جدال مداوم Kojima Productions و Platinum Games

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت


وقتی که دو استودیو بازی سازی مشهور به همکاری با یکدیگر می پردازند، انتظار تنشی بین آن ها می رود. آقای Yuji Korekado از استودیو معروف Kojipro در رابطه با این محیط کاری و همکاری توضیح می دهد.

او در گفتگو با EDGE گفت:
Platinum Games استودیویی است که از نظر عقیده ای که نسبت به بازی هایی که خلق می کنند، شباهت بسیاری به Kojima Productions دارد. آن ها چیزهایی دارند که نمی خواهند تغییر دهند و به آن اعتقاد دارند و صدالبته ما نیز در Kojima Productions چنین عقیده ای داریم.
اما به خاطر اینکه ما به یکدیگر شباهت داریم، وقتی که چیز هایی وجود دارند که می بایست عوض شوند، ما با یکدیگر برخورد داریم. در واقع، ما همیشه جدال می کنیم. ما باید بحث کنیم.
با این حال او گفت که این عمل مثبت بوده و در نتیجه به یک محصول بهتر ختم می شود.
در نهایت انگیزه هر دو استودیو، ساخت عناوین عالی است. وقتی که ما با هم برخورد داریم و بحث می کنیم، معمولا می بینیم که چه چیز خوب و چه چیز بد در ایده های دیگری وجود دارد، و این به ما در خلق بهترین ها کمک می کند. پس به عنوان تولید کننده، من فکر می کنم که ما مشکلات زیادی داریم اما این مشکلات به ما سمت و سویی درست برای دنبال کردن می دهد.
منبع
 
جالا کی از mgr گیم پلی سریع خواست ؟ ! ( فقط شما از mgs اطلاع دارید !!!! )
یک شرکتی هست اسمش cd projekt red هست ؟! میشناسیدش ؟ نه ؟! از اولین بازیش که اسمش witcher بود موفق ظاهر شد .
نه دیگه از چهارچوب منطق خارج نشیم خاهشن. انتظار که نداری رایدن با اون حالت نینجاییش مثل اسنیک پچسبه به دیوار و آروم آروم حرکت کنه؟ دوما کاملا از حرفای قبلیتون معلوم بود که هیچی نمیدونید. با همون جمله ای که گفتید به لطف این شرکت فهمیدیم ربات خون داره تا ته قضیه رو میشه خوند. برادر گل من کار این شرکت نیست و کلا MG ها حالتی گوشت مانند دارن که حتی توی شماره 4 هم دیدیم. حالا من خودم اطلاعاتم در حد فن های این بازی نیست و ادعا هم نمیکنم اما حداقل اینقدری بازی کردم که بدونم خون در اومدن از ربات کار خود کوجیماست و ربطی به این شرکت نداره. در ضمن من نگفتم هیچ استودیویی یکم سواد به خرج بدید و قبل از اینکه حس خفن مچ گیری بهتون دست بده جمله رو درست بخونید. گفتم چندتا استودیو نه اینکه فقط این استودیو. یعنی این استودیو از معدود هاش هست. بازم توضیح بدم؟
شما مگه توی استدیو کوجیما کار می کردید که می گید از اون فراتر نرفت:d
توی اون تریلر اکشن سریع نبود چون بیشتر تریلر صحنه اهسته بود و می خواستن نشون بدن همه چی قابل بریدن هست:|
یکی از ادعاهای pg قبل از عرضه ی بازی این بود که گرافیک بازی ما در حد uncharted 2 هست=))
حتی اگر گیم پلی بازی هم زیاد سریع نبود یک جورایی مخفی کاری بود برید تریلر رو نگاه کنید می بینید همون اولش رو:d
از کی تا حالا 1000 تا موشک که هیچ کدومشون به شما نمی خوره و لیز خوردن و حرکات اکروباتیت شده خلاقیت توی بازی:|
ناتی داگ
ناتی داگ بازی کمتر از خوب نداره
سفسطه نفرمایید خواهشن. یعنی چی که تو اون ویدئو نخواشتن نشون بدن؟ :| پس کی میخواستن نشون بدن؟ مسئله همینه که رایدن کاری با مخفی کاری نداره. رایدن یه نینجا هست و باید سریع باشه.

با دیدی که شما الان به این شرکت و بازی هاش داری بحث کردن با شما کلا بی فایده است. وقتی از کل خلاقیت های بازی میرید میگید 1000 تا موشک میاد سمتت میشه خلاقیت، دیگه من حرفی با شما ندارم. خوشحال باشید که به لیست کسانی اضافه شدید که ترول کردن رو کم کم به حد اعلا خواهند رسوند. در کنار دوستان خوش باشید.
 
نه دیگه از چهارچوب منطق خارج نشیم خاهشن. انتظار که نداری رایدن با اون حالت نینجاییش مثل اسنیک پچسبه به دیوار و آروم آروم حرکت کنه؟ دوما کاملا از حرفای قبلیتون معلوم بود که هیچی نمیدونید. با همون جمله ای که گفتید به لطف این شرکت فهمیدیم ربات خون داره تا ته قضیه رو میشه خوند. برادر گل من کار این شرکت نیست و کلا MG ها حالتی گوشت مانند دارن که حتی توی شماره 4 هم دیدیم. حالا من خودم اطلاعاتم در حد فن های این بازی نیست و ادعا هم نمیکنم اما حداقل اینقدری بازی کردم که بدونم خون در اومدن از ربات کار خود کوجیماست و ربطی به این شرکت نداره. در ضمن من نگفتم هیچ استودیویی یکم سواد به خرج بدید و قبل از اینکه حس خفن مچ گیری بهتون دست بده جمله رو درست بخونید. گفتم چندتا استودیو نه اینکه فقط این استودیو. یعنی این استودیو از معدود هاش هست. بازم توضیح بدم؟

سفسطه نفرمایید خواهشن. یعنی چی که تو اون ویدئو نخواشتن نشون بدن؟ :| پس کی میخواستن نشون بدن؟ مسئله همینه که رایدن کاری با مخفی کاری نداره. رایدن یه نینجا هست و باید سریع باشه.

با دیدی که شما الان به این شرکت و بازی هاش داری بحث کردن با شما کلا بی فایده است. وقتی از کل خلاقیت های بازی میرید میگید 1000 تا موشک میاد سمتت میشه خلاقیت، دیگه من حرفی با شما ندارم. خوشحال باشید که به لیست کسانی اضافه شدید که ترول کردن رو کم کم به حد اعلا خواهند رسوند. در کنار دوستان خوش باشید.
من قصد ترول کردن نداشتم
yahoo_4.gif

ننیچا یکی از کارهاش مخفی کاری هست:|
خب شما بگید خلاقیت ونکوییش چی هست:d
من رو گذاشتی توی لیست سیاه نامرد:(
 
آخرین ویرایش:
جمع کنید بابا! 2 تا از بهترین بازی های این نسل ماله پلاتنیوم هستش. Rising یه Spin off عالی میشه. گرچه اون تریلر E3 حال و هواش بهتر و آروم تر ( و آبی تر! ) بودش. منتها این دقتی که توی قطع کردن اعضا و اشیا هستش، حالا حالا ها پیدا نکنید. یعنی به قول یکی من گربه گوشه خیابون ببینم تیکه تیکه اش میکنم انقدری که این سیستم خفنه.
رفیق من از نظر زمینه ی " اکشن سوم شخص " بودن که همشون دارای این زمینه اند . شما باید بگی action beat em up یا hack and slash .
:-j بیونتا Action climax هست. این ژانر های تخیلی چی ان آخه!!! Hack and slash محسوب میشه اما زمین تا آسمون فرق داره. این Beat em upـم که کلا اشتباهه.

تجربه نشون داد کاربرهای بی سی از یه چی بدشون بیاد، چشاشون رو تا مرز کوری میبندن و عمرا اگه اشتباهشون رو قبول کنن. هر دفعه هم چهارتا " =))=)) " مثلا خیلی واسشون خنده داره و از دیدن یه تریلر بازی در این حد میخندن!
 
نه دیگه از چهارچوب منطق خارج نشیم خاهشن. انتظار که نداری رایدن با اون حالت نینجاییش مثل اسنیک پچسبه به دیوار و آروم آروم حرکت کنه؟ دوما کاملا از حرفای قبلیتون معلوم بود که هیچی نمیدونید. با همون جمله ای که گفتید به لطف این شرکت فهمیدیم ربات خون داره تا ته قضیه رو میشه خوند. برادر گل من کار این شرکت نیست و کلا MG ها حالتی گوشت مانند دارن که حتی توی شماره 4 هم دیدیم. حالا من خودم اطلاعاتم در حد فن های این بازی نیست و ادعا هم نمیکنم اما حداقل اینقدری بازی کردم که بدونم خون در اومدن از ربات کار خود کوجیماست و ربطی به این شرکت نداره. در ضمن من نگفتم هیچ استودیویی یکم سواد به خرج بدید و قبل از اینکه حس خفن مچ گیری بهتون دست بده جمله رو درست بخونید. گفتم چندتا استودیو نه اینکه فقط این استودیو. یعنی این استودیو از معدود هاش هست. بازم توضیح بدم؟

سفسطه نفرمایید خواهشن. یعنی چی که تو اون ویدئو نخواشتن نشون بدن؟ :| پس کی میخواستن نشون بدن؟ مسئله همینه که رایدن کاری با مخفی کاری نداره. رایدن یه نینجا هست و باید سریع باشه.

با دیدی که شما الان به این شرکت و بازی هاش داری بحث کردن با شما کلا بی فایده است. وقتی از کل خلاقیت های بازی میرید میگید 1000 تا موشک میاد سمتت میشه خلاقیت، دیگه من حرفی با شما ندارم. خوشحال باشید که به لیست کسانی اضافه شدید که ترول کردن رو کم کم به حد اعلا خواهند رسوند. در کنار دوستان خوش باشید.
منم فن ان چنانی metal gear نیستم که بگم همه ی نسخه هارو بازی کرده باشم ولی mgs4 و mgs colection رو بازی کردم ندیدم از بدن metal gear جماعت ( که توی نسخه های قبلی یه سلاح ویژه و کمیاب بود و تو این نسخه مثل علف هرز تو بازی وجود داره ) خون بیاد .

---------- نوشته در 04:22 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:18 PM ارسال شده بود ----------

جمع کنید بابا! 2 تا از بهترین بازی های این نسل ماله پلاتنیوم هستش. Rising یه Spin off عالی میشه. گرچه اون تریلر E3 حال و هواش بهتر و آروم تر ( و آبی تر! ) بودش. منتها این دقتی که توی قطع کردن اعضا و اشیا هستش، حالا حالا ها پیدا نکنید. یعنی به قول یکی من گربه گوشه خیابون ببینم تیکه تیکه اش میکنم انقدری که این سیستم خفنه.

:-j بیونتا Action climax هست. این ژانر های تخیلی چی ان آخه!!! Hack and slash محسوب میشه اما زمین تا آسمون فرق داره. این Beat em upـم که کلا اشتباهه.

تجربه نشون داد کاربرهای بی سی از یه چی بدشون بیاد، چشاشون رو تا مرز کوری میبندن و عمرا اگه اشتباهشون رو قبول کنن. هر دفعه هم چهارتا " =))=)) " مثلا خیلی واسشون خنده داره و از دیدن یه تریلر بازی در این حد میخندن!
من که هیچوقت اسم این ژانر Action climax رو نشنیدم . ( یه ژانر من در اوردیه ؟! ) تو هر سایتی بریم سبک بایونتا رو نوشته action beat em up یا حد اقل action خالی .
 
جمع کنید بابا! 2 تا از بهترین بازی های این نسل ماله پلاتنیوم هستش. Rising یه Spin off عالی میشه. گرچه اون تریلر E3 حال و هواش بهتر و آروم تر ( و آبی تر! ) بودش. منتها این دقتی که توی قطع کردن اعضا و اشیا هستش، حالا حالا ها پیدا نکنید. یعنی به قول یکی من گربه گوشه خیابون ببینم تیکه تیکه اش میکنم انقدری که این سیستم خفنه.

:-j بیونتا Action climax هست. این ژانر های تخیلی چی ان آخه!!! Hack and slash محسوب میشه اما زمین تا آسمون فرق داره. این Beat em upـم که کلا اشتباهه.

تجربه نشون داد کاربرهای بی سی از یه چی بدشون بیاد، چشاشون رو تا مرز کوری میبندن و عمرا اگه اشتباهشون رو قبول کنن. هر دفعه هم چهارتا " =))=)) " مثلا خیلی واسشون خنده داره و از دیدن یه تریلر بازی در این حد میخندن!
والا این قطع کردن اشیا قبل از عوض شدن سازند هم بود یعنی مخترعش سازنده ی قبلیش هست:d
 
منم فن ان چنانی metal gear نیستم که بگم همه ی نسخه هارو بازی کرده باشم ولی mgs4 و mgs colection رو بازی کردم ندیدم از بدن metal gear جماعت ( که توی نسخه های قبلی یه سلاح ویژه و کمیاب بود و تو این نسخه مثل علف هرز تو بازی وجود داره ) خون بیاد .
الان مشکل بحث خون ریختن از رباط؟ شما که میگی قبلیارو بازی کردی پس چرا اینو با اونا مقایسه میکنی؟ داداش من این یه بازی دیگست با یه سبک دیگه تو دنیای متال گیر و با حضور چندتا از شخصیتها همین.به من نگو که تا حالا بزرگنمائی و خالی بندی تو هیچ بازی یا فیلمی ندیدی! البته جالب اینه ملت هیچ مشکلی پیدا نکردن چسبیدن به این خون ریزیی.
 
الان مشکل بحث خون ریختن از رباط؟ شما که میگی قبلیارو بازی کردی پس چرا اینو با اونا مقایسه میکنی؟ داداش من این یه بازی دیگست با یه سبک دیگه تو دنیای متال گیر و با حضور چندتا از شخصیتها همین.به من نگو که تا حالا بزرگنمائی و خالی بندی تو هیچ بازی یا فیلمی ندیدی! البته جالب اینه ملت هیچ مشکلی پیدا نکردن چسبیدن به این خون ریزیی.
اخه اغراق هم حدی داره !!! من میترسم این Platinum Games کاری کنه که رایدن تو بازی رقاصی کنه و braek dance بزنه !!!!!!!!! =))
 

من که هیچوقت اسم این ژانر Action climax رو نشنیدم . ( یه ژانر من در اوردیه ؟! ) تو هر سایتی بریم سبک بایونتا رو نوشته action beat em up یا حد اقل action خالی .

سری DMC هم با سبک H&S شناخته میشن اما طرفداراش و حرفه ای های سبک H&S بهش میگن Stylish Action. این اسمیه که کامیا روی سبکی که خلق کرد گذاشت. کامیا اسم سبک Bayonetta رو گذاشت Climax Action. بازی به طور کلی جزو سبک H&S به حساب میاد اما چون بازی یه جهش و پیشرفت تو این سبک بود اینطور نامگذاری شد تا پیشرفت رو نشون بده.

اینم چند تا لینک که بهتون ثابت بشه این سبک "من در آوردی" نیست.

Bayonetta's nonstop-climax action starts January 5 | Joystiq

Japanese Bayonetta ads feature “non-stop climax action” | VG247
 
سری DMC هم با سبک H&S شناخته میشن اما طرفداراش و حرفه ای های سبک H&S بهش میگن Stylish Action. این اسمیه که کامیا روی سبکی که خلق کرد گذاشت. کامیا اسم سبک Bayonetta رو گذاشت Climax Action. بازی به طور کلی جزو سبک H&S به حساب میاد اما چون بازی یه جهش و پیشرفت تو این سبک بود اینطور نامگذاری شد تا پیشرفت رو نشون بده.

اینم چند تا لینک که بهتون ثابت بشه این سبک "من در آوردی" نیست.

Bayonetta's nonstop-climax action starts January 5 | Joystiq

Japanese Bayonetta ads feature ***8220;non-stop climax action***8221; | VG247
پس تا این جایی که من متوجه شدم Climax Action یک سبک رسمی نیست مثل ( درام تعاملی ) . فکر کنم سبک بایونتا رو همون action beat em up یا ( hack and slash ) بدونم بهتر باشه .
 
اخه اغراق هم حدی داره !!! من میترسم این Platinum Games کاری کنه که رایدن تو بازی رقاصی کنه و braek dance بزنه !!!!!!!!! =))
این استودیو و اعضاش کارشونو خوب بلدن و اینو ثابت کردن.احتمالا تو سبک خودش شاهکار نمی شه اما مطمئنا بازی لذت بخشی میشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or