بازی های فرست پارتی رو نشون بده اما دراکمن کلاه بردار اجازه نداده چون میخواسته خودش تو چشم باشه و بعدا تو گیمز کام بازیش رو نشون بده که همه در مورد ایشون صحبت کنن.... و بعد در کمال تعجب نتیجه گرفتی پس دراکمن خودش رو بالاتر از کمپانی میدونه و این فاجعه است و .... در صورتی که مشخصا همه گندها تقصیر خود جیمبو بود و ظاهرا کل فرست پارتی ها هم از دستش حسابی شکارن و همینم باعث شد زودتر دکمه سیکدیرش رو فشار بدن به زباله دانه تاریخی بپیونده.
بزرگوار از دایره منطق خارج نشو :-bd
اگه داستان بازی تغییر میدادن , تلو پارت 2 ( در همین 2 سال ) بالای 20 میلیون می فروخت یا نمی فروخت ؟
اگه داستان بازی تغییر میدادن و نسخه فرعی جوئل ساخته می شد , همین نسخه فرعی بالای 10 میلیون می فروخت یا نمی فروخت ؟
 
تعطیلی چند استدیو
در دوران جیم رایان 3 تا استودیو تعطیل شد
Manchester Studio (یه استودیو vr که کسی حتی اسمش هم نشنیده :-??5 سال بعد از تاسیس با شکست پروژه اش تعطیل شد ) Pixelopus ( به خاطر شکست تجاری Concrete Genie / کنسل شدن بازی در حال ساخت تعطیل شد ) و Japan Studio که به دو استودیو XDEV ژاپن و Team Asobi تقسیم شد ( تویوما و چند نفر دیگه از بزرگان استودیو خودشون تاسیس کردن / بقیه کارمند ها در استودیو های ژاپنی بزرگ استخدام شدن )

دعوا با ماکروسافت سر موضوعی که عملا بازنده بود:-??:-??:-??
صدا ها بار این ماجرا رو توضیح دادم / همین تایپک هم دو بار کامل توضیح دادم :-??:-??:-??

اسپنسر دو روز بعد از خرید در یه ایمیل رسمی اعلام کرد cod مولتی پلتفرم باقی می مونه / جیم رایان بر اساس ایمیل رسمی اسپنسر اعلام کرد که cod روی ps عرضه می شه

در مذاکره رسمی چه اتفاقی افتاد ؟ فیل اسپنسر مثل همیشه زیر حرف اش زد و گفت , منظور ما فقط تا پایان نسل 9 بوده :))
جیم رایان هم مجبور شد اون مصاحبه تاریخی انجام بده
  • According to Ryan, he initially didn’t have concerns over the Activision Blizzard deal, but an email sent by Spencer in August 2022 really set alarm bells ringing.” The content of this message is undisclosed, but Sony was definitely worried about Microsoft potentially degrading PS versions of Call of Duty in terms of release dates, bugs, and overall quality​

و گرنه سونی هیچ کاری با مایکروسافت نداشت ( در این مدت مایکروسافت چندین بار رسما به سونی حمله کرد / توهین کرد / تهدید کرد , در مقابل سونی سکوت کرد و هیچ واکنشی نشون نداد )


عدم توانایی در عرضه بازی جدید :|:|:))
تایپک اشتباه اومدی بزرگوار
بازی State of Decay 3 احتمالا تا سال ۲۰۲۷ منتشر نخواهد شد

پرداخت بیش از حد به عناوین گس :-??:-??
کدوم پرداخت ؟
در کل دوران جیم رایان فقط 2 تا بازی GaaS در کنفرانس امسال معرفی شد ( و بازی استودیو لندن در یه مصاحبه کوتاه ) + اگه helldivers 2 هم گس حساب کنیم + مرحوم تلو انلاین
قصه 10 بازی GaaS در گزارش مالی سونی و خطاب به سهام دار ها نوشته شده بود
تا اخر 2026 سونی 20 تا بازی سینگل پلیر عرضه می کنه

تا قبل از جیم رایان استودیو ها مجبور بودن یه دمو فیک برای شوکیس بسازن ( ساخت دمو هم چندین ماه طول می کشید ) جیم رایان / هرمن این فشار از روی استودیو ها برداشتن :-??برای راضی نگه داشتن کارمند ها و کاهش کرانچ شوکیس ها رو فدا کردن
من خودم همیشه منتقد این ازادی عمل بی حد و حصر بودم :-??اما این سیاست یه نکته بسیار مثبت هم داره , هر چیزی که PS نمایش میده روی کنسول اجرا شده / در نسخه نهایی بهتر هم خواهد شد :x دیگه خبری از دروغ گویی و گول زدن گیمر ها نیست

ریمستر / PSVR2 :)):))


در مورد PR
جرج برنارد شاو :
هیچ وقت با یک خوک کشتی نگیر، چرا که تو لجن مال میشوی و او لذت می برد!
بعد از افسانه های کراس پلی / حمله های عجیب و غریب کارمندهای رسمی و غیر رسمی مایکروسافت در سال 2020 /دروغ های عجیب و غریب در مورد PS5 ( از RDNA 1 تا 9 ترافلاپس و اورکلاک و نداشتن هسته های RT و مشکل حرارات و صدای فن و.... ) / و.... جیم رایان تصمیم گرفت با خوک کشتی نگیره :-??


کاملا بر عکس :-??همین لیک ها حس کنجکاوی ملت تحریک کردن و عامل اصلی لانچ موفق بازی بودن :-??چیزی که فروش بازی نابود کرد محتوای خود بازی بود :-??
بازی با کمک لیک ها 4 ملیون نسخه در 3 روز ابتدای لانچ فروخت / در طول دو سال بعد از عرضه و تخفیف های مختلف کلا 6 میلیون نسخه فروخت


بزرگوار از دایره منطق خارج نشو :-bd
اگه داستان بازی تغییر میدادن , تلو پارت 2 ( در همین 2 سال ) بالای 20 میلیون می فروخت یا نمی فروخت ؟
اگه داستان بازی تغییر میدادن و نسخه فرعی جوئل ساخته می شد , همین نسخه فرعی بالای 10 میلیون می فروخت یا نمی فروخت ؟

واقعا که کوروش کبیری
هم‌زمان به جنگ هیترای جیمبو و عاشقان ناتی‌داگ رفتی :D
ولی در کل قیمه رو ریختی تو ماستا. ناتی‌داگ رو نمیکشیدی وسط بیشتر لذت میبردیم :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or